Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2012

21 "Κάθε τέλος μια νέα αρχή..."

Ο τίτλος ανήκει στον Blueprints που τον χρησιμοποιησε για να δείξει ότι τίποτα δε τελειώνει όταν εμεις δε το θελήσουμε...

Η γνωριμία μου με τα παιδιά ηταν λίγο ...περίεργη.
Έμαθα απο κάποια αναρτηση για τις εκπομπές και συντονιστηκα στην λιστα καποιου αγαπημένου μπλογκερ και ακουσα .
Μετα αντιλήφθηκα ότι γίνεται παιχνίδι στο μπλογκ του Λουστράκου και δειλα δειλα πηγα και αφησα καποια σχολια για τα τραγουδια στην αρχη ...μετα ειρωνευτηκα καποια ψυχη που συμπαθω αρκετα και μεσα απο αυτη την διαδικασια ,τα παιδια απεκτησαν για μενα μια περιεργη γνωμη(το εχει πει στον αερα και ο Παυλος) ,την ιδια στιγμη που σε μενα ηταν ιδιαιτερα συμπαθεις.
Η επικοινωνια μας και η συναντηση μας στο στουντιο αποδειχτηκε οτι ηταν η αφετηρια για κατι που θα ειναι κατι περισσοτερο απο μια συνεργασια.
Οταν δεχτηκα την προταση για να γινονται τα Σ/Κ εκπομπες στο σταθμο ,γνωριζα οτι υπηρχαν καποια τεχνικα θεματα προς επιλυση ,που θα δρομολογουνταν εν καιρω.
Ετσι μεσοβδομαδα οταν μιλησαμε με τον παραγωγο και μου ειπε " Σου εχω ενα καλο και ενα κακο νεο" , σκεφτηκα οτι θα λυθουν τα τεχνικα πιο αμεσα απο οσο υπολογιζαμε και το κακο θεωρησα οτι ηταν κατι που δεν ηταν και τοσο αρνητικο.
Η πρωτη αντιδραση στο κλεισιμο της σελιδας ήταν ,"Ενταξει μωρε ,θα κανουμε υπομονη ".
Το βραδυ ομως οταν το ακουσα να το λεει απο μικροφωνου και ειδα τις αντιδρασεις των ακροατων μου κακοφανηκε....πολυ μου κακοφανηκε.
Τι θα κανουμε τα βραδυα μας τις καθημερινες χωρις την παρεα;
Για ποιο λογο "θα αγχωνομαστε" για τα σαββατοκυριακατικα μας βραδυα;

Και επειδη η δραση φερνει αντιδραση ,θυμηθηκα κατι που μου ειχε πει μια φιλη σχετικο με φιλοξενια ραδιοφωνικων εκπομπων και αφου επικοινωνησα με τα παιδια το κοιταξαμε πιο ενδελεχως.
Οποτε και ειδαμε πως για το μεσοδιαστημα που θα χρειαστει για να ξεκαθαρισει η κατασταση οριστικα και να σχεδιαστει η νεα μερα και για να μην κλεισει  ο διαυλος αυτος να στησουμε ενα νεο προσωρινο  καλυβακι και απο αυτο το λινκ να βγαινουν τα προγραμματα !
Αυτο το Σαββατο θα δουλεψουμε για το στησιμο του και θα το δοκιμασουμε μονοι μας και την Κυριακη το βραδυ θα γινει μια δοκιμη σε κανονικες συνθηκες(τις ωρες που φυσιολογικα θα ειχα προγραμμα 21:00 -24:00) με ολους εσας!
Αν ολα πανε καλά ,θα τακτοποιησουμε Δευτερα - Τριτη ολες τις λεπτομερειες(θα δωσουμε ανασες και στο αγορι μας που τις εχει αναγκη και θα ακουσουμε και την Τριτη την Χριστινα μας )

Αποφασισαμε λοιπον αφου απόψε ο Λουστρακος κανει παρτυ για το τελος της υπαρχουσας μορφης του σταθμου ,να δοκιμασουμε το νεο λινκ με αναλογο mood.(Μπες και ζητα και εσυ τα αγαπημενα σου χορευτικα τραγουδια μεχρι τις 17:00 σημερα και συντονισου μαζι μας το βραδυ!)
Oποτε  την Κυριακη το βραδυ στο νεο προσωρινο σπίτι μας παίζουν οι δικες παραγγελίες.
Μας τις αφηνετε στο άλλο μπλόγκ  στην σχετικη αναρτηση  και θελουμε να ειναι μοναχα τραγουδια χορου -οτιδηποτε χορου !

