Παρασκευή, 27 Ιανουαρίου 2012

11 Αγαπημενα ραδιοφωνικα και Μανωλης Ρασουλης.

Με τις απροσμενες εξελιξεις και την αλλαγη στεγης την περασμενη εβδομαδα αλλαξανε και τα πλανα μας και τα αφιερωματα πηγαν μια βδομαδα πισω....


Ειπα λοιπον να αφησω λιγο το αγγλικο ρεπερτοριο και να μιλησουμε ελληνικα....γτ και ελληνικα τραγουδια ακουμε στο ραδιοφωνο και αγαπαμε πολυ.
Οποτε αυτο το Σαββατο στο γνωστο TempoRadio   γυρω στις 21:00 (εγω θα ειμαι εκει απο νωριτερα να ζεσταινω την ατμοσφαιρα) ,θα ακουσουμε τα αγαπημενα μας ελληνικα ραδιοφωνικα τραγουδια ,απο εντεχνο και ροκ .
Και επειδη ειναι Σαββατο και μπορουμε να κανουμε μια χρονικη υπερβαση αν χρειαστει ,στη σχετικη αναρτηση στο ετερο ραδιοφωνικο μπλογκ μου ζηταει ο καθενας 4 αγαπημενα του ελληνικα εντεχνα-ροκ τραγουδια.




Εδω ζητατε τα 4 αγαπημενα σας ελληνικα εντεχνα-ροκ τραγουδια.(ως τις 17:00 του Σαββατου)


Και την Κυριακη σας εχω ετοιμασει ενα μεγαλο αφιερωμα στον αγαπημενο μου Μανωλη Ρασουλη  .
Ο Ρασουλης δεν ειναι ο στιχουργος που εγραψε μονο για το Νικολα τον Παπαζογλου το Ποτε βουδας... ,εχει σημαντικοτατη προσφορα στην  ελληνικη μουσικη και εξαιρετικες συνεργασιες με  συνθετες οπως οι  Μάνος Λοΐζος, Σταύρος Κουγιουμτζής, Νίκος Ξυδάκης, Πέτρος Βαγιόπουλος, Σωκράτης Μάλαμας και Χρήστος Νικολόπουλος και τα τραγουδια του τα εχουν τραγουδησει πολλοι σημαντικοι καλλιτεχνες.
Και στην αναρτηση της Κυριακης μπορειτε να ζητατε καποιο αγαπημενο σας τραγουδι απο την δισκογραφια του Μανωλη Ρασουλη  .




Μου αφησε προχθες ο Ασωτος γιος καπου ενα προσωπικο μηνυμα και τον ευχαριστω δημοσια γι 'αυτο και μεταξυ αλλων μου εγραφε πως οταν σε βριζουν ή σε αντιγραφουν δεν πρεπει να φοβασαι ή να ανησυχεις αλλα να χαιρεσαι γιατι αυτο κατι δειχνει....


Οταν παρατηρω οτι αυτο που έστησε ο Παυλος με τον Λουστρακο του και προσπαθουμε να συνεχισουμε εγω και ο Blueprints ,εμπνεει και αλλους και το αντιγραφουν ,χαμογελαω !
Και θα ηθελα να ευχαριστησω ολη την παρεα της νυχτας που εχει μαζευτει και μεγαλωνει γιατι χαρη σε σας συμβαινει αυτο!
Θα γινουν κι αλλα ομορφα και καλυτερα και ισως να ανησυχησουν περισσοτεροι  τοτε....

11 σχόλια:

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Καλημέρα!!!!
Πολύ ωραία ιδέα έχεις Εβιλάκο μου!!!
Την Κυριακή θα σου ζητήσω τα αγαπημένα μου!
Μη με ξεχάσεις γιατί στις μανάδες δεν χαλάνε χατήρι!!!

Οπα ..άρχισα τα "γνωστά"...

Φιλιά και την ΑΓΑΠΗ μου!

