Τετάρτη, 7 Μαρτίου 2012

9 S.O.S χιουμορ

Αυτος ηταν ο τιτλος μια σειρας ανθολογιων που κυκλοφορησαν οι Εκδοσεις ARS LONGA [Ειναι ο εκδοτικος οικος που ξεκινησε να δημοσιευει την δεκαετια του '80 τα κομιξ του μεγαλου Hugo Pratt στα ελληνικα]  .
Για τους μη γνωστες οι συγκεκριμενες εκδοσεις δραστηριοποιουνται στο χωρο των κομιξ (μην ακουσω τιποτα χαζα οτι αυτα ειναι για παιδια ,μιλαμε για κομιξ για ενηλικους και απαγορευμενα για ανηλικους παντος τυπου και ατομα με ελλειψη χιουμορ) και μαζι με την εκδοτικη της Βαβελ (ετερη μεγαλη αγαπη στο χωρο των ελληνικων εκδοσεων κομιξ και μεγαλο αναγνωστικο και οχι μονο κεφαλαιο για μενα) και φυσικα τις εκδοσεις του Παρα Πεντε (τα ιδια που προειπα για την Βαβελ ισχυουν και εδω) εχουν συνεισφερει τα μεγιστα στην διαδοση του ειδους στην χωρα μας και μας εχουν προσφερει στους λατρεις του ειδους πολλες και ποιοτικοτατες δουλειες.


Κατα καιρους θα σκαναρω απο την συλλογη μου διαφορα κομιξ και ιστοριες που θα σας αναρτω εδω για να γνωριζετε κι εσεις καποια πραματα που τυχον δεν εχετε ερθει σε επαφη και επιπλεον να αποκαλυπτω και αγνωστες πτυχες μου.
Τα περισσοτερα απο ολα αυτα ειναι απο ανθολογια και αλμπουμ που εχει εξαντληθει το τιραζ τους και δεν ξανατυπωνονται και μπορει να βρεθουν σε παλαιοπωλεια μετα απο πολυ ψαξιμο και οχι παντα σε καλη κατασταση.

Πρωτη δημοσιευση εχουμε απο το αλμπουμ "Οι Παρτουζες μου" της Catherine Beaunez[Sos χιουμορ 6](ο τιτλος του αλμπουμ ειναι εντελως παραπλανητικος ,αφου με τα σκιτσα και τα κειμενα της η γαλλιδα δημιουργος μιλαει για ενα κοσμο που μενει στη φαντασιωση και σπανια τολμαει το παραπανω και παραλληλα βλεπει τον ερωτα και το σεξ μεσα απο τις αγωνιες των 2 φυλων) μια ιστορια μια τιτλο "Οι Απελευθερωμενοι".

9 σχόλια:

ασωτος γιος είπε...

ξέρεις ποσα τεύχη Βαβέλ έχω στο πατρικό μου? και αρκα?
και χρειαζόμαστε χιούμορ τόσο πολύ!
δεν ειναιτυχαιο ότι σε μια εποχή κρίσης οι κωμωδίες στο θέατρο σπανε ταμεία

ElenaG είπε...

λατρεύουμε κομιξ!!!!! evilako περιμένουμε με ανυπομονησία!!!!! πολύ πλακα αυτό που μας έβαλες!

φυσικά λατρεμένος ο αρκάς που είναι οικογενειακός εθισμός!!!

ElenaG είπε...

* συγνώμη οικογενειακώς

Evil Chef είπε...

@Ασωτε τοτε εσυ με καταλαβαινεις απολυτα!
Η Βαβελ και το Παρα Πεντε μου διαμορφωσαν αρκετα τον τροπο σκεψης με τον ανατρεπτικο λογο γραφης τους και μου επαναπροσδιορισαν την εννοια του χιουμορ...
Αρκας υπηρχουν τα παντα στο σπιτι ,για να μην μιλησω για αλλα κομιξ .
Διαβαζω και μη χιουμοριστικο υλικο (το καλυτερο μου τα μαυρα και σκοτεινα κομιξ) και θεωρω οτι μιλαμε για μια μορφη τεχνης .


@Ελενα προσπαθησα να βρω κατι που θα ηταν ευκολα αποδεκτο για πρωτο δειγμα ,χωρις να ειναι πολυ τολμηρο .
Το συγκεκριμενο αλμπουμ αν το διαβασει κανεις μαζι με το χαμογελο στην τελευταια σελιδα θα εχει αποκτησει και ενα προβληματισμο γιατι σε πολλα καρε θα εχει βρει τον εαυτο του.

Εννοειται πως και Αρκας θα υπαρξει εδω (και κοκκκορας και σπουργιτια απο τις παλιες κλασσικες δημιουργιες του).

Αθηνά... είπε...

Ars longa, vita brevis και τι μου θύμισες τώρα με το Παρά Πέντε... Θαρρώ ότι έχει κλείσει πλέον αυτό το βιβλιοπωλείο ή κάνω λάθος;
Υπήρξε κάποια εποχή που είμασταν συνέταιροι. Εννοώ πως το χαρτζιλίκι μου και αργότερα μέρος του μισθού μου το κατέθετα στο Παρά Πέντε!
Ε καλά, όχι μόνο για κόμικς αλλά και για μπλουζάκια!

Evil Chef είπε...

@Αθηνα υπαρχει ακομα το Παρα Πεντε!

Και βγαζει ακομα μπλουζακια με τα γνωστα ανατρεπτικα του script.

Γιατι κυρια φυγατε απο εδω και μου πηγατε στο Αργος;
Δε τα κουβεντιαζεις το ιδιο αυτα απο τηλεφωνο απο οτι αντικρυστα(βρηκαμε κι αλλο κοινο!)

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Μεταξύ μας λίγο γέλιο το έχουμε ανάγκη!!!

Τι μου θύμισες με Βαβελ και Παρά Πέντε τώρα!!!

Evil Chef είπε...

@ Παυλο εισαι και εσυ αυτης σχολης ε;
Γιατι ολοι οι πραγματικα ενδιαφεροντες ανθρωποι που εχω γνωρισει εχουν διαβασει καποια στιγμη της ζωης τους καποιο απο αυτα τα κομιξ;

Τυχαιο γεγονος ή κατι δειχνει;

Αθηνά... είπε...

@Evil Chef
Αααα, υπάρχει ακόμα, λοιπόν! Ωραία!
Μόνο που εγώ είμαι πλέον πολύ μεγάλη για τέτοια μπλουζάκια!!! Χοχοχοχοχοχο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.