Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου 2012

8 Με λενε Αλεξη....

Είδα έναν άνδρα να πέφτει
είδα έναν άνδρα να πέφτει
...να πέφτει

Είδα έναν άνδρα να πέφτει
είδα έναν άνδρα να πέφτει
...να πέφτει

Είδα έναν άνδρα να πέφτει
όμως δεν πρόλαβα να κάνω ευχή
δεν πρόλαβα να κάνω ευχή...





Γαμω την γκαντεμια μου γιατι δεν προλαβα πάλι....
Δεν προλαβα στο Λακη ,δε προλαβα τωρα στον Πετρο....θα προλάβω στον επόμενο;


Οι αυτοκρατορες ηταν γυμνοι και το ξεραμε ολα αυτα τα χρονια και προσποιουμασταν οτι τους βλεπαμε ντυμενους στην πορφυρα....και ξαφνικα ανακαλυψαμε την αληθεια και  λοιδωρουμε τον εκαστοτε τεως αρχοντα ξεχνωντας πως ολη του η εξουσια  προηλθε και απο την δικη μας ανοχη και αφελεια....


Αληθεια που πηγαινει το lifestyle οταν πεθαινει;
Υπαρχει καποιος trendy παραδεισος;


Αλλάζει η κατασταση γυρω μας και εμεις επιμενουμε να πολεμαμε  με γκλίτσες και σουγιαδες κολοκοτρωνεικους... 
Τουλαχιστον οι πρωτοι που ιστορικα χρησιμοποιησαν σαν οπλα τα παραπανω οταν κλαιγαν το εννοουσαν....


Και μεσα σε ολη αυτη την κοσμογονια και την αλλαγη των ρολων  ,επαναπροσδιοριζομαι και εγω και θυμαμαι οτι εχω πολλα κοινα με τον Αλέξη(Ζορμπα).
Δε ζητησα ποτε πολλα.... καλους φιλους, λιγο φαγητο ,ενα κεραμιδι πανω απο το κεφαλι μου και χωρο να αναπνεω...
Και οταν τα παντα θα εχουν ερημωσει γυρω μου ,απο το τιποτα θα παρω αφορμη και θα στησω γλεντι ...


Καντε μου λοιπον  χωρο γιατι θελω να χορεψω ....



8 σχόλια:

ασωτος γιος είπε...

να σαι σίγουρος ότι θα προλάβεις τον επόμενο , θα πέσουν πολλοί μεγάλοι μικροί, λαμπεροί και μη.
κάνε μονο αυτή την ευχή που κάνω και εγώ από το στασίδι μου, καθώς ο κόσμος γύρω καταρρέει
"λίγο κρασί λίγο θαλασσα και του χρόνου να μαστέ μαζι"
by the way ισως το πιο έξυπνο κείμενο που διάβασα σήμερα και χτες για την κατάσταση που επικρατεί

dimiscon είπε...

Κι εγώ, ένα χορό θέλω να ρίξω.
Και ο χορός θέλει χώρο.
Να σπρώξουμε όλοι μαζί, να κάνουμε χώρο και να χορέψουμε. Όπως παλιά...

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Σου κάνω μια απλωσιά με τα χέρια μου..
Την άμμο στρώνω να στέκεσαι και να χορεύεις..

Οι γυμνοσάλιαγκες που αναρριχήθηκαν
ξέπεσαν παρασυρμένοι από το νερό που αργά και σταθερά γίνεται ποτάμι.

Και εσύ και όλα τα παιδιά θα
στείνεται χορό όχι γιατί θα πέφτουν μα γιατί θα έχετε βρει την ανάσα σας.

ΦΟΥΛΗ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Αθηνά... είπε...

Έτσι μπράβο. Εσείς οι νέοι είναι που θα σύρετε πρώτοι τον χορό. Κι όποιος από εμάς τους μεγαλύτερους αντέχει θα ακολουθήσει...

mia είπε...

Γονατίζω..και σου χτυπάω παλαμάκια....όπα σου...

christina είπε...

χορεψέ μας και εμείς ένα κύκλο γύρω σου να σου χτυπάμε παλαμάκια....

στα υπόγεια είναι η θέα λοιπόν...
πολλά φιλιά

marimar είπε...

Μόνο ένα να σου πω. Το lifestyle όταν πεθαίνει, πάει σε εξωτικούς παραδείσους, στους οποίους έχει φροντίσει να στείλει και τα ανάλογα εμβάσματα, πριν, απο την κάθοδο στον Άδη.
Αλοίμονο στους απλούς εργαζόμενους πάνω στους οποίους όλοι αυτοί, πατάνε για να κάνουν τις δικές τους καντρίλιες.
Και μεις μαζί σου Έβιλ στον χορό και στις ανάσες ελευθερίας. Εξαιρετικό το κείμενο σου.
Εβίβα, λοιπόν, χώρο στις καινούργιες παρέες.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.