Πέμπτη, 9 Φεβρουαρίου 2012

17 Aπουσιες , ξεκατινιασματα ,και ενα δωρο

8 Φλεβάρη χθες και πολλοι θυμήθηκαν και γραψαν οτι τετοια μερα εφυγε απο την γη ο Νικος Ξυλουρης.
Και εγω το θυμομουν και χαρηκα οταν το βραδυ ακουσα πολλα τραγουδια του στο καθημερινο μας ραδιο-ραντεβου.
Και χθες βγηκε μεσα απο την μουσικη ολος αυτος ο θυμος και η αγανακτηση για αυτα που συμβαινουν και μας αφορουν όλους....

Όλους;
Είπα όλους;
Μαλακία ειπα τοτε...αφορουν μονο οσους ακομα σκεφτονται ...παρε παραδειγμα στην αναρτηση της Γ & Δ.
Μιλαει για μια κατηγορια κοριτσιων που μεσα σε αυτη την κατασταση επιμενουν να ζουν στο ροζ συννεφακι τους και να προβαλλουν μια εικονα τεχνητου παραδεισου ....ή ζουν σε αλλη χωρα και δηλωνουν οτι κατοικουν εδω ή τους εχουν κανει λοβοτομη και δεν εχουν αντιληψη.
Αλλά να ειναι τοσος κοσμος λοβοτομημενος-αγορια ,κοριτσια, νεοι ,γεροι- και να γραφει τις απιστευτες αηδιες οταν γυρω του κατεστρεφονται ολα μεχρι χθες γνωριζε ,δε μου φαινεται λογικο.
Πιο λογικη μου κανει η ερμηνεια οτι με αυτο τον τροπο επιλεγει να ξεφευγει απο την μιζερια του.... τα παραμυθια δεν ειναι αληθεια μα ουτε και ψεμματα ,ειναι μια ενδιαμεση κατασταση και εδω που ειμαστε χρειαζομαστε πραγματιστες και ανθρωπους που να αντιλαμβανονται τι συμβαινει  .
Θα μου πεις ρε αδερφε πολλα ψαχνεις ,γιατι ο κοσμος εξω απο το facebook και μεσα απο αλλους χωρους εκφρασης ποια ελπιδα σου εχει δωσει τον τελευταιο καιρο;
Ατομα που κυνηγανε τον αερα και ταυτιζονται με την διευθυνση του καθε φορα για να δειξουν οτι παρακολουθουν τις εξελιξεις και ειναι μερος τους και λιγο μετα επιστρεφουν στις ανασφαλειες και τις ματαιοδοξιες τους φανερωνοντας την αναγκη τους για λιγη(ταχα μου) αναγνωρισιμοτητα.

Και ακους τον Ξυλουρη και αυτα που εχει τραγουδησει και διαβαζεις πως εζησε και πως αντιμετωπιζε τα πραματα και σου ερχεται μια σκοτοδυνη  και ουρλιαζεις και αναρωτιεσαι τι αμαρτιες μπορει να πληρωνεις για να χρειαζεται να ζεις ολα αυτα...σε πιανει μια μαυρη καταθλιψη και παιρνει ενα σπρευ και στο ντουβαρι απεναντι πανω απο τα οπαδικα συνθηματα μες την βροχη γραφεις
"Η ελπιδα πέθανε....καιρος να γεννησουμε κατι καινουριο"




