Δευτέρα, 3 Ιουνίου 2013

5 La Haine



    Παρασκευή πρωί στην Καλλιθέα....

Μου λύνεται το κορδόνι και σταματάω στο τοιχάκι ενος παιδικού σταθμού να το δέσω.

Ένας πιτσιρίκος γύρω στα 5 έρχεται κοντά στα κάγκελα που μας χωρίζουν, βλέπω στο βλέμμα ότι θέλει κάτι να πει και τον περιμένω ...

-"Είσαι γκέι;"
-.....
-"Η γιαγιά λέει  τα αγόρια που έχουν μακρυά μαλλιά είναι ανώμαλοι και γκέι"
-....

     Φεύγει τρέχοντας στην παρέα του, ενώ προσπαθώ να συνειδητοποιήσω τι έχω ακούσει λίγο πριν.
Πλησιάζει μια κοπέλα που προσέχει τα παιδάκια κι εχει ακούσει τα πάντα και μου ζητάει συγγνώμη.
Μου δικαιολογεί τα παιδιά που ακούνε τα απίστευτα στα σπίτια τους και τα μεταφέρουν εκει - πόσο δυσκολεύονται να τα πείσουν ότι αυτό που λένε δεν είναι καλό.
Χαμογελάω και της λεω ότι ξέρω απο μικρά παιδιά και δεν παρεξηγώ.

   
      Φτάνω στην τράπεζα, κάνω την συναλλαγή και γυρνώντας σπίτι προσπαθώ να φτιάξω την εικόνα αυτής της γιαγιάς.
Γύρω στα 55, συντηρητικών καταβολών, με προφανή έλλειψη παιδείας και άρνηση για το διαφορετικό.
Αυτή κι οι φίλες της μεγαλώνουν τα εγγόνια τους με διδαχές παρόμοιες (π.χ. όποια φοράει κοντό φόρεμα είναι πουτάνα, όποιος είναι αυτό απαγορεύεται να κάνει εκείνο και άλλα τραγικά - που δυστυχως τα εχω ακούσει και στο κύκλο των γνωριμιών των δικών μου γονιών....) και ίσως αν είναι "προχωρημένες" να γράφουν και στο διαδίκτυο και να τροφοδοτούν με  δηλητήριο τον μύλο της μισαλλοδοξίας.

            Ο ρατσισμός  δεν θα καταπολεμηθεί λοιπόν με ένα νομοσχέδιο....πρέπει όλοι εμείς να διορθώσουμε πρώτα τον εαυτό μας.
Δε σου κάνει ο άλλος, μια χαρά...μην ασχολιέσαι μαζί του.
Δε σε ενοχλεί σε κάτι, δε τον ενοχλείς - τόσο απλό.
Γιατί αύριο που εσύ δε θα αρέσεις σε κάποιον και θα σε πιάσει στο στόμα του δε νομίζω να το ευχαριστηθείς...
Έχουμε πολύ καλύτερα πράματα να κάνουμε απο το να βρίσκουμε λόγους να μισούμε τον απεναντί μας....
Το μόνο που καταφέρνουμε με τέτοιες συμπεριφορές είναι να καταστρέφουμε την κοινωνική βάση και όταν αυτά τα φαινόμενα αποκτούν εύρος και κοινό , να προσφέρουμε κακό θέαμα και για γινόμαστε περίγελοι....

  Υ.Γ

Για το πιτσιρικι αυτό, μια φίλη που το συζητήσαμε μου είπε πως μεγαλώνοντας θα τιμωρήσει την γιαγιά-καθοδηγητή αφήνοντας πολύ πιο μακρυά μαλλιά απο αυτούς που "ενοχλούν"  την εν λόγω κυρία!

Σε πρώτη ευκαιρία δες το La Haine του Mathieu Kassovitz - δύσκολη και σκληρή ταινία αλλά θα σου δείξει τι εστί πραγματικά το μίσος....

5 σχόλια:

mahler76 είπε...

τελικά οι μαλλιάδες ή σατανιστές θα ήσαστε (επειδή ακούτε ρόκ) ή αδερφές. Τι να πεί κανείς...

Καλή σου μέραααα

andrik είπε...

AΝ ΘΕΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ,ΕΛΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΕ ΣΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ BLOG ΜΑΣ!!!!http://theacity.blogspot.gr/2013/05/the-city-awards-2013.html
ΑΝ ΨΗΦΙΣΕΙΣ ΑΦΗΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΕΚΕΙ http://theacity.blogspot.gr/2013/05/the-city-awards-2013.html ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΟΥΜΕ ΑΝ ΘΕΣ ΤΟ BLOG S ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΓΙΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΦΙΛΙΚΟ BLOG.ΓΡΑΨΤΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙΣ....ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ!!!!!

paliokoritso.... είπε...

Nα αγιάσει ο στόμας σου!!
Οι ταμπέλες μας έφαγαν σε αυτή τη χώρα!Ότι και να κάνεις,όπως και να είσαι,μία ταμπέλα θα στην βάλουν.
Όσο για τον ρατσισμό πάσης φύσεως,από το σπίτι ξεκινάνε όλα και εκεί είμαι ανένδοτη.Το βλέπω και από παιδιά στο σχολείο και είναι τραγικό.Όταν ο μεγάλος μου πήγε πρώτη,τη δεύτερη μέρα ένα παιδάκι της τρίτης τον έδειρε γιατί λέει έπαιζε με ένα παιδί από Ρουμανία στην αυλή του σχολείου.Όταν έπιασα τους γονείς του,ο πατέρας του ξέρεις τί μου είπε? ''Ο γιός μου θύμωσε γιατί συμπαθεί τον δικό σου και δεν ήθελε να τον βλέπει να κάνει παρέα με ξένους.Και στην τελική,αν εσύ θες να κάνει το παιδί σου παρέα με κλέφτες και δολοφόνους να κάνει.Το δικό μου δεν θέλω''...Σκέψου τώρα Εβιλάκο μου,τί περνάνε μέσα στο μυαλό των παιδιών κάποιοι.
Όταν δε,ο γιός μου με ρώτησε γιατί ένας άλλος συμμαθητής του είναι ''καφέ'' όπως χαρακτηριστικά μου είπε,η απάντησή μου ήταν ότι όπως κι εμείς φαινόμαστε διαφορετικοί για εκείνους που είμαστε λευκοί,έτσι και για εμάς εκείνοι φαίνονται διαφορετικοί.Αλλά όπως και να είμαστε,από όπου και να είμαστε,είμαστε όλοι ίδιοι.Και δεν το έχω μάθει να κάνει φιλίες σύμφωνα με ντύσιμο,καταγωγή ή χρώμα,αλλά με βάση το πως του φέρονται.
Φιλιά :)

kovo voltes... είπε...

Αν έρθει η μέρα που θα καταλάβουμε ότι μας ενώνουν ΠΟΛΛΑ περισσότερα απο όσα θαρρούμε ότι μας χωρίζουν, τέτοιες 'φαρμακερές' απόψεις θα πάψουν να μπολιάζονται. Ή για να μην είμαι εντελώς ουτοπική ψυχή, σίγουρα θα ελαττωθούν...;)

Μικρός Μπετόβεν είπε...

Να δεις που το αγγόνι της θα γίνει ανώμαλος και γκέι. ..Το καλύτερο παιδί!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.