Τρίτη, 21 Φεβρουαρίου 2012

6 Καπως ετσι αρχίσαμε να μαθαίνουμε....

 Ειναι αναμφιβολο γεγονος οτι κανεις δε γεννιεται  με την απολυτη γνωση του κοσμου και πως η ζωη ειναι ενα ταξιδι συλλογης εμπειριων και μηνυματων....

Οπως λεει και ο τιτλος της αναρτησης για ολα υπαρχει μια αφετηρια ....και εκει υπαρχει το κινητρο εκεινο που μας ωθησε να μπουμε στην διαδικασια να μαθουμε.

Συνηθιζω να λεω οτι οι δικες μου ριζες στην σχεση μου με την ροκ μουσικη βρισκονται σε καποιες μελωδιες που καπου ακουσα και ετσι ξεκινησα να εξερευνω μεχρι και σημερα τις διαδρομες της.
Αυτα τα κομματια καποια στιγμη τα συλλεξαμε σε μια ενιαια συλλογη μαζι με τον αδερφο του κοριτσιου - ειναι ολες εκεινες οι μπαλαντες που σηματοδοτουν την απαρχη αυτης της σχεσης...και οχι μονο την δικη μας αλλα πολλοι απο τετοια κομματια ξεκινησαν να ακουνε ροκ και αρκετοι ακουνε αποκλειστικα απο ροκ μονο αυτα.

Σήμερα το βραδυ εκτακτως (μιας και το προγραμματισμενο ραδιοφωνικο ραντεβου στης Χριστινας δε θα γινει) , ανοίγω τον φακελο ROOTS  στον υπολογιστη και διαλεγω για τουλαχιστον 2 ωρες απο  τις 21:00 τις αγαπημενες μου ροκ μπαλαντες απο την δεκαετια του '70[ και λιγο απο ΄80].(η διαρκεια εξαρταται παντα απο την διαθεση του κοινου ,εμεις ετοιμαζουμε 2ωρο παντως )
Την ωρα της εκπομπης φυσικα μπορειτε να μου ζητησετε καποια  - απο τις αγαπημενες σας- ροκ μπαλαντα.
Σκοπος μου ειναι να ακουστουν διαφορετικα κομματια απο πολλους καλλιτεχνες για να καλυψουμε οσο μεγαλυτερο φασμα μπορουμε.

Σας περιμενουμε για ενα ρομαντικο ροκ ταξιδι ,το βραδυ στις 21:00  @ Tempo Radio.


Σχόλια και σχετικη αναρτηση εδω.

Μουσικο σημα εισαγωγης και αποφωνησης γι'αποψε(για να ξερετε ποτε αρχιζουμε και τελειωνουμε)


6 σχόλια:

Αθηνά... είπε...

Είμαι σίγουρη ότι θα έχεις και κάτι από Doors και από Nick Cave!
Όχι;

Evil Chef είπε...

Doors εχω ζητημα γτ δε μπορω να επιλεξω τι να παιξω!

Nick Cave παλι ειναι λιγο περιεργη φαση και προβληματιζομαι....

Γενικοτερα ειμαι μεσα στον δημιουργικο προβληματισμο γτ ειναι πολυ το υλικο και λιγος ο χρονος....

Αθηνά... είπε...

@Evil Chef
Έτσι κι αλλιώς ότι και να επιλέξεις η εκπομπή θα είναι άψογη!!!

Περσέας είπε...

ααα ωραία εγώ τελειώνω το μάθημα στις 8'30 και θα προσπαθήσω άμα είναι να μπω :)

Evil Chef είπε...

Aθηνα θα στα δωσω στο χερι αυτα που συμφωνησαμε οταν ερθω Αργος (δεν εμπιστευομαι να στα στειλω μεσω τραπεζης -σε τι νομισμα τα θες;)

Evil Chef είπε...

Περσεα μου εχουμε αλλαξει γειτονια και προσεξε μην μπερδευτεις και πας αλλου.

Μας ακους εδω

temporadio.listen2myradio.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.