Δευτέρα, 9 Σεπτεμβρίου 2013

3 λετς κουκ αγκαιν

Δεν εχω τίποτα με την "ευγενή" κάστα των νοικοκυραίων/νοικοκυράδων που μοιράζουν τις συνταγές τους στο διαδίκτυο αλλα τα έχω πάρει στο κρανίο τις τελευταίες μέρες που διαβάζω σε κάποιες σελίδες που έχουν πολλούς οπαδούς κάποια τραγικά πράματα, που για να τα κάνεις ή άσχετος είσαι ή επικίνδυνος ή είχες μια κακιά στιγμή ...

Απλά και μικρά πραματάκια που είναι βασικά και χαλάνε την γεύση στο φαγητό όταν γίνουν με λάθος τρόπο και δεν βρίσκετε ένας άνθρωπος να αφήσει ένα σχόλιο και να πει τ'αυτονόητα:
"Aυτό αν το κάνουμε έτσι είναι λάθος και θα μας δώσει κατώτερο ποιοτικό αποτέλεσμα..."
Δεν θες παιδί μου να το πεις δημοσίως, στείλε ένα mail στον συνάνθρωπο και εξήγησε το- συζήτησε το, να  βοηθήσεις.
Οχι να με στολίζεις κοσμητικά επίθετα και να με αποθεώνεις - δε με κάνεις καλύτερο έτσι...γιατί κι οι αλλοινοί που διαβάζουν, το παίρνουν και το εκτελούν στραβά.(το θέμα εδω είναι πόσο ψώνιο/αλάνθαστος είσαι για να δέχεσαι παρατηρήσεις απο τους αναγνώστες σου, αλλά αυτο είναι μια άλλη μεγάλη πονεμένη ιστορία...)

Δεν θα αποκεφαλίσουμε κανέναν για κάποιο λάθος(ουδείς άσφαλτος άλλωστε), αλλά αυτη η πελώρια γλώσσα που κυκλοφορεί σαν λυμένη γραβάτα και πασαλείβει το συμπαν χωρίς να διαβάζει τις περισσότερες φορές καν το περιεχόμενο, καλό δεν κάνει σίγουρα.
Στο μάτι ενός επαγγελματία αυτα φαίνονται και είναι κρίμα γιατί το διαδίκτυο μας προσφέρει την δυνατότητα να ανακαλύψουμε πάρα πολλά και να βελτιωθούμε στην κουζίνα μας.
Ακόμη κι εγώ έχω βρει εξαιρετικές συνταγές σε διάφορες σελίδες που τις αγνοούσα και ήταν ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΕΣ - έχω βρει και άλλες που είδα τα λάθη στην εκτέλεση και τα διόρθωσα (θελω να πιστεύω ότι είναι κακιά στιγμή κι όχι τα άλλα 2 που προανέφερα).

Πάμε να δώσουμε σήμερα μια πανεύκολη συνταγούλα για γλυκάκι δροσερό, όσο κρατάει ακόμη το καλοκαίρι.

Πανακότα σοκολάτα με άρωμα Baileys

- 500 gr. κρεμα γαλακτος
- 100 gr. γαλα
- 150 gr. ζαχαρη
- 200 gr σοκολατα κουβερτουρα
- Λικερ Baileys
- 10 gr. Ζελατινη(φυλλα)

Σε κατσαρολάκι γαλα-κρεμα γαλακτος - ζαχαρη.(1)
Σε μπωλακι κρυο νερο και μουσκεύουμε την ζελατινη(φύλλα) να μαλακώσει.
Σε έτερο μπωλακι κομματιάζουμε την σοκολάτα.

Στην φωτια με συρμα(ανακατεύουμε μην μας πιάσει) να βρασει και να φουσκωσει το 1.
Αποσυρουμε και με το χερι σταγγιζουμε την μαλακωμενη ζελατίνη και την ρίχνουμε στο 1.
Ανακατεύουμε να μην μεινουν τυχον κομματάκια και αφου διαλυθεί καλά, ενσωματώνουμε την σοκολάτα - συνεχίζουμε το ανακάτεμα μέχρι να στρώσει το μίγμα.
Στο ΤΕΛΟΣ αρωματίζουμε με το λικερ (βάζουμε όσο καταλαβαίνει ο καθένας - εγω πχ βάζω 3 κουτάλια της σούπας, το ιδανικο για το μ.ο ειναι 2).
Αφήνουμε να κατέβει λίγο(κανένα τεταρτακι) η θερμοκρασία και μοιράζουμε σε μεγάλη φορμα σιλικονης ή μικρα μπωλάκια και βάζουμε στο ψυγείο για πάγωμα.
Αν έχουμε εκτελέσει σωστά και τα υλικά μας ήταν σωστά ζυγισμένα, τότε σε 4 ωρες είναι έτοιμη για κατανάλωση(για μικρες φορμες ή μπολάκια , για μεγάλη φορμα σιλικόνης αφηστε καλύτερα 8 ωρες για να είμαστε σιγουροι - εγω την αφησα 12 προχθες).

3 σχόλια:

BLUEPRINTS είπε...

πεντανόστιμη η συνταγή που δίνεις (δοκιμάστηκε εννοείται, και δοκιμάζεται ακόμη...), όσο για τις άλλες που λες κι εγώ που δεν είμαι του χώρου καταλαβαίνω λάθη συχνά πυκνά, ίσως τελικά να μην θέλουν να δώσουν τη σωστή συνταγή σαν τις Σμυρνιές παλιά ένα πράγμα...

marimar είπε...

Για λάθη δεν ξέρω να πω, γιατί όταν εκτελώ συνταγή φαγητού, κάνω τα δικά μου.... Γλυκά φτιάχνω σπάνια. Αλλά έχω παρατηρήσει ότι έχουν γραφεί ας πούμε 10 σχόλια για την "ωραία" συνταγή και δεν αναφέρει κανένας ότι λείπει ένα βασικό υλικό από την λίστα.
Για την συνταγή σου τι να πω?? Δεν έτυχε να είμαι μεταξύ των δοκιμαστών όπως το χορευτικό μου ταίρι πιο πάνω χα χα!!!! Αλλα η κουβερτούρα με προδιαθέτει ευχάριστα!!!
Καλημέρα

Κατερίνα είπε...

Επιβεβαιώνω την νοστιμιά του :)) Γίνεται να μας γράψεις και τη συνταγή εκείνης της απίθανης κις λορέν που ταξίδεψε μέχρι Μυτιλήνη και κατατροπώθηκε, αν και ξαναζεσταμένη? Καλό βράδυ και στους δυο σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.