Παρασκευή, 2 Μαρτίου 2012

12 Τερμα το διαλλειμα!

 Με το που εκλεισε η εκπομπη την περασμενη Κυριακη είπα πως θα μεινω λιγο καιρο εκτος πολλων διαδικτυακων ασχολιων για να αποτοξινωθω ...
Ξερεις χρειαζεται και αυτο γτ το καθημερινο σε φθειρει και βαριεσαι εννιοτε...


Αυτες τις μερες μιλησα με φιλους ,ειδα ταινιες ,ακουσα μουσικες για προσωπικη ευχαριστηση και οχι για να φτιαξω μια λιστα προγραμματος .
Κρατησα την ατακα του Ηλια ...."οταν  δε δινω σημεια ζωης ,χαιρομαι για οσους με ξεχνανε..."


Αυτος ο ανθρωπος ωρες ωρες μου δινει απιστευτη τροφη για σκεψη και προβληματισμο ....μου την ειπε στο εντελως ασχετο ενω συζητουσαμε κατι δικο μου....επισης καταλαβα οτι διαβαζει αρκετους απο  αυτους που εχω στην blogroll μου(δεν εχει λογαρισμο για να αφηνει σχολια) και μου μιλαει ορισμενες φορες για πραματα που εχουν ειπωθει και μου εχουν ξεφυγει....και γυρναω να τα διαβασω ξανα .


Εκανα και εκκαθαρισεις στον υπολογιστη....καθαρισα πολλα πραματα ,βασικα εγγραφα  απο ατομα που μιλουσαμε καποτε και ειχα φυλαξει μεχρι τωρα.
Φωτογραφιες δεν πειραξα ,δεν πειραζω ποτε γιατι παροτι μπορει να κρυβουν πικρες ιστοριες και αναμνησεις πρεπει να υπαρχουν για να μου θυμιζουν εκτος οτι απο αυτα  περασα και ομορφα τοτε.
Κρατησα καποια κειμενα ορισμενων που εγραφαν εξαιρετικα και ειχαν μοιραστει μαζι μου καποια δικα τους πραματα και αυτο γιατι εχουν χαθει τα ηλεκτρονικα τους ιχνη και δεν μπορω να τους βρω για να δω τι νεα ομορφα εχουν δημιουργησει.


Τελος λοιπον το διαλλειμα θα επανελθουμε σταδιακα στα φυσιολογικα μας....ευτυχως που η sweety με σκεφτηκε και με καλεσε σε ενα παιχνιδι ερωτησεων και ανασυρθηκα απο το ληθαργο νωριτερα.
Ειναι 11 ερωτησεις που σου κανει καποιος και εσυ αφου τις απαντησεις ,φτιαχνεις δικες 11 και ζητας απο 11 μπλογκς να σου απαντησουν.
Αρχικα θα δουμε τις ερωτησεις ,θα τις απαντησω και για τα περαιτερω βλεπουμε!


 1. Ποιο θεωρείς πως είναι το μεγαλύτερο προτέρημά σου;


Ειλικρινεια.


2. Τι ζητάς από τις σχέσεις σου, φιλικές και ερωτικές;


Αυτο που κανουν να τους βγαινει αυθορμητα απεναντι μου και να μην μπαινουν σε στεγανα και συμβασεις.


3. Αν ήσουν... Θεός για μια ημέρα, τι θα έκανες;


Αν ειχα αυτη την δυναμη για μια μερα θα αποκαθιστουσα την εννοια της θειας δικης - να πληρωνουν οι αδικοι γρηγορα και παραδειγματικα.


4. Πού θα ήθελες να βρίσκεσαι σε, ας πούμε, 10 χρόνια από τώρα;


Σε 10 χρονια ....να βρισκομαι στο ιδιο σπιτι ,με τον ιδιο ανθρωπο + 2 ακομα (δλδ παιδακια) και επαγγελματικα να κανω κατι που θα χαροποιει και δε θα ειναι για λογους βιοπορισμου.


