Παρασκευή, 13 Σεπτεμβρίου 2013

7 Eπιθυμίες...



Τα πιο βαριά ναρκωτικά που έχω πάρει είναι ο φόβος και η ελπίδα....


 Έχει μια υπέροχη συννεφιά τώρα το πρωί και θέλω να κάτσω σπίτι, να μην παω στο μαγαζί να βγάλω την παραγωγή για το Σ/Κ αλλά πρέπει να το κάνω γτ η ανταλλακτική σχέση μου με τις υπηρεσίες και τα λοιπά αγαθά προυποθέτει να δίνω χρήματα, που μου αποδίδει η επικερδής(;) εργασία μου...

- Θέλω να βρέξει...μπορεί να βρέχει όπως στο νησί 3 μέρες σερί;
Όχι γιατί ζηλεύω αυτούς που κάνουν ακόμη μπάνια ή αυτούς που τους περισσεύουν φράγκα για βόλτες, αλλά να..μου έχει λείψει η μυρωδιά του βρεγμένου χώματος, η υγρασία στον αέρα πριν ξεκινήσει η καταιγίδα.

- Θέλω αυτό το χειμώνα που έρχεται να μην ξανασυναντήσω μαλάκα κόσμο στο διάβα μου.
Άδειασα τις ντουλάπες και τα συρτάρια και την αποθήκη απο σκελετούς και απολιθώματα ...να γεμίσουν με χρώματα, με όμορφα πλασματα, με οτιδήποτε ρε αδερφέ θα μου παίρνει μακρυά το έμμονο γκρίζο της καθημερινότητας όποτε θα το κοιτάζω.
Δεν θα αντέξω άλλη μια χρονιά να βασανίζω την νοημοσύνη μου με τα απωθήμενα τρίτων, δόξα τω θεω, έχω ακόμη μπόλικα δικά μου να νταραβερίζομαι.

- Θέλω όσα έχω σχεδιάσει και το καλοκαίρι φαντάζαν στα αυτιά και τα μάτια των "εκλεκτών" που τα δημοσιοποιήσα πολύ φιλόδοξα, να πραγματοποιηθούν στο 70%(τουλάχιστον).
Αν στο ενδιάμεσο μου καρφωθεί και κάτι νεο να προσπαθήσω, να ολοκληρώσω τα τρέχοντα ή να ζητήσω βοήθεια γιατί δεν χρειάζεται η αρχή του επόμενου καλοκαιριού να με βρεί  ξανα με ένα Χ αριθμό πλάνων σε καθεστός "προσεχώς εγκαίνια".

- Δεν θέλω να με ξαναβάλουν στην διαδικασία να είμαι φίλος με όλους.
Αισθάνομαι μια χαρά με όσους πραγματικά γουστάρω και τα ουτοπικά "ολοι μαζί αγαπημένοι" τα επιστρέφω στους εμπνευστές τους.
Θα πλήταμε αφάνταστα αν όλοι τα πηγαίναμε καλά με όλους(δε θα είχε και νόημα  η σοφή ρήση "Αδερφια προς τι το μίσος κι ο αλληλοσπαραγμός" και  θα είχαμε πρόβλημα επιβίωσης για ψυχολόγους/ψυχίατρους, παπαδαριό και λοιπούς επαγγελματίες του ανθρώπινου πόνου και δράματος)

- Δε θέλω να ακούσω κανένα να κάνει μάθημα ηθικής...βγάζω αφρούς όταν κηρύττουν κάτι ατομάκια που έχουν διπλή/τριπλή ζωή, που τα κέρατα τους ξύνουν τα σύννεφα,  που πηδάνε την γυναίκα του καλύτερου τους φίλου και άλλοι καρτουνίστικοι χαρακτήρες.
Ρίξτε μια προσεχτική ματιά στην πισίνα με τα σκατά που κολυμπάτε και σταματήστε να προσποιήστε ότι είναι υπερχλωριωμένο νερό.
Και να προσέχετε όταν μιλάτε... γτ αυτό που κατηγορειτε στους άλλους, επιστημονικά αποδεδειγμένο, κρύβεται και κάπου μέσα στην "φωλιά" σας απλά δεν το γνωρίζετε...

