Κυριακή, 13 Μαΐου 2012

5 Μανα που ζω...Κυριακη αποριων και συγκινησεων


Ενα απο τα τραγουδια που ακουμε παρεα με την μητερα μου(το δευτερο στο τελος της αναρτησης) που οπως λεει η ιδια θα μπορουσε να ειχε γραψει το καθε παιδι σκεπτομενο την μαμα του.


Μιλησαμε σημερα νωριτερα οταν την επισκεφτηκα και πραγματικα αυτο που συμβαινει μεταξυ μας ειναι φοβερο.
Που πηρε ειδηση χθες οτι μου χαλασαν κατι λουλουδια και μου ειχε ετοιμα σημερα αλλα να τα αντικασταστησω;
Που κατάλαβε πριν 10 μερες οτι ανοιξα το κεφαλι μου και ριξαμε 5 σταυροβελονιες; (δε της το ειπαμε γτ εχει ευαισθητη υγεια και δε κανει να ανεβαζει πιεση).
Που το καταλαβε πριν ενα μηνα οτι εκεινο το πρωι που με εψαχνε εγω ειχα παει και συζητουσα σε επαγγελματικο ραντεβου;


Αν κρατουσα ημερολογιο θα εγραφα τομο με τα γεγονοτα που η μανα μου εχει διαισθανθει - παροτι της τα κρυβουμε , με τις μερες που στο ασχετο θα τηλεφωνησει και θα μου πει επακριβως τι νιωθω -χωρις να εχουμε μιλησει στο μεταξυ για μερες και ποσα ακομα...
Το ιδιο ακριβως συμβαινει και με την μητερα του κοριτσιου...


Ειναι μου λεει το δεσιμο της μητερας με το παιδι που ξεκιναει απο την συλληψη του μεχρι την γεννηση του.
Παροτι εχουμε σκοτωθει για απειρους λογους και θα συνεχισουμε να μανουριαζουμε γτ ειμαστε σε πολλα αρκετα ιδιοι και αυτο δημιουργει εντασεις ,υπαρχει μεταξυ μας αυτο το κατι που οι λεξεις δεν μπορουν να το περιγραψουν.
Εκει που σπαει τα νευρα ο ενας στον αλλο ,την επομενη στιγμη θα γινει κατι και θα μιλαμε .
Λενε οτι ετσι ειναι οταν εισαι γονιος ...οταν γινω ποτε θα σας πω με σιγουρια !


Δεν της ευχηθηκα φυσικα τιποτα για σημερα γτ δε πιστευουμε σε μερες και τετοια πραματα και να σου πω και κατι τρελο.
Σε λιγες μερες φευγει και παει στο νησι στον αδερφο μου -θα γυρισουν φθινοπωρο .
Χαιρομαι που φευγει και δε θα μου ζαλιζει τον ερωτα και που η νυφη και ο μικρος θα βλαστημανε την ωρα και την στιγμη που εφτασε στο νησι(γτ εχει μια ειδικοτητα η μανουλα μας να σου κανει κουρελι τα νευρα ,ειδικα οταν της καρφωθει κατι ασχετως αν εχει δικιο ή αδικο!) και απο την αλλη θα μου λειψει αυτη η τρελα της....


Μιλουσαμε σημερα ,μια βδομαδα μετα τις εκλογες και μου ελεγε ποσο την εξοργιζει αυτο το νεο κυμα τρομοκρατιας του κοσμου που διοχετευεται απο παντου ,οι παλιοι "συντροφοι" που ξιφουλκουν κατα συγκεκριμενου κομματος , οι προφητες που βγαζουν κυβερνησεις και αποφασεις στα δελτια.
Απορει η μανα μου με ολα αυτα και με ρωτησε το προφανες ..."δεν καταλαβαινουν ολοι αυτοι οτι οσο χτυπανε αυτους , τους κανουν ηρωες στα ματια του κοσμου και τους εκτοξευουν σε μια αυριανη εκλογικη αναμετρηση πολυ ψηλοτερα;"
Με το δικο μου συνωμοσιακο τροπο σκεψης της απάντησα οτι ισως και αυτο να ειναι μερος του σχεδιου τους....να φερουν καποιοι κατι διαφορετικο στην επιφανεια για ιδιους σκοπους και στο διαστημα της προσαρμογης στα νεα δεδομενα να κεφαλοποιησουν τα κερδη απο τα στοιχηματα που εχουν παιξει σε βαρος της χωρας...


Απο την μανα μου ζητησα χθες και μου εδωσε σημερα μια λιστα με αγαπημενα τραγουδια της εποχης που ηταν μικρη - μου ετοιμασε μια λιστα με ελληνικη ποπ 60-70 .
Επισης αναμενω απο την ετερη μαμα (του κοριτσιου ) την δικη της λιστα που θα ειναι νεοκυματικα-μπουατ ακουσματα.
Αυτα θα παιξουν ενα Σ/Κ που θα ειναι χαρισμενο σε εκεινες (πιθανοτατα μεσα στον Ιουνιο).


Απόψε ραδιοφωνικά έχουμε ένα μικρο αφιερωμα σε αγαπημενα ερωτικα τραγουδια απο την δεκαετια του 50 εως τα 90's αλλα θα ακουσουμε και καποια κομματια για τις μητερες.
Νωρίτερα στις 19:00 οι Ραδιοτυπιες  εχουν ετοιμασει κάτι που μας συγκινει πολύ - τραγουδια που ακουστηκαν σε ταινιες!


Για σχόλια-σχολιανα και οτι αλλο ποθειτε ΕΔΩ.


Και φυσικα ολα αυτα συμβαινουν στο Sin Radio!






Αυτο ειναι το δευτερο κομματι που ακουω συχνα μαζι με την μανα μου.Οι στιχοι της εναρξης μοιαζουν με  τα λογια της οταν ημουν μικρος: "Να εισαι απλος ,ταπεινος και να μαθεις να δουλευεις και να μιλας λιγο...κι οταν σου κακοφαινονται διαφορα να σκεφτεσαι οτι αυτος εκει ψηλα εχει πολυ περισσοτερη δικαιοσυνη απο εμας και παντα την αποδιδει"



5 σχόλια:

BLUEPRINTS είπε...

η αλήθεια είναι ότι έχουν μια διαίσθηση (αλλά και μια επιμονή σε κάποια πράγματα...), να είναι πάντα καλά οι μανάδες κι ας μας ταλαιπωρούν

mia είπε...

Μάνα είναι μόνο mia....αλλά μοιάζουν όλες λέμε...χα

ασωτος γιος είπε...

να τη χαιρεσαι καθαρματενιε
μανα ειναι μονο μια και αν και εχω χασει το πατερα μου πιστευω οτι η ορφανια ερχετα πραγματικα με τη μανα
αλλη σχεση

ria είπε...

μα όλες ίδιες είναι;
το ιδιο ακριβώς και η δική μου!
μα ολόιδιες!!!

να τη χαίρεσαι και να την καμαρώνεις!

ElenaG είπε...

ΧΑ!ΧΑ! τελικά όλες είναι ίδιες και ονομάζονται μαμάδες!!! να τις χαίρεστε και σεις τις δικες σας

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.