Κυριακή, 9 Σεπτεμβρίου 2012

1 Ακούω τις καλές συμβουλές...

...που μου λένε οι φίλοι και τις ακολουθώ...
Μου είπατε πως το  ταξίδι της Πέμπτης το απολαύσατε και πως θα θέλατε να επαναληφθεί κάτι ανάλογο.

Απόψε στο Sin Radio, αμέσως μετά τις Ραδιοτυπίες(δε τις χάνουμε με την καμία λέμε, Bowie παίζει απόψε!) συνεχίζω στο ίδιο mood με αυτό της Πέμπτης με αγαπημένα ελληνικά τραγούδια...ένα πρόγραμμα για την μητέρα μου, που περιμένω σε μια βδομάδα πίσω.
Δικές μου επιλογές που με γυρνάνε στις μέρες που ζούσα με τους γονείς μου και οι μουσικές αυτές βγαίναν από την κουζίνα, παρέα με την μυρωδιά του φρεσκοτσιγαρισμένου κρεμμυδιού,απο τις κασέτες της και τα cd μου που πέφταν στα χέρια της...


Eκεί γύρω στις 20:00 στο Sin Radio και για την επικοινωνία την ώρα της εκπομπής (για λίγες μέρες ακόμα με αυτο τον τρόπο...) στην σχετική ανάρτηση.



Υ.γ.

Την προσεχή Τρίτη στις 21:00 μην κανονίσεις τίποτα....έρχεται συνέντευξη και όχι μόνο στο ραδιοφωνό μας ,απο το φίλο μας το Λύκο με μια πολύ καλή ελληνική μπάντα (ξέρεις απο αυτες που τα "κανονικά" ραδιόφωνα δε προβάλουν γτ δεν είναι στο γνωστό ύφος της τρεντουριάς αλλά αποτελείται απο αξιόλογους μουσικούς που κοιτάζουν να μιλάν με την δουλειά τους...)

1 σχόλια:

BLUEPRINTS είπε...

είδες που η μητέρα (αρχικά) κι οι φίλοι σου δίνουν ιδέες; άντε καλές εκπομπές να έχουμε και τα λέμε σε λίγο

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.