- Θέλω να σταματήσει αυτη η μπαρούφα που λέει οτι είναι μόδα το μαλλί και το μούσι...εμείς που το κάναμε πολύ πριν γίνει hip, δεν θέλαμε να δημιουργήσουμε τάση.
Απλά βαριόμασταν να ξυριστούμε και δεν γουστάραμε το clean cut look, τόσο απλά.
Όλα τα υπόλοιπα είναι για να γράφονται μαλακίες στα εναπομείναντα περιοδικά και για να τα αντιγράφουν οι Ελληνες celebrities(υπάρχει ακόμα αυτό σαν δόκιμος όρος;), ώστε να ασχολιόνται μαζί τους οι λοβοτομημένοι του τόπου τούτου.

- Θέλω να συμβεί ένα θαύμα(δε με νοιάζει ποιος θεός θα το προσφέρει, αν είναι τοτέμ ή ο Μανιτού) και να μαζευτεί αυτό το σίχαμα που έχει δημιουργηθεί στο διαδίκτυο απο την φυλή μας.
Καλή η ελευθερία του λόγου και της έκφρασης αλλά η παντελής έλλειψη γενικότερης παιδείας
έχει δημιουργήσει μια φρικτή κατάσταση που τα παράσιτα επιβιώνουν, "κλέβοντας" αξία απο τους πραγματικά προσφέροντες και δεδικαιώνται σε ότι υποστηρίζουν καθώς η καλλιέργεια κρετίνων όλα αυτά τα χρόνια έχει αρχίσει να δίνει αποτελέσματα.

- Τέλος θέλω να μην ξαναδώσω αυτό τον χειμώνα την γνωστή ευχή σε κανέναν που με νευριάζει...ας παραμείνει ακόμη ανέραστος και κομπλεξικός.
Δεν είμαστε εδώ για να τους βοηθήσουμε(γιατί πες πες δε ξέρεις καμιά φορά τι μπορεί να γίνει και συν αυτώ,  ο Ασκητής κι οι συναδελφοί του κλέφτες θα γίνουν;), αλλά για να σπάμε πλάκα μαζί τους!

7 σχόλια:

BLUEPRINTS είπε...

ας εκπληρωθούν λοιπόν τα θέλω σου (και δεν θέλω εκπτώσεις εδώ, πάμε για το 100%)

Dina είπε...

Συνυπογράφω.

Lila Xagorari είπε...

Οταν θέλεις γίνεσαι συγκλονιστικός! Ότι καλύτερο έχω διαβάσει lately!

christina είπε...

σου εύχομαι να γίνουν πραγματικότητα όλα,εκτός της βροχής!!!!!!!!

καλημέρα,καλό σκ και φιλιά στο κορίτσι.

ria είπε...

Μακάρι εβιλ μου αλλά χλωμό το βλέπω. Οι μαλακες ειναι σαν τον αερα. Παντου!!!

Αθηνά... είπε...

Αρχικά να πω ότι με εντυπωσίασε ο τρόπος που λειτουργεί το κινητό της Ρίας!!!

Εύχομαι επιτυχία στους στόχους σου και ελπίζω ιδιαιτέρως σε μια βροχή μακράς διαρκείας, διότι έχω ωραία μαύρα γυαλιστερά γαλοτσάκια, με φιογκάκια και μου αρέσει να τα φοράω!
Ε ναι, καθένας με τον πόνο του κι εγώ με τον δικό μου!

Evil Chef είπε...

Εγω πάλι δεν χάρηκα για 2 λόγους

- Γτ δεν έβρεξε και δεν βραχηκαν όσοι πιναν καφεδακι στας εξοχας

- Γτ είδα μπολικα σχόλια και σκεφτηκα πως κάποιοι εχουν έρθει και με βριζουν και καποιοι αλλοι με υπερασπιζονται και γενικως γινεται της πουτανας οπως σε αλλα "λαοφιλη" μπλογκς (& χαρηκα, να πω την αμαρτια μου διοτι θα ενιωθα την ίδια ηδονη με όσους το έχουν ζήσει).
Δεν απογοητεύομαι γτ μαλλον προσελκυω ανωτερου επιπεδου κοινο που δεν αρεσκεται σε τετοιες ενεργειες(μα πόσο μετριοφρων θεε μου!) και μπορώ ασφαλώς να πω ότι διατελώ σε πλήρη ενθουσιασμο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.