Και μεσα σε ολο αυτο το κλιμα και με το ηθικο περιχαρακωμενο και σε αναζητηση στηριγματων ερχεται ενα mail απο μια φιλη μιας παλιας γνωστης που καποτε συναντηθηκατε σε μια κοινη παρεα ,σε εκανε add και η μονη σας επικοινωνια ηταν καποια like τον πρωτο καιρο ....
Σου στελνει ενα ιστορικο συνομηλιων της με την παλια σου φιλη με την υποσημειωση οτι σε πληροφορει για οσα εχουν λεχτει για σενα την περιοδο που ειχες φιλικες σχεσεις με εκεινη , ποσο σε εκτιμουσε και αλλα τετοια "καλλιτεχνικα".
Και το διαβαζεις...και βλεπεις διαλογους και επιβεβαιωνεσαι για οσα τυχον καποια στιγμη υπεθεσες...και μετα πατας delete γτ εχεις σοβαροτερα πραματα να ασχοληθεις.
Και σκεφτεσαι ....
Και ανοιγεις το δικο σου ιστορικο ...και βρισκεις συζητησεις που ανθρωποι που γνωριζονται μεταξυ τους και δηλωνουν οτι αλληλοεκτιμονται, σε σενα εχουν παρουσιασει για τον αλλο μια εικονα που δεν συμβαδιζει με τα οσα δημοσιως λεγονται.
Και ξερεις οτι και για σενα το ιδιο συμβαινει ,σε περνανε πριονοκορδελα και σε κανουν ψιλο ψιλο πριονιδι ...
Ειναι η λυση να αρχιζεις να μοιραζεις και εσυ τις αποθηκευμενες συνομιλιες για αντεκδικηση ή να σκεφτεσαι οτι αυτη ειναι η ανθρωπινη φυση...οτι περιεχει και τον κανιβαλισμο μεσα της και να μην ασχολιεσαι;
Προς το παρον λυπαμαι οσους επιλεγουν να γινουν υπανθρωποι και να μεταχειριστουν τετοιες μεθοδους για να δικαιολογησουν την μικροψυχια τους.... αν βρεθω ποτε ομως στο μεσο ενος πολεμου τριτων θα υπερασπιστω την ακεραιτητα μου χρησιμοποιωντας τα ιδια οπλα....και τοτε να δουμε ποιος θα θρηνησει μεγαλυτερες απωλειες....


Και μεσα σε ολα αυτα παραλιγο να ξεχασω και το ομορφο βραβειο που μου εδωσε ο Ασωτος γιος.(Τον ευχαριστω ιδιαιτερως και δε θα το ξεχναγα αλλα το παρααφησα πισω με τα διαφορα).




(Πρεπει να φτιαξω μια υποσελιδα για κρεμαω ολα αυτα που κατα καιρους μου εχουν δωσει.)

Τωρα πρεπει να πω 7 πραματα που δεν γνωριζει ο κοσμος για μενα...

1. Εχω υπάρξει καπνιστης και μάλιστα σε πολυ  βαρια τσιγαρα γτ δε με επιανε τιποτα (καπνιζα Camel αφιλτρο ,Gauloises αφιλτρα  και Sante οταν αποφασισα να το κοψω)

2. Εχω μιλησει με υποτιμητικοτατους σεξουαλικους χαρακτηρισμους σε συναδελφο gay σε μια στιγμη εντασης ,πραγμα που παρολο ζητησα λεκτικα και εμπρακτως συγγνωμη με στοιχειωνει ακομη (δε επιτρεποταν εγω ειδικα να πεσω τοσο χαμηλα...)

3. Τα τελευταια 2,5 χρονια που εχουμε οικονομικο προβλημα στο σπιτι (απορεια προσωπικου ατυχηματος ,απολυσεως ,ανεργιας ,κρισης) , περναμε μια ιδιομορφη φαση ανεραστιας ,στην οποια εχουν αντικατασταθει τα ζωωδη ενστικτα της επιθυμιας ,απο αυτα της επιβιωσης....

4. Αισθανομαι συχνα οτι εδω ειμαι εξοριστος απο καποιο αλλο πλανητη και με αυτο τον τροπο τιμωρουμαι για τις εκει κακες πραξεις μου....περιμενω το διαστημοπλοιο που θα με παρει οταν ληξει η τιμωρια μου(αν εχει ημερομηνια ληξης).

