Σάββατο, 10 Μαρτίου 2012

2 Φιλοι,τραγουδια και ανδρικες υποθεσεις....

Mια βδομαδα με πανσεληνους ,ηλιακες καταιγιδες, κουβεντουλα με παλια φιλαρακια, και πολυ ψαξιμο για καποια ιδεα.

Και σημερα μπηκαν σε σειρα οι σκεψεις και στηθηκε αυτο που επεξεργαζομασταν(σε χρονο dt αφου ξεραμε τι θελαμε ,μολις βρεθηκαν τα καταλληλα στοιχεια) και το μονο που λειπει ειναι να ξεμπλοκαρουμε λιγο την μνημη μας και να ολοκληρωσουμε την προταση μας .

Kαι με μια  φιλη που ειχαμε ψιλοχαθει βρεθηκαμε τυχαια και τα ειπαμε ....και ηταν τοσα αυτα που συζητησαμε!
Το καλυτερο ομως ολων ειναι πως μου εφτιαξε εκει στο προχειρο μια λιστα με αγαπημενες μουσικες της(φοβερη μουσικη παιδεια λεμε) απο το ξενο ρεπερτοριο .
Θα την ακουσουμε την επομενη Κυριακη και θα δυσκολευτω πολυ να βγαλω προγραμμα γιατι δεν ξερω τι πρεπει να κοψω ...αλλα αυτα θα τα πουμε σε μια βδομαδα.

Αυτο το Σαββατοκυριακο ειναι ραδιοφωνικα ανδρικη υποθεση!
Εχουμε σημερα Σαββατο 10 Μαρτιου ενα μεγαλο αφιερωμα σε εναν συνθετη που γνωρισα μεσα απο 1 τραγουδι του (ο Τρελλος με τον Σ.Κοκκοτα) σε πολυ τρυφερη ηλικια και διαπιστωσα ψαχνοντας στην δισκογραφια του οτι μου αρεσουν παρα πολλα απο τα τραγουδια που εχει γραψει την μουσικη τους.

Αυτο το Σαββατο στο Tempo Radio  στην εκπομπη μου θα προσπαθησουμε να κανουμε μια διαδρομη στο εργο του μεγαλου συνθετη ,Γιαννη Σπανου.
Τραγουδια που οι περισσοτεροι εχουμε σιγοτραγουδησει  καποια στιγμη της ζωης μας απο πολυ αγαπημενους ερμηνευτες οπως Βικυ Μοσχολιου,Ελενη Δημου,Γιαννη Πουλοπουλο ,Γιωργο Μαρινο, Καιτη Χωματα και αλλους.

Εδω μπορειτε να μας ζητατε καποιο αγαπημενο του Γιαννη Σπανου που θελετε να ακουσετε και να αφηνετε τα σχολια σας την ωρα της εκπομπης.

Νωριτερα στις 19¨00  ο Blue με τις Ραδιοτυπιες   ξεφυλλιζει το αλφαβηταρι της Soul μουσικης και στο καπακι ξεκιναει το αφιερωμα μας.

Την Κυριακη εχουμε αγορια σε εντεχνους ηχους και στιχους....μια εκπομπη με την βοηθεια ενος καλου φιλου -αλλα λεπτομερεις γι'αυτο αυριο.

Σας στελνω τις ευχες μου  για ενα υπεροχο Σαββατοκυριακο και σας περιμενουμε ραδιοφωνικα απο τις 19:00 το διημερο για Soul και ελληνικα ρομαντικα ταξιδια στο Tempo Radio .


Κλεισιμο με ενα κομματι που αγαπω σε μια επανεκτελεση που δεν γνωριζα και μου αρεσε παρα πολυ (αν χωρεσει μπορει να το ακουσουμε και το βραδυ)

2 σχόλια:

ασωτος γιος είπε...

δε το ηξερα και εγω σαυτην την εκτελση , αξιοπρεπης μεν αλλα η μοσχολιου φυσικα το εχει κανει απολυτα δικο της, και αγαπαμε Βικυ
οσα λεν οι αντρες μεταξυυυυ τους αυτο το τραγουδι μου κολησε οταν διαβσα το τιτλο της αναρτησης
δυστυχως δε μπορω να σε ακουω συχνα αλλα ειμαι φαν το ξερεις

Κατερίνα είπε...

Δυστυχώς, σήμερα θα ακούσω μόνο την πρώτη μία ή μιάμιση ώρα, γιατί έχουμε μια υποχρέωση που μάλλον δε μπορούμε να αναβάλλουμε. Όπως ίσως έχεις καταλάβει τα ελληνικά δεν είναι το ατού μου, με την έννοια ότι δεν έχω γνώσεις (ντροπή μου;) επ' αυτού. Έχω την εντύπωση όμως ότι από τους συνθέτες εκεινης της περιόδου που έχω ακούσει κάτι ολίγα ο Σπανός μου αρέσει πιο πολύ. Θα φρεσκάρω, λοιπόν τη μνημη μου απόψε ή και θα γνωρίσω νέες μουσικές εμπειρίες. Τα λέμε σε λίγο evil. Φιλιά

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.