Παρασκευή, 16 Δεκεμβρίου 2011

23 Ημερα εργαστηριου και συνταγοσυνεχεια!

Το ανέβαλα τόσες μέρες γτ δεν ήθελα να το εχω και να μου μπαίνουν όλες οι ιδεες και επειδή ξερω οτι ειμαι λιγάκι ασυγκράτητος ,αλλά ήνηγκεν η ωρα.

Σήμερα  εφτιαξα μελομακάρονα ....κουραμπιεδες οχι γτ βαριεμαι και και ασε αρκετα θα καταστραφουμε με τα πρωτα.Βαλε σε αυτα και τις διπλες που στανταρακι θα φερει η μαμα του κοριτσιου προσεχως ,και τιποτα κουραμπιεδακια που θα μας δωσουν παει το προγραμμμα παει.
Οταν λεω προγραμμα μην νομισεις οτι τραγουδαω σε κανενα μαγαζι(με κατι νουμερα απο το σχολειο εκτελουμε -κυριολεκτικα ομως- οταν εχουμε κεφι το ροκ ανα τις δεκαετιες) ή τιποτα αλλα τετοια μουσικα(και αυτα που ειχα τα αφησα γτ ετσι ειμαι εγω ...αμα μου πεσει τριχα μεσα στο γαλα ,δεν την βγαζω να την πεταξω, αλλα  χυνω ολο το ποτηρι...τρελος δε στα εχω πει;) εχω εδω και 2 χρονια τις εντολες του δοκτωρα που με ξαναεφτιαξε το γονατο για μειωση βαρους.
Εχω χασει μονος μου -χωρις διαιτες και τετοια και γυμναστηρια 15 κιλα και θελω αλλα τοσα αλλα το ρημαδι το καθισιο και η απραξια των τελευταιων μηνων πανω μπηκα σε σειρα με πηγε πισω- μονο με το να μικρυνω τις μεριδες και να τρωω περισσοτερη ποικιλια....οποτε αυτες τις μερες κανω προσπαθειες να μην ξεφυγω!
    Εβγαλα και το δικο μου μενου για το τραπεζι των Χριστουγεννων το οποιο μεχρι την παραμονη θα το εχω αλλαξει 4-5 φορες (στα συμπληρωματικα του μονο ,τα βασικα δε τα πειραζω ) και φετος δυσκολευτηκα γτ δε μπορουσα να σκεφτω κατι  που να αρεσει στους καλεσμενους μου .
Τελικα αποφασισα και μια πρωτη αναγνωση λεει οτι εκεινη την μερα ,οταν θα ερθει ο κοσμος σπιτι εγω ή θα λούζουμαι ή θα καιγομαι απο κανενα ταψι στην κουζίνα και το κοριτσι θα μου λεει
"Αντε με τη φορμα και την ποδια εισαι ακομα ,θα ερθουν και θα σε ψαχνουν!!"
Κλασσικες καταστασεις ημερων τραπεζιων στο σπιτι ...το χειροτερο μου ειναι οταν τελειωνει το ολον και υπαρχει ενα τραπεζι στην κουζινα τιγκα στο απλυτο συν τα τεντζερεδια και τα λοιπα συν τα φαγια που πρεπει να μαζευτουν και μπουν στο ψυγειο (που εχει αδειασει και απορεις "μα τα φαγαμε ολα αυτα;" ....ναι χρυσο μου τα φαγαμε και το ευχαριστηθηκαμε!!!) ,αλλα παιρνω βαθια ανασα και βουρ να νικησουμε το τερας της λαντζας(πλυντηριο πιατων δεν εχω και δε το συμπαθησα ποτε ,δεν εχω προβλημα με τα πλυσιματα ,λιγο ο χωρος με στεναχωρει εδω).

Στο τραπεζι της κουζινας προτου στολιστουν στην τραπεζαρια,ακομα ζεστα ειναι!!!

       Τα του τραπεζιου με εικονες και συνταγες μαλλον θα τα πουμε μετα τα Χριστουγεννα γιατι μου εριξε φιλη ιδεα να βαλω και φωτογραφιες ....εκτος αν βρω στο αρχειο τιποτα και σας δειξω μερικα απο οσα θα φτιαξω.
Οπως θα καταλαβες μεχρι την τελευταια στιγμη ψειριζω τα παντα και θελω να ειναι τελεια ολα.
Ετσι δε θα μπορουσε το δεντρο και ο στολισμος να ξεφυγει του κανονα....ξεκινησαμε την προηγουμενη Κυριακη και καθε μερα ολο και κατι αλλαζαμε ολο και κατι φτιάχναμε και τελικα εχθες τραβηξαμε για το αρχειο μας(κραταμε φωτοαρχειο καθε χρονιας που στολιζουμε ) τις επισημες φωτογραφιες που θα σε δειξω .