5. Δεν πιστευω σε καμια θρησκεια απο οσες εχουν κατασκευασει οι ανθρωποι.Με ενοχλουσε το Χ.Ο. στην παλια ταυτοτητα και ανακουφιστηκα οταν την εχασα και εβγαλα καινουρια.....ακομα θυμαμαι την μερα που πηγα με την μητερα να βγαλω το 1990 ταυτοτητα πρωτη φορα και οταν με ρωτησε ο αξιωματικος υπηρεσιας θρησκευμα και ειπα αθρησκος ,να μου λεει ευγενικα "Εγω θα βαλω οτι βαζουμε σε ολους γιατι ο κοσμος ειναι περιεργος..."

6. Εβγαλα την πρωτη Λυκειου σε οικοτροφειο ιερατικης σχολης(!)-πηγα εκει γιατι υπηρχε εκπτωση στους μαθητες στα μορια των Πανελλαδικων - αλλα μου δωσαν υποχρεωτικη μεταγραφη την επομενη χρονια γιατι οπως ειπε ο καλογερος διευθυντης στους γονεις μου "Τι να τον κανω ενα αριστουχο με τοσο αντιδραστικο πνευμα;"(18,8 μεσος ορος).
Η αληθεια ειναι οτι δεν ακολουθησα πιστα κανεναν απο τους κανονες λειτουργειας της σχολης ακροβατωντας στην κοψη της νομιμοτητας και φερνοντας σε δυσκολη θεση τους υπευθυνους με τις λογικες μου αποριες σε καποια θεματα  που δεν ειχαν προσαρμοστει στην τοτε συγχρονη εποχη.
Πηρα μεταγραφη στο "αντιπαλο" λυκειο απο εκεινο που πηγαινε μια κοπελα που εξαιτιας της εφυγα και πηγα στο οικοτροφειο ,οταν μου ειπε ενα αρκετα σκληρο οχι ,μονο και μονο για να μην χρειαστει να περναω πολλες ωρες στο ιδιο χωρο μαζι της.
Αποδειχτηκε κατοπιν πολυ καλη αποφαση γτ γνωρισα εξαιρετικα ατομα  και πολυ καλους καθηγητες.

7. Με εχουν κατηγορησει για κατι που δεν ειχα καμια αναμειξη και ταλαιπωρηθηκα παρα πολυ απο αυτο μεχρι να το αποδειξω.
Για ανθρωπους που γνωριζαν παραπανω απο μενα -και ισως την αληθεια- δεν μιλησα ποτε (παροτι ειχα την δυνατοτητα να πω ονοματα και διευθυνσεις )θεωρωντας οτι η διερευνυση του πραγματος θα οδηγουσε εκει χωρις την δικη μου συνεισφορα....δεν εγινε ποτε κατι τετοιο και το ολον τελειωσε με απαλλαγες για οσους δεν ειχαμε σχεση και κυνηγι μαγισσων για τους "γνωστους-αγνωστους" (γνωριζαν οπως αποδειχτηκε εξ αρχης την αληθεια και βρηκαν αποδιοπομπαιους τραγους εμας).
Για ολους αυτους εχω φτασει πολλες φορες στο παρα 1 να ευχηθω τα χειροτερα ,αλλα παντα θυμαμαι την παροιμια "η καταρα ειναι μια γαιδαρα που παντα γυρναει στον αφεντη της" και φρεναρω....

Υποτιθεται οτι ζηταω απο 15 ακομα να το παιξουν το παιχνιδι και να τους απονεμηθει το βραβειο....δεν εχω καποιον να πω συγκεκριμενα οποτε οσοι θελετε και προαιρεισθε....


Θα κλεισω οπως αρχισα με λογο σε απωλειες....σαν χθες το 1972 εφυγε απο την ζωη ο μεγαλος Μαρκος....
Ο αγαπημενος μας Μαρκος Βαμβακαρης πηρε το μπουζουκακι του και το λουλα του και ταξιδεψε να βρει την παλιοπαρεα των μεγαλων ρεμπετων που ειχαν φυγει πριν απο αυτον...
Ιδανικα χθες θα ηθελα να ακουσω και λιγο Μαρκο αλλα δεν κολλαγε με την ολη διαθεση ....
Καποια στιγμη οταν λιγακι γαληνεψουμε να συννενοηθουμε να κανουμε καποιες βραδιες αφιερωμενες στο ρεμπετικο τραγουδι....

Τραγουδακι επικαιρο και πολυ αγαπημενο(ετος ηχογραφησης 1936!)


17 σχόλια:

Αθηνά... είπε...

Απολαμβάνω πάντα τις αναρτήσεις σου γιατί είναι μεστές νοημάτων και τσεκουράτες όσο χρειάζεται.

Πιθανόν τα κοριτσάκια να βρίσκονται στα ροζ συννεφάκια τους όχι επειδή δεν φτάνει το μυαλό τους, αλλά επειδή δεν αντέχουν την πραγματικότητα.
Πιθανόν, όμως, να είναι απλά ξανθιές.

Για τους υπανθρώπους και τις μεθόδους τους who gives a fuck λέω εγώ και το λέω όσο πιο ευγενικά γίνεται.

Να ανοίξεις καρτέλα για τα ενθύμια, τα βραβεία και τα δώρα. Το έκανα κι εγώ και τα τακτοποίησα όλα μια χαρά. Είναι μαζεμένα όλα και δεν τα ψάχνω. Πολύ εξυπηρετικές οι καρτέλες. Σελίδες θαρρώ τις λέει ο blogger.

Εξαιρετικός ο Βαμβακάρης και όχι μόνο αυτός. Εξαιρετικοί και όλοι οι ρεμπέτες του ντουνιά!!!

christina είπε...

αφού δεν μπορούν κάνουν κάτι άλλο πέρα από το να είναι πάνω στο ροζ συννεφάκι δεν τις παρεξηγώ...θα μπορούσε να είναι και χειρότερα!!!
υπάνθρωποι υπάρχουν πολλοί και είναι για λύπηση κατά την ταπεινή μου γνώμη,οπότε χρειάζονται απευθείας σύνδεση...

μα καλά βλέπω τι τσιγάρα κάπνιζες και με έχει πιάσει ήδη βήχας...γκουχγουχχχχχχ

καλοφόρετο το βραβείο και καλοτάξιδο!!!!

φιλάκια

πολλά φιλιά!

ασωτος γιος είπε...

ειλικρινα χαιρομαι που διαβασα για σενα αυτα που εγραψες
ειχαν μεγαλο ενδιαφερον
καποια στιγμη εκανα μια αφιερωση στην εκπομπη σου να το αφιερωσψω ενα τραγουδι στον φιλο μου αλλα δε τοπες
και υπεθεσα
α, οτι δεν το ειδες το σχολιο αν και απαντησες στο αμεσως επομενο
β, οτι ησουν λιγο ομοφοβικος
αλλα τελικα μου διελυσες το β.
χαιρομαι φιλε που σε γνωριζω απο τις αναρτησεις σου και τις εκπομπες σου
και ολο ενα μου επιβεβαιωνεις αυτο που παντα λεω
οτι οι αληθινοι "ποιητες" του σημερα ειναι κει εξω στα μπλγοκς
και χαιρομαι που οταν με ρωτησε καποτε ο παυλος για σενα και του ειπα τα καλυτερα δεν βγηκα ψευτης τελικα

ΦΟΥΛΗ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Καθαρματένιε, είσαι από τα άτομα τα οποία δεν θέλω να σχολιάζω.
Μου αρέσει όπως γράφεις και όπως τα γράφεις και αν αλλάξω ονόματα και διευθύνσεις στα άτομα που αναφέρεσα είναι σαν να διαβάζω τα δικά μου.
Φιλιά στην μικρή και δύναμη, αδερφέ!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Ενας κόσμος εδώ και ένας δίπλα μας..
Πόσο στ' αλήθεια μοιάζουν;

Ο τρόπος που "καταθέτεις" κάθε φορά τις σκέψεις σου με κάνουν να σε αναγνωρίζω και ας μου επιτραπεί να σε θαυμάζω.........................

ria είπε...

καμιά θέση στο διαστημόπλοιο που θα σε πάρει από εδώ για μένα έχει;;;

mahler76 είπε...

πολλά τα σούργελα που κυκλοφορούν ανάμεσά μας :(
Κουράγιο φίλε μου.

BLUEPRINTS είπε...

"Η ελπιδα πέθανε....καιρος να γεννησουμε κατι καινουριο"

εγώ δεν μπορώ να μην σταθώ στο παραπάνω σύνθημα, τα σούργελα και οι συννεφοταξιδευτές πάντα θα υπάρχουν δυστυχώς, ελπίζω το 3 που περιγράφεις να αντιστραφεί πολύ σύντομα... φιλιά και στους 2 σας

NOSTOS είπε...

Το να χτίζουν κάποιοι τεχνητούς παραδείσους για να ξεχνούν την μιζέρια τους,απλά μεταθέτει και διογκώνει το πρόβλημα χωρίς να το λύνει,και η φυγή ειδικά στις ημέρες μας είναι ότι χειρότερο..
Ανθρώπινη και ζεστή η ανάρτησή σου.
Κατάθεση ψυχής θα έλεγα τα 7 πράγματα στα τα οποία μιλάς για τον ευατό σου.
Συμφωνω μαζί σου στο 4 και το 5.
Καλή σου ημέρα καλέ μου φίλε.

Κατερίνα είπε...

Στην ανάρτησή σου αυτή έχεις θέσει πολλά θέματα που μας έχουν απασχολήσει κατά καιρούς όλους ( ή σχεδόν όλους) και κάποια συνεχίζουν να μας απασχολούν. Αυτό που μου αρέσει σε εσένα (μεταξύ άλλων βέβαια) είναι ότι έχεις ένα θυμό δημιουργικό και όχι στείρο και είσαι και πολύ ειλικρινής. Και κλείνοντας να σου πω και την αμαρτία μου: είναι πολλές φορές που ψυχολογικά για τον α ή β λόγο είμαι ένα ράκος και οι σκέψεις μου λες και δε σταματούν ποτέ και όταν βλέπω στο δρόμο κάποια άτομα σαν αυτά που περιγράφεις στην αρχή της αναρτησης σχεδόν τα ζηλέυω για την ανοησία τους και τους προβληματισμούς τους. Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι, που λένε, ένα πράγμα.

Evil Chef είπε...

@ Αθηνά...

Eμαθα και προσφατως μια εταιρη ωραια αγγλικη εκφραση για τετοιες περιπτωσεις
"Give a Fuck to everybody who deserve one"
Αλλα τοσο καλοψυχος δεν ειμαι...ας μεινουν αγαμητοι!

@ christina

Εχω πει οτι με γοητευουν διαχρονικα τα δυσκολα και τα ασυνηθιστα και επισης δοκιμαζω συχνα τις αντοχες μου και τα ορια μου.
Τα 2 τελευταια με τους ανθρωπους τα τελευταια χρονια μαλλον τα εχω ξεχηλωσει και πρεπει να τα μανταρω και να τα επαναφερω...

Evil Chef είπε...

@ ασωτος γιος

Την αφιερωση δε την ειδα γτ εκεινη την ωρα οταν κανω τα παντα μου φευγουν μηνυματα.
Ζητω συγγνωμη εστω και καθυστερημενα και θα βρουμε την εκπομπη να ξανακουσουμε το κομματι και να το στειλουμε και εκει ψηλα να το ακουσει κι εκεινος...

Ομοφοβικος δεν υπηρξα ποτε στην ζωη μου ,ουτε καν ρατσιστης σε διαφορα θεματα...οταν εχεις μεγαλωσει με ενα ανθρωπο που εχει δεχτει την απιστευτη κατακραυγη για τις επιλογες του και παραλληλα εχεις συναστραφει με τις παρεες του ειναι τραγικο να τσακωθεις μς καποιον και να χρησιμοποιεις την σεξουαλικη του ταυτοτητα για να τον προσβαλεις(ουτε αυτο ειναι σωστο αλλα σε ενταση συμβαινει)...προσβαλε τον για το λαθος στην δουλεια του -αυτο που σου φταιει κιολας ....
Οι πραγματικοι ποιητες μενουν καπου στο κεντρο και τα βραδυα πινοντας το ποτο τους κοιταζουν τις ταρατσες απεναντι και ονειροπολουν....

Evil Chef είπε...

@ ΦΟΥΛΗ

Ξερεις ποσοι το ξεχασαν;
Παρα πολλοι...αλλα ο Μαρκος κι αν εφυγε ζει μεσα μας οπως και ο Ξυλουρης,ο Ρασουλης ,ο Παπαζογλου και ποσοι ακομα.

Το διαδικτυο ειναι ο απολυτος καθρεφτης για μενα του καθενος γτ πισω απο την "προστασια" του πληκτρολογιου πολλες φορες βγαζουμε αυτο που ειμαστε χωρις να το αντιλαμβανομαστε παντα...

@ ΠΑΥΛΟΣ

Ετσι ειναι φιλε μου ,σε ολους τα ιδια συμβαινουν και λιγο πολυ ολοι τα ιδια βλεπουμε...
Μετα απο εκει ειναι καθαρα θεμα αντιληψης και αντιδρασης...

Evil Chef είπε...

@ Γιαγιά Αντιγόνη

Ειμαι πολυ μικρος και με πολυ δρομο μπροστα μου για να μου πεις οτι με θαυμαζεις...οποτε δε μπορω να δεχτω ο κομπλιμεντο.
Σε ευχαριστω παραυτα!
Η επιλογη του κοσμου που θα ζησεις ειναι σημαντικη και ο χρονος δικαιωνει τις επιλογες μας....

@ ria

Πιστευω οτι θα στειλουν ενα μεταγωγικο για να μαζεψουν αρκετους απο εδω εκεινη την μερα ,οποτε αν εισαι σε εργηγορση και το παρεις "γραμμη" θα συναντηθουμε και εκει!

Evil Chef είπε...

@ mahler76

Κουραγιο στα σουργελα να ευχηθουμε που ερχεται βιαιη προσαρμογη στην πραγματικοτητα...εμεις βρεμενοι ως το κοκκαλο δεν την φοβαμαστε την καταιγιδα.

@ BLUEPRINTS

Τι γεννα μπορει να ειναι αυτη ,φιλε μου;
Και τι θα ενωσουμε για το δημιουργησουμε;
Οι παρθενογεννεσεις μαλλον μας τελειωσαν...
Καποια στιγμη θα τελειωσει κι αυτο και θα επανελθουμε ... αν επιβιωσουμε ισως μπορεσουμε να ξανανακαλυψουμε και τα υπολοιπα ενστικτα...

Evil Chef είπε...

@ NOSTOS

Ακριβως αυτο το νοημα του κειμενου...
Η φυγη δεν ειναι λυση γιατι οδηγει σταδιακα σε αδιεξοδο .
Δε τους λυπαμαι ομως γιατι το επιλεξαν,και οι επιλογες πληρωνονται...

Οταν θα βρεθουμε καποτε θα εχουμε τοσο πολλα να πουμε!


@ Κατερίνα

Η ειλικρινεια ειναι ενα απο τα γονιδιακα ελλατωματα που μου κληρονομησε η μητερα μου.
Επισης δεν πιστευω οτι εχω κανενα λογο να βγαινω χαζοχαρουμενος οταν δεν γνωριζω αν αυριο θα εχω την δυνατοτητα να ζησω.....
Εχω επιλεξει αυτο το δρομο και τον υπηρετω συνετα και χαιρομαι που δεν εχω "υποχρεωθει" να υιοθετησω καποιο προφιλ που θα με κανει πιο αγαπητο και που ακομα κρατιεμαι και δεν την εχω ψωνισει με το ατομο μου.

Καποτε τους χαιρομουνα και εγω τους μαλακες ...τωρα δεν με απασχολουν καν ...και να τους λυπηθω δεν τους αξιζει....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.