Πέμπτη, 15 Μαρτίου 2012

6 Φυγη....need and time to change

Ειχα προγραμματισει σημερα να μιλησουμε πάλι για κόμιξ και να σας αναρτησω κατι απο την συλλογη μου.
Ομως καποιο σχετικο με το κοσμο των κομιξ γεγονος μου αλλαξε τα πλανα.


Το Σαββατοκυριακο που μας περασε η ενατη τεχνη εγινε πολυ φτωχοτερη.
Ενας απο τους σημαντικοτερους Ευρωπαιους δημιουργους ο  Jean Giraud, ή Moebius όπως τον γνώριζαν οι περισσότεροι,  πέθανε στο Παρίσι σε ηλικία 73 χρονών μετά από μακρά ασθένεια.


Εγω τον γνωρισα τυχαια απο τις κυκλοφοριες της Μαμουθ Κομιξ που κυκλοφορησε τα αλμπουμ του στην χωρα μας(εταιρια συμβολο των παιδικων ετων μου με τις κυκλοφοριες Αστεριξ και Λουκυ Λουκ).
Οσοι δε τον γνωριζετε και θελετε να διαβασετε κατι απο αυτον ψαξτε σε μαγαζια που πουλανε κομιξ και θα βρειτε σε καλη κατασταση τα αλμπουμ του.
Θεωρειται απο πολλους εξαιρετικης τεχνικης το σκιτσο του και η δομη των ιστοριων του - εχει επηρρεασει σημαντικα την νεοκυβερνοπανκ φουτουριστικη λογοτεχνια και επιρροες του βρισκονται σε ταινιες του ειδους οπως Blade Runner ,Star Wars ,Tron και αλλες σχετικες.
Την επομενη βδομαδα θα εχουμε κανονικα κατι απο την συλλογη μου.



Οταν γνωρισα τον Ηλια ,αυτος ηταν προισταμενος μου στο πρωτο γραφειο της μοναδας που πηρα μεταθεση.
Εκει το πρωτο Σαββατοκυριακο μου εδειξε μια ντουλαπα με χαρτια και εγγραφα που δεν ειχαν αρχειοθετηθει το τελευταιο 3μηνο και μου ειπε οτι εχει κανονισει να μην εχω υπηρεσια ωστε να μαζεψω το χαος εκεινο.
Στην ερωτηση μου πως θα το κανω αυτο που δε γνωριζα απο αρχειοθετηση ,η απαντηση του ηταν :
"Aυτοσχεδιασε!" 
Αυτο μου το περασε στους μηνες που συνεργαστηκαμε σαν τροπο σκεψης (συν  αλλα που εχω πει παλιοτερα) και οταν μιλαμε για διαφορα που με απασχολουν η συχνη του ερωτηση ειναι η εξης:
"Eισαι σιγουρος οτι εξαντλησες τα ορια στην ερευνα σου; Ειναι αυτη η τελικη σου ετυμηγορια;"

Ενα ακομη που μου μεταδωσε ειναι να μη συμβιβαζομαι με αυτο που επιλεγει ο μεσος ορος - οποιος ξεχωριζει απο τους πολλους και μπορει να υποστηριξει την διαφορετικοτητα του ,να κανει μια φυγη προς τα εμπρος σε βαθος χρονου εχει περισσοτερα κερδη απο οσα οι αλλοι που πανε στην πεπατημενη.
Ετσι λοιπον και προσφατα που συζηταγα μαζι του μου ειπε περιπου τα ιδια με μια εξειδικευση στο αντικειμενο που μας απασχολουσε.
Επισης μου τονισε την σημαντικη υπαρξη κανονων που πρεπει να τηρουνται και δε χρειαζεται να ειναι αυστηροι ,απλως λογικοι....

Αυτα ολα θα τα θυμηθουμε στο μελλον οταν θα εχουμε να μιλησουμε και να δειξουμε καποια πραγματα που εργαζομαστε αυτον τον καιρο.
Προσωρινα το μονο ανακοινωσιμο ειναι οτι οι εργασιες μετεγκαταστασης μας σε "σταθερο σπιτι" βρισκονται σε πολυ καλο σημειο (μετα απο μια περιοδο παυσης και απραξιας) και η παρομοιωση του Λουστρακου οτι πλεον βρισκομαστε στην αυλη ειναι ενδεικτικη. 
Στην αυλη λοιπον ,κατω απο την κληματαρια και διπλα στα παρτερια των τριανταφυλλιων θα δινονται τα ραντεβου μας.
Να ευχαριστησουμε τους ανθρωπους που μας φιλοξενησαν μεχρι να περασουμε στην επομενη φαση.
Και επειδη ολοι εχουμε χρειαστει τεχνιτη και ξερουμε ποσο ασυνεπεις ειναι δεν ξερω ποσο θα μας καθυστερησουν μεχρι την οριστικη μετακομιση.
Αποψε στου Λουστρακου η πρωτη μας συγκεντρωση -  στην αυλη δε μπορειτε να δειτε το σπιτι γτ ο εργολαβος το εχει κρυμενο στα "αδιακριτα" ματια.(και εχει υποσχεθει πολυ ερωτικη βραδυα αποψε!)

