Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου 2012

7 Κοιτα να δεις...

...κατι πραματα...

Είχε κολλήσει ο μπλογκερ και δε μπορουσα να δω 8 ωρες τιποτα εδω....και μου εφαγε και ενα σκαλωμα μιας ωρας περιπου πριν στην εκπομπη του Λουστρακου και εχασα ποσα σχολια των συνακροατων...καταφερε να μου τσακισει αυτο το ηθικο  αποψε!

Το οποιο ηθικο εχει παρει φωτια και αναποδες στροφες με αυτα που διαβαζω τις τελευταιες μερες και δεν αναφερομαι στις εξαγγελιες περι νεων μετρων αλλα σε αυτα τα γεγονοτα που αποκαλυπτονται για το ρολο καποιων ανθρωπων μεσα στην Ιστορια των τελευταιων 20 ετων.
Διαπιστωνω λοιπον οτι καποιοι πολιτικοι εδω γνωριζαν για τις δυνατοτητες της χωρας να γινει οικονομικα αυτοδυναμη με βαση τον ορυκτο πλουτο της και λειτουργησαν προς οφελος κεντρων που δεν ηθελαν αυτο να συμβει και να μεινει υποχρεη και υποδουλη .
Απορω και φριττω ταυτοχρονα με αυτα και αναρωτιεμαι τι κερδος ειχαν αυτοι απο μια διαλυμενη χωρα  που θα παραδιδοταν με νεοαποικιακες συμφωνιες προς εκμεταλευση σε τριτους με μηδενικα οφελη για το λαο της ;
Αυτοι οι ανθρωποι  ή πεσαν θυματα πλεκτανης ή ειναι τελειως αχρηστοι ή  κατι κερδιζουν απο αυτα.
Να κερδιζουν δε βλεπω και αν δεν ηταν τοσο σοκαρισμενος ο κοσμος και καταπιεσμενος θα κινδυνευαν με λαντσαρισμα ,αφου μενουν και κυκλοφορουν ακομα εδω .....να πεσαν θυματα πλεκτανης το θεωρω πιθανο σε συνδυασμο με το να ειναι ψιλοαχρηστοι και ολιγοστροφοι.
Αυτο φυσικα δε τους κανει λιγοτερο υπολογους απεναντι μας ,ουτε και εμας κανει καλυτερους γιατι αυτοι οι ανθρωποι βρεθηκαν εκει με την δικη μας ψηφο.
Διαφαινεται λοιπον οτι καποιοι εντος της χωρας χρησιμοποιηθηκαν ειτε με την θεληση τους ειτε χωρις σαν πιονια σε μια μεγαλη σκακιερα εξουσιας και επειδη διαλεξαν την λαθος πλευρα αυτες οι επιλογες πληρωνονται...
Θα μου πεις λαθος φαινεται τωρα...οχι, φιλε μου ,λαθος ειναι οταν εχεις απεναντι σου δυο να διαλεξεις για να γινεις ακολουθος(γτ δε μπορεις να εισαι αμεσα πρωτος) και διαλεγεις εκεινον που σου μιλαει ομορφα ενω δεν εχει τιποτα αλλο να σου προσφερει επικαλουμενος παλιους δεσμους φιλιας και αλλες τετοιες μαλακιες ,την στιγμη που ο ετερος ειναι νεοτερος ,πιο δυνατος και σου υποσχεται οτι θα σε βοηθησει να ανεβεις παραπανω απο την θεση που βρισκεσαι και πως κοντα του εχεις οριζοντα στο μελλον.
Βασικα και οι 2 να σε εκμεταλευτουν θελουν ,οποτε εκεινη την ωρα σκεφτεσαι πρακτικα
"Αυτοι οι 2 εμμεσως θελουν να μου τον ακουμπησουν και εγω γνωριζω οτι δε μπορω να το αποφυγω....επιλεγω αυτον που θα μου μιλαει γλυκα ενω μου το κανει ή αυτον που θα μου αφησει και ενα χαρτζηλικι και αν ειμαι καλο παιδι μπορει να με παρει βοηθο τσατσας;"
Οι δικοι μας  επιλεξαν τα γλυκα λογια τοτε...η ιστορια θα δειξει τις προθεσεις και τα πραγματικα κινητρα αυτων των πραξεων τους.
(Αυτα ολα αναφερονται σε γεγονοτα  20-  χρονια πριν ,που τα αποτελεσματα τους τα μαθαινουμε τωρα)

