Δευτέρα, 2 Απριλίου 2012

9 Spring me-Τease me!


Παρε και βιντεακι απο τους Burger Project και τσεκαρισε στην ατζεντα σου που εχουν ξανα live για να μην τους χασεις!(καλα δεν ειναι υπεροχο το βιντεο και η swing διασκευη τους;)

Οτι στα 37 θα μαθαινα (μονος μου - εχω στραβωθει απο το διαβασμα λεμε) καινουρια πραματα με κατι ονοματα οπως html ,SQL,PHP και κατι αλλα που δε τα θυμαμαι τωρα και θα εβλεπα αυτα που δειχνουν σαν κινεζικα ιδεογραματα στο λευκο φοντο να μεταμορφωνονται σε εικονες ,χρωματα ,εφαρμογες και ενα σωρο ομορφιες και να μου το λεγανε πριν 5 χρονια δε θα το πιστευα.
Τελικα τα παντα μπορει κανεις να κανει αρκει να βρει το κινητρο!

Αυτη η εβδομαδα ειναι η τελευταια βδομαδα του Τempo στα δικτυακα ραδιοκυματα  ,αφου ειναι ετοιμη η μεταλλαξη του σε αυτο που φιλοδοξουμε να γινει η καλυτερη ραδιοφωνικη συντροφια σας.
Σε αυτο που ερχεται θα υπαρχει 24ωρη μεταδωση ,θα υπαρχουν μπανερακια που θα μπορειτε να βαλετε στις σελιδες για να μας προβαλετε ,θα υπαρχει εφαρμογη που θα εχετε το σταθμο στην σελιδα σας να παιζει συνεχως και πολλα ακομα που θα ερχονται εν καιρω και δεν εχετε δει σε πολλα δικτυακα ραδιοφωνα.
Και φυσικα δε θα θυμιζουμε "αδερφια μου ,αλητες ,πουλια" αναλογα με τα τερτιπια του καθε ελευθερου παροχου.
Σημαντικος επισης παραγοντας ειναι oτι εχουμε διασφαλισει μια σταθεροτατη ροη ηχου(χωρις προβληματα διακοπων ή παυσεων)  με ποιοτητα που ελαχιστοι ερασιτεχνικοι σταθμοι εκπεμπουν.

Θα υπαρχει σελιδα ΚΑΝΟΝΙΚΗ - εκει αρχικα θα ερχεστε και θα ακουτε.
Επικοινωνια θα διατηρηθει οπως τωρα μεσω σχολιων για λιγο καιρο ,μεχρι να συνηθισουμε και εμεις το νεο περιβαλλον και καποια στιγμη θα υπαρξει ενα πολυ ομορφο και λειτουργικο μοντελο αμεσης επικοινωνιας.
Ετοιμαζουμε το δυαρακι που θα μας φιλοξενει αμεσως μετα το Πασχα(μια υποτυπωδης φιλοξενη σελιδα για να μας ακουτε) και παραλληλα δουλευουμε και το κανονικο μεγαρο(με περισσοτερες λειτουργιες φυσικα) ....το ποτε θα μετακομισουμε σε αυτο οριστικα δε ξερω γιατι εχει και το κοριτσι αυξημενες υποχρεωσεις αυτη την περιοδο.

Μεχρι τοτε ομως το μονο που μπορουμε να σας δειξουμε ειναι αυτο


Yπομονη μεχρι τις 16-17 του μηνα .....

9 σχόλια:

christina είπε...

με το καλό με το καλό...να κάνουμε και εγκαίνια...μια χαρά θα τα καταφέρετε όπως πάντα γιατί είστε άνθρωποι με θέληση και μεράκι..ότι καλύτερο!!!

πολλά φιλιά.

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Βρε μάθε τέχνη κι άστηνε λέγανε οι παλιοί, χαχαχα!!!

Εγώ να δεις αγωνία που έχω να δω το τελικό αποτέλεσμα!!!

υγ να φύγει και ο ανάδρομος βέβαια, χιχιχι

Αθηνά... είπε...

Καλά ανασκουμπώματα και καλές μετακομίσεις να έχετε!
Δεν θα το πιστέψεις, αλλά σήμερα έβαλα το "the ring of fire" από Burger Project!

BLUEPRINTS είπε...

έτσι, έτσι, τα καλύτερα έρχονται, όσο για τις γνώσεις αυτό που λέει κι ο Παύλος: μάθε τέχνη κλπ
οι Burger όντως πολύ καλοί και το βιντεάκι τα "σπάει"

ασωτος γιος είπε...

άντε με το καλο!

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Δεν ξέρω καμάρι μου, ποιό ήταν το κίνητρό σου, αλλά... δεν ρώτησες.

Παιδεύτηκες χωρίς λόγο θαρρώ. Απο ότι τα περιγράφεις, υπάρχουν πιο απλά βήματα.. πήγαιν' έλα δήλωνε, ξεδήλωνε... .αν ρώταγες...ειναι πιο εύκολο απο το να διαβάζεις.. τι διάβαζες καλέ? σιγά....

εγώ χωρίς κίνητρο, τόστησα μόνη μου!!!! για να καταλάβεις.. μήπως ήξερα? οτι έλεγε έκανα.

Ελααα, συγκεντρώσου να φάμε κανα τσουρέκι Πασχαλιάτικο κι άσε τα υπόλοιπα !

Α, μήπως πρέπει να σου πω μπράβο?
γιατί στον εαυτό μου δεν είπα. Το θεώρησα πολύ απλό!

ζζζζζζζζζζζουριχτά !


Εγκαίνια? την σαμπάνια σε ποιανού το κεφάλι θα την σπάσουμε? χχχααααααααααα χαααααααααααααχαααααααααααα

Evil Chef είπε...

@ christina

Εχει τα προχειρα εγκαινια (τα ηχητικα αποψε ο αρραβωνιαρης) με νεο σπιτικο.

@ ΠΑΥΛΟΣ

Τα αποψινα τα ειδες πρωτος (προχειροδουλεια χθες την ωρα της εκπομπης σας).

Τα επομενα παλι πρωτος θα τα δεις!

@ Αθηνά...

Η πρωτη μετακόμιση είναι σήμερα.
Η επομενη μες την μεγαλη βδομάδα και η τελικη καπου στο καλοκαιρακι.

Ορεξη να εχουμε λοιπον!

Evil Chef είπε...

@ BLUEPRINTS

Εχω αλλο ηθελα να χωσω να βγαλει τον καταραμενο οφι απο την φωλια του αλλα με προλαβαν οι εξελιξεις και στρωθηκα ...

Δεν ειναι αυτο που ακριβως θα ηθελα αλλα πλησιαζει στην αρχικη σκεψη(το τελικο θα ειναι πολυ καλυτερο).


@ ασωτος γιος

Και εγω το καλο που το θελω ειναι παει ετσι γτ αρκετα χαθηκα απο ολο τον κοσμο!


@ Sweet cherry - Zouzouna

Τσουρεκακι το Σ/Κ θα φτιαξουμε που θα εχουν τελευσει οι δουλειες μας.

Αυτο που φτιαχνουμε ειναι κατι διαφορετικο απο αυτο που φανταζεσαι και αποψε θα δεις κατι σαν αυτο που ερχεται - απο εκει θα βγουν οι τελευταιες εκπομπες μας .

Εγω μπραβο στν εαυτο μου δε λεω ποτε γτ ως τελειομανης και αυστηρος κριτης της δουλειας μου πιστευω στην συνεχη βελτιωση των πραγματων ,οποτε δεν υπαρχει λογος για επαινους και φιλοφρονησεις(για τον εαυτο μου παντα).

Φιλια και απο μενα !

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Δεν φαντάζομαι τίποτα! Διότι δεν έχω φαντασία.
Εμενα παίρνει το μυαλό μου αγέρα !


και φρόντισε τον εαυτό σου, και ρίξε του κανα "μπράβο" να δουλεύει με περισσότερο κέφι!!! χιιχι

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.