5. Καριέρα ή οικογένεια;


Οικογενεια...οι καριερες τελειωσαν για τα επομενα Χ χρονια ...περασαμε στην εποχη της επιβιωσης και η οικογενεια ειναι το μονο σιγουρο και ασφαλες μας καταφυγιο.


6. Αγαπημένο gadget;


Aυτη την εποχη το τηλεκοντρολ των τεντων που εχει χαλασει και ψαχνω να μου το αντικαταστησουν και δε βγαζω ακρη ...ασχολιεμαι μαζι του συνεχως!


7. Τι μπορεί να σε βγάλει εκτός εαυτού;


Το ψευτικο,το πλαστο,το δηθεν....να εισαι ο χειροτερος του κοσμου και να το δειχνεις και ασε  εμενα να αποφασισω αν θα τολμησω μαζι σου ...οχι να το παιζεις καλος και να κρυβεις κατω απο την ζακετα το στιλετο....


8. Ποιο μέρος θα ήθελες να επισκεφθείς έστω για μια φορά στη ζωή σου;


Δυσκολη ερωτηση ....θα ηθελα να παω στην Κωνσταντινουπολη καποια στιγμη...ειναι απο τα εφικτα και γηινα υπο προυποθεσεις...


9. Αν μπορούσες να επιλέξεις την εποχή στην οποία θα ζούσες, ποια θα διάλεγες;


Δεκαετιες 30-40-50 με μια προτιμηση στην περιοδο 1935-1945 και σαν τοπος διαμονης ή Παρισι ή Νεα Υορκη.


10. Αγαπημένο αυτοκίνητο;


Πολλα...
F1 - McLaren
WRC - Lancia Delta
Eπιβατικο (για τυχον αγορα)- Τoyota Prius


11. Ποια ανάμνηση σε κάνει να χαμογελάς και ποια να μελαγχολείς;


A)Oι πρωτες κοινες μας διακοπες το 1997.


Β)Ολοι αυτοι που περασν απο τις ζωες μας και πηραν πολλα χωρις να νιωσουν την αναγκη να ανταποδωσουν ενα ελαχιστο.


Ραδιοφωνικα  αυτο το Σ/Κ ...γι'αυριο δε ξερω αν θα υπαρξει εκπομπη γιατι εχουμε μια υποχρεωση και δε γνωριζω ποσο χρονο θα μας παρει ,οποτε δεν μπορω να δεσμευτω...το πιθανοτερο σεναριο ειναι να μην γινει προγραμμα.
Τη Κυριακη εχουμε κατι που ετοιμαζουμε πολυ καιρο και ειναι πολυ ιδιαιτερο .
Εχουμε τις μουσικες ενος ηθοποιου που εμεις εδω αγαπαμε πολυ ,αλλοι εκει εξω θεωρουν υπερεκτιμημενο ,ομως ολοι οταν μιλαει για μουσικη του βγαζουμε το καπελο.... 
Λεπτομερεις την Κυριακη !

Σας ευχομαι ενα καλο και δημιουργικο Σαββατοκυριακο .




Τραγουδακι εφαμιλλο της διαθεσης των τελευταιων ημερων

12 σχόλια:

christina είπε...

θα περιμένω την γιορτή σου και θα σου πάρω μια φτηνή λιτή και απέριττη φόρμουλα!!!

φορμουλένια Lol

ασωτος γιος είπε...

καπως ετσι σ εχω ψυχογραφησει απο τα γραπτα σου απλα σημερα μου δωσες και καποιες εξτρα πληροφοριες
να σαι καλα
ειμαι φαν σου το ξερεις

Αθηνά... είπε...

Πολύ ωραία εικόνα!
Δύο μικρά Evilάκια να ζουζουνίζουν ανάμεσα σε εσένα και το κορίτσι παίζοντας με το τηλεκοντρόλ των τεντών που ακόμα θα παλεύεις να το φτιάξεις!

ΦΟΥΛΗ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ria είπε...