Δεν συνηθιζω εδω να μιλω πολιτικα αλλα εχω την εντυπωση οτι αν δεν βρισκομασταν στην Ευρωπαικη Ενωση οι πιθανοτητες να υπηρχε ενα νεο ολοκληρωτικο καθεστος ηταν πολλες.
Παρατηρω οτι συγκεκριμενα κεντρα εκμεταλευονται την δικαιη αγανακτηση των νεων ανθρωπων και τους βαζουν ορισμενους σε μια διαδικασια ακραιας σκεψης....και τα δυο ακρα οσο και να διατυνωνται οτι ειναι αντιπαλοι εχουν μοναχα διαφορετικη χρωματικη ταυτοτητα ...ιδεολογικα εχουν περισσοτερα κοινα παρα διαφορες....
Καποιοι το ειχαν δει το ονειρο και τα λεγανε ...οτι αυτη η συστηματικη δουλεια που γινοταν στα νεα παιδια τα τελευταια χρονια με απωτερο σκοπο να μην λειτουργει η κριση τους θα οδηγουσε καπου εδω.....καποιο υπουλο παιχνιδι παιζεται και αυτη την φορα θα χρησιμοποιησουν και την ορμη των νεων για τους δολιους σκοπους τους ...ειτε στη μια ομαδα ανηκουν ειτε στην αλλη θα ενσωματωθουν κατω απο μια κοινη "ασπιδα" και θα γινουν η εμπροσθοφυλακη τους....και ξερεις τι λενε τα στρατιωτικα δογματα :
"Στις συγκρουσεις των πρωτων ημερων που οι απωλειες ειναι μεγαλες βαζεις μπροστα τους νεους  που λογω ενθουσιασμου αψηφουν το κινδυνο και κρατας τα καλα σου στελεχη για μετα οταν θα εχεις τον αντιπαλο κουρασμενο ..."
Ειμαι περιεργος να δω τι σχεδιο εχει εκπονηθει και πως θα χρησιμοποιηθουν οι εκατερωθεν "στρατοι"...

Διαβαζω εναν δημοσιογραφο που εχει αποψη και προσπαθω αυτα που λεει να τα διασταυρωνω και απο αλλες πηγες και ετσι τις τελευταιες 3 μερες αυτη η διαδικασια με βρηκε να διαβαζω πολλα πραγματα που αγνοουσα -γτ δε τα προβαλαν πουθενα- και να διαπιστωνω οτι το μεγεθος του παιχνιδιου που παιζεται στις πλατες μας ειναι πολυ μεγαλυτερο απο οσο υποψιαζονται οι πολλοι και πως εμεις λειτουργουμε συχνα σαν δοκιμαστικος σωληνας, με την ευγενικη χορηγια των εκαστοτε κυβερνωντων μας.
Ο δημοσιογραφος αυτος ειναι ο Σωτηρης Τριανταφυλλου και θα τον βρεις εδω   που καταθετει καθε μερα ενα κειμενο 3 παραγραφων που εχει εξαιρετικο ενδιαφερον ,αν ψαξεις λιγακι παραπανω οσα γραφει (η αρχικη μου αισθηση οτι προκειται για θεωριες συνωμοσιας εγκαταλειφθηκε καθως ψαχνωντας βρηκα κι αλλες πηγες με στοιχεια που υποστηριζαν τα ιδια με αυτον και με επωνυμη υπογραφη των κειμενων τους και παροτι αποτελουν για αναφερομενα προσωπα πληρη απαξιωση ,οι "προσβαλομενοι" δεν αντιδρουν....δε μπορει ολοι να ειμαστε γραφικοι και αυτοι να εχουν μονιμως δικιο και να το παιζουν υπερανω...)
Επίσης διατηρει και μπλογκ στην διευθυνση http://sottriant.blogspot.com/ που δημοσιευει διαφορα κειμενα του κατα καιρους.

