Κυριακή, 24 Ιουνίου 2012

6 Αχ Ελλαδα σ'αγαπω...στη φαμπρικα και στην νταλικα...

Στο πατρικο μου τα ακουσματα μου ηταν ποικιλα.
Πιο εντεχνα και 70's απο την μανα ,λαικα περισσοτερο απο τον πατερα.


Ο Νικος Παπαζογλου επαιζε στο κασετοφωνο μας απο την εποχη  του δισκου  "Εκδικηση της Γυφτιας".
Αγαπανε πολυ Ρασουλη οι δικοι μου και ετσι μαθαμε και τον Νικολα.
Και οταν καποια στιγμη οι μουσικες του αρχισαν να ξενιζουν τα αυτια τους και μειναν στα κλασσικα του εγω συνεχισα να τον παρακολουθω και να παρατηρω τις δουλειες του και οχι μονο...
Οταν εφυγε για να βρει τον Μανωλη μετρησα ποσοι απο αυτους που με εχουν επιρρεασει στα μικρατα μου υπαρχουν ακομη.
Λιγοι αλλα ευτυχως σημαντικοι και αξιολογοι.


Η Σωτηρια Μπελλου ηταν μια φωνη που στο πατρικο δεν μπορω να πω οτι ακουγοταν πολυ.
Μονο σε κατι συλλογες του Τσιτσανη σε παλιες ηχογραφησης την εβρισκες .
Και καποια μερα ηρθε απο ενα οικογενειακο φιλο καπου στα 1986 ενα πακετο κασεττες που ακουσε η μανα μου απο καθαρη περιεργεια και οικειοποιηθηκα εγω μετα απο λιγο.
Ηταν οι δουλειες της Σωτηρια με Μουτση και Ανδριοπουλο.
2 τραγουδια στο μυαλο του 11χρονου τοτε πιτσιρικου καρφωθηκαν - "Μην κλαις" και "Τις ξενες πορτες μην χτυπας".
Μεγαλωνοντας οι κασσετες αυτες ξαναγραφτηκαν με αλλα πραματα και σχεδον μια δεκαετια αργοτερα στο στρατο ο Δημητρης απο την Αμφισσα μου ξανασυστησε την Μπελλου.
Και εκει οριζεται η επανεκκινηση της ενασχολησης μου με το εργο της.
Η Μπελλου μου αρεσει στα μετα το ρεμπετικο τραγουδια της περισσοτερο -εχει και καποιες ηχογραφησεις που μου αρεσουν πολυ μεταξυ 1947-1955 αλλα η περιοδος απο τα μεσα του 70 εως τα μεσα του 80 ειναι η πιο ωριμη και αγαπημενη για μενα.


Ο Νικολας παλι μου αρεσει σε ολες τις εποχες του και με συγκινουσε παντα αυτη η συνεπεια του και που δεν αλλαξε την εικονα του.
25 χρονια τον θυμαμαι  με το τζην πουκαμισο και το κοκκινο μαντηλι και το μπαγλαμαδακι στα χερια.
Το μυστικο να μην γερνας που ελεγε καποιος - να μην αλλαξεις την χαρακτηριστικη σου εικονα.


Και οι 2 φυγαν χτυπημενοι απο την επαρατο.
Σε μια ελληνικη κοινωνια που δοκιμαζεται αυτοι οι ανθρωποι εχουν περιθωριοποιηθει απο  τα media και βλεπεις ακομα αυτη την σαχλαμαρα που προωθουν -που παροτι βλεπουν οτι δεν τραβαει και ο κοσμος κουραστηκε και θελει κατι πιο ουσιαστικο- να βρισκεται παντου.


Ισως να ειναι οτι δυσκολοτερο εχω αποφασισει να παιξω ολο αυτο τον καιρο....γτ ειναι τοσο μεγαλο το συνολο της δουλειας τους που δυσκολευομαι να αποφασισω τι να ακουστει και τι οχι.
Ετσι επελεξα καποια τραγουδια τους και σκεφτηκα πως αν καποιος ζητησει κατι που πιθανον να αφησα εκτος μπορω εκεινη την ωρα να το προσαρμοσω.


Αποψε η Κυριακη στο Sin Radio ειναι αρκετα "προσωπικη".
Νωριτερα στις 19:00 o Blueprints και οι Ραδιοτυπιες του εχουν ετοιμασει μια λιστα με τα αγαπημενα τραγουδια του που δινουν χαρα και αισιοδοξια.
Αμεσως μετα με τους αποντες αγαπημενους μου Ολα στο κοκκινο με τραγουδια και μουσικες που μιλανε στην καρδια και την ψυχη και προσφερουν μια διαφορετικη  διασκεδαση απο την ευκολοπεπτη των επιγειων ραδιοφωνων.


Να μην ξεχνιομαστε ,εχετε μια βδομαδα καιρο να δηλωσετε συμμετοχη στην Sin-μαζωξη.
Καντε κλικ στην αφισα και στην φορμα επικοινωνιας που θα βρειτε με την ενδειξη συμμετοχη κλειστε θεση!(οι συμμετοχες μετρανε εκει μονο και οχι στα σχολια οσων την εχουν κανει αναρτηση)






6 σχόλια:

Fallen angel είπε...

δεν ξέρω ποιος είναι υπεύθυνος για τη λίστα που παίζει εδώ και κανένα δίωρο αλλά δε μπορώ να περιγράψω το πόσο γουστάρω αυτά τα ανατολίτικα/αράβικα. εύγε στον επιλογέα! (δεν ξερω αν στέκει η λέξη, χιχι!)


αδημονω και για τις εκπομπες φυσικα.

υγ αλλαξε το προγραμμα των εκπομπων στα αριστερα διοτι τριτες δεν ειναι η χριστινα αλλα ο λυκος.... σωστά;

Evil Chef είπε...

Ο υπευθυνος της μουσικης συνολικα ειμαι εγω και χαιρομαι που σου αρεσουν!

Η Χριστινα μας ειναι σε επιγειο ραδιοφωνο στο Αργος ,ενω ο Λυκος ειναι στο δικο μας "αμαρτωλο".

Τις Τριτες εχουμε θεμα γτ δε ξερουμε ποιον να πρωτακουσουμε!

Fallen angel είπε...

α μαλιστα. ειναι που ακόμα δεν γνωρίζω την παρέα.

η μουσική μπράβο, είναι φοβερή επιλογή!!!!
ηθελα να σας το πω, καλό ειναι να μαθαίνουμε οτι οι κοποι μας αναγνωρίζονται, ε; :)

χαιρετισμοί!

Fallen angel είπε...

σήμερα γύρω στις 16:18
πως λέγεται το κομμάτι που έλεγα κατι σε ... "a ha honney"? η τι παιζόταν εκεινη την ωρα πριν το don t speak ?νομιζω ενα ή δυο τραγούδια πριν.
thankssssssssss!!!!!
hugs.

Evil Chef είπε...

Θα δω τι ειχα προγραμματισει εκεινη την ωρα και θα σου στειλω μαλλον ολη την λιστα 4 με 5 μολις μπορεσω ,γτ δεν τα παιζει με την σειρα που τα βαζουμε αλλα σε τυχαια αναπαραγωγη.

Fallen angel είπε...

αααα!!!! ακόμα μεγαλύτερο καλό.
καθημερινά όταν είμαι σπίτι σας ακούω για ώρες ! καθηλώθηκα που λένε.
ξανα μπράβο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.