Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2011

17 Κατι γιορτινό(Αμερικανικου τυπου χριστουγεννιάτικα Ginger cookies )

          Τηλεφώνημα πρωινό και στην άλλη γραμμη παλιός μαστορας μου και πολύ καλός φίλος πλεον ,για να με κράξει που εχω χαθεί ,που μόλις πηρε συνταξη και εφυγε απο το ξενοδοχειο και ενω του ειχα υποσχεθει να παμε σπιτι του για γουστα δε το εκανα και πολλά ακόμα.
Οταν του είπα για ατυχηματα ,ανεργιες ,αναποδιες ,αφραγκίες με ελουσε δευτερο ποτάμι ,γιατί του φάνηκε πολυ κακή η επιλογη μου να διαχειριστω μονος μου τα οσα ειχαν γίνει....οχι πως δε την καταλαβαίνει αλλά μου εξήγησε οτι δεν είμαστε απο ατσαλι να αντεχουμε τα πάντα και γι'αυτο ζουμε σε κοινωνιες με αλλους ανθρωπους και οχι σε ατομικες σπηλιες....
Εχει τα δικια του ο συνονοματος ειναι και μιας αλλης λογικης και εποχης ,πιο ρομαντικής και ανθρώπινης και η κουβεντούλα μαζι του μου έκανε πολυ καλό οφείλω να ομολογήσω!

   Μου θύμισε ο καλος μου "δάσκαλος"(ο πρωτος που με πηρε βοηθο του στα εργαστηρια της σχολης και με βοηθησε παρα πολυ να εξελιχθω και μετα την αποφοιτηση μου και να επιλεξω τομεα απασχολησης) οτι ολα στα ζωη είναι αρμονικά φτιαγμένα και πως όλα εχουν την αποστολή τους...ακόμα και τα μικρόβια και τα παράσιτα και οι ηλίθιοι και αναξιοι λόγου ανθρωποι....και οι αναποδιες και τα ασχημα ....ολα εν σοφία εποίησε.
Μου είπε για αυτο που φωνάζαν οι τεχνίτες σαν αυτον ,οταν οι εταιρίες παραγωγης πρωτων υλων  του κλάδου μπήκαν με σειρα σκευασμάτων που καταργούσαν την παραδοσιακή τέχνη και προσφεραν ταχυτητα,σταθερη ποιότητα και ευκολία  ,πως θα ερχοταν μια μέρα που το παραγωμενο προιον θα ηταν τοσο ευτελες και κακο μακροχρονια για τον οργανισμο(χημεια και τερατα τα σχολίαζε αυτα τα μίγματα ) και πως θα χανοταν θεσεις ειδικευμενου προσωπικού αφου ο χειρισμος των μιγμάτων θα μπορούσε να γινει απο ανθρωπους που μπορουσαν να διαβασουν και ακολουθησουν τις οδηγιες .
Αυτο  νομιζει οτι ευθυνεται περισσοτερο για την βουτια του κλάδου απ'οτι η ιδια η κρίση...μου εφερε παραδειγμα μαγαζι που δεν μπηκε ποτε στην λογικη αυτη και έμεινε στις παραγωγες και την ποιότητα των δυνατοτητων του που ακόμα και τωρα εχει κρατησει την πελατεια του.
Ελπίζει μου είπε οτι η κριση θα ωθησει κάποιυς να στραφουν στο παραδοσιακο μοντελο αφου και οι εταιριες δε θα συμφερουν και ετσι ίσως βρεθει κάποια ελπίδα...αλλιως δε βλέπει και αυτος φως στο τούνελ.