Στα πιο ανωδυνα τωρα....μιλαω με ενα δικτυακο φιλο(δεν εχουμε συναντηθει ποτε ) και του λεω  καποια σκεψη για την εκπομπη του επομενου Σαββατοκυριακου και μου απανταει οτι μπορει να βοηθησει ετσι ωστε να στηθει κατι που δε θα μοιαζει με παρομοια αφιερωματα κατα καιρους (γτ το θεμα ειναι πολυπαιγμενο ) και να ακουστουν πραματα που ξεφευγουν απο τα συνηθη σε τετοιες περιστασεις και να φτιαξω ενα μιγμα με αγαπημενα τραγουδια και αλλα που θα μαθουν και θα αγαπησουν οι ακροατες.
Ετσι ξεκινησαμε μια συζητηση - προσπαθεια να συγκεντρωθει ενα τετοιο υλικο με δεδομενο οτι εχουμε 2 εκπομπες στην διαθεση μας και περιπου 120- 130 τραγουδια που θα παιξουν.
Σημερα το μεσημερι που εκανα μια πρωτη καταμετρηση των κομματιων που υπαρχουν σαν προεπιλογες βρισκομαι στο νουμερο 208 και δεν εχει ακομα τελειωσει η συγκεντρωση.
Και τα ακουσω αποσπασματικα και μου φαινεται οτι θα εχουμε πολυ μεγαλο προβλημα για το τι θα μεινει εκτος και πως θα τα στησουμε στις λιστες(μαλλον θα ξεκινησουμε νωριτερα ωστε να κοψω οσο το δυνατον λιγοτερα γινεται).

Τα σχετικα με αυτο το Σ/Κ θα τα πουμε την Παρασκευη ....,γνωριζουν οσοι με παρακολοθουν και εχουν διαβασει αναρτηση της προηγουμενης βδομαδας οτι αυτη την βδομαδα θα τολμησουμε μια βολτα που θα ξεκινησει λιγο πριν την δεκαετια του '40 και θα τελειωσει λιγο πριν την δεκαετια του '70....η  μουσικη  στις 3 δεκαετιες μεσα απο την παρουσιαση ειδων που ακουγοταν τοτε ...

Τραγουδακι που ειναι πολυ αγαπημενο και προσφατα οταν ειδα σε πρωιναδικο να το παιζουν "χαλί" και οι "λαμπεροι" παρουσιαστες να δηλωνουν αλληλεγγυοι των στιχων και αγανακτισμενοι ανεβηκε το αιμα στο κεφαλι και βλαστημησα την ωρα και την στιγμη που πατησα το κουμπι και μετα που ηρεμησα ειπα ποσο καλα κανω και την συγκεκριμενη συσκευη την εχω μονο για να βλεπω ταινιες και ντοκυμαντερ και κινουμενα σχεδια και ορκιστηκα να μην ξαναεπιχειρησω να δω πρωινο προγραμμα...

7 σχόλια:

ασωτος γιος είπε...

