Σάββατο, 28 Απριλίου 2012

6 2:07:12

Μου είναι εξαιρετικά δύσκολο να μιλήσω για τον άνθρωπο που μου έστειλε μια σειρά τραγουδιών να ακουστούν απόψε.

Ίσως γιατί ο Mike είναι χρόνια τώρα αυτός που σε ότι μπλεχτώ θα ακολουθήσει ...
Όταν του ζήτησα τραγούδια για ένα λαικό πρόγραμμα ήμουν βέβαιος ότι θα έστειλε μια άκρως διασκεδαστική λίστα ιδανική για σαββατόβραδο, όμως ο χωρισμός του απο την τελευταία του πολύχρονη σχέση και κάποια γεγονότα που έχουν συμβεί σχετικά με αυτό τον οδήγησαν σε μια αρχική επιλογή ενός προγράμματος σχεδον 4 ωρων .
Με τις κατάλληλες συνεννοήσεις καταλήξαμε στον χρόνο του τίτλου και έστειλε και τη παρακάτω συστατική επιστολή (γιατί δεν έχει μπλογκ και μένει στις σκιες ως ακροατής).

"Είμαι ο Μαικ, ετών 34, όμορφο δε λες ,έξυπνο με θεωρούν αρκετοί, ευκατάστατο οι περισσότεροι.
Γνωρίζομαστε με τον κύριο που εκπομπάρει τα Σ/Κ όσα χρόνια ζω!
Eίχαμε συστήσει παλιά την τρομομαμαδίστικη οργάνωση "Άθλιοι γιοί" και εν συνεχεία την Μ.Κ.Ο  των φίλων του κίτρινου κάκτου(μη μου πείτε οτι δε το ξέρετε!)
Η πρόσκληση να ακουστούν αγαπημένα μου λαικά με βρίσκει στα απόνερα του χωρισμού μου και γι'αυτο οι επιλογές που θα ακούσετε.
Προμηθευτείτε τα αλκοολούχα σας και απολαύστε ανεύθυνα(γτ εγω που πάντα πρόσεχα και ήμουν υπεύθυνος είδατε τι έπαθα!).
Επίσης όσοι γνωρίζουν κάποια ομορφούλα που να μπορέσει  να εκτιμήσει την τρελή μάνα μου και τα 3 ακινητα μου καθώς και το σκύλο μου παρακαλείστε όπως ενημερώσετε τον φίλο-αδερφό μου για τα στοιχεία της.
Επειδή είμαι σεμνός και ντροπαλός δεν διαθέτω μπλογκ και  ετσι δε συμμετεχω στα σχολια ,αλλά ακούω και επικοινωνω τηλεφωνικά με το "παιδί".
Ραντεβου το βραδακι λοιπόν"

Αυτό είναι το παλληκάρι μου που απόψε θα μας χορεψει με τις επιλογες του(πολυ ζειμπεκικο....)

Λίγο μετα τις λελουδατες Ραδιοτυπιες στο Αμαρτωλο Ραδιοφωνο ,που ηρθε για να μείνει!

Σχόλια,σχολιανά και ότι άλλο τραβάει η ψυχή μας ΕΔΩ 


Αύριο είναι μια ειδική εκπομπή με τις λαικές επιλογές που μου ετοιμάσε ο πατέρας μου (δεκαετίες 60-70 και απο μετεπειτα δεκαετίες που και μένα ξαφνίασαν)

6 σχόλια:

BLUEPRINTS είπε...

Βαγγελίστρα μου δηλαδή; ευτυχώς που έχω αποθέματα αλκοόλ, άντε καλές εκπομπές να έχουμε συνάδελφε

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Γιατί κάτι μου λέει πως ο Μάικ απόψε θα μας κάνει αλοιφή?

υγ Τον Γιάννο τον Περπατητή μην ξεχνάμε!!!

christina είπε...

πόσο ακόμα να αποτελειωθώ?

σου στέλνω φιλιά.

Αθηνά... είπε...

@christina
Καλά, αυτό βρήκες να γράψεις;
Εδώ σου λέει ο άνθρωπος είναι 34, έξυπνος και με ακίνητα και μόλις χώρισε κι εσύ αυτό βρήκες να γράψεις;
Το πόσο θα σε αποτελειώσουν τα τραγούδια;

Αθηνά... είπε...

@Evil Chef
Αν είμαι σπίτι θα καλέσω και τη Χριστίνα να σε ακούσουμε παρέα!

Αθηνά... είπε...

@Μάικ
Αγαπητέ Μάικ,
Σκεφτόμουν το θέμα σου και νομίζω ότι έχω στο νου μου μια νοστιμούλα καλό κορίτσι, που αγαπάει τα σκυλάκια και αντέχει και εμένα που είμαι αρκούντως τρελή!
Θα αφήσω τα δέοντα στοιχεία στο "παιδί"!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.