Δευτέρα, 2 Ιανουαρίου 2012

27 Τι μας αφησε αυτη η πρωτοχρονια....

 -Ανοιξαμε τα δωρα που μας αφησατε εδω .....ταξιδια(ξερετε μαλλον ποσο μας αρεσουν!),γατακια(κι αυτα μας αρεσουν ,να δω πως θα το φερω στη Ψιψινελ που εχει μαθει τοσα χρονια να ειναι η κυρια του σπιτιου!),ποδηλατα(μια καλη προταση για να ξεκολλαμε απο το σπιτι ) ,χρηματα(στο χαρατσι θα πανε ,αλλα ηταν μια χαρα !!!) και τελος πολλη αγαπη .
Να ευχαριστησω ολους οσους αφησαν κατι κατω απο το δεντρακι μας -που ξεστολισα και μαζεψα γτ τελειωσαν οι γιορτες- και να σας ευχηθουμε ολα οσα και εσεις επιθυμειτε να τα αποκτησετε φετος!

-Μετα την αλλαγη του χρονου και γυρνωντας απο την μαμα του κοριτσιου που καναμε "ρεβεγιον" ειχαμε το διλλημα πως να επιστρεψουμε σπιτι....απο την Πειραιως ή την Κωνσταντινουπολεως;
Οι επιλογες ηταν σε στυλ Σκυλλα ή Χαρυβδη και αφου την εχω πατησει πολλες φορες με την δευτερη ειπα να διαλεξω την πρωτη(Πειραιως).
Σε μια βραδυα χωρις την κινηση αλλων παραμονων που θυμαμαι καταφεραν ορισμενοι να σπασουν τα νευρα των περισσοτερων με την συμπεριφορα τους στο δρομο.
Εκανε μπαμ οτι οι συγκεκριμενοι εχοντας πιει τα βασικα στο σπιτι, πηραν το αυτοκινητο για να πιουν τα λοιπα σε καποιο μαγαζι αγνοωντας οτι πιθανον δεν ηταν σε θεση να οδηγησουν.
Αν αυτο που συναντησα ειναι μεσα στη διασκεδαση της παραμονης τοτε καλα κανω και δε βγαινω ποτε τετοια μερα.
Δεχομαι να με πεις ξενερωτο και αλλα τετοια κοσμητικα αλλα να εχω την εννοια του καθε μεθυσμενου και εξτραδακι να ξεστολιαζω μεσα στο κρυο ποτε θα κεφαρει ο καθε πορτιερης να με βαλει μεσα ,με συγχωρεις αλλα δε θα παρω.

-Ειδα φετος μεγαλα ξενοδοχεια να ακολουθουν την μοδα του greek clubbing ...καλεσαν φιρματους dj ή καποιον επωνυμο να παιξει μουσικη και καποια ελληνικα συγκροτηματα που παιζουν χορευτικη μουσικη και αυτο ηταν η δυνατη τους προταση για το φετινο ρεβεγιον.
Δηλαδη με 60 ευρα το κεφαλι που χρεωναν σου προσφεραν μονο ποτο και τα παρελκομενα ....τα μονα θετικα που μπορεσα να βρω ηταν η ποιοτητα των ποτων που διασφαλιζαν και οι τρομεροι χωροι που δινουν δυνατοτητα για πολυ χορο ,αλλα σε ποιο κλαμπ χορευει κανεις;(και λεω σε φυσιλογικες συνθηκες και οχιοταν ερχονται οι καμερες...οι περισσοτεροι γυρνανε με το ποτηρι στο χερι και γκομενιζουν ...ψοφια πραματα)
Ειδα και ξενοδοχεια με πολυ καλες τιμες για ρεβεγιον με ομορφα μενου και επιλεγμενες μουσικες για συνοδεια .Δε ξερω τι πουλησαν αυτες οι προσφορες αλλα αν ειχα την δυνατοτητα να παω , υπηρχαν φετος καποιες εξαιρετικες προτασεις με μικρο σχετικο αντιτιμο -συγκρινοντας με το τι προσφορες βγαιναν στα ιδια μαγαζια αλλες χρονιες.
Δειχνει ο συγκεκριμενος χωρος να προσαρμοζεται και αυτο ειναι μαλλον θετικο(για να εχουν δουλεια οσοι εργαζονται εκει ,φτανουν οι απολυσεις).

