Τετάρτη, 28 Νοεμβρίου 2012

4 Ξαναβρεθήκαμε....

"Αυτός που έχει έναν τίτλο και μια εξουσία οφείλει κάθε μέρα να αποδεικνύει ότι αξιοκρατικά βρίσκεται εκει.
Πρέπει καθένας να μπορεί να τον δει έστω και λίγο κάποια στιγμή δίπλα του, να γνωρίζει πως αν τον χρειαστεί θα είναι εκεί και στα δύσκολα να τον έχει οδηγό - ακόμη κι αν δε ξέρεις το δρόμο με την σιγουριά που θα εμπνέεις δύσκολα θα χάσετε την μάχη...."

"Οι άνθρωποι που δεν μιλάνε πολύ είναι επικίνδυνοι γιατί δε ξέρεις πότε θα απασφαλίσουν ώστε να μην βρεθείς σε κοντινή απόσταση και υπάρξεις παράπλευρη απώλεια....

Όμως επικινδυνότεροι είναι εκείνοι που έχουν για όλον τον κόσμο έναν καλό λόγο....αυτοί ξέρουν και καρφώνουν το μαχαίρι έτσι που αργοπεθαίνεις ευτυχισμένος...."

Λόγια ενός ανθρώπου που τότε στα 21 μου δεν κατάλαβα και πιθανόν παρεξήγησα.

Μου τα επανέλαβε όταν βρεθήκαμε με την βοήθεια πολύ καλού φίλου(Ηλίας) να μιλάμε σε ενα κινητό τηλέφωνο...
Ο κ.Ανδρέας Χ. είχε την ατυχία να υπηρετήσω για 9 μήνες στο τάγμα που ήταν διοικητής και εγώ την ευτυχία να τον συναντήσω....
Απο τα πολλά που μας έλεγε τότε - γιατί δεν υπήρξε ποτέ ο συνηθισμένος καραβανάς - ολοι εμείς εκεί κρατήσαμε ελάχιστα....δεν είχαμε την νόηση να καταλάβουμε, ηταν κι οι συνθήκες λιγάκι ιδιαίτερες...
 Ευτυχώς που έστω κι αργά εντελώς συμπτωματικά τον βρήκα πάλι για να προσπαθήσω να κερδίσω λίγα από αυτα που εξακολουθεί να μοιράζεται....


4 σχόλια:

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Έλα ρε τον ξαναβρήκες!!!!
Αυτό κι αν είναι ευχάριστο!

bremelaxrinaki-paliokoritso είπε...

Πόσο δίκιο έχει σε αυτό που σου είχε πεί,για αυτούς που έχουν για όλους και για όλα έναν καλό λόγο...Αυτούς δε γουστάρω καθόλου κι εγώ...είναι αυτοί που προτιμούν να σου χαιδέψουν τα αυτάκια και να σε παραμυθιάσουν,από το να σου μιλήσουν ντόμπρα,οπότε μακριά κι αλλάργο !
Την καλησπέρα μου ;-)

Αθηνά... είπε...

Κάτσε τώρα γιατί με έβαλες σε προβληματισμό. Ας μοιραστώ μαζί σου μια ανεπαίσθητη προσπάθεια αυτοκριτικής.
Λοιπόν, έχουμε και λέμε.
Εξουσία δεν έχω, άρα δεν χρειάζεται να αποδείξω τίποτα.
Μιλάω από όσο πρέπει έως αρκετά.
Δεν έχω καλό λόγο για όλους τους συνανθρώπους. Άρα δεν καρφώνω μαχαίρια. Τουλάχιστον ηθελημένα.
Ε, τώρα αν πάω να το πετάξω σε κάποιον κι αυτός σκύψει και το φάει ο επόμενος, δεν φταίω εγώ!!!

Θα ήθελα να πω κάτι, έτσι για την ιστορία...
Διαβάζοντας αυτά που γράφεις θυμήθηκα ότι υπάρχει και κάτι που μου έλεγε ο πεθερός μου: "Να φοβάσαι τους ανθρώπους που δεν πίνουν. Έχουν να κρύψουν πολλά".
Ελπίζω να εξαιρούσε κάτι τύπους σαν κι εμένα που αποφεύγουν το αλκοόλ για λόγους υγείας.
Ή μήπως κρύβω κι εγώ πολλά; Χο χο χο χο!!!

Καλό μεσημέρι!

christina είπε...

συμφωνω απολυτα με αυτα που λες!
ευχαριστο που συναντηθηκατε μετα απο τοσα χρονια!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.