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Εξαιρετική η ιδέα σου, καθαρματένιε!!!

BLUEPRINTS είπε...

μια χαρά σε βρίσκω κι ωραία η ιδέα σου γενικώς, επίσης όταν τους κάνουμε να ανησυχούν κάτι πάει καλά μάλλον, μη δίνεις περισσότερη σημασία όμως, άστους να μας δίνουν αυτοί...

Evil Chef είπε...

@ Γιαγιά Αντιγόνη

Δλδ το Σαββατο δε θα ζητησεις τιποτα;
Χατηρια δε χαλαμε γενικοτερα αλλα στις "μαναδες" ειδικα ποτε!

@ ΠΑΥΛΟΣ

Οτι εχω σκεφτει μου το προλαβαινεις ...αυτο απορω πως σου ξεφυγε!


@ BLUEPRINTS

Δεν ασχολιεμαι ,απλα υπεπεσε στην αντιληψη μου....δεν ξαναμιλαω γι'αυτο!
Αν κατι παει καλα ή οχι το βλεπουμε καθε βραδυ!

ΦΟΥΛΗ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Evil Chef είπε...

@ Φουλη

Δε κοιμαμαι καλα τωρα τελευταια ,ουτε απολαμβανω τις ωρες που ειμαι ξυπνιος ...
Τι λεει ο Γουντι Αλεν για μενα;

Τα λεμε το βραδυ στο παλληκαρι μας!

zouzouna είπε...

ήρθα κι έφερα και το φτυάρι.
ποιός σας αντιγράφει. Πεθαίνω! πείτε πείτε. στείλτε ένα μεηλ, ενα μπουκάλι στη θάλασσα, ένα φορτηγό..

άντε τι λέω... ! Καλές εκτομπές !

NOSTOS είπε...

Εvil..θα είμαστε εκεί να σε ακούσουμε..με τις αυριανές επιλογές σου και την θεματολογία σου,έπιασες τον μισό μου μουσικό μου ευατό..
Οσο για αυτούς που αντιγράφουν... η διαφορά φαίνεται πάντα στην ποιότητα..

!sweety! είπε...

Λες και πέτυχες τη φάση που περνούσα πριν λίγες μέρες...λίγο έντεχνη,λίγο κλαψιάρικια...
Να ζητήσω το επόμενο σ/κ να είναι πιο...up το μουσικό θέμα???

Αθηνά... είπε...

Ναι, όλη η παρέα μαζεύεται εκεί! Μόνον εγώ δεν μπορώ να είμαι συνεπής και λείπω πολλές φορές. Και αύριο δεν θα σε ακούσω γιατί έχει live ο mitsopd και θέλω να πάω γιατί είμαι φαν του!
Αλλά την Κυριακή θα κάνω τα αδύνατα δυνατά να είμαι στην παρέα!

Evil Chef είπε...

@ zouzouna

Κανεις αξιος λογου ...και πολυ ασχοληθηκαμε μαζι του!

@ NOSTOS

Εσυ ποτε θα παρεις την αποφαση να μας κρατας μουσικη συντροφια;
Οσο γι'αυτους που λεω ...χαιρομαστε που αποτελουμε εμπνευση!

@ !sweety!

Γιατι κλαψιαρικη ;
Δεν εχει το εντεχνο χαρουμενα τραγουδια;
Την αλλη βδομαδα θα εχουμε χορο ...πολυ χορο ,γυαλισε παπουτσια και βρες καβαλιερο!

@ Αθηνά...

Την αλλη βδομαδα εχω προγραμματισει 40's -50's-60's χορευτικο αφιερωμα (swing -Rock n' roll- jive-rockabilly-r'n'b -soul)!
Καταλαβαινεις οτι θα χρειαστει να γυαλισουμε τα καλα μας μαυρα παπουτσια ,να ξεθαψουμε την μπριγιαντινη και τα λοιπα σχετικα!

Σε περιμενουμε την Κυριακη !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.