-Η μαμα μας επιφυλασε ενα λαικο γευμα με απλα και νοστιμα φαγητα που ολοι μας ευχαριστηθηκαμε.
Μοναδικη παραφωνια η βασιλοπιτα που εστειλε μια θεια της και μαλλον μας εφαγε παρα την φαγαμε εμεις-ασε που η θεια ξεχασε να βαλει και νομισμα!
Αυτο ειχε ως αποτελεσμα να μην φαω καρυδοπιτα με σαντιγυ που ηταν το επισημο γλυκο !!!
Οι παρενεργειες της πιτας συνεχιστηκαν και την επομενη μερα που την βγαλαμε τοστακια γτ αισθανομασταν οτι θα εκραγουμε αν φαμε κατι σε κανονικο φαγητο.
Ουτε τα χαμομηλια ουτε τιποτα δε μας στρωσαν και καταφυγαμε στην λυση των χημικων και μετα απο  2 ληψεις χαπιων κατορθωσαμε να ανακουφιστουμε(αν δεν ηταν η θεια που την ξερουμε η κατασκευαστρια θα ελεγα οτι καποιος ηθελε να μας εξοντωσει με αυτη τη βασιλοπιτα)

Αν επρεπε να βγαλω μια προταση(κατι σαν οδηγο ) για να γραψω στην εναρξη του βιβλιου της νεας χρονιας θα ηταν η εξης :

"To 2012 να βρω νεους δρομους-τροπους να επιστρεφω τα Σαββατοβραδα σπιτι,να μην ξαναφαω γλυκο απο την θεια και να κρατησω αυτη την ηρεμια των τελευταιων ημερων του 2011 γιατι μαλλον μου ταιριαζει καλυτερα"

Επισης στον επίλογο του βιβλιου του 2011 αν επρεπε 12 παρα 1 να γραψω την πιο χαρακτηριστικη ατακα της χρονιας που περασε για μενα ,θα εγραφα  :

"Ο χρόνος οχι απλα δεν υπαρχει, εχει ηδη ξοδευτει."


Οτι πιο πνευματωδες ακουσα  σε μια συζητηση μεταξυ φιλων για το χρονο και την σημασια που του δινουμε....

Πρωτο τραγουδι του 2012 ,αγαπημενη live εκτελεση απο το Pulse ....Pink Floyd -Time

27 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
kovo voltes... είπε...

Ο χρόνος δεν υπάρχει. Στιγμές είναι. Και αυτές δεν ξοδεύονται έτσι απλά αν δεν τις σπαταλήσεις εσύ ο ίδιος...;)
Μ'αρέσει η περιγραφή σου πολύ. Απολαυστικός...χιχιχι
Καλή χρονιά διαβολομαγειράκο...

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Χρόνια Πολλά και από εδώ καθαρματένιε!!!

Με πολύ Χαρά και Ευτυχία!!!

mia είπε...

Και του χρόνου ..με υγεία και ηρεμία...όλα γίνονται...

ασωτος γιος είπε...

και του χρόνου να μαστέ καλα γεροι δυνατοί ωραίοι
εμενα μου άφησε και 2 κιλά χάχα
από αύριο τρελλο γυμναστήριο

Coula είπε...

Καλή αρχή λοιπον στα ΣΚ σου, Καλή χρονια γενικως και φυσικα μακρια απο βασιλοπιτες του κωλου!

φιλια πολλα και σε συναδελφο

Koueen είπε...

Καλή χρονιά Evil! Να είσαι πάντα υγιής και χαρούμενος και πάντα περιτριγυρισμένος από ανθρώπους που αγαπάς :)

!sweety! είπε...

