Παρασκευή, 4 Μαΐου 2012

6 Διλλήματα

Οτι ακόμα δεν ξέρω τι θα ψηφισω την Κυριακη δεν ειναι είδηση...ξερω τι δε θα ψηφισω και ειμαι αναμεσα 3-4 επιλογες.


Επίσης δεν εχω αποφασίσει το τι να φορεσω εκεινη την μερα....θυμαμαι τον παππου που εβαζε το κουστουμι του και ελεγε οτι ειναι γιορτη της δημοκρατιας η ψηφοφορια  - γκρινιαζε που εμεις το βλεπαμε σαν αγγαρεια και μας εκανε μαθημα !


Eγω ομως για την Κυριακη εχω 3 επιλογες (ενδυματολογικες) και παλι δεν μπορω αποφασισω (t shirts με διαφορα μυνηματα)


Α' επιλογη


Αν τα λάθη διδάσκουν, τότε έχω καταπληκτική μόρφωση


Β' επιλογη


Αυτοί που νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα, εκνευρίζουν εμάς που τα ξέρουμε


Γ' επιλογη


I DON'T NEED SEX THE GOVERNMENT FUCKS ME EVERY DAY


Και επειδη τα διλληματα πανε εις τριπλουν προβληματιζομουνα παραμονη εκλογων τι να παιξω στην εκπομπη μου ,αλλα εδω ευτυχως πιστευω οτι βρηκα λύση.
Ζηταω απο όσους επιθυμουν να στειλουν αγαπημενα κομμάτια ανεξερτατητως ειδους και χωρις περιορισμο αριθμητικο και να διαμορφωσει το κοινο το playlist!
Yπαρχει και η σχετικη αναρτηση ΕΔΩ!




Εχετε χρονο να αφηνετε τις παραγγελιες σας μεχρι το Σαββατο στις 17:00 στην αναρτηση που αναφερεται πιο πανω (μην το παρακανετε και μου ερθετε ολοι στο παρα 5 και φρικαρω μεχρι να τις μαζεψω).
Η εκπομπη ειναι χωρις θεμα και προκαθορισμενη λιστα και εχει ενδιαφερον να δουμε πως θα βγει!




Επειδη οπως διαπιστωνετε εχω να σκεφτω πολλα και σοβαρα πραματα ζητω την βοηθεια σας - ενδυματολογικα και μουσικα .
Εκλογικα θα βρω μεχρι εκεινη την ωρα το καλυτερο (ετσι πιστευω)!

6 σχόλια:

Partali είπε...

Εγώ θα φορέσω μάλλον το μπλουζάκι με το μηνυμα: http://www.badideatshirts.com/Assets/ProductImages/PS_1050W_LARGE_GROUPS.jpg

BLUEPRINTS είπε...

εγώ πάλι δεν έχω διλήμματα, και τι θα ψηφίσω και τι θα φορέσω και τι θα παίξω ξέρω (μήπως πρέπει να αρχίσω να ανησυχώ με τόση αποφασιστικότητα που με διακρίνει τελευταία;), άντε καλό βόλι συνάδελφε και θα πάω να αφήσω αργότερα και καμιά παραγγελιά για αύριο, τα λέμε

christina είπε...

πέρασα να σου πω μια καλημέρα...επίσης να πας για μπάνιο και να κάνεις καλοκαιρινή εμφάνιση στην κάλπη...εγώ αυτό σκέφτομαι να κάνω.
πολλά φιλιά.

ασωτος γιος είπε...

ψθφθζω β πιλογη γιατι ειμαι και σεμνο παιδι
καλη ψηφο καθαρματενιε μαγειρα

Evil Chef είπε...

Eξακολουθω διλληματικος !

Βρηκα μονο το μπλουζακι - οσο για παραλια ,βαριεμαι να παω και δεν εχω και βενζινη (ποναω και ολοκληρος εν τω μεταξυ)

Fallen angel είπε...

τελικά τι φόρεσες;έκανες εντύπωση ή μπα?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.