Τετάρτη, 6 Μαρτίου 2013

2 Ολοκληρωτισμός


Σκέφτομαι ότι επιλέγουμε συχνά- σχεδόν μοιρολατρικά το ρόλο του "Γιώργου" που  βάλλεται χωρίς προφανή αιτία.
Αναρωτηθήκαμε ποτέ πόσες φορές έχουμε ενδυθεί τον "Μπάμπη" ,φορτώνοντας στους άλλους-όλους  τα όσα μας ταλαιπωρούν και αναθεματιζοντάς τους για την κακιά μας μοίρα;

Ολοκληρωτισμός δεν είναι προσόν όσων σκέφτονται ή βλέπουν με παρωπίδες αλλά όλων μας .
Όποιος δεν θέλει να το αντιληφθεί απλά βουλιάζει πιο γρήγορα στη λάσπη....
Οι υπόλοιποι προλαβαίνουμε αν υπάρχει βούληση να το θεραπεύσουμε.....

Την επόμενη φορά που θα καταφερθείς ολοκληρωτικά εναντίον κάποιων ή όλων σκέψου τι σε έφερε ως εκεί  κι πόσο αξιόπιστη ήταν η "πηγή" που σου άνοιξε τα μάτια....
Ψάξε, άκου , ρώτα , εξέτασε τα γεγονότα και αφού πειστείς για τα δίκια που υπερασπίζεσαι φώναξε ότι θες.
Αν αμφιβάλλεις έστω και στο ελάχιστο  μην ακολουθήσεις την μάζα για να αισθανθείς ασφαλής....βρες να κρατηθείς σε αυτό που δείχνει περισσότερο αληθινό στα μάτια σου.

Τυχαίες σκέψεις, εξαιτίας "τυχαίων" γεγονότων και συμπεριφορών....
Μπάμπη μου αυτή την φορά δε θα φορέσω το κουστουμάκι σου....ούτε του Γιώργου....
Θα ράψω κάτι δικό μου ....

2 σχόλια:

ασωτος γιος είπε...

εγω παντως εξακολουθω να σε διαβαζω και θα σε διαβαζω , γιατι χω δικη μου αποψη και την ξερεις

Evil Chef είπε...

Ασωτε μου δεν επιασες μαλλον το νοημα του κειμενου.

Δεν ειναι προσωπικο,δε με ενδιαφερει τι λεγεται για μενα και δεν εχω αναγκη την "εγκριση" ή την "ευλογια" κανενος απο εδω μέσα.
Οσοι τα θεωρουν αναγκη μαλλον εχουν απροσανατολιστει απο τις πραγματικες τους αναγκες .

Παρατηρωντας γυρω μου συχνα μετωπα ανοιγουν αναιτια και "αιμα" που χυνεται και μετα τους εκατερωθεν θρηνους για την βαρβαροτητα και την χυδαιοτητα των αλλων σκεφτομαι ποσο μεσα μπορει να ειμαι σε ολο αυτο και ποσο το εχω υπηρετησει.

Αυτο το μισος για το μισος ή γιατι το ειπε ενας "μικρος θεος" που υπηρετουμε - ακολουθουμε αρχιζει και με προβληματιζει παρα πολυ και δε θελω να σκεφτομαι το τελος αυτου του δρομου....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.