Καλή χρονιά chefάκο μου,με υγεία & ευτυχία πάνω απ' όλα!!!

Αφού την γλιτώσατε τόσο φτηνά με τη βασιλόπιτα,πάλι καλά!!!Θεικό πάντως το ότι η θεία ξέχασε να βάλει νόμισμα!Χαχα!

Εύχομαι η φετινή χρονιά να σου φέρει ό,τι πιο πολύ επιθυμείς & μακάρι να σου χαρίσει όμορφες στιγμές με αυτούς που αγαπάς!!!

Αθηνά... είπε...

Μα, υπάρχουν πιο ωραία φαγητά από τα απλά της κάθε μανούλας;
Του χρόνου καλού κακού φτιάξε εσύ την βασιλόπιτα!

Υγ. Βιάστηκες να ξεστολίσεις.
Η παράδοση λέει ότι πρώτα θα αγιάσει ο παπάς τα νερά (των Φώτων)και μετά θα φύγουν τα καλικαντζαράκια και μετά ξεστολίζουμε.
Εγώ έτσι το κάνω. Έχει πολύ πλάκα!!!

porcupine είπε...

Το είχαν οι βασιλόπιτες φέτος!!!χιχιχι!Η δικιά μας ήταν σούπερ νόστιμη, αλλά λίγο "μπαγιάτικη"..
χαχαχα!!!

Άντε να ξεκινάμε φορτσάτοι αυτή τη χρονιά με χαμόγελα και κέφια!

Φιλιά πολλά!

:-)

ElenaG είπε...

άκου μάνα μου είσαι εξπέρ στα γλυκα πας στη μάνα σου για ρεβεγιοναρισμα και δε παίρνεις Βασιλόπιτα;;;
Απαράδεχτος!!!! τώρα έμαθες!!!!! Άντε και του χρόνου
και να την φτιάξεις και να θυμηθείς να βάλεις νόμισμα και να το κερδίσεις!!!...μέχρι τότε καλή και ευλογημένη να είναι τούτη η χρονια!!!! φιλια και ευχές στο κοριτσάκι σου!

christina είπε...

Καταρχήν καλή χρονιά,και συνεχίζω...
ελπίζω τώρα που σας γράφω να έχετε συνέλθει τελείως από την βρώση της απίστευτης αυτής βασιλόπιτας.Ρώτησε τον παρασκευαστή τι έβαλε μέσα να την φτιάξω αν είναι καμιά μέρα και να την δώσω σε κανένα "αγαπημένο" μου πρόσωπο!!χχαχαχαχχαχχ

Η βασιλόπιτα της μαμάς μαρίας πέτυχε!!!
πολλά φιλιά και στους δυο σας!

Evil Chef είπε...

@ ΦΟΥΛΗ

Λιτότητα και στα φλουριά;Τοσο χαμηλα να πεσαμε;
Μπα ..με τοσες που εχουν στο κεφαλι οι νοικοκυρες δικαιολογημενες ειναι!!!
Επιμονη και υπομονη και μην φρικαρεις ,αυτα σου συνιστω.

@ kovo voltes...

Ακριβως αυτο με τις στιγμες πιστευω και εγω οτι ισχυει.
Η χρονια δεν ξερω αν θα ειναι καλη ή κακη αλλα προσωπικα θα το παλεψω μεχρι τελους για το πρωτο.

Evil Chef είπε...

@ ΠΑΥΛΟΣ

Τρελο αγορι μου εσυ ,ολα οσα θες να σου ερθουν ευνοικοτερα απο οσο περιμενεις γιατι τι αξιζεις.
Δε σε ξεχναω για οτι εχουμε πει ...

@ mia

Να ειμαστε καλα και ολα θα γινουν ,εκτος κι αν προλαβει και μας στειλει κανενας αλλος συγγενης!!!

@ ασωτος γιος

Με αυτα τα στεκια δεν εχω σχεσεις οσα χρονια με θυμαμαι και τα κιλα τα χανω μονος μου ...δεν εβαλα και τιποτα γτ παραδοξως φετος δεν εφαγα οσο αλλες χρονιες!!!

Evil Chef είπε...

@ Coula

Τι αρχιζει τα Σ/Κ και μου ευχεσαι καλη αρχη;(γνωριζεις κάτι που δε ξερω εγω ;)
Μακρυα βασικα απο τις υπερηλικες θειες που δεν βλεπουν καλα και ειναι πηγη θανατου με τα μαγειρεματα τους!


@ Koueen

Να σου ανταποδωσω την ευχουλα και να συμπληρωσω να βρεθουν αυτοι που θα σε εκτιμησουν και θα αναγνωρισουν οσα κανεις την νεα χρονια.
Χαρουμενος και υγιης με την μανουλα μου δε το κοβω να ειμαι εκτος κι αν τη στειλω μονιμα στο νησι και μαυρισω την ζωη του μικρου!!!


@ !sweety!

Οφειλει να μας φερει κατι γιατι μας εχει παει πολυ σουζα τα 2 τελευταια χρονια και το λαστιχο εχει φτασει στα ορια του κλαταρισματος.
Ομορφες στιγμες θα χαρισει ο νεος υπολογιστης που ονειρευονται σε αυτους που αγαπαω ,οταν και αν ποτε τον αποκτησουν με την ευγενη συνδρομη μου...

BLUEPRINTS είπε...

καλή χρονιά φίλε, με όποια διαδρομή σου βγάλει η ψυχή σου και προτιμάς, καμιά φορά η γρηγορότερη δεν είναι κι η βέλτιστη, το θέμα είναι να την απολαμβάνεις... στα καλύτερα που θα έρθουν, φιλιά σε όλους

Evil Chef είπε...

@ Αθηνά...

Παντα εδω ξεστολιζω νωρις ...στο σπιτι επειδη βαριομαστε το αφηνουμε λιγο(δε μας βρισκει καλοκαιρι μην ανησυχεις!).
Ωραια ειναι τα φαγακια της μαμας ειδικα οταν τα φτιαχνει για τα παιδια της ,δε τα κακολογησα ποτε.
Η βασιλοπιτα ηταν να φτιαχτει απο μενα και θα ειχε και σπεσιαλ σοκολατενια επικαλυψη αλλα επειδη η θεια ειναι λιγο μεγαλη και δεν ξερουμε ποτε θα μας ξανακανει πιτα ειπαμε να της κανουμε το χατηρι με τα γνωστα ολεθρια αποτελεσματα!
Εγω τα λεω....η πολυ καλοσυνη βλαπτει!


@ porcupine

Και μπαγιατικη ηταν και της ειχε κατσει γτ ανοιξε νωριτερα το φουρνο και καμενη ηταν(την πλακωσε στην αχνη ....2 ποντους ζαχαρη ειχε να μην φαινεται το καρβουνο και να γλυκανει...και την ειχε ξυσει και με το μαχαιρακι).
Αλλα με εφαγε η καλη μου η καρδια και το τιμησα το κομματι μην προσβαλλω την γεροντισσα και προσεβαλα το πεπτικο μου συστημα!
Αλλη χρονια θα πηγαινω με δικη μου πιτουλα ημερας και αν δε θελουν οι αλλοι θα την τρωω ολη μονος μου!!!

Αθηνά... είπε...

@Evil Chef
Αυτό είναι! Μας έχουν πιπιλίσει το μυαλό ότι είναι μέρες αγάπης και την πατάμε τρώγοντας τις βασιλόπιτες της θείας για να μην τις κακοκαρδίσουμε! Ας προσέχαμε! Χοχοχοχο!!!

Evil Chef είπε...

@ ElenaG

Ειπα να μην προσβαλλω την θεια ,αλλα σπιτι εφτιαξα πιτουλα !
Βασικα για το πρωινο την εχουμε και γτ ειχα και βουτυρο περισσεμα στο ψυγειο.
Να ειναι τυχερη και ευλογημενη αυτη η χρονια και για την δικη σου οικογενεια!


@ christina

Συνελθα Χριστινα μου ,γτ εχω γερη κραση....οι υπολοιποι στο τραπεζι παντως δε παθαν τιποτα μονο εμεις οι 2 .
Μας εχει κανει κακο μαλλον που εχουμε ηρεμησει τωρα τελευταια...γινηκαμε πολυ ευαλωτοι...
Η παρασκευαστρια και να ερωτηθη δε θα θυμαται λογω ηλικιας ,οποτε σου λεω εγω οτι μπορεις να βαλεις εξτρα διογκωτικα και δη σοδα και να ανοιξεις το φουρνο ενω ψηνεται ετσι ωστε να κατσει το κεικ και να μεινουν ολα τα χημικα αδιαλυτα.
Εφταιξα και εγω μια μικρη δοση της μαμας σου για το σπιτι και εχει μεινει ενα δειγμα της!
Πολυ ωραια η συνταγουλα της μαμας!!!

Evil Chef είπε...

@BLUEPRINTS

Δεν ειμαι του γρηγορου εγω ,μου αρεσουν αυτα που θελουν το χρονο τους....
Ευελπιστω οτι αρκετες αμαρτιες ξεπληρωσα καιρος ειναι να ξαναρχισουμε να ανεβαινουμε προς τα πανω γτ τον πατο τον μαθαμε πολυ καλα και τον βαρεθηκαμε.
Εχεις και τα φιλια του κοριτσιου !

Evil Chef είπε...

@ Αθηνά...

Εγω με τις θειες στα φυσιολογικα μου εχω το ιδιο που εχεις εσυ με τα παιδακια....την ιδια αγαπη .
Τωρα που τελειωσαν οι γιορτες και επεστρεψε στο κανονικο μου ας ερθει η θεια να φερει οτιδηποτε και θα τα πουμε(δεν εχει και καμια κληρονομια να κανω τα στραβα ματια!)

ria είπε...

εμείς δε φτιάξαμε. το ξεχάσαμε. αλλα, μου ήρθε το φλουρί χθες το πρωί!!!

καλη χρονια και τυχερή μάγειρά μας!

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Kαλόχρονοι και τυχεροί πάντοτε. και ας μην είχε φλουρί η πίτα. μήπως η δική μας που είχε...άλλος το πήρε.

Αυτό με τις γιαγιές και τις θείες... αμάν πιά. μεγαλώσαμε κι εμείς για να κάνουμε πίτται και άλλα εδέσματα... ααα, εγώ είμαι αυστηρή μαζί τους! Ερχονται τρώνε ότι έχω κανει και τέρμα!! τα δικά τους σπίτι τους!

Τα μεγάλα ξενοδοχεία, ΔΕΝ θελουν κόσμο και γι αυτό εχουν υψηλά τιμές...
Π.χ. grand bretagne... king.... hilton....
ποσοι θα πάνε...

στείλε μου στο μεηλ μου το δικό σου, με τρώει η γλώσσα μου να σου πω.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΕΜΑΤΗ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

Μάγειρα την καλύτερη χρονιά για 'σένα!
Ε'υχομαι να είμαστε πάντα καλά και να όλα γίνονται.
Φιλιά!
AnD

homemade είπε...

εμενα πάντως όταν βγαίνω..όταν το ξαναλέω πλέον....δεν με απασχολεί απο που θα γυρίσω...έτσι και αλλιώς δεν καταλαβαίνω γρι και τίποτα..απο τα ντρίγκς....χικ χικ..ετσι και ο χρόνος δεν με απασχολεί.....κοιτω μόνο το μπουκάλι αν ειναι άδειο....τωρα ειναι συνεχώς...χικ..και του χρόνου...

Evil Chef είπε...

N σας ευχαριστησω ολους για τις ευχούλες και τα ομορφα λόγια και να ζητησω συγγνωμη που καθυστερησα τόσο να σας απαντησω αλλα ετρεχα παραλληλα κι αλλα πραγματα και δεν ασχολιομουν με το μπλογκακι...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.