Τετάρτη, 28 Δεκεμβρίου 2011

15 Tι γυρεύει ο μάερας το κασελάκι;

Αυτός θα μπορούσε να είναι ο τίτλος μιας εκπομπής που φιλοξενούσε ενα τεχνιτη υποδηματων και εναν αντιστοιχο κουζινας/εργαστηρίου!

Επίσης θα μπορούσε να να ειναι και "Βερνίκι και Σαντιγυ" ,αλλα την εγκατέλειψα σαν ιδέα γτ δε μου έκανε εύηχη.
Να ευχαριστησω τα παιδιά για το κάλεσμα και για όλα όσα εχουν πει για μένα τις τελευταίες μέρες...η συμπάθεια και η εκτίμηση ,το γνωρίζουν οτι είναι κάτι παραπάνω απο αμοιβαία!

Σήμερα στις 21:00(ακριβως!)στο Λουστρακο του Παύλου φιλοξενούμενος ειμαι εγω!
Με μια λιστα που είναι αντιπροσωπευτικη όσων ακουσματων εχω τα 36 μισο τελευταια χρονια της ζωης μου και που θα μας παει σχεδον 3 ωρίτσες!!!
Με το κορίτσι να με συνοδεύει για ψυχολογικη υποστηριξη -μαλλον για να με συγκρατει ερχεται...- και μια παρουσια -εκπληξη που θα γνωρισω αποψε όλα συγκλινουν οτι θα περάσουμε πολυ καλά.

Οι ετοιμασιες φίλων και συγγενων εχουν ξεκινήσει ,ετοιμαζονται τα ποτα και οι προμήθεις για το βράδυ και εδω υπάρχει χαρακτηριστικό βιδεον απο φίλη μας που ετοιμαζει την οικογενεια της για το βραδυνο πρόγραμμα.

<a href="http://www.grapheine.com/creation-affiches-festival-de-marne-musique-f99.html" title="Non classé">cluny</a>

Αυτο είναι που λένε ακουνε οι μάνες ,ακουν και τα παιδια!(καποιες φορες κολλαει το βιντεακι και δε παιζει ολοκληρο ,απλα ξαναπατηστε play για να το δειτε ολοκληρο)


Σας περιμένουμε όλους απόψε στις 21:00 στο Λουστρακο.

Σημειωση = μάερας είναι η λέξη που χρησιμοποιούν στο νησί οταν μιλάνε για την δουλειά μου.

15 σχόλια:

BLUEPRINTS είπε...

καλημέρες σας, γέλασα πολύ με το βιντεάκι σας και σας περιμένουμε εναγωνίως αγαπητοί

ΦΟΥΛΗ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Αχ!!! Τι γυρεύει ο Λουστράκος στις κουζίνες?

Θέε μου, ελπίζω να μην πέσω μόνο στον κορμό αλλά να πω και τίποτις από μικροφώνου!!!

Ginger είπε...

Αντε καλέ μου μάερα με τις απαίσιες συνταγές που πάντα αποτυγχάνουν (χιχιχι) να δούμε τι θα μαγειρέψεις απόψε.... Φιλιά στο κορίτσι που αντέχει τις παραξενιές σου

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Μάερα το βιντεάκι τέλειο!

Μόνο που δεν θα δεθούμε.. αναπαυτικά στις πολυθρόνες και η ευθύνη δική σου!!!

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Μάερα*, δεν αφοσιώνεστε στο γλυκό κι ανησυχώ...
πολύ ανησυχώ, γιατι εγώ γυάλισα το κουτάλι!

Καλή σας επιτυχία και καλή μας ακρόαση....


* ποιο νησί, ποιό νησί, ποιό νησάκι νάν' αυτό!

Evil Chef είπε...

@ BLUEPRINTS

Εχει και συνεχεια αυριο με τα παρασκηνια και οσα δεν ειδε ο κοσμος.
Μονο με σεσμο φιλτατε θα γλιτωσετε απο μας(να κλεισουν οι δρομοι να ην μπορεσουμε να ερθουμε)

@ΦΟΥΛΗ

Τα πραματα ειναι ολα ετοιμα μην μου ανησυχεις .
Οτι εχω πλακα μου το λενε οσοι με εχουν γνωρισει απο κοντα και προτιμω πιο εναλλακτικους τροπους παρουσιασης απο τα συνηθη ,ετσι για να δινουμε λιγο χρωμα!

Evil Chef είπε...

@ ΠΑΥΛΟΣ

Κατι καλο γυρευεις και φτιαχνεις μου λενε οι πληροφοριες!

Το γλυκο ειναι αυστηρα μικρο για να μην σας χαλασω τη διαιτα!(ειναι που βγηκε και μικρο το παντεσπανι αλλα λεμε τωρα....)

@ Ginger

Πες τα ,πατριωτακι μου ,πες τα δυνατα να λαμψει η αληθεια!

Επειδη δωσαμε σε τοσο καιρο και 5 συνταγες και ΕΤΥΧΕ να βγουν και σωστες ,και να μεταφραζονται σε αλλες γλωσσες ,σηλωσαμε το αμανε μου φαινεται!

Αποψε εχει πολυ ελληνικο χρωμα η βραδυα και απο ξενο ρεπερτοριο ειναι σε χαλαρους ρυθμους-ερωτικους ,οπως ολα τα τραγουδια ...υπαρχει ερωτικο στοιχειο και καψουρα και πονος και ολα τα ομορφα.
Θ ακουσεις και θα κρινεις!

Evil Chef είπε...

@ Γιαγιά Αντιγόνη

Χαιρομαι που γελασες -αυτος ηταν και ο σκοπος του βιντεο.
Ειμαι των φρεσκων ιδεων και τροπων και κατα των τυποποιημενων.
Θα χαρω ιδιαιτερως αν σε δω το βραδυ!

@ Sweet cherry - Zouzouna

Ειπα να ερθω σαν ναυαγος ,σαν ροβινσωνας(δλδ αξουριστος) αλλα θεωρησα οτι ηταν πολυ ακραιο για πρωτη συναντηση και θα τριμαρω λιγο τα γενια.
Το γλυκο ειναι σπιτικο ,και ειναι σχεδον ετοιμο,οποτε μην ανησυχατε.
Το κουταλακι να υποψιαστω οτι ειναι χρυσο;
Το νησι ειναι του Ιονιου ,το στεριανο νησι(γτ δε πατε με καραβι) ,η Λευκαδα.
Ανυπομονω το ιδιο ,μην περισσοτερο για την συναντηση γτ τα παιδια μου εχουν μεταφερει τα καλυτερα!

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Ξουριστήκατε? αχ, κρίμα....
και μ' αρέσει το ροβινσώνας, απο την στιγμή που σας κ ενέχεται το μισό σας!

λίγο το γλυκό? ααα, δεν μου τα λέτε καθόλου καλά!!!

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

σας ανέχεται....

Αθηνά... είπε...

Πάρα πολύ ωραία!
Θα τελειώσω νωρίς από την εφημερίδα σήμερα και μόλις γυρίσω σπίτι, ελπίζω κατά τις 10-10.30, θα συντονιστώ!
Θα έρθει και η Χριστίνα και θα σας ακούσουμε παρέα!
Ανυπομονώ!

ElenaG είπε...

ΧΑ!ΧΑ!ρε δε πάμε καλά!!!ΧΑ!ΧΑ!όλα τα λεφτά το πονηρό γέλιου του μικρού στο τέλος!!!! Η διαφορα είναι ότι εμάς κάποιος πρέπει να μας δέσει μακριά από το μαραφέτι!!!!!!!...για να μην ακούσουμε!!!!!
Πες μου ότι η έκπληξη είναι η Couli!!!! γιατί αν είναι
πάρε μια συμβουλή....να την αφήσεις έξω με το κορίτσι και το Blu...μακριά από μικρόφωνο... ΑΚΟΥΣ!!!!
και να της το πεις ότι σε συμβούλεψα εγώ που κάτι ξέρω!!!! Άντε καλά να περάσουμε... (έχω μια υποχρέωση αλλα θα τρέξω!!!!

Evil Chef είπε...

@ Sweet cherry - Zouzouna

Δε με ανεχεται ,απλα βαρεθηκε να γκρινιαζει(υποψιαζομαι).

Εμεις δε θα φαμε οποτε ειναι αρκετο για τους υπολοιπους ,το γλυκακι!

@Αθηνα

Θα χασεις σχεδον το μισο!!!
Θα το ακουσεις μετα οτι χασεις ,οκ?

@ ElenaG

Οχι η εκπληξη ειναι μια αλλη ξανθια κυρια γτ αυτη που λες απ'οσο γνωριζω δεν ειναι καλεσμενη ,οποτε δυσκολα θα την βρουμε εκει!
Αν δε μας προλαβεις εχει και την κονσερβα την επομενη.
Εσυ αληθεια ποτε θα στειλεις τα δικα σου τραγουδια;;;;

ασωτος γιος είπε...

δε θα μαι σήμερα δυστυχώς γιατί έχουμε κλείσει για θέατρο και δε το ξερα αλλα θα την ακούσω αύριο στάνταρ
είμαι σίγουρος ότι θα περάσετε καλα, τα παιδιά είναι υπέροχοι οικοδεσπότες

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.