Σάββατο, 3 Δεκεμβρίου 2011

8 Βoys will be boys or Boys don't cry ?

       Αυτό το πράμα που λες με βασανίζει απο μικρό παιδί ...δηλαδή όταν μου έλεγε η μάνα μου "Τι ανδρας είσαι που θα κλάψεις επειδή χτύπησες...." ,καταλάβαινε τι έλεγε;
Οχι έλα εσυ και πες μου ....γιατί καλή μου γυναικούλα να μην κλάψει το παιδάκι αφού πονάει ;
Το έχετε αποκλειστικό εσείς οι κυρίες αυτό;
Το θέμα είναι ότι εγω έκλαιγα ,απογοητεύοντας (τότε) την μάνα μου ,που τα εριχνε στην γιαγια στο χωριό που με μεγάλωσε λέγοντας ότι το γυναικείο περιβάλλον που υπήρχε σε συνδυασμο με το βουκολικό υπόβαθρο με έκαναν έτσι...

        Φυσικά ,επειδή υπάρχει θεός και ότι λες το λούζεσαι ,η μανούλα αντιλήφθηκε σε μεγαλύτερη ηλικία ,τι μαλακίες έλεγε και την καλή δουλειά που είχε κάνει η συγχωρεμένη  η γιαγια....κάλλιο αργά παρά ποτέ!
Αυτό το πράμα με τους ανδρες που η παράδοση τους θέλει σαν εκείνους τους περίεργους με τις πανοπλίες το μεσαίωνα δλδ απρόσβλητους και πολύ ανθεκτικούς στα πάντα ευτυχως με τα χρόνια υποχωρεί και αντιλαμβανόμαστε ότι πέραν των όποιων βιολογικών και πνευματικών διαφορων με τις γυναίκες δεν έχουμε τις τόσες διαφορες.
Υπάρχει φυσικά ενα μεγάλο ποσοστό(βγαζει κυβαρνηση) που πιστεύει στα σκουριασμένα παραδείγματα αλλά όσο περνάει ο καιρός θα βελτιωνόμαστε.

              Ομως αρκετά με τα αγόρια που δε κλαίνε ή που πρέπει να μείνουν αγόρια ,να μιλήσουμε και για την Ανδρική υπόθεση της Κυριακής.
Πριν λίγους μήνες μια Κυριακή -συγκεκριμένα ηταν η πρωτη Κυριακη που έγινε αυτο- δοκιμάσαμε να φτιάξουμε παρέα παραγωγός και ακροατές μια εκπομπή με τα αγαπημένα μας τραγούδια.
Και επειδη αγαπημένα τραγούδια έχουμε πολλά είπαμε να το θεματοποιησουμε ...και προέκυψε η Κυριακή των Κοριτσιων , μια εκπομπή που ξεκίνησε για 2ωρη (22:00 -24:00) και τελείωσε στις 3:30 το πρωι,οταν πλεον ο υποφαινόμενος στέρεψε απο δυνάμεις(ή μήπως ήταν αργότερα;).
Εκεί ακούσαμε απο Ελένη Δήμου μέχρι Ρίτα Σακελλαρίου και Nina Simone αλλά και Epica και Samantha Fox!
Το αυριανό μου προέκυψε μετα απο παρατήρηση του γατιού που κάποια στιγμή που τα λέγαμε μου είπε "γιατί δε κάνουμε μια εκπομπή με Ελληνες άνδρες τραγουδιστές και τα κομματια που μας αρέσουν ...αμαν ρε evil με τα ξενα πήξαμε!" 
Δε το πολυσκέφτηκα και το κανονίσαμε στο τσακ μπαμ και ήρθε η παραμονή της εκπομπούλας.

        Αύριο στο γνωστό διαδραστικό ραδιόφωνο ,το κοινό αποφασίζει και φτιάχνει το πρόγραμμα διαλέγοντας εκείνη την ώρα τα τραγούδια που θέλει ,τα οποία παίζουν όλα (εξαιρουνται όσα δεν ταιριάζουν με το θεμα) .
Η διαδικασία είναι γνωστη ...ξεκινάω εγω με δικές μου επιλογες μέχρι να ζεσταθεί ο κόσμος και να βρεθεί ο πρωτος θαραλλέος που θα κάνει παραγγελία και μετα αναμβάνεται το τιμόνι εξ ολοκληρου εσεις.
Δουλεία δική μου είναι να ψαχνω στα ΤB του αρχειου μου και καμιά φορά όταν ζητηθεί να μιλήσω να πω την αφιερωση που εχει ζητηθει.
Ιδανικά θα θέλαμε να σας βγάζουμε και στον ραδιοαέρα μέσω Skype να τα λέτε εσείς ,αλλά δε νομίζω ότι θα βρεθούν τόσο τολμηροί αναμεσα σας (οπότε μένει ως ιδεα που θα γίνει μελλοντικα κάποια στιγμή) ,οπότε η διαδικασία αυτή γίνεται με τους εξής απλούς τρόπους.

α)Μπαίνουμε εδώ   (είναι η σελίδα που ακούμε τον σταθμό και λειτουργεί και το κανάλι του Irc στο οποίο "μιλάμε" την ωρα του προγράμματος) .Μπορείς εδώ να ζητήσεις το τραγούδι που θές στο main παράθυρο ή να πατήσεις πάνω στο όνομα του παραγωγού που υπάρχει δίπλα στην λίστα των συνδεδεμένων χρηστών και στο prive session που θα σου ανοίξει να ζητήσεις ότι θες.

β)Οσοι κατέχουν απο Irc και το εχουν στον υπολογιστη εγκατεστημένο μπαινουν κατευθείαν απο εκει στο κανάλι του σταθμού που είναι το  #GHS-Radio@GRnet   κάνοντας άνοιγμα του stream του σήματος ( http://live.ghs-radio.net:9000 ) με Winamp ή Windows Media Player ή όποιον αλλον player χρησιμοποιεί κανείς(αυτο μπορείτε να το κάνετε και αν θέτε να μας ακουτε απο "τις σκιες" χωρίς να μιλάτε στο τσατ ή να μπείτε στην σελίδα του σταθμού) και τα μετέπειτα είναι ίδια με τα αποπάνω (οι γνωστες τα κατεχουν αυτα υποθετω)

γ)Αν ακούς απο "τις σκιες" ,είτε απο την σελίδα και η πολυκοσμία στο IRC σε αποσυντονιζει ή για κάποιο λόγο δε μπορείς να ζητήσεις κάποιο τραγούδι υπάρχει και ενας ακόμα τρόπος να ζητήσεις και να αφιερώσεις οτι θες , χωρίς κόπο και χωρις να μπεις σε αγνωστες για σένα διαδικασίες.
Αν είσαι χρήστης του Msn (του γνωστού)  στις επαφές σου πρόσθεσε και τον σταθμο:

 ghs-radio@hotmail.com

στο οποιο την Κυριακή θα απάνταω εγω ή στον προσωπικο μου λογαριασμό(υπάρχει αριστερά οπως κοιτας το μπλόγκι εκει που λέει Επικοινωνία και χρησιμοποιειται και ως mail επικοινωνιας για οποιον θελει οτιδήποτε).

        Ανακεφαλαιωνοντας ....αυριο ώρα 22:00 και για τουλάχιστον 3-4 ωρες παίζουμε τα αγαπημένα μας (δικά μου και δικά σας) τραγούδια απο Ελληνες άνδρες τραγουδιστές .
Τρόποι επικοινωνιας και συνδεσης και request υπάρχουν παραπάνω .
Το μόνο που χρειάζεστε είναι καλή διάθεση ,όρεξη για παρέα και καλή μουσική και πολύ σημαντικό να μην ντρεπεστε να ζητήσετε οτιδήποτε θα θέλατε να ακούσετε και εχει για σας την σημασιά του(ή απλα σας αρέσει)
Σας περιμένω ,να με βασανίσετε(νομίζεις οτι είναι εύκολο να ψαχνεις 7 σκληρους δισκους να βρεις οτι ζητάει το κοινό και ταυτόχρονα να εχεις το νου σου να μην ξεχασεις τίποτα και να αφήσεις καποιον παραπονούμενο; Προτού απαντήσεις θα σου πω οτι ολο αυτό γίνεται γιατι το γουστάρουμε βασικα και κατα δευτερο λόγο γιατί -και για ποιο λόγο να το κρυψωμεν αλλωστε-ειμαι λίγο μαζοχάκι!!!)  και να περάσουμε καλά όπως συνηθίζουμε στα ραντεβού μας.
Καλο Σαββατόκυριακο σε όλους ,τα λέμε αυριο!

Το τραγούδι αυτο στο ψάξιμο και στήσιμο της εκπομπής το θυμήθηκα και μου "κόλλησε"
Aπο το 1975 (τη χρονια που γεννηθηκα) και το δισκο Λευκά Φτερά...εδω σε ενα ερασιτεχνικο βίντεο απο κάποια συναυλια πριν 2 σχεδον χρονια

8 σχόλια:

golden είπε...

Θα είμαστε εκεί , επίσης καταπληκτικό το tutorial για το πως και τι κάνουμε για να ακούμε - επικοινωνούμε .
Καλημέρα Μαγειράκο !

Venus on fire είπε...

Boys don't cry!!!!!
Μόνο οι γυναίκες κλαίνε τόσο πολύ. Κλαίνε με λόγο ,χωρός λόγο ,κλαίνε για πλάκα ,κλαίνε εύκολα ,αλλά δεν μένουν μόνο στα δάκρυα.
Οι άντρες καλίνε μικροί και αυτό τους φτάνει για το υπόλοιπο της ζωής τους.
Τώρα αν θες να κλάψεις ,για σένα θα γίνει μια εξαίρεση ,μόνο και μόνο επιεδή είσαι ΕΣΥ!!!
Θα τα πούμε την Κυριακή .
Καλή σου μέρα.

christina είπε...

τελειώνοντας την πρόβα θα είμαι εκεί πιστή στο ραντεβού!!!
καλό σαββατοκύριακο,φιλιά!

ασωτος γιος είπε...

κι όμως κι οι άντρες κλαίνε

ασωτος γιος είπε...

tp://www.youtube.com/watch?v=OrWuhfBu8LE
dedcated κι αγαπημένο

ΦΟΥΛΗ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Αθηνά... είπε...

Εγώ δεν κλαίω και αισθάνομαι αμηχανία και μερικές φορές έως και εκνευρισμό όταν βλέπω ανθρώπους να κλαίνε. Ανεξαρτήτως φύλου.
Αλλά αυτό δεν έχει να κάνει. Αν είμαι σε υπολογιστή τις ώρες της εκπομπής θα ακούσω και θα περάσω να πω ένα γεια!!!

Evil Chef είπε...

Kαλησπερα σε ολους!
Και εδω μας ψιλοταραξε η συνδεση λογω κατι αναβαθμισεων που εκανε παροχος αλλα τωρα ειμαστε σχετικα καλα.

Να πω οτι και εγω δεν κλαιω ,γιατι δεν μου βγαινει ευκολα και και πολλοι νομιζουν οτι είμαι κανενα τερας δυναμης και αναισθησιας παραλληλα...

Να ευχαριστησω τον ασωτο που μου θυμισε αυτο το τραγουδι ...αρεσε σε καποιο πολυ δικο μου που τα φετινα Χριστουγεννα ειναι τα τριτα χωρις αυτον(περασαν 3 χρονια ρε γμτ)...

Να πω στην φιλη μου Venus για μια ακομη φορα οτι γνωρισε στην ζωη της μαλλον λαθος αγορια και πως της δινεται η ευκαιρια μεσω των δικων της ανδρων να βαλει ενα λιθαρακι στη προσπαθεια να μην ξανακουστει απο καμια γυναικα κατι αναλογο...

Κατα τ'αλλα αισιοδοξω οτι δε θα προκυψει τιποτα απροοπτο με τα γνωστα θεματα και πως ολα θα κυλισουν κατ'ευχην!

Ραντεβουδακι το βραδυ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.