Κυριακή, 22 Ιανουαρίου 2012

15 Testing Broadcast - A New Beggining




                          A New Beggining @ TempoRadio
                                Απόψε στις 21:00




Ζητάτε ως τις 17:00 κομμάτια για χορό ΕΔΩ.(Δίνουμε μια έξτρα ωρα γιατι το Σαββατοβραδο κάποιοι το ξενυχτήσαν - εχετε κάτι περισσοτερο απο 4 ωρες ακομα....)
Οσοι το αμελήσουν την ωρα της εκπομπής έχουν δικαίωμα να ζητήσουν ως 3 κομματια(αυστηρά).


Σχόλια και επικοινωνία την ώρα του προγράμματος ΕΔΩ




Το αποψινο ειναι η επισημη προβα μας(να δουμε πως ακουγεται και σε σας ) και ο Λουστρακος θα επιστρεψει κοντα μας μετα ενα διημερο ξεκουρασης και ανασυγκρότησης την Τεταρτη το βράδυ.(και εχει υποσχεθει και ωραιο αφιερωμα!)

15 σχόλια:

christina είπε...

καλή αρχή εβιλάκο μου και από την προσωρινή στέγη!!
τα είπα και στου μπλου,μόλις γυρίσω από την πρόβα θα συντονιστώ!
φιλάκια

NOSTOS είπε...

Καλή αρχή στην καινούρια αυτή προσπάθεια που κάνετε φίλε Εvil..
Θα είμαστε εκεί για να την στηρίξουμε..αξίζει!!!

BLUEPRINTS είπε...

περιττό να πω ότι θα είμαστε όλοι εκεί... καλή αρχή φίλε

porcupine είπε...

Καλή αρχή Εβιλάκο μου!

Είχα τρεχάματα και χάθηκα λιγάκι...Αν είμαι σπίτι, θα σε ακούσω σίγουρα...Για τις επιλογές είμαι σίγουρη ότι θα είναι και πάλι μοναδικές.

Φιλιά πολλά!

:-)

Siren Girl είπε...

Καλη αρχη, ειμαι σιγουρη οτι θα σκισεις!!
Φιλακια πολλα!

ElenaG είπε...

ρε συντονιστείτε λέμε τα ίδια πράγματα θα γράφουμε 3 φορες; A! θα κάνω copy paste!ΧΑ!

Άντε με το καλο!!!φιλιαααααααααααααα

SpIrToKoYto είπε...

οι καθυστέρημενοι προσήλθαν...
( δεν φταίμε εμείς, ας όψονται κάτι υπέροχες μαρμίτες...)

για μένα 2 τραγουδάκια παρακαλώ...

- FIREWIND και I confide
(αφιερωμένο βεβαίως στον Λύκο μου)

και

- Π.ΤΕΡΖΗΣ με Παλιόκαιρο

καλή αρχή,καλή επιτυχία και ραντεβού στις 9...-:))

ΑnD είπε...

Με το καλό!
Θα σ'ακούω!

Evil Chef είπε...

Σας ευχαριστουμε ολους και σας περιμενουμε .
Και οσοι δε μπορεσετε αποψε εχουμε μελλον πολυ μπροστα μας!

Υ.Γ.

Σπιρτοκουτακι κοιταω και ξανακοιταω την πρωτη επιλογη σου και δεν το πιστευω!!!
Ανεβαινεις υπερβολικα ψηλα στην εκτιμηση μου, μουσικα με αυτο το τραγουδι που ζητησες!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

καλη αρχη και απο εμενα.

mahler76 είπε...

καλή αρχήηηηη

ΦΟΥΛΗ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Coula είπε...

Αντε ματαξανα Καλη αρχη!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Καλημέρα!
Μια και δεν βρίσκω το e-mail σου σου στέλνω ένα μεγάλο ευχαριστώ από εδώ!
Πέρασα υπέροχα!
Οπως και όλοι μας!

Να είσαι καλά!!!

Evil Chef είπε...

@ Γιαγιά Αντιγόνη

Σε ευχαριστω ιδιαιτερα και να ξερεις οτι τετοια λογια απο εναν ανθρωπο οπως εσυ εχουν ιδιαιτερη βαρυτητα για μενα και παραλληλα μου μεγαλωνουν την "ευθυνη" αυτο που κανουμε να διατηρησει την ιδια ποιοτητα και να καταφερνει να σας ψυχαγωγει!

Το email μου ειναι εκει που γραφει επικοινωνια στα αριστερα ,αλλα θα το διορθωσουμε για να το βλεπετε πιο ευκολα!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.