Πέμπτη, 25 Οκτωβρίου 2012

3 Περισσέματα...και επιθυμίες

         Η συγχωρεμένη η κυρά Μαρίνα δε μπορούσε με τίποτα τους ανθρώπους που ήταν μικρόψυχοι...μπορεί η ίδια να μην ήταν το καλύτερο δείγμα ανθρώπου αλλά τέτοια δεν υπήρξε ποτέ της.

     Θυμάμαι που με μάλωνε, πιτσιρίκι ακόμα στο νησί τα καλοκαίρια που καμιά φορά θύμωνα με τα άλλα παιδάκια και δε τους μίλαγα.
"Εσύ που τα έκαμες όλα καλά, ενώ εκείνοι τα κάμαν σα τα μούτρα τους, εσύ πρέπει να θυμώνεις;
 Εσύ πρέπει να παγαίνεις με το κεφάλι ψηλά και να ξες ότι θα'ρτουν και σου γυρέψουν συγγνώμη όταν καταλάβουν γιατί, πασά μου, όλοι καταλαβαίνουν και όλοι ξέρουν τι έχουν κάμει.
Μονάχα οι μικρόψυχοι δεν παραδέχονται τίποτις και κρατάνε τα ψέμματα τους για ομπρέλλα, αλλά αυτούς τους βλέπει ο Θεος και μια μέρα τους πληρώνει καθώς τους ορίζει".

Και ξέρεις τα κράτησα τα λόγια της γιαγιάς και υπήρξα μεγαλόψυχος σε βαθμό που χαρακτηρίστηκα πολλάκις μαλάκας.

Και από όσους συναστράφηκα στην μέχρι τώρα ζωή μου, αρκετοί δε παραδέχτηκαν ποτέ ότι ωφελήθηκαν ή ότι κερδίσαν περισσότερα από όσα δώσαν.
Ίσως να φταίω και εγώ κάπου γι'αυτό και η αντιληψή μου πως αυτό που γνωρίζεις δεν έχει αξία αν το κρατάς για σένα και δε το κοινωνείς.
Ίσως αυτά που θεώρησα ότι μου περισσεύαν και έδωσα, κάποιοι τα παρεξήγησαν και τα αντιμετώπισαν σαν κάτι διαφορετικό.

Το "πρόβλημα" είναι ότι και όταν δεν εχω για μένα πάντα υπάρχουν περισσέματα για τρίτους και η συνήθεια της σιόρας Μαρίνας να μοιράζουμε την μπουκιά με τον άλλον, όχι γιατι πεινάει αλλά για την χαρά να φάμε κάτι μαζί, δύσκολα θα κοπεί....
Όσο μυαλό κι αν λέω οτι βάζω τα γονίδια και η κληρονομικότητα δεν αλλάζουν....παίρνω όμως τα μαθηματά μου και στον επόμενο δότη η μερίδα θα είναι μικρότερη...μέχρι να αποδείξει ότι αξίζει και αναγνωρίζει.
Όσο για τους μικρόψυχους και αγνώμονες, παρότι δεν έχω δει κανέναν να πληρώνει ως τώρα(ή πλήρωσε και δε το αντιλήφθηκα ή πιο σωστά δε ψάχτηκα για να το αντιληφθώ) , κρατάω την στάση της γιαγιάς και αφήνω την Φύση να κρίνει...


Επιθυμίες της μέρας

- Θέλω ένα Ιpad σαν αυτο που έχουν στο νεανικό δελτίο του σαχλοκάναλου που να έχει ποντίκι και να χρησιμοποιεί σαν πλοηγό Mozilla Firefox - όποιος γνωρίζει που πωλείται το συγκεκριμένο μοντέλο παρακαλείται να μου το γνωστοποιήσει ή ακόμα καλύτερα να μου κάνει δώρο το συγκεκριμένο tablet.

-Θέλω να μου πει κάποιος επειδή τα φτωχά ελληνικά μου δε μου επιτρέπουν να εκφραστώ καταλλήλως,  πως χαρακτηρίζουμε μια περίπτωση ανθρώπου...

Κάποιος που για τους δικούς του λόγους έχει με σένα διαφοροποιήσεις που μπορούν να οδηγήσουν σε ρήξη ,παρόλα αυτά κρατάει χαμηλούς τόνους και λειτουργεί βάσει των στοιχειωδών κανόνων κοινωνικής συμπεριφοράς ,ενώ παράλληλα σε ακροατήριο που αγνοεί ότι έχεις πρόσβαση(ή γνωρίζει οπότε εσκεμμένα ομιλεί) επιδεικνύει ένα άλλο πρόσωπο παρουσιαζοντάς σε ως τον υπαίτιο πολλών,  από κάτι που σας κρατάει σε αντικριστά πεζοδρόμια ως το φαινόμενο του θερμοκηπίου.
Και θέλοντας να κρατήσει το προφίλ αυτό χρησιμοποιεί την "αυλή" του και τους εξαρτώμενους απο αυτόν να κάνουν την βρώμικη δουλειά ώστε αυτός να κρατήσει καθαρά και μυρωμένα τα χέρια του.

Επίσης κλείνοντας δώστε μου σας παρακαλώ μερικούς πρόχειρους χαρακτηρισμούς για τα παραπάνω εξαρτόμενα υποχείρια που αναφέρω για να τους έχω πρόχειρους αν ποτέ μου χρειαστούν....

3 σχόλια:

christina είπε...

εγώ δεν χαρακτηρίζομαι πολλάκις μαλάκας...είναι μόνιμη κατάσταση!
μέσα στο μυαλό μου είσαι γιατί γυρίζουν και στο δικό μου μυαλό αυτές οι σκέψεις το τελευταίο διάστημα!!!
αλλά δεν πειράζει καλή καρδιά!!!
μόνο ένα ipad???θα σου κάνω δυο να έχεις να αλλάζεις!!!
όσο για την δεύτερη σου επιθυμία οι λέξεις είναι άφθονες.θα στις πω τηλεφωνικώς!!!
άντε να πω μια:κουνάβι!!!

BLUEPRINTS είπε...

εγώ πάλι τελευταία το πάω καλύτερα και νιώθω λιγότερο (όχι και τελείως) μαλάκας, ipad δεν θα σου πάρω όμως γιατί τα ματάκια σου θα γίνουν εντελώς τετράγωνα...
Χαρακτηρισμοί; οκ, νυφίτσα, διπρόσωπος, βρώμικος, αλλά ξέρεις κάτι; όσο τους αγνοείς τόσο παύουν να υπάρχουν
καλημέρες σε όλους

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Τόμους ολόκληρους θα σου δώσω μάτια μου, χαχαχαχα

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.