Εδω ειναι η τραπεζαρια μας (το μισο του σαλονιου δλδ)


...και εδω ειναι το δεντρο με τον μικρο καναπε και τους φιλοξενουμενους του....
Αντε καλα να ειμαστε και του χρονου!


Για σημερα δεν εχω συνταγη μελομακαρονου(εχουν πολλες σελιδες εξαιρετικες προτασεις δεν θα πω κατι εγω  καινουργιο) αλλα εχουμε κουλουρακια απο τον περιβοητο μπουφε του πρωινου που εχω ξαναμιλησει.

HOLIDAY BELLS


ΥΛΙΚΑ


280 γρ.βουτυρο(ξερετε οτι και να βαλουμε θα βγει)
360 γρ.αλευρι
200 γρ.ζαχαρη κρυσταλικη
2 αυγα
2 κουτ.γλυκου baking powder
1 κουτ.γλυκου σοδα
1 κουτ.γλυκου αλατι
1  φλιτζανι   εσπρεσσο κρυο(οχι φρεντο ,τον κανονικο απλα τον αφηνουμε να παγωσει ,και φλιτζανι εννοω του τσαγιου)

1 ασπραδι χτυπημενο(προαιρετικα)
ζαχαρη κρυσταλικη(προαιρετικα)

EKTΕΛΕΣΗ


Στο μιξερ βουτυρο και ζαχαρη και τα χτυπαμε να γινουν κρεμα.Ενσωματωνουμε τα αυγα και σταματαμε το χτυπημα.
Σε μπωλακι αναμειγνυουμε τα στερεα (αλευρι,αλατι,σοδα,μπεικιν) και τα προσθετουμε κουταλια κουταλια στο βουτυρο ενω ταυτοχρονα προσθετουμε τον καφε .
Η ζυμη πρεπει να ειναι ευπλαστη προς το σφιχτη γιατι θα την ανοιξουμε φυλλο και με κουπατ θα κοψουμε στο ζυμαρακι καμπανακια που θα τα βαλουμε σε ταψακι στρωμενο με χαρτι ψησιματος.

{Το ασπραδι και την ζαχαρη που γραφω την χρησιμοποιουμε ως εξης:
Περναμε με πινελακι τα μπισκοτακια και τα πασπαλιζουμε ζαχαρη (προαιρετικο αυτο)}

Ψηνουμε στους 190-200 βαθμους ,η ωρα εξαρταται απο το παχος που εχουν τα μπισκοτακια, για κανονικο μεγεθος(γυρω στον ποντο) θελουμε 8-10 λεπτα ,να παρουν στις ακρες λιγο χρωματακι.


TIPS
Ειναι ενα μπισκοτακι πρωτοτυπο ,λογω του καφε που δινει χρωμα και γευση ιδιαιτερη .
Εμεις τα στολιζαμε με χρωματιστη ζαχαρη κοκκινη και πρασινη αλλα στο σπιτι μπορουμε να βαλουμε απλη ή να την παραλειψουμε κιολας.
Επισης για αυτους που τους αρεσουν τα πιο αγλυκα κουλουρακια μπορουν να αντικαταστησουν την ζαχαρη με καστανη ζαχαρη ή μαυρη !
Το μονο που χρειαζεται προσοχη ειναι να πεφτει ο καφες παραλληλα με το αλευρι και τα 2 σε φυσιολογικες ποσοτητες (οχι ολα τουμπα μεσα γτ θα κοψει το ζυμαρι) και αν σας βγει λιγο μαλακο προσθεστε λιγο αλευρι με το ματι μεχρι να το δειτε στο χερι οτι μπορειτε να το ανοιξετε φυλλο(σε καλα αλευρωμενο παγκο-τραπεζι μην ξεχνιομαστε!)

Επομενη συνταγη την Κυριακη καλα να ειμαστε ,να ανασκαψουμε λιγο τα αρχεια μας !

Αποψε εχει και τραγουδακι ....το ακουγα ενω εφτιαχνα τα γλυκακια και μου το εβαλε και ο Παυλος αποψε(δε καταλαβαινω λεξη απο οσα λεει αλλα με ταξιδευει οποτε το ακουω)


23 σχόλια:

Ginger είπε...

κι ομως εγω απο σενα την περιμενα την συνταγη για τα μελομακαρονα. Αυτα της γιαγιας μου δεν ξερω να τα φτιαξω. Χαθηκε η συνταγη μετα που εφυγε και η μαμα. Ομως σου εχω δωρακι.

Παω να στο φερω....... (επιστρεφω)

Evil Chef είπε...

