Τετάρτη, 25 Απριλίου 2012

8 #peste na me fate...

Όταν που λες είχα πρωτανοίξει τον λογαριασμό στο twitter (πολυ πριν το μαθουν ολοι οι "επωνυμοι" και το μοστραρουν) μια κατηγορία που πάντα με συγκινούσε είχε τον τίτλο της ανάρτησης.

 Εκεί όπως μπορείς να υποψιαστείς κάποιοι γράφαν την γνώμη τους που διέφερε φυσικά απο αυτό που λέγαν οι πολλοί ,αν και τις πειρισσότερες φορές οι διαφωνίες ήταν του χαβαλέ και του στυλ κουβέντα να γίνεται.
Εγώ σήμερα ούτε χαβάλε κάνω ούτε όρεξη για τρολάρισμα έχω...
Δε συνηθίζω να κρινω κανέναν δημόσια όμως το επικό παραλήρημα της αποτυχημένης ηθοποιού-τραγουδίστριας που ξαφνικά θίχτηκε που την αποκαλούν greek ενω το σωστό ειναι hellene (αυτο τώρα είναι το σωστό δλδ....) και ο ενθουσιασμός που το υποδέχτηκαν αρκετοί με έφεραν στα όρια του εμετού.

Ήμαρτον πια....τόσα χρόνια στο Αμέρικα το κοριτσάκι την παλεύει και δεν έχει κάνει τίποτα - αρα συμπεραίνω εγω ή είναι ατάλαντη και κάκως το συνεχίζει ή είναι τεμπέλα και δουλεύει σε ελληνικου δημόσιου ρυθμούς ή έχει βρει τα φράγκα και κάθεται εκει και πουλάει τρέλα ότι κάνει καριέρα (ενω περνάει ζωη χαρισάμενη) ή έχει πέσει σε λαμόγια και δεν την προωθούν.
Αφού αντέγραψε ενα παλιό καναδικό αντίστοιχο βίντεο, είπε να δηλώσει ότι υπάρχει και πως εκει που βρίσκεται παλεύει για τα δικαια του ερμου λαου μας.
Ξέχασε όμως να πει ότι όλα αυτά που ζούμε εμείς τα δημιουργήσαμε και εμείς τα εκθρέψαμε και καλό είναι να γνωρίζει πως και σε αλλους χωρες αγαπάνε την οικογενεια και θάλασσες έχουν και άλλες ομορφιές και πολιτισμό επίσης.
Καλό θα ήταν επίσης μιας και απουσιάζει απο την χώρα να ρωτήσει πως μπορεί αν πονάει τόσο τον κόσμο που βασανίζεται εδώ να κάνει κάτι ουσιαστικό και όχι αθλια προμόσιον για κάποια επερχόμενη παραγωγή που είναι μέρος(πιθανον).
Η ζωη μας θα συνεχισει να ειναι ιδια οπως και πριν την φωτοβολίδα της και αν είναι τόσο περήφανη ας γυρίσει πίσω να είναι υπερήφανη εδω και να μας μεταδώσει λίγο και απο την δικία της αφασία.

Εγω παραμένω πιστος στην απο χρόνια αποψή μου οτι είμαι ενας δυστυχισμένος άνθρωπος που είχα την ατυχία να γεννηθω σε λάθος τόπο.
Και δυστυχως  δεν μπορω να σηκωθω και να φυγω απο εδώ και να ρίξω μαύρη πέτρα πίσω μου....
Και όταν βλέπω τέτοια εμπορικοποίηση της κατάστασης απο Έλληνες θλίβομαι ακόμα περισσότερο...
Δεν είμαι της λογικής του αυτομαστιγώματος αλλα ας κοιτάξουμε κατάματα το πρόβλημα και ας πουμε ολοι οτι φταίμε ...και να αφησουμε τα λογια για πραξεις ....
Χαίρομαι όμως που μεσα στην μαυρίλα μου μπορώ να ξεχωρίζω την υποκρισια....

Τώρα όλοι εσείς που "αγαπάτε την χώρα και όσα συμβολίζει" μπορείτε να  #peste na me fate....

8 σχόλια:

mahler76 είπε...

κι εγώ το βρήκα εμετικό. διότι οι 200.000 που έπαιρναν μούφα συντάξεις, οι χιλιάδες παραπληγικοί της Ζακύνθου, οι Ακήδες και λοιποί, είτε γραικοί είτε Έλληνες ήταν πάνω από όλα ΚΛΕΦΤΕΣ!!!

ασωτος γιος είπε...

@mahler76 καλα και εγω βρισκω πολλα εμετικα και κυριως την υστερια καποιων μπλογκλερs αλλα ασχετο
Εγω παντως κλεφτης δεν ειμαι και πληρωνα παντα τους φορους οπως στις επιχειρηση μου βαζω κανονικα ικα παντα

μαγειρακο μ!δε θα πεσω να σε φαω απλα πολυ κακο για το τιποτα
ενα απλο βιντεακι ειναι μιας κοπελας που ισως θελει να βγει απο την αφανια αλλα ισως και να πιστευει ολο αυτο που εκανε
προσωπικα εμενα μου μιλησε το βιντεο
πεςμε κιτς πεσμε μαλακα εμενα παντως μου αρεσε
σε καποιους οχι
ε και? σιγα πια το μεγαλο θεμα λες και ασκει η κοπελια εξωτερικη πολιτικη
οσο για το Hellas εγω το χρησιμοποιω χρονια στη αλληλογραφια μου με το εξωτερικο γιατι ετσι ειναι το σωστο

ασωτος γιος είπε...

επισης δεν θελω να γινω συνηγορος καποιου που δε ξερω δηλαδη αυτης της κοπελας αλλα εισια αδικος οταν λες οτι ειναι τοσα χρονια και δεν εκανε καριερα, στην αμερικη ειναι δυσκολο και το ξερεις, εδω ολοκληρη αλεξια με φωναρα διεθνους βεληνεκους και πωλησεις απο 700000 δισκους στη χωρα αυτη εκει τραγουδαει μονο σε κλαμπς στο LA.
παιδια και μονο που εγινε τοσο ντορος πετυχε αυτο το βιντεο και να λεμε

homemade είπε...

εγω συμφωνώ με το νόημα της ανάρτησης σου.....θα βγουν και άλλα ξενιτεμένα παιδάκια να φανούν....ειναι της εποχής.....να σαι καλά

AnD είπε...

Καλημέρα Μάγειρα και λοιποί!
Φωτοβολίδα! Όπως το είπες ακριβώς. Κουνήθηκε η μπλογκόσφαιρα, κουνήθηκαν όλα τα μέσα δικτύωσης και τα μμε.
Εγώ δε θα σκεφτόμουν τα κίνητρα της κοπέλας. Μπορεί και να είναι αγνά όπως λέει ο Άσωτος, μπορεί και όχι. Λίγη σημασία όμως έχει. Μου φάνηκε λίγο εκνευριστικό το βίντεο με τις φωνές της και με τον τρόπο που οικειοποιείται τη σοφία των προγόνων μας, όμως δε θα την κατηγορούσα κιόλας γιατί δημοκρατία έχουμε κι ο καθένας μπορεί να εκφράσει την άποψή του ή την αγανάκτησή του με όποια μέσα θέλει. Δε θεωρώ οτι μιλάει εκ μέρους του ελληνικού λαού για να με θίξει, ούτε και οτι οι ξένοι θεατές (οι νοήμονες τουλάχιστον) θα το δουν έτσι. Για τους υπόλοιπους αδιαφορώ.

Πάντως αξίζει να διαβάσει κανείς μια σχετική ανάρτηση που φτάνει και στην ουσία του θέματος, το Γραικοί-Έλληνες.
Καλημέρες!

BLUEPRINTS είπε...

με αφήνει παγερά αδιάφορο όλο αυτό, ούτε κρύο ούτε ζέστη ένα πράγμα...
γενικά πάντως με έχουν κουράσει όλοι οι όψιμοι Έλληνες που ξαφνικά νοιάστηκαν για την πατρίδα ένα πράγμα

ασωτος γιος είπε...

μπλου παντως νοιαστηκαν, ενω αυτοι που ψηφιζαμε στα @@@@@ τους! πιο εντιμο θεωρω αυτο κοριτσακι απο το καθενα ασε που δε το πληρωσαμε

Evil Chef είπε...

Να συγκρινουμε την αταλαντη με την φωναρα Αλεξια ειναι κάπως....

Και μενα με ενοχλει το γραικος και μου βγαζει ενα ραγιαδισμο και δεν το χρησιμοποιω(λεω i'm from Hellas).

Οτι ειχα να πω ,το εγραψα - το αρχικο κειμενο ήταν πολυ πιο επιθετικο αλλα καλύτερα που το κρατησα για μένα όπως θα κάνω και στο εξης σε αναλογες περιστάσεις.
Ας πουλήσουν αλλού την πραμάτεια τους όλοι οι βολεμένοι τυχάρπαστοι...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.