από όλες τις απαντήσεις σου με συγκίνησε αυτή με το που και πως θα είσαι σε δέκα χρόνια.
τελικά είσαι πολύ τρυφερός και στοργικός άνθρωπος!

χαίρομαι που σε διαβάζω.

homemade είπε...

μετα την κάθαρση...με το καλό..
πιο δυναμικός ακόμη...

σε περιμένουμε ....να σαι καλά

marimar είπε...

Τι το έβαλες το τραγούδι; για να μελαγχολήσω περισσότερο;
Στις 10:56μ.μ. συνδέθηκα επιτέλους με το ασύρματο ίντερνετ και "έτρεξα" να σας βρω. O σταθερός υ/π είναι χωρίς τροφοδοτικό αυτή τι στιγμή. Έτσι βρέθηκα στη σελίδα σου να ενημερωθώ.
Έβιλ είσαι ο άνθρωπος, που όλοι οι φίλοι σου που δεν σε έχουμε ακόμη γνωρίσει από κοντά, έχουμε καταλάβει με ποιόν έχουμε να κάνουμε. Κυρίως εξαιτίας της ειλικρινείας σου, μεγάλο προσόν. Όλα τα άλλα δείχνουν ένα ευαίσθητο, τρυφερό και δυναμικό άνθρωπο, που παλεύει για όλα.
Να χαίρεσαι την αγαπημένη σου και να είστε δεμένοι και ευτυχισμένοι και στα χρόνια που θα έρθουν +1 ή 2 ότι φέρει η ζωή και επιθυμείτε.
Αύριο λοιπόν τα σπουδαία.
Την αγάπη μου και στους δυο σας.

Coula είπε...

Ευχομαι ολόψυχα τα 2 μικρα καθαρματενια εβιλιδια να μην αργησουν να ερθουν στη ζωη σας!!!

Σας αξιζει!

φιλια και στους 2.

Evil Chef είπε...

@ christina

Φορμουλα;
Δε λες φορμαρα να εισαι μεσα στα σιγουρα!

@ ασωτος γιος

Ασωτε μην λες ποτε οτι ξερεις τους ανθρωπους...φιλικη συμβουλη!

Evil Chef είπε...

@ Αθηνά

Τα 2 μικρα οταν προκυψουν θα ειναι κατ'εικονα και ομοιωση της μαμας τους - το τηλεκοντρολ θα το εχω φτιαξει και θα με βασανιζει καποιο αλλο γκατζετ στο σπιτι.

@ ΦΟΥΛΗ

Εχουμε τιποτα να κρυψουμε ή να υποδυθουμε ;
Οχι φυσικα και γι'αυτο δε φοβαμαι να μιλαω....

Evil Chef είπε...

@ ria

Λες να ειμαι;
Και εγω για τετοιο με εχω κοψει!


@ homemade

Δεν υπηρχε θεμα καθαρσης ,απλα βρηκα ευκαιρια και αποφασισα τελικα να διαγραψω οσα ηταν με ερωτηματικο .
Την επομενη Κυριακη θα το κανουμε αυτο εχουμε πει!

Evil Chef είπε...

@ marimar

Το τραγουδι το ακουσα μεσοβδομαδα ,οταν κοιταγα την δισκογραφια του Μαχαιριτσα για κατι αλλο και ηταν αυτο που με αντιπροσωπευε την δεδομενη στιγμη και μου κολλησε σχεδον ολη την βδομαδα.
Η ειλικρινεια ειναι το μεγαλυτερο προσον και ελλατωμα μου λεω παντα...
Σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια αν και νομιζω οτι με θεωρειτε πιο αγιο απο οτι ειμαι!

@ Coula

Οπως προειπα εχω την βεβαιοτητα οτι θα παρουν απο την ευγενικη μαμα τους και δεν θα θυμιζουν εμενα...
Σε ευχαριστω πολυ και σου ευχομαο ολοψυχα η δικη σου Ιθακη να μην ειναι πλεον τοσο μακρυα.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.