@Ginger

Μελομακάρονα

Υλικά:

1.300 γρ αλεύρι μαλακό
350 γρ.σιμιγδάλι ψιλό
400 γρ.νερό
600 γρ. λάδι(σπορέλαιο)
1 Πορτοκάλι ξύσμα και χυμό
1 πρέζα* κανέλλα
1 πρέζα* γαρύφαλλο
100 γρ.μέλι
250 γρ.ζάχαρη
10 γρ.σόδα
15 γρ.αμμωνία
καρύδι τριμμένο για ντεκόρ

Εκτέλεση:

-Σε μια λεκανίτσα ανακατεύω σιμιγδάλι και αλεύρι.
-Σε μια κατσαρολίτσα βάζω όλα τα υπόλοιπα υλικά και τα ζεσταίνω να υγροποιηθούν όλα τα στερεα υλικά και να χλειάνει ελαφρώς το μίγμα ,όχι να κάψει.
-Ενώνω στη λεκανίτσα τα δυο μίγματα και ζυμώνω με το χέρι για 2 λεπτά.
-Πλάθω τα μελομακάρονα και τα τοποθετώ σε ελαφρώς λαδωμένο ταψί.
-Τα ψήνουμε 20-30 λεπτά (εξαρτάται απο τον φούρνο και το μέγεθος που έχουν) στους 180 βαθμούς.
-Μόλις βγούν απο το φούρνο ρίχνουμε μερικά στο σιρόπι που είναι ψιλοχλιαρό ,όπως είναι ζεστά και αφου τα πατήσουμε με τρυπητή κουτάλα να πίουν σιρόπι τα βγάζουμε και αφου τα στραγγίξουμε όσο μπορούμε τα βάζουμε στην πιατέλα μας.Επαναλαμβάνουμε αυτή την διαδικασία για όλη την ποσότητα.
-Καθώς τα τοποθετούμε στην πιατέλα τα στολίζουμε με το τριμμένο καρυδάκι.

Σιρόπι
Υλικά:

4 φλυτζάνια τσαγιού ζάχαρη κρυσταλική
4 φλυτζάνια τσαγιού νερό
2 φλυτζάνια τσαγιού μέλι
Ξυλάκι κανέλλας

Εκτέλεση:

Βάζουμε σε κατσαρολίτσα το νερό ,την ζάχαρη και την κανέλλα και βράζουμε μέχρι πάρει βράση και να δέσει το σιροπάκι μας.Μόλις είναι έτοιμο το κατεβάζουμε από τη φωτιά και προσθέτουμε το μέλι .
Το αφήνουμε να κρυώσει προτού το χρησιμοποιήσουμε.

Evil tips:
α)1 πρέζα =Ακριβής ποσότητα είναι το 1/4 του κουταλιού της σούπας .Αν έχετε κουταλάκια δοσομετρητές υπάρχει τέτοιο ,αλλιώς στο περίπου στην μυτούλα του κανονικού κουταλιού.
β)Ζεσταίνουμε τα υγρά της ζύμης για να πετύχουμε καλύτερη ενσωμάτωση της ζάχαρης στο μείγμα.Αν τα ζεστάνουμε υπερβολικά υπάρχει ο φόβος να κάψουμε το αλεύρι.
γ)Προτιμάμε πάντα αλεύρι μαλακό και όχι αυτό που λέει για όλες τις χρήσεις.Στα μάτια μιας νοικοκυράς η διαφορά δεν φαντάζει μεγάλη αλλά είναι-με το μαλακό πετυχαίνουμε πιο αφράτες ζύμες με μεγαλύτερη διατηρησιμότητα.
δ)Δε βράζουμε το μέλι μαζί με το σιρόπι για να μην το κάψουμε .Το μέλι είναι ένα πολύ αρωματικό και ευαίσθητο υλικό και η φωτιά του αλλιώνει τα χαρακτηριστικά του αυτά.Ιδανικά το σιρόπι μας θα πρέπει να το έχουμε φτιάξει απο την προηγούμενη ωστε να ειναι κρυο εντελώς την ώρα που θα σιροπιάσουμε τα μελομακάρονα.Προσωπικά όταν το κάνω έτσι προσθέτω μέσα φλούδα πορτοκαλιού και λεμονιού τις οποίες αφήνω όλο το βράδυ μέσα να ανακατέψουν τα αρωματά τους με το μέλι και την κανέλλα.
Τα ζεστά απο το φουρνό μελομακάρονα πέφτωντας στο σιρόπι τραβάνε την ποσότητα του σιροπιού που θέλουν και κρυώνοντας έχουμε ένα αποτέλεσμα τραγανό εξωτερικά και με μελωμένη "καρδιά"!
ε)Όταν στολίