Τρίτη, 10 Απριλίου 2012

3 Φιλανθρωπία



"Η δουλειά δε πρέπει να μετατρέπεται σε φιλανθρωπικό ίδρυμα και κέντρο παροχής βοηθείας.
Οφείλουμε να την σεβόμαστε και μέσω αυτης να ανακουφίζουμε όσους μπορούμε και το χρειάζονται.
Αλίμονο αν οι ευεργετηθέντες αναξιοπαθούντες ορίσουν τους κανόνες λειτουργίας...το έχασες το μαγαζί"




Σκληρή ή οχι αυτή η αλήθεια ,είναι αυτό που θα θυμάμαι όσα χρόνια κι αν περάσουν σαν την χαρακτηριστικότερη στιγμή απο όσες Μεγάλες Τρίτες έχω ζήσει.
Ανήκει στο κομμωτή κουμπάρο μου και ειπώθηκε πριν χρόνια όταν τον ρώτησα γιατί κρατάει μπροστά σε κόσμο κάποιους ανθρώπους που βοηθάει αμυντική στάση.
Μου εξήγησε οτι τους παρέχει δωρεάν υπηρεσίες με τους όρους του (να είναι κλειστό το μαγαζι και μέρα που δεν εχει πολύ κίνηση - πρώτον γιατί δεν ήθελε να επιδεικνύει την δράση του και γιατί κάποιοι πελάτες του μπορεί να έθεταν ζητήματα υγιεινής εξαιτίας αυτής της ομάδας ανθρώπων) και πως οφείλουν αυτοί που βοηθάει να αντιλαμβάνονται το γεγονός ότι εκείνες τις ώρες εργάζεται για να μεγαλώσει το παιδί του και για τις λοιπές υποχρεώσεις του.
Είναι η μυστική ιδιότυπη συμφωνία αλληλοσεβασμού ,μου εξήγησε.......αυτός φροντίζει την εμφανισή τους και ότι άλλο μπορεί και εκείνοι δε τον ενοχλούν όταν έχει κόσμο(εξαίρεση μόνο για πολύ σοβαρό λόγο).


"Όταν κάποιος θελήσει να ξεπεράσει τα όρια και αλλάξει τους όρους οφείλεις να τον βάζεις στην θέση του και να του δηλώνεις εμφατικά ότι εδώ είναι το δικό σου μετερίζι και υπάρχουν κανόνες που το διέπουν και πρόγραμμα -αν δε μπορεί να συμμορφωθεί να προσπαθήσει περισσότερο"




Άρη μου ,δε μπορείς να φανταστείς τόσο συχνά το βρίσκω μπροστά μου αυτό ....και σε θαυμάζω που τόσα χρόνια έχεις κατορθώσει να ισορροπείς σε αυτό το σχοινί με σχεδόν μηδενικές πτώσεις.

3 σχόλια:

ασωτος γιος είπε...

συμφωνω και εγω με τον κουμπαρο σου απολυτα κα μαλιστα χωρις να γραψω πολλα το κανω με το δικο μου τροπο στη δικη μου δουλεια αλλα με τους ιδιους σχεδον ορους

christina είπε...

ο κουμπάρος σου έχει απόλυτο δίκιο και συγχαρητήρια που το κάνει αυτό...σου στέλνω τα φιλιά μου και σου εύχομαι καλό πάσχα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ.
ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.