       Ο μαστορας λοιπον ήταν σεφ στο ζαχαροπλαστειο γνωστοτατου ξενοδοχειου της Αθηνας  όταν τον γνώρισα εχοντας περάσει απο τα μεγαλυτερα ξενοδοχεια της πόλης σαν υπευθυνος ή μερος της δημιουργικης ομάδας και στα τελειωματα του διδασκε νεα παιδια στην σχολη που πηγα.
Περιοδος γιορτων εχει έρθει μια κοπέλα απο ένα περιοδικο γυναικείο της εποχης και του παίρνει συνεντευξη για τις γιορτες ,το τι ετοιμαζει στο ξενοδοχειο για τα ρεβεγιον ...και την φερνει στην ταξη να παρακολουθησει την διδασκαλια του.
Εκει κάποια στιγμη της λεει οτι θα της δωσει μια συνταγη για ενα γλυκο απο αυτα που θα βγαλει τα Χριστουγενννα αποκλειστικα για τις αναγνωστριες της....αρχίζει ο μάστορακος να απαριθμει τα υλικά(εμεις δε γραφαμε την συνταγη γτ μας ειπε οτι μας την εχει δωσει ηδη) και ενω ακουω κατι δε μου κολλάει και του λεω οτι δεν εχω αυτη την συνταγη.
Μου λεει οτι ελειπα και γι'αυτο δεν εχω την συνταγη ή οτι γκομενιζα στην ταξη και την εγραψα λαθος ή καθολου ....δε ξαναμιλησα γτ νευρίασα!
Οταν εφυγε η δημοσιογραφος μας ειπε οτι οντως ειχα δικιο και πως δεν την ειχαμε την συνταγη και πως ηταν εντελως λάθος οπως υποψιαζομασταν αρκετοι οι δοσολογιες ...ηταν και ειναι ένα απο τα κουσουρια πολλων συναδελφων ,δινουν αρτσι μπουρτσι συνταγες αριστερα δεξια και φυσικά ποτε δεν εχουν λάθος αλλα παντα φταίνε οσοι τις εκτελουν λες και μιλαμε για κανενα μυστικο του κρατους ή θεμα εθνικης ασφαλείας.

     Οταν ειπα στο σεφ για το εγχειρημα εδω με μάλωσε που Χριστουγεννιάτικα δεν εχω αξιωθει να πω στον κόσμο καποια πραματα που εχω απο αυτον και ειναι ευκολα να φτιαξει καποιος σπιτι του .
Οπότε θα ανατρεξω στο αρχειο μου των χειρογραφων(δε τα εχω ηλεκτρονικα ακομα)και ολη την περιοδο των γιορτων θα υπάρχουν πράματα απο την συνεργασια μου με το σεφ που κοσμούσαν παλιοτερα γιορτινες μέρες μενου και μπουφεδες σε ξενοδοχεια της Αθηνας ΚΑΙ ΔΕ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ αλλου στο διαδικτυο.
Πρωτη συνταγή είναι μπισκοτάκια με γλυκόριζα που κόβονται με κουπατ σε σχεδιακα χριστουγεννιατικα και θα την συναντησετε ακόμα και φετος σε γνωστου ξενοδοχείο της Λεωφορου Συγγρου σαν μερος του μπουφε του πρωινου τις βδομαδες των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιας.

Ginger christmas cookies


ΥΛΙΚΑ

-300 γρ,βουτυρο(οσο πιο αρωματικο τοσο βελτιωνεται η γευση ,αλλα γινονται με ολους τους τυπους εκτος απο μαγειρικα λίπη)
-4 γρ. αλατι
-250 γρ.ζαχαρη (μιση μαυρη -μιση ασπρη ή εξ 'ολοκληρου καστανη.(Βαζουμε μιση μιση την ζαχαρη για να περιορισουμε την πολυ γλυκητητα ,η καστανη ειναι σαφως πιο αγλυκη)
-20 γρ. τζιντζερ πιπερόριζα τριμένη(πουλάνε τα μαγαζια το κεντρο της Αθηνας και οσα σε αλλες πόλεις εχουν εμποριο μπαχαρικων)
-160 γρ.πουδρα αμυγδάλου(εννοούμε αμυγδαλο μαυρο περασμενο στο μουλτι οσο πιο ψιλοκομμενο γινεται ...δινει υπεροχη γευση στα μπισκοτακια)
-20 γρ.γαλα
-240 γρ.αλευρι μαλακο(κοσκινισμενο παντα)
-πολυ λιγη κανελιτσα και αντιστοιχο γαρύφαλλο(δυο μυτιες του μαχαιριου δλδ να δωσουμε αρωμα θελουμε)

