Παρασκευή, 6 Σεπτεμβρίου 2013

2 Άκου μάνα...



Τι ωραία μουσικούλα που ακούγαμε στα 90's...βεβαια τότε την ψιλοβρίζαμε γτ μας φαινόταν χειρότερη απο τις παλιότερες δεκαετίες αλλα ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και δεδικαίωθηκε!
Η κιουρία στο βίδεο είναι Αυστραλέζα και εγώ την γνώρισα με κάπως "ιδιαίτερο" τρόπο...

Ξαδερφος βγάζει τα προς το ζην εργαζόμενος σαν μουσικός επενδυτής στα βραδυνά shows γνωστής λεωφόρου της Αθήνας.
Επισκεπτόμενος μια φορά κοίταξα τις λίστες του και ότι δεν γνώριζα τον ερώταγα να με διαφωτίσει.
Μου είπε οτι αυτό το κομμάτι του το σύστησε η συντροφός του όταν πήγε για δουλειά στο μαγαζί .
Ναι, έχει σχέση και μάλιστα πολύ σοβαρή με ένα κορίτσι που έφτασε στην χώρα μας για να δουλέψει σαν χορεύτρια σε strip show, αλλα συναντήθηκε με τον άνδρα της ζωης της και σε συνδυασμό ότι όλο αυτό ήταν λίγο πιο άγριο απο αυτό που της είχαν περιγράψει, της γύρισε το μάτι κάπως και τα παράτησε.

Το θανάσιμο αμαρτημα φυσικά για το σκατόσογο μας - οτι κάποτε δούλευε σε αυτό το μαγαζί- διατελεί  ασυγχώρετο σε υπέρτατο βαθμό ώστε πέραν της απομόνωσης του ζευγαριού να έχουν πληρώσει το μάρμαρο κι οι γονείς του.
Περισσότερη πλάκα  απο όλους έχει η μάνα μου, η οποία θέλει να το παίξει ανετη αλλά της βγαίνει όλη η "χριστιανική" μισαλλοδοξία- εκει που κηρυττει το αγαπάτε αλλήλους, παίρνει στροφή 180 μοιρών κι αρχίζει εμένα για το μαλλί, συνεχίζει με την πουτάνα του ξαδέρφου και κλείνει με την άχρηστη που στραβώθηκε ο άλλος ξάδερφος και παντρευτηκε και χάλασε την ζωη του.

Όταν καλμάρει η φουρτούνα και μπορεί να συζητήσει λογικά δέχεται οτι ο πρότερος βιος μπορεί να μην επηρρεάσει τον μέλλοντα και πως ο Ιησούς δεν ειχε θέμα με την πόρνη και φυσικα πως δεν τα εννοεί οσα λεει για μένα και το πόσο πιο ευτυχισμένη θα είναι αν κουρευτώ/οχι πως τωρα δεν είναι αλλά μια τζουρα παραπάνω θα την τραβήξει αν συμβεί το "ατύχημα".
Όλο αυτό φυσικά σε θεωρητικό επίπεδο γτ αν φύγει η κουβέντα σε επίπεδο "αφου τα λες αυτά, γτ κακολογείς την κοπέλα;", οφείλεις να είσαι προετοιμασμένος για το δευτερο/τρίτο/τέταρτο ημίχρονο....

Αισιοδοξώ πως μια μέρα των ημερών θα βρώ το σωστό κουμπάκι και θα την πάρω μαζί μου στα παιδιά και θα δει το λάθος της - εδω πλεον έχει πειστεί ότι δεν παίρνω ναρκωτικά, δεν κατεβαίνω σε φασαρίες, δεν είμαι αδερφή και πολλά άλλα τέτοια φαιδρά που κατά καιρούς μου είχε παλιότερα προσάψει(όλα αυτα που κάνουν oι  μαλλιάδες δλδ)....θα μου πεις εσυ είσαι γιος της και μπορεί να καταλάβει καλύτερα, αλλά κι ο ξαδερφος ανθρωπος σαν  έμενα ειναι (κι ομορφοτερος!), δεν είναι εξωγήινος κι ας προσπαθήσει να φορέσει τουλάχιστον μια φορά τις παντόφλες της δικής του μάνας, που στανταράκι δεν θα πέταξε απο την αρχή την σκούφια της στο άκουσμα μιας τέτοιας συντρόφου για το παιδί της....

2 σχόλια:

ria είπε...

όλες οι μάνες ίδιες είναι.
τα ιδια λέει και η δικιά μου στο γιο μου!!!

Αθηνά... είπε...

Ναι, καλά, σιγά μην βρεις το κουμπάκι της! Να την πας με το ζόρι. Δεν θα πάθει τίποτα. Γενικώς οι μανούλες δεν παθαίνουμε απολύτως τίποτα από τέτοιες αιτίες! Έπαθα κάτι εγώ όταν μου ήλθε μια μέρα ο γιος μου με 5 τρύπες στο αυτί και τα αντίστοιχα σκουλαρίκια να κρέμονται; Όοοοοχι, τίποτα δεν έπαθα!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.