Κυριακή, 27 Μαΐου 2012

4 Light in the dark or darkess in the light

Φοβασαι το σκοταδι;
Σε τρομαζει το αγνωστο;
Μπορεις με ενα κερι και ενα καλο οδηγο να δοκιμασεις να περιηγηθεις σε μερη που νομιζεις οτι ειναι "δυσκολα";
Υπαρχει συναισθημα εκει που το φως ειναι λιγοτερο;


Απο την πετρα δημιουργησει ο ανθρωπος κομψοτεχνηματα....απο ενα παρεμφερες υλικο -rock- που υπαρχει στην κοιλαδα των αμαρτιων θα εξορυξουμε καποια απο τα πιο ερωτικα κομματια - δεν ειναι μια κλασσικη rock ballads εκπομπη ,θα κινηθουμε στα λιγοτερα φωτισμενα μερη και στο τελος της διαδρομης θα καταλαβεις οτι ολο αυτο το φαινεσθαι ειναι απλως μια μακετα για λογου θεατρου και εφε ...


Νωριτερα θα κανουμε μια εισαγωγη στα πιο ιδιαιτερα ροκ ακουσματα με τις Ραδιοτυπιες.
Εχεις ακουσει ποτε jazz rock;
Δε σε τρωει η περιεργη πως ταιριαζουν αυτα τα δυο ειδη και τι αποτελεσμα δινουν;


Αμεσως μετα θα συνεχισεις μαζι μου και για τυχον ταξιδιωτικες οδηγιες και οτιδηποτε αλλο κρινεις αξιο λογου μπορεις να μας το γραφεις την ωρα του ζωντανου στη σχετικη αναρτηση δλδ  ΕΔΩ.


Αν δε γνωριζεις που συμβαινουν ολα αυτα δε θα σε μαλωσω ,αλλα σου δωσω οδηγιες για να μας βρεις...






Κλικ πανω στο μπανερακι και μεταφερεσαι στην σελιδα του ραδιοφωνου που παιζουν τα παντα χωρις φοβους και προκαταληψεις

4 σχόλια:

BLUEPRINTS είπε...

καλά δεν είμαι και το μέσο όρο αλλά εμένα μου αρέσει και το άγνωστο κι οι "σκοτεινές" περιηγήσεις, φόβος σχεδόν άγνωστη λέξη, τα λέμε από εκεί λοιπόν

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Να θυμηθώ να έχω φακό μαζί μου και ένα μπουκαλάκι αγιασμό καλού κακού!

xristin είπε...

Εμείς είδη κλικάρουμε!
Δεν λουφάρουμε!
Καλή συνέχεια!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΗΣΥΧΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.