καλημερα εβιλακο
σχετικα με την πολιτικη και τους πολιτικους ειλικρινα δεν αξιζει πια ουτε μια λεξη να γραψεις!
ειμαι πολυ περιεργος να δω τι θα φερουν οι επομενες εκλογες σ αυτη τη χωρα
πολυ περιεργος να δω αν ο ελληνας πηρε κανα μαθημα απο τα τελευταια χρονια
σχετικα με το ραδιοφωνο το ιντερνετικο ειναι σκετη καυλα αφου και φιλους κανεις αλλα και ειναι πιο αθωο και υγιες απο το κανονικο πια.
Στα μπλογκς εχω βρει και εγω θαυμασια παιδια που με βοηθησαν και τους βοηθησα σε θεματα που ειχ εο καθενας αναγκη να βρει
Απο τον Σειριο μεχρι τον Παυλο και εσενα που δεν εχω ακομη γνωρισει αλλα πιστευω θα ρθει η ωρα
καλες εκ-πομπες θα προσπαθω να σακουω

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Τόσα χρόνια στη πλάτη μου και ακόμα περιμένω...
Αγώνες.. σημαίες.. που με πρόδωσαν.
Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα δεν τα πίστεψα ποτέ.
Είδα μόνο καρεκλάτους και ρεμούλες.. είδα εξόριστους αγωνιστές γιατί ζητούσαν το ΙΣΟ το ΔΙΚΑΙΟ ..
Και έχασαν κομμάτι της ζωής τους έγκλειστοι με την ελπίδα του καλύτερου να δουν να ξημερώνει...
Φρούδες ελπίδες ..κατακερματισμένα οράματα...
Αυτό έχω εισπράξει και η απογοήτευση με σκοτώνει.
Ήλπιζα πως η δική σας γενιά ..η γενιά των παιδιών μας θα είχε καλύτερη τύχη.
Μη φανταστείς πως κάτι θα αλλάξει έστω και αν έχουμε πέσει στο πηγάδι.
Οι "κολλημένοι" πολίτες τους ίδιους θα αναδείξουν δυστυχώς.........

Οσο για το δεύτερο σκέλος έχω να σου πω αγόρι μου πως ποτέ δεν περίμενα να γνωρίσω ανθρώπους μικρότερους από μένα και να τους νιώσω παιδιά μου... να μου κάνουν την τιμή να με "δεχτούν" σε μια παρέα που μόνο χαρά μου φέρνει...

Evil σου εκφράζω τα ειλικρινή αγάπη μου γιατί μέσα από τα γραπτά σου και τις εκπομπές μου θυμίζεις τα παιδιά μου...
Και όταν λέω λόγια αγαπησιάρικα να ξέρεις πως είναι αληθινά... διαφορετικά σωπαίνω...

Συγνώμη για την πολυλογία μου αλλά έχεις μάλλον καταλάβει αυτό το νήμα που με φέρνει κοντά σου...

Με πολύ αγάπη μια καλημέρα...
Συγνώμη για την πρωινή πολυλογία μου...
Στο κορίτσι φιλιά!

Αθηνά... είπε...

Γι' αυτό να την κλείνεις το πρωί την τηλεόραση και να βάζεις Ανατολικό να ακούς εμένα!

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Άκου την Αθηνά κι εγώ αυτό κάνω!!!!

υγ και είναι υποχρεωτικό να είναι μόνο ένα Σ/Κ το αφιέρωμα?

Κάτι μου λέει ότι θα είναι απλά γ@μ@το!!!

ria είπε...

ο άνθρωπος πιστεύει αυτά που θελει να πιστέψει. η αποχαύνωση του καναπέ, μας έφερε σε αυτό το χάλι.

θα επισκεφτώ το διαδικτυακό σου φίλο. μάλλον καλά θα τα λέει!

ΦΟΥΛΗ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Evil Chef είπε...

Ευχαριστω ολους για τα σχολια σας ...συγγνωμη που δεν απαντησα σε ευθετο χρονο αλλα ετρεχαν διαφορα παραλληλα και το αμελησα.

Το θεμα δεν ειναι τι λεμε εδω που φτασαμε αλλα τι δρασεις μπορουμε να αναλαβουμε....αν εχουμε το θαρρος να τις αναλαβουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.