Μιας και μιλαμε ραδιοφωνικως οι τελευταιες μερες ηταν αρκετα παραγωγικες και κλεισαμε ολες τις εκκρεμοτητες μας για την εκπομπη του Σαββατοκυριακου - ανεβηκαν τα 2 τελευταια Podcasts και οι playlists που δεν ειχαν δημοσιευτει.





Kλεισιμο με αγαπημενο συγκροτημα απο την δεκαετια του 80 και συμβολικο τους τραγουδι.

6 σχόλια:

NOSTOS είπε...

Aυτοσχεδίασε καλέ μου φίλε,αυθόρμητα και αληθινά.
Πάντα ο αυτοσχεδιαμός περιέχει την φαντασία,την κατάθεση ψυχής,την αλήθεια που πηγάζει από μέσα μας την ανάγκη να εκφραστούμε,το μεράκι και την γλυκιά τρέλα της δημιουργίας.
Καλή αρχή στο νέο μας σπίτι λοιπόν καλά μουσικά ταξίδια εύχομαι.
Ενα μπράβο και ένα μεγάλο ευχαριστώ σε σένα στην μικρή σου στον Παύλο και στον Blue για τις προσπάθειες που κάνετε ώστε να ομορφαίνετε τις στιγμές μας.

xristin είπε...

Αυτοσχεδιασμούς ακούω,δράσεις προετοιμάζονται!
Άντε βρε με το καλό να ευοδώσουν!

BLUEPRINTS είπε...

έτσι συνάδελφε, να το παλεύουμε και να ανεβαίνουμε βήμα το βήμα, προσωπικά σε ευχαριστώ για την προσπάθεια και την ζέστη με την οποία έχεις πάρει αυτή την υπόθεση, να είστε καλά

Αθηνά... είπε...

Δουλειές μα φούντες έχετε βλέπω! Ωραία πράγματα είναι αυτά!
Και ο αυτοσχεδιασμός επίσης!

Evil Chef είπε...

@ NOSTOS

Χωρις εσας ολα θα ηταν ασκησεις επι χαρτου και ματαιοπονιες.
Τωρα εχουμε ενα κινητρο ...τον ζεστο πυρηνα που εχει δημιουργηθει και που μπορει με την καταλληλη φροντιδα να μεγαλωσει.

@ xristin

Δραστηριοι ειμαστε συνεχως ...απλα τωρα αρχισαμε να αποκαλυπτουμε σιγα σιγα καποια πραματα που ετοιμαζονται.
Θα ανακοινωθουν ολα στην ωρα ωρα τους!
Ευχαριστουμε πολυ για τις ευχες.

Evil Chef είπε...

@ BLUEPRINTS

Ο Ηλιας προσφατα οταν συζηταγαμε κατι μου ειπε κατι πολυ σημαντικο

"Σε αυτους που μιλανε και πουλανε ειδωλα ,η καλυτερη απαντηση σου ειναι η καθολικα αναγνωρισιμη ποιοτικη σας δουλεια"

Αυτο ειναι πλεον το μοτο μου....οχι λογια για τα λογια ,ουτε κινησεις εντυπωσιασμου ,το κεφαλι κατω και δουλεια ....και ο καιρος γαρ εγγυς!

@ Αθηνά...

Ο αυτοσχεδιασμος ειναι πολυ σημαντικος γιατι οταν ξεφευγεις απο τα προτυπα ειναι δυσκολο να σε αντιμετωπισει ο αλλος ....επισης πολυ σημαντικη λεπτομερεια να μην σε υπολογιζουν γιατι ετσι εχεις την ελευθερια να κινεισαι χωρις να σε προσεχουν....
(ετσι μαθαινεις να σκεφτεσαι οταν εχεις αποστρατους αξιωματικους για φιλους)

Εσενα σου υποσχομαι οτι θα σε ρωτησουμε λιγο πριν την πρεμιερα για το τελικο αποτελεσμα.
Εμπιστευομαστε και την οξυδερκεια σου και το καλο γουστο σου.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.