ΕΚΤΕΛΕΣΗ 


Στο καδο του μίξερ βάζουμε το βούτυρο(καλο θα ηταν να το εχουμε λιγακι εκτος ψυγειου να παρει θερμοκρασια περιβάλλοντος για να δουλευεται πιο εύκολα) και την ζαχαρη και χτυπάμε μέχρι να γίνει μια αφρατη κρεμα το μίγμα.
Στη συνέχεια ρίχουμε το γάλα σιγα σιγα και με προσοχη μην μας "κόψει" το βούτυρο(επιδιωκουμε να γινει ενσωματωση των υγρων χωρις να χαλασει η υφη της κρεμας οσο το δυνατον).
Στο λεκανακι που έχουμε το αλευρι έχουμε ενσωματωσει  ολα τα υπολοιπα στερεα(αλατι,πιπεροριζα,αμυγδαλο,κανελλογαρυφαλο) και τα εχουμε αναμειξει.
Ανακατεύουμε τα δυο μιγματα ,ριχνοντας τα στερεα στο βουτυρο και εχουμε ετοιμη την ζυμη μας(μπορουμε να τα ανακακατεψουμε μηχανικα στο μιξερ ή ιδανικα στο χερι).
Προθερμαίνουμε το φούρνο μας στους 160-170 βαθμους (αντιστασεις πανω κατω) και στρωνουμε χαρτι ψησιματος στα ταψια μας(η σχαρα του φουρνου ναι ειναι σχεδον στην μεση γιατι δε θελουμε να μας αρπαξουν χρωμα απο κατω τα κουλουρακια)
Η ζυμη μας ειναι ετοιμη ,την αφήνουμε να ξεκουραστει για λιγο καπου σκεπασμενη και ετοιμάζουμε το χωρο που θα την ανοιξουμε φύλλο.
Πασπαλιζουμε με αλευρι το χωρο που εχουμε επιλεξει ,για να μην κολλάει η ζύμη  την ανοιγουμε σε φυλλο και κοβουμε με τα κουπατ σχεδια τα οποια και βαζουμε στα ετοιμα ταψακια μας.
Συνεχιζουμε την διαδικασια αυτη με οτι περισσευει καθε φορα απο το φυλλο που ανοιγουμε μεχρι να τελειωσει ολη η ζυμη.
Εμεις ανοιγαμε φυλλα πάχους 2 ποντων περιπου.
Ψησιμο για 12-15 λεπτα ,ισα να παρουν χρωμα και να μυρισουν .
Μολις κρυωσουν καλα μπορειτε να φυλαξετε σε κουτακι που φυλαμε μπισκοτακια και σχετικα.

Τips
-Εχουμε ενα μπισκοτακι πολυ νοστιμο και αρωματικο εδω με καποιες ιδιαιτεροτητες...δεν εχει αυγα καθολου και διογκωτικα .Η όποια διογκωση υπάρχει ειναι απο το βουτυρο και το γαλα δλδ πολυ λιγη .Στο ξενοδοχειο το σερβιρουν σα τραγανο μπισκοτακι και για οσους το θελουν πιο κουλουροειδες μπορουν να ανοιξουν πιο χοντρο φυλλάρακι ,και φυσικα να το ψησουν λιγακι παραπανω(οχι κατι υπερβολικο 3-4 λεπτα υπολογιστε)
-Επειδη κανενας φουρνος ακομα κατι ιδιας εταιριας δε ψηνει το ιδιο με τον αλλο οι θερμοκρασιες και οι χρονοι ειναι σχετικοι ....δλδ εχουμε την συνταγη που λεει 170 βαθμους ,αλλα στο φουρνο καποιου αυτη η θερμοκρασια μπορει να ειναι υψηλη για κουλουρακια οποτε παει σε χαμηλοτερη Το αντιστοιχο απο την αναποδη συμβαινει και για οσους η θερμοκρασια ειναι χαμηλη.
Με το ματι και την μυτη στο συγκεκριμενο κουλαρακι βλεπουμε αν ετοιμο .
-Προσοχη με την πιπερόριζα γτ αν πέσει παραπανω πικρίζει .Αν η ποσοτητα για το αλευρι φαινεται σε κάποιους υπερβολικη μπορουν να την μικρυνουν.

Θα εχουμε και αλλες συνταγουλες προσεχως ,αλλα επειδη περα απο κουζινομαχοι είμαστε και εραστες της μουσικής και μας αρεσει οταν δημιουργουμε να ακουμε κατι ευχαριστο στα αυτια μας σου εχω πρόταση μουσικη και ακρως Χριστουγεννιάτικη!!!
Ξερουμε οτι οι Γερμανοι δεν είναι φίλοι μας ,ουτε το καλό μας θέλουν (οπως λεει ο γερολαδας στις ταινιες) ομως υπάρχει καποια ψυχή στην Γερμανία που πριν 2 χρόνια έφτιαξε με πολύ μεράκι μια σελιδούλα όπου συγκεντρώνει Χριστουγεννιάτικες κυκλοφοριες απο παλιότρες δεκαετίες!!!

http://christmas-oldies.blogspot.com/

Αγγλοφωνες κυκλοφοριες απο διαφορους τραγουδιστες και καρασπανιες συλλογες με τραγουδια γιορτων ....φετος τσίμπησα 1,2 gb ακόμα απο συλλογες που εχει δημοσιεύσει.
Ειναι μια ευκαιρια να φτιάξεις το soundtrack ττων ημερων με ακουσματα απο τα 50's & 60's.