Το λινκ θα το δημοσιευσουμε την Κυριακη λογικά εφοσον ολα πανε καλα και δεν εχουμε κανενα συγκλονιστικο απροοπτο.

Let's party Vol.2 <---- Για τις επιλογες σας!


Ραντεβου το βραδυ για τα λοιπα και πολυ χορο στου Λουστρακου.

21 σχόλια:

BLUEPRINTS είπε...

άντε συνάδελφε για μια νέα αρχή και βλέπουμε, θα μπω αύριο να αφήσω παραγγελιές και γενικώς τα λέμε για τα διαδικαστικά
υ.γ.: ευχαριστώ για την αναφορά στον τίτλο...

christina είπε...

θα δεις που όλα καλά θα πάνε,η θετική σκέψη όλων μας θα συμβάλλει σε αυτό...είμαι σίγουρη...έχουμε γίνει ωραίο και μεγάλο παρεάκι...
ραντεβού την κυριακή λοιπόν..

υγ: ευχαριστώ πολύ που ανέφερες την εκπομπή μου...
πολλά φιλιά

ασωτος γιος είπε...

ολα θα πανε καλα , να δουμε ποτε θα καταφερω να σε ακουσω λαιβ που ολο κατι συμβαινει και ειμαι εξω
ελπιζω αυτη τη κυριακη που θα μαι σε νησι μονος με θεα στη θαλασσα να καταφερω

Koueen είπε...

Όλα καλά θα πάνε και τα link θα δουλέψουν και πάντα θα ανταμώνουμε και θα ξεφαντώνουμε βρε! :)

Evil Chef είπε...

@ BLUEPRINTS

Ξέρεις τι συμβαίνει;
Ενω το εχω ψαξει απο 100 μεριες και διαβασα και ρωτησα και το δοκιμασα ,ειναι ο φοβος του αγνωστου μεχρι να το μαθεις ,που μου φρεναρει λιγο τη λιμπιντο!

Και εγω πιστευω οτι θα δουλεψει καλα η λυση αυτη για οσο καιρο θα χρειαστει και σιγουρα απο ολο αυτο κατι καλο θα βγει...ολα γινονται για καποιο σκοπο ,δεν ειναι τιποτα τυχαιο.

@ christina

Εχω μεγαλυτερο αγχος και απο της πρεμιερας οχι για μενα αλλα γτ ξερω οτι το παρεακι που εχει σχηματιστει δε θελει να χαθει ολο αυτο που ζουμε.
Και οπως προειπα ειναι κατι σχετικα ψιλοαγνωστο για μας και εχουμε μια μικρη αγωνια μεχρι να του παρουμε τον αερα!

Evil Chef είπε...

@ ασωτος γιος

Ειμαι μαλλον αισιοδοξος και πολυ πεισματαρης για να τ'αφησω να μην παει καλα.
Θα το παλεψουμε και θα το καταφερουμε ,καθε εμποδιο για καλο!

@ Koueen

Αντιμετωπιζω τα παντα στην ζωη μου σχεδον "επαγγελματικα" δλδ θελω οποιαδηποτε υπηρεσια προσφερεται να ειναι αψογη ...δεν μπορω τα ημιμετρα και ενω ξερω οτι ολα θα πανε καλα τρωγομαι και αγχωνομαι .
Ετσι καλως ή κακως εχω μαθει και λειτουργω και παρολη την ψυχικη φθορα ,η ανταποδωση οταν τα πραματα μπαινουν σε σειρα αξιζει ολα τα αγχη του κοσμου!

ΦΟΥΛΗ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Evil Chef είπε...

Φουλη εγω αυτο εχω ξαναζησει σε φορουμικο ραδιοφωνο πριν καιρο ,που στο thrend της εκαστοτε εκπομπης τα σχολια χτυπουσαν απιστευτα νουμερα(και μιλαμε για ενα χωρο με συνολικο αριθμο μελλον γυρω στα 200 ατομα ,οχι τιποτα τεραστιο).

Και εγω ενω ειχα πει οτι δεν θα ξανασχοληθω,αυτη η ζεστασια των παιδιων και αυτο που μου βγαλαν οταν συναντηθηκαμε μου χαλαρωσε ολες τις αντιστασεις.
Καταλαβαινουμε ποσο σημαντικο ειναι για σας αυτο που γινεται και γι'αυτο αμεσα το ψαξαμε και βρηκαμε αυτη την λυση .

Μην αγχωνεστε ,αφηστε το για μας!
Και ας μας λειψει και λιγο ο παραγωγος ...ετσι για να τον καψουρευτουμε περισσοτερο!
Εγω προσωπικα χαλαστηκα που δεν θα ακουσουμε τον Blue αυτο το Σ/Κ (Ποιος ξερει ποσα πραματα θα μαθαιναμε παλι!)

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Θα δουλέψει, θα δουλέψει, έσω σίγουρος!!!!

NOSTOS είπε...

Kαλησπέρα Εvil Φίλε μου..καλησπέρα και σε σας φίλοι μου..
Θα συμφων'ησω σε όλα με την Φούλη..
Πέρα από την όμορφη μουσική που παίζει ο σταθμός,η κοινή προσπάθεια όλων των συντελεστών του σταθμού οδήγησε σε ένα αποτέλεσμα πολύ όμορφο..
Κατάφερε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα να δημιουργήσει μία όμοεφη και ζεστή παρέα,μία παρέα ζεστή,ανθρώπινη,με χιούμορ,με καλή διάθεση,διασκεδάζουμε μαζί λέμε τα δικά μας λές και γνωριζόμασταν χρόνια..
Γνωρίζω ότι και αν ακόμη εκλεινε οριστικά ο σταθμός δεν θα χανόμασταν.
Ομως αυτός ο σταθμός είναι το σημείο αναφοράς μας,είναι ο τόπος που μας ένωσε..είναι κάτι που δεν μπορώ να εξηγήσω με λόγια γιατί είναι συναίσθημα κοινό που το μοιραζόμαστε όλοι.
Χίλια μπράβο στην προσπάθεια που κάνετε
Και αν χρειασθεί οτιδήποτε πιστεύω είμαστε όλοι πρόθυμοι να βοηθήσουμε,δεν ξέρω πως αλλά πιστεύω πως θα είμαστε όλοι εδώ..
Συγνώμη για την πολυλογία μου,αλλά έτσι ένοιωθα να τα πώ..Τα λέμε το βραδάκι..

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Εβιλάκο αγόρι μου δώσε σωστές πληροφορίες μη τρέχω πάνω- κάτω και δεν αντέχω!
Ας είναι καλά η Φούλη που με ειδοποίησε!

Καλές εκπομπές!

Αθηνά... είπε...

Σήμερα φοβάμαι ότι δεν θα τα καταφέρω γιατί έφυγα νωρίτερα χθες βράδυ και θα το πληρώσω πολύ ακριβά, το βλέπω...
Αλλά την Κυριακή θα φροντίσω να τα καταφέρω!

Evil Chef είπε...

@ ΠΑΥΛΟΣ

Ετσι σε θελω ,αγορι μου!

@ NOSTOS

Εμεις το μονο που θελουμε ειναι να μην χαλασει αυτο που ξεκινησε ο Παυλος και σιγα σιγα μπηκαμε και εγω και ο Μπλου και αισιοδοξουμε να ακολουθησουν και αλλοι φιλοι μπλογκερς.
Βοηθεια στο μελλον σιγουρα θα χρειαστει και καθε προσφορα ειναι καλοδεχουμενη.

Evil Chef είπε...

@ Γιαγιά Αντιγόνη

Σημερα θα στησουμε την νεα σελιδα που θα ακουτε τις εκπομπες μεχρι να φτιαχτει η κανονικη και θα δωσουμε τα λινκς μολις τα δουλεψουμε και εμεις και ειμαστε 1000% σιγουροι.

@ Αθηνά...

Οποτε μπορεσετε ,δεν υπαρχει θεμα.
Αλλωστε αυριο ειναι μια δοκιμαστικη εκπομπη και ο Παυλος θα ξαναπαιξει απο Τεταρτη στην νεα συχνοτητα.
Εγω και ο Μπλου στα κανονικα μας απο το ερχομενο Σ/Κ.

mahler76 είπε...

τίποτα δεν τελείωσε πάμε για νέα αρχή παίδες. Τα φιλιά μου και καλό ξημέρωμα.

golden είπε...

Host από home connection για πάνω από 10-15 στα 128 δύσκολο , τα σχόλια επίσης κουραστικά , chat όπωσδήποτε .
Ότι κι αν κάνεις πάντως μαγειράκο ελπίζω να σου βγει .
Και φυσικά φρόντισε να επιστρέψεις στις καλές και ποιοτικές σου μουσικές συχνότητες .
Cheers !

Evil Chef είπε...

@ mahler76

Μαλερακο θα σε ενημερωσω προσεχως (στειλαμε μεηλ σε ανθρωπο που ειχε το σιντι να βοηθησει) για αυτο που ειπαμε στον Παυλο.

@ golden

Τεχνικα ναι δεν ειναι πολυ ευκολο αυτο ,αλλα ειναι κατι διαφορετικο αυτο που κοιταζουμε.
Και επισης ειναι προσωρινο μεχρι να φτιαχτουν ολα αυτα που λες απο τον ιδιοκτητη της κανονικης σελιδας(γι'αυτο αδρανοποιει το ραδιοφωνο για λιγο καιρο) ετσι ωστε να λειτουργει το ολον καλυτερα.
Δε μιλαμε για πολυ καιρο λοιπον και ολο αυτο γινεται για να μην χαθουμε και δεν αποτελει φυσικα τιποτα μονιμο .
Στις καλες μουσικες επιλογες ειχα προγραμματισει συντομη επανοδο αλλα τα γεγονοτα δεν μου το επετρεψαν ,οποτε πηγαινει αυτο για το Σ/Κ θα εχουμε την ΚΑΝΟΝΙΚΗ σελιδα ανανεωμενη και ετοιμη!

Cheers 8 το πρωι;
Εκτος αν το κανεις με καφεδακι!

SpIrToKoYto είπε...

καλημέρες κι από μένα...
γι' αυτό είναι οι φίλοι σεφ μου...
μη σας χάσουμε τώρα που σας βρήκαμε...

cheers ( με καφέ )...-:))

mahler76 είπε...

σε ευχαριστώ αγορίνα :)
Καλή σου μέρα.

Evil Chef είπε...

@ SpIrToKoYto

Kαλημερα ,για μας τους πρωινους και ολιγο-υπνους τωρα ειναι μεσημερι.

Σου εχω καλο νεο...η νεα σελιδα εχει στηθει και δοκιμαστηκε και λειτουργει αψογα!
Μενουν μονο κατι λεπτομερειες να ρυθμισει το κοριτσι και να την δειξουμε στα αλλα παιδια.
Οποτε το απογευματακι θα σας την δωσω απο εδω και αν μπει κανεις μπορει να πετυχει και τιποτα δοκιμαστικα....

NOSTOS είπε...

Καλημέρα και από εμένα καλέ μου φίλε ΕVIL.
Kαι η ημέρα είναι σίγουρα καλή μετά τα ευχάριστα νέα που διάβασα..να είστε πάντα όλοι καλά..
Καλημέρα και σε όλο το παρεάκι επίσης.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.