Τετάρτη, 4 Σεπτεμβρίου 2013

6 Το ψάρεμα



Μεγαλώνω και η ομολογία της οικογένειας μου είναι πως έχω αποκτήσει πολλά χαρακτηριστικά της γιαγιάς Μαρίνας.
Ευτυχώς όπως λένε έχω ενσωματώσει τα ελάχιστα καλά της και τα όσα αρνητικά μάλλον χάσαν το δρόμο γιατί διαφορετικά θα είχαμε θέμα...
΄Ετσι τα φαγητα μου μοιάζουν στις γεύσεις της και η διπλωματία που ήταν πάντα το δυνατό χαρτί της δείχνει ότι γίνεται και δικό μου.

Καλός ακροατής πάντα ήμουν, όμως κάποιες στιγμές η κανάτα ξεχύλιζε και οι παροιμιώδεις εκρήξεις μου έχουν μείνει αξέχαστες σε όσους βρισκόταν στο λάθος μέρος-την λάθος στιγμή.
Πλεον φροντίζω  το νερο να μην γεμίζει τις δεξαμενές μου, απασφαλίζοντας μια μικρή τρύπα στην βάση τους και διώχνοντας τα  πολυκαιρισμένα ύδατα.

Κάπως έτσι βλέπω με περισσότερη κατανόηση καταστάσεις και ανθρώπους που παλιότερα μπορεί να ήθελα να αποκεφαλίσω-κάψω ζωντανούς-κρεμάσω σε δημόσια εκτέλεση στο Σύνταγμα(και άλλες τέτοιες ευγενικές σκέψεις), ψαχνωντας παράλληλα που μπορεί να έχω κάνει λάθος στις σχέσεις αυτές.

Αυτο που δε μπορώ να καταλάβω και δε μπορώ να βρω την άκρη είναι η διαχρονική συμπεριφορά όσων διατελούν ανέραστοι ή έχουν εργονομικό πρόβλημα.
Δεν έχεις σεξουαλική ζωή και όλοι εμείς τι σου φταίμε;
Δόξα το θεω υπάρχουν εξαιρετικοί επιστήμονες για την στυτική δυσλειτουργία και φυσικά κυκλοφορούν στα φαρμακεία ένα σωρό σκεύασματα που βοηθάνε.
Αν την έχεις μικρή δούλεψε στην τεχνική ή βρες κάποια σαν την Ταυγέτη που δεν έχει δει χαρά να σε κάνει είδωλο ή ξεκίνα τα ψυχικά σε όσες για διάφορους λόγους δεν έχουν ερωτική ζωή και δεν έχουν "μεγάλες" απαιτήσεις.

Η λύση για την "μικρή" αλήθεια βρίσκεται μέσα στο μυαλό σου και καιρός είναι να το καταλάβεις πως με το να ζηλεύεις και να μισείς όλον τον κόσμο δεν θα πάρεις πόντους πουθενά παρα μόνο στον ηλίθιο εγωισμό σου.
Δεν είσαι ο μόνος στον πλανήτη ,μην το παίρνεις προσωπικά - υπάρχουν και εξαιρετικοί πλαστικοί χειρούργοι για μόνιμες λύσεις...δε θα γίνεις John Holmes αλλά σίγουρα θα απαλλαγείς απο τσιμπιδάκια και συναφή χρήσιμα .

Και για να μην σκας όλο τον κόσμο με τα θεματά σου και μιας κι είπα να προσπαθήσω να γίνω καλός άνθρωπος σου κάνω μια πρόταση , το ψάρεμα είναι μια εξαιρετική διέξοδος χαλάρωσης και παράλληλα σου εξασφαλίζει τροφή συν ότι γνωρίζεις ανθρώπους που εχουν το ίδιο χόμπυ.
Και η συναναστροφή με κόσμο πέρα απο οτι μας κάνει καλύτερα άτομα ,μπορεί έχει και τα τυχερά της (σύσταση ενός καλού γιατρού).

6 σχόλια:

lefti είπε...

:)))))))

Respect..

Tην καλημέρα μου Evil!

christina είπε...

το λεγόμενο πακοτίνι!!!χαχαχχαχαχαχχα
είναι καλή λύση το ψάρεμα!όντως!

καλημέρες!

marimar είπε...

Τα της ανατομίας τα αφήνω στους ειδικούς.....
Ξέχασες να αναφέρεις ότι η προτροπή σου δεν αφορά το ψάρεμα στα θολά νερά χα χα !!!! Κατά τα άλλα εκείνο της διπλωματίας που το δουλεύεις αντί του συνδρόμου του Κόναν του Βάρβαρου, το χαίρομαι αφάνταστα!!!! Η γιαγιά Μαρίνα θα είναι / ήταν περήφανη για σένα !!!
Kalimera!!

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Καλά είμαι στα πατώματα λέμε!

Evil Chef είπε...

H αληθεια ειναι οτι επεστρεψα και δε σκοπευω να κραταω το στομα μου κλειστο!

BLUEPRINTS είπε...

σοφή ρήση το: δεν γ... που δεν γ... δεν πας για ψάρεμα, δεν το συζητώ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.