To τραγουδι του αποχαιρετισμού χαρίζεται στον αγνωστο θεούλη(ή αγνωστη υπερτατη θεα) που κάπου διάβασα/ακουσα (δε θυμαμαι ρε γμτ) πως τωρα που μεγαλωσε ακουει σοβαρη μουσικη και οχι ροκ !!!!
Να του δινει ο καλος θεος υγεια του ατομου να μας διασκεδαζει και με αλλες τετοιες ατακες στο μελλον.

Σταματης και Αλκηστη σε στιχους Λινας σε ενα τζαζε κομματι που αγαπω παρα πολυ
(Χαρισμενο επισης και στους λοιπους αρτιοσκληροτικους που το παιζουν ποιοτικοι για να καλυψουν την πανταχου τους ανεραστια ,ανοργασμικοτητα και αγνοια του τι σημαινει αληθινη ζωη!)

 Ροκ είναι να 'χεις είναι να πίνεις
 Κι άμα δεν έχεις τότε να δίνεις
Αυτο ειναι ΡΟΚ


17 σχόλια:

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Καλώς με και καλώς σε βρήκα!
αυτό με τις λάθος συνταγές, το γνωρίζω καλά, μιας και παλαιότερα τα περιοδικά είχαν πάντοτε "βλακισμενες" συνταγές...
Και τώρα υπάρχουν γυναικες που δεν δίνουν συνταγή σωστή, μακάρι και τι... ιδιοτροπίες !!!

ωραία τα μπισκοτάκια, μπορώ να έχω μια 50άδα παρακαλώ γιατί βαριέμαι? με αντίτιμο... ε, τι ..!

christina είπε...

επιτέλους...συνταγή,και όχι μια οπιαδήποτε αλλά γλυκο΄συνταγή!!!!όλεεεεεεεε!!!!!!!!
θα επιχειρήσω να τα φτιάξω τα μπισκοτάκια,μιας και είπαμε μπορεί να μην ξέρω να μαγειρεύω,ξέρω να φτιάχνω γλυκά όμως!!!!
ωραίο το βλογ που προτείνεις με τα χριστουγεννιάτικα ασματάκια!!!!
καλό βράδυ,φιλιά!

Ginger είπε...

αγαπημένε μου κακιασμένε (φλου μεταφραση του evil) Chef, θα τολμήσω μια διοόρθωση κι ας κινδυνεύω να με βρίσεις. Οχι δεν εχει να κάνει με την συνταγή επ΄ουδενί. Αλλωστε ποιά είμαι εγώ η άσχετη να διορθώσω συνταγή επαγγελματία. Εχει όμως να κάνει με το ..... όνομά μου και βέβαια θα καταλαβαίνεις ότι έχω μιά σχετική ευαισθησία προς αυτό.

Παράλληλα τα αγγλικά συμβαίνει να είναι γιά μένα ότι γιά σένα η ζαχαροπλαστική....

Λοιπον Ginger είναι η Πιπερόριζα και Liquorice είναι η Γλυκόριζα.

Από τον τίτλο υποθέτω εδώ μιλάμε γιά πιπερόριζα. Αν μου θυμώσεις δεν θα ξανατολμήσω.... αλλά πες μου αν έχω δίκιο. Καλό σου βράδυ

Evil Chef είπε...

@ Ginger

Με εχετε παρει απο φοβο ή μου φαινεται;
Τρελος ειμαι όχι δολοφονος!
Και φυσικά δε θα σου θυμωσω ,αλλα απορω τι ειχα το μυαλο μου οταν εγραφα την συνταγη γιατι εχεις απόλυτη δικιο σε αυτο που επισημαινεις!(στο τετραδιο γραφει το σωστο...)

Δευτερη παρατηρηση ....δεν υπαρχουν επαγγελματιες και ερασιτεχνες για μενα στο φαγητο .
Ειχα τραγικους βοηθους που παραμενουν τραγικοι ακομα και θεωρουνται επαγγελματιες και εχω γνωρισει νοικοκυρες με φανταστικο χερι που στις κουζινες τους φτιαχναν του αγιου τα ματια με ελαχιστα μεσα .
Αν αγαπας οτι κανεις και δεν ειναι αγγαρεια και παραδεχεσαι και τα λαθη σου (οταν συμβαινουν) τοτε μπορεις να χαρακτηριστεις σωστος ειτε δουλευεις σε ενα μαγαζι ειτε για την οικογενεια σου στο σπιτι!

Σ'ευχαριστω λοιπον και το διορθωσα αμεσως!

Evil Chef είπε...

@christina

Μεχρι το τελος του χρονου θα εχουμε γλυκακια κυριως σχετικα με τις γιορτες ,που δε κυκλοφορουν πολυ.
Και μετα τις γιορτες επειδη ενα μπλογκ ενος ανθρωπου της κουταλας δε γινεται να μην φιλοξενει και συνταγες θα εχουμε και αλλες παρουσιασεις .
Το μπλογκακι με τα τραγουδια ειναι θανατερο καθως και το αλλο που συζηταγαμε το πρωι(δε το εχω σκαλισει ακομα για χριστουγεννιατικα).

Καλη επιτυχια οποτε τα δοκιμασεις!

Evil Chef είπε...

@ Sweet cherry - Zouzouna

Εσεις κυρια Ζουζουνιδου ειστε δικια μου!
Να σας πω ενα φοβερο;
Η συγχωρεμενη η μανουλα του μπαμπα μου ηταν εξαιρετικης φημης μαγειρισσα και ζαχαροπλαστισσα -ηταν νοικοκυρα οχι επαγγελματιας.
Στις γιορτες(Χριστουγενννα - Πασχα) εφτιαχνε γλυκα για ολη την γειτονια που της πληρωνε μονο τα υλικα ...ηταν το μερακι της.
Οταν η κυρα-Μαρινα αποδημησε το τεφτεταρι των συνταγων δε βρεθηκε ποτε ...λεγεται οτι το κατεστεψε μολις αρρωστησε και κατεπεσε και ετσι χαθηκαν ολα τα μυστικα της.
Στα περιοδικα του κλαδου να δειτε τι γινοταν ενα φεγγαρι....αφου αναγκαστηκαν οι εκδοτες τους να δοκιμαζουν τις συνταγες οτι βγαινουν προτου τις δημοσιευσουν γιατι τα ποσοστα επιτυχιας ηταν τραγικα...και μιλαμε για επαγγγελματικα εντυπα που ειχαν κλειστο κυκλο κυκλοφοριας μεσω συνδρομων.
Τα περιοδικα του περιπτερου το ειχαν αυτο ,τωρα αυτα που κατα καιρους δημοσιευονται με υπογραφες διαφορων τηλεμαγειρων δε γνωριζω κατα ποσο ειναι 100% σωστα .

50 μπισκοτακια μου ειπατε;
Βαριεμαι και εγω να τα φτιαξω και να τα φαω γιατι τα εχει μπουχτισει τοσα χρονια το ματι και το στομα!

Αθηνά... είπε...

Το ροκ σε παίρνει
και σε σηκώνει
σε τριβελίζει
σ' αναστατώνει
around the clock!

Πόσα χάνουν όσοι δεν αφήνονται να τους συμβούν τα παραπάνω!

Ευτυχώς που είμαι πάρα μα πάρα πολύ μικρή ακόμα μου δικαιολογούν την αγάπη στις ροκιές!

Και τι κομματάρα έφτιαξε ο Σταμάτης!
Και τι εκτέλεση η Άλκηστη!!!

Μπισκότα δεν φτιάχνω. Τεμπελιάζω!

Evil Chef είπε...

Aθηνούλα την καλυτερη δουλεια κανεις και που παραμενεις νεα και που δε φτιαχνεις μπισκοτα....τι θα γινουν οι επαγγελματιες ;Κλεφτες;
Αυτες τις μερες περιμενουν να δουλεψουν!!!

porcupine είπε...

Κάθε χρόνο λέω να τα φτιάξω και κάθε φορά το αναβάλλω...Λες να δοκιμάσω φέτος?Δεν ξέρω αν θα μου αρέσουν, γιατί εκτός από κουραμπιέδες, δεν μου αρέσουν τα χριστουγεννιάτικα γλυκά, λόφω κανέλας, σταφίδας και καρυδιών που έχουν τα περισσότερα...

Χμμμ....Θα δω και θα ενημερώσω!!!

Φιλιά!

Venus on fire είπε...

Μπισκοτάκια,τραγουδάκια,καμπανάκια,ιστορίες από τα παλιά...
Μμμμμμ!!!!Μύρισαν Χριστούγεννα στο μπλογκάκι σου.
Απορώ με σένα ....ξέρεις πόσο καιρό έχεις να δώσεις συνταγή??
Θα επιχειρήσω να τα φτιάξω ,γιατί θέλω φέτος να είναι όλα λίγο αλλιώς.
Καλό βράδυ φίλε.

Ginger είπε...

Οχι καθαρματενιε μου, απο φοβο ποτε, απλά δεν θελω να προσβαλλω. Αλλωστε επτανησιος νομιζω εισαι η τρελλα δεν ειναι μονο για την Κεφαλλονια απλωνεται σ ολα τα επτανησα πιστευω

Συμφωνω μαζι σου. Ο αντρας μου για παραδειγμα στην κουζινα κανει μεγαλες ομορφιες (οχι στην ζαχαροπλαστικη) κι ας ειναι χημικος... η γευσεις εχουν κι αυτες τη χημεια τους οπως και οι ανθρωπινες σχεσεις

Καλο σου βραδυ

bLoGirL είπε...

λατρεύω το τζίντζερ! θα δοκιμάσω να τα φτιάξω, ευχαριστούμε για το μοίρασμα!

Evil Chef είπε...

@porcupine

Θα εχουμε κι αλλα γλυκακια προσεχως ,οποτε διαλεγεις.
Εγω τα τρωω ολα εκτος απο σταφιδες που τις απεχθανομαι.
Μονο μελομακαρονα και γλυκα για τα τραπεζωματα θα κανω ....κουραμπιες πολυ μπελας και τον βαριεμαι φετος.

Evil Chef είπε...

@ Venus on fire

Ενα χρονο σχεδον εχω να βαλω ,αλλα εφαγα ενα κραξιμο ολο δικο μου και μου εξήγησε ο συνονοματος μαστορας οτι πρεπει να βαζω πραματα που δεν κυκλοφορουν γιατι αλλιως τι τον εχω τον τιτλο;
Οποτε απο δω και περα θα εχει και συνταγες στο σπιτακι μου.

@ Ginger

Αν ηξερες τι προσβολες εχω ακουσει απο αυτον το σεφ ,οταν δουλευα μαζι του ,τις φορες που εκανα κατι στραβο και το επαιζα τρελιτσα....
ΔΕ ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΛΑΘΟΣ ΤΟ ΕΜΑΘΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΟΥ!

@ bLoGirL

Καλως με βρηκες ,θα περιμενω εντυπωσεις!

Coula είπε...

Εγω δε ξερω απο συνταγες, ουτε απο μουσικη!

Αλλά ο,τι ακουω στο blog σου μου αρεσει πολυ και υποθετω πως ειναι τα χριστουγεννιατικα τραγουδια που ελεγες!

Θα περασουμε ωραια Χριστουγεννα!

Φιλια πολλά

Καλημερα

χαιρετισμους και στη συνάδελφο

Evil Chef είπε...

Καλημερα Κουλα!

Αυτο ειναι ακριβως ελεγα χθες....χριστουγεννιατικα τραγουδια σε jazz swing εκτελεσεις....εχεις τολμησει το μεταλ στη τζαζ θα μασησεις;;;
Θα σου αρεσει θα δεις!
Εσενα τι να σε κανω που εισαι δυσκολη στο φαι;
Εχω σηκωσει τα χερια ψηλα στην κυριολεξια(δε θα ηθελα να ειμαι προσωπικο σε εστιατοριο που θα σε βγαλει κανεις για δειπνο!!!)

AnD είπε...

Καλημέρα Μάγειρα!
Χθες αγόρασα τα χριστουγεννιάτικα τσέρκια και μπήκα να βρω καμιά συνταγή για κουλουράκια.
Το τζίντζερ μ'αρέσει πολύ, θα βάλω έτοιμο τριμμένο μπαχαρικό, πειράζει; Αμύγδαλο όταν λες μαύρο; Εννοείς καβουρδισμένο;
Και όταν λες χαρτί ψησίματος; Αλουμινόχαρτο ή λαδόκολλα;
Σόρρυ αν κάνω χαζές ερωτήσεις αλλά δεν ξέρω πολλά. χιχιχ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.