Δευτέρα, 12 Δεκεμβρίου 2011

10 I Know it's Over

Αγαπημένο τραγούδι του Χρήστου ,που ηταν δάσκαλος-φίλος-συνεργάτης  και κατέληξε αυτο που μου είχε υποσχεθεί...να με κάνει να μην θέλω να τον ξαναδώ...την ηξερε την μοίρα του και ήξερε στις συνεργασίες του οτι ηταν δύσκολος και δε μπορούσε να κάνει καιρο με κάποιον(3 χρονια μαζι .... δε το εχει ξεπερασει το ρεκορ...ουτε και προκειται)
Απο το Χρηστάρα εχω κρατήσει πέρα απο την βοηθεία του επαγγελματικά και κάποιες ατάκες-σταση ζωης για να τον θυμάμαι...

-"Τις μεγαλύτερες πουστιές στην ζωη σου θα στις παίξουν αρσενικοί και όχι αδερφές"(και μεχρι στιγμης δικαιωνεται απόλυτα)


-"Οταν κάποιος κάνει κάτι και με ενοχλεί δεν εύχομαι ποτε το κακό του παρότι μπορει να σκυλιάσω να πω διάφορα....αφήνω το θεο να του το ξεπληρωσει γιατί το κακό γυρνάει πάντα πίσω"


-"Ο τελευταιος ιστορικά που πήγε με το σταυρο στο χέρι κυριολεκτικά ,στο τέλος τον πήρε και επ'ωμου ...δε χρειαζεται να εισαι απολυτα καλος σε ενα κόσμο γεμάτο φαρισαιους..."


-"Όπως οι άλλοι φτιάχνουν λίστα γάμου ,εγω εχω λίστα εξόδου....οταν πεθάνω εχω στην διαθηκη μου αφησει στα ανήψια μου μια λίστα με όσους θελω να με συνοδεύσουν...θέλω μονο οσους με αγαπανε πραγματικά ,οι υπόλοιποι ας πάνε να πουλησουν στεναχωρια αλλού...σιγα που θα λυπηθούν που εφυγε ενας σκατόψυχος ...η λίστα θα αλλαζει μεχρι την τελευταια στιγμή ,αν δε τη σεβαστουν, τα σπιτια μου και η περιουσια θα πανε σε ιδρυμα και οχι στα ανηψια..."


-"Όταν κάτι σε χαλάει πάρε το σομπρέρο σου ,ρίξε ενα los poulos και πήγαινε όπου θα έχεις την ηρεμία να δουλέψεις και να δημιουργησεις  απροβλημάτιστα...τι να το κάνεις να τα παίρνεις χοντρα και τα μισα να στα τρωνε οι γιατροι;Καλύτερα λιγότερα και ολα στην τσέπη και υγιής"


Τον μνημόνευσα το μαστοράκο γτ πρωι πρωι με θυμήθηκε ....ήθελε μια συνταγούλα απο κάτι cookies που βγάζαμε οταν δουλεύαμε παρεα και φυσικά μιλήσαμε και τσακωθήκαμε και κανονίσαμε να βγούμε να ρίξουμε ενα ματς και απο κοντά!
Μου εδωσε πάλι τα φωτα του και την σοφία του και προβληματίζομαι γτ στο ιδιο μήκος κυματος σκεφτομουν και εγω ταυτοχρονα...

Smiths απο το 1986 στο αγαπημενο κομματι του παλιου συνεργατη σε μια σπανια ζωντανη εκτελεση απο μια συναυλια στην Νεα Υορκη....προσεξτε τους στιχους ....όταν ξερεις ότι κατι εχει τελειωσει ,ξερεις και τι πρεπει να κανεις ....γι'αυτο μην το αργεις ....

10 σχόλια:

ασωτος γιος είπε...

η πουστιά κι όμως δνε έχει φυλλο, είναι θέμα ηθικής
ωραια τα λέει ο φίλος σου
αυτήν τη λιστα εξοδου , χμ καλη ιδέα

kovo voltes... είπε...

Το τέλος είναι σχετικό σε μια σχέση όταν σου δίνει τόσα πολλά. Μία και μία όλες οι ατάκες του. Οδηγός ζωής. Και η τελευταία ειδικά, καλό είναι να συνοδεύει τη σκέψη μας στα "ουφ" της καθημερινότητας...;)
*ωραίο δεντράκι στόλισες...;))

Αθηνά... είπε...

Στα 1, 2, 3 συμφωνώ απόλυτα.
Το 3 και το 4 θα τα επεξεργαστώ!

Και τώρα αν σου πω ότι δεν το είχα ξανακούσει το κομμάτι του βίδεο θα το πιστέψεις; Με έπιασες αδιάβαστη!
Καλή εβδομάδα!

christina είπε...

αυτό με το σομπρέρο πολύ μου άρεσε,τα καπελάκι μας και σε άλλη παραλία.παρεπιμπτόντως ωραίο το κομμάτι..καλό ξημέρωμα!!!

Evil Chef είπε...

Να πω 2 λογια για το Χρηστο πριν σας απαντησω...

Τον συναντησα οταν πηγα στην εταιρια των τροφοδοσιων ,εκεινος υπευθυνος και εγω βοηθος σε αλλο τμημα .
Μετα απο 4 χρονια βρεθηκαμε μαζι σαν υπευθυνοι σε μια νεα μοναδα παραγωγης και δουλεψαμε για τα επομενα 3 μεχρι που εγω παραιτηθηκα για οικονομικους λογους....

Ο Χρηστος ηταν τοτε στα 44 ,εγω στα 31 ,ο γιος του ιδρυτη της εταιριας που αποκληρωθηκε απο τον πατερα για τις σεξουαλικες του επιλογες (πληροφοριες απο τον ιδιο αυτες) και η εταιρια μετα τον θανατο του πατερα περασε στην μητερα που τον εφερε απο την Αγγλια οπου δουλευε μετα την αποκληρωση και την εκδιωξη απο την επιχειρηση για να αναλαβει μαζι με το γαμπρο την δοιηκηση.
Ο Χρησταρας πηρε θεση στα εργαστηρια ως καλα αμειβομενος συνεργατης και αφησε στον γαμπρο την καρεκλα αφου αυτη ηταν η πατρικη επιθυμια(οπως μου εξομολογηθηκε καποια νυχτα ενω τρεχαμε με μια παραγγελια αυτη η αρνηση του πατερα του ,του στοιχησε 2 χρονια ψυχαναλυσης εκει που ζουσε στην Αγγλια).
Η πρωτη επαφη μας ηταν επεισοδιακη με την πρωτη ατακα απο αυτον
"Σε εστειλε ο γαμπρος να δουλεψεις μαζι μου γιατι κανεις αλλος δε με αντεχει;
Σου ειπε οτι εισαι η τελευταια του ελπιδα με αυτη την κακιασμενη αδερφη που του εστειλε ο θεος για κουνιαδο και πως αν αρνηθεις θα σε απολυσει;
Ε λοιπον αφου δεχτηκες σε λιγο καιρο θα φυγεις απο εδω μονος σου και τρεχοντας γιατι εμενα δε με αντεχει κανεις!"

Και μετα ακολουθησε η πρωτη σκουρα προταση στο ποστ ....
Τα υπολοιπα ηταν ατακες απο συζητησεις στα αποδυτηρια λιγο πριν φυγουμε μετα απο δυσκολες μερες συνηθως...τοτε τον επιανε ο φιλοσοφικος οιστρος .

Ο Χρηστος ηταν ο δευτερος ανθρωπος μετα τον "αδερφο" μου , που με διδαξε οτι ο ανδρας δεν μετριεται στον καβαλο αλλα στην καρδια...

Σημερα δουλευει σε ενα μικρο μαγαζι σε μια γειτονια κοντα στο σπιτι του(εφυγε λιγο καιρο μετα απο μενα οταν εχασε και την μητερα του) και ειναι οπως μου ειπε πολυ ευτυχισμενος...

Evil Chef είπε...

@ ασωτος γιος

Ακριβως αυτο εχω καταλαβει και εγω ,απλα τοτε μου το ειπε ετσι φορα παρτιδα καποιος.

Αν εξαιρεσεις το οξυθυμο και το απροβλεπτο του χαρακτηρα του ειχε πολυ καλη φιλοσοφια ζωης γενικοτερα και υπερβολικα ισχυρο το αισθημα της δικαιοσυνης.


@ kovo voltes...

Απο οπου εχω περασει εχω παρει κατι μαζι μου.
Απο αυτο τον ανθρωπο πηρα πολλα τεχνικα και περισσοτερα σαν ηθικη και σταση ζωης ....ηταν απολυτος ωρες ωρες στις αποψεις του αλλα αυτο θεωρουσε οτι ηταν το πρεπον γιατι δε ξεφευγει απο την ρωτα του.
Ιδιαιτερος ανθρωπος που δε σου αφηνε ξεκαθαρη εικονα αν τον αγαπας ή οχι...

Evil Chef είπε...

@ Αθηνά...

4 & 5 μαλλον εννοεις.
Smiths και αλλους Αγγλους απο τα 80's μου τους εμαθε καπως αλλιως αυτος ο ανθρωπος γιατι τους γνωριζα μοναχα σα χιτακια τους.

Αδιαβαστη ,οχι ,δε το δεχομαι...ισως απροετοιμαστη!

@ christina

Το ειπε και το εκανε ,δεν ηταν συμβατικος ανθρωπος ...προτιμουσε να μην εχει μια στη τσεπη αλλα να ειναι με αυτους που πραγματικα αγαπαγε απο το να εχει πολλα και κανεις να μην τον θελει(ηταν και δυσκολος σα χαρακτηρας).


Η αληθεια ειναι οτι 2 τρελοι δυσκολα κανουν μαζι και πραγματικα κι εμεις απορουμε το πως τα καταφεραμε!

Και κατι τελευταιο ,ο πραγματικος evil chef , το πρωτοτυπο ειναι αυτος(χειροτερος και απο τον Ramsey οταν κανει κριτικη ,δεν αντεχεται λεμε ,οδοστρωτηρας κανονικος!) ...εγω απλως προσπαθω εχοντας κρατησει μονο τα καλα του να βελτιωσω το μοντελο....

porcupine είπε...

Και οι DOORS λένε, "When the music's over , turn off the lights" και κλείσε και την πόρτα σου πίσω σου θα πω εγώ...

Κάθε τέλος είναι και μια αρχή...Ελπίζω στα καλύτερα και στα εύχομαι!

:-)

!sweety! είπε...

Σοφότατος ο φίλος σου!!!Θα υιοθετήσω κάποια από τα αποφθέγματά του...
Το θέμα είναι τι κάνεις όταν δεν είσαι σίγουρος/η αν έχει τελειώσει κάτι.Γιατί όταν έχει τελειώσει είναι απολύτως ξεκάθαρα τα πράγματα...
Καλημέρες!:)

Evil Chef είπε...

@ porcupine

Χτυπησες φλεβα ,σκατζοχοιρακι, με το τραγουδακι ,που μου το θυμισε μια βραδια η Αθηνα και το ακουσαμε σε εκεινη την απιστευτη 12λεπτη ζωντανη εκτελεση...

Η ζωη ειναι ενα μεγαλο παρκο που εκει που σε απογοητευει σε μαγευει ξανα....και στην τελικη εχουμε ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ και εχω υποσχεθει οτι θα περασω καλα!!!

@ !sweety!

Και πολυ τρελος επισης!!!
Οταν τα πραματα ειναι στο περιπου εκει ακους συνηθως το ενστικτο ...αν σου πει αξιζει μενεις ,αν δε το λεει ευκολα φευγεις πρωτος και οσο το δυνατον ανωδυνα προτου και οι 2 καταστραφειτε στην προσπαθεια να σωσετε κατι που δεν παει αλλο...
Επιλογες ειναι ολα και πληρωνουμε το κοστος ...ειμαστε ετοιμοι να το αναλαβουμε;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.