Πέμπτη, 6 Σεπτεμβρίου 2012

4 Mama said...

Μιλάω με την μάνα μου ,Δευτέρα...

-Έλα ,αγόρι μου, πως πήγε η πρεμιέρα;
-Μάνα ,όχι πολύ καλα γιατί βαριόμουν και μου βγήκε.
-Καλά ,ρε άχρηστο κορμί στην δική μου λίστα βρήκες να βαριέσαι;
-Όχι ρε μαμά δεν έπαιξα τα δικά σου ,αυτά τα φυλάω για πιο μετά...κάτι καινούρια χορευτικά έβαλα.
-Ποια αυτά που βαράνε και σφυράνε και δε καταλαβαίνεις τι λένε;
Ή εκείνα που όλο για σεξ μιλάνε ,λες και έτσι είναι ο έρωτας...
-......
-Γιατί παιδί μου δεν παίζεις ένα βράδυ κάποια απο εκείνα τα τραγούδια που ακούγαμε εμείς που έχουν πλούσια τα συναισθήματα....που μιλάν για την αγνότητα του έρωτα...όχι πως αυτοί που τα λέγαν τα πιστεύαν αυτά ,αλλά είχαν μια άλλη αυρα ...καταλαβαίνεις εσύ!
-Ναι βρε μάνα, να παίξω τέτοια αλλά δε τα καλοκατέχω ,για βοήθα λίγο ..πες κανένα τραγουδιστή να ψαχτώ...
-Να βάλεις Τουρνά, Ελπίδα, Χριστιάνα,Δάκη, Μαρίνο  και απο τους παλιούς Βάνου , Βογιατζή, Μακούλη ...ψάξου και θα βρεις ...ξέρεις εσύ αφού τα άκουγα και εγώ στο σπίτι.


Κάπως έτσι, μπήκε η ιδέα για την λίστα του Σαββάτου αλλά λόγω Allegria(μας καλέσαν και θα πάμε οπότε δε θα βγει εκπομπή) και υποχρεώσεων του φίλου Λουστράκου απόψε, θα ακούσετε την ιδέα την μητρός μου σε ένα ερωτικό αφιέρωμα με τραγούδια απο τα παλιά, σε μια διαδρομή στις δεκαετίες 50-60 -70 και λίγο 80.
Εκτάκτως απόψε στις 21:00 και για 2 περίπου ώρες θα ξανανακαλύψουμε την ομορφιά των συναισθημάτων μέσα απο το ελληνικό τραγούδι εκείνων των εποχών στο Sin Radio.

Για σχόλια και επικοινωνία με την εκπομπή η σχετική ανάρτηση είναι εδώ.


Υ.Γ.

Οι δικοί μου δεν έχουν στο νησί -που βρίσκονται ακόμα- σύνδεση στο διαδίκτυο όπως δεν έχουν και στο σπίτι εδώ και δεν έχουν ακούσει ποτέ ζωντανά εκπομπή - μόνο κονσέρβα και αυτή σε cd! 
Παρόλα αυτά θέλουν να συμμετέχουν δίνοντας λίστες και ιδεές και ακούγοντας με την φαντασία τους τις εκπομπές την ώρα που παίζουν...αν η πραγματικότητα είναι κατώτερη ή ισάξια ή καλύτερη, αυτού που "ακούσαν" είναι κάτι που το κρατάνε επτασφράγιστο μυστικό...

4 σχόλια:

marimar είπε...

Θα γράψω κι εδώ το ίδιο όπως στο FB. Δυο προτάσεις που συνδέονται με τον σύνδεσμο "και". Το πρώτο σκέλος είναι αδιαμφισβήτητο. Το δεύτερο ... ελέγχεται κατά περίπτωση για την ορθότητα του. Αλλά όλες οι μανάδες πιστεύουμε και στα δυο σκέλη.
Λοιπόν:
Μάνα είναι μόνο μια και ..... έχει πάντα δίκιο.
Τουλάχιστον σ' αυτήν την περίπτωση νομίζω θα σε οδηγήσει σε όμορφα μουσικά μονοπάτια. Καλή μας ακρόαση αύριο.

ElenaG είπε...

Αχ μακάρι evilako μου να τα καταφέρω να είμαι μαζί σας!!!! το βραδυ μπήκα στην εκπομπή του Παύλου και δεν είχα ήχο...δεν μπορούσα να αφήσω ούτε σχόλια %$#@#$% καταλαβαίνεις νεύρα...έχει πρόβλημα το μαραφέτι μου (μέχρι τώρα είχα για τα σχόλια τώρα έχω και με το ήχο...να δω τι θα καταφέρω το βραδυ...αν μπορέσω να μπω απ το μεγάλο! είμαι σίγουρη πως η εκπομπή θα είναι στα γούστα μου!!!! φιλί στη μαμά!

αν δεν τα καταφέρω την αγάπη μου σε όλους...μην το ξεχάσεις!!!!

!sweety! είπε...

Έχεις βραβειάκι στο bloggόσπιτό μου!!!
Πέρνα να το παραλάβεις!

Evil Chef είπε...

H μαμα ειχε δικιο και θα δουμε αν δικαιωθει ξανα αποψε...

Βραβεια και λοιπα περναω προσεχως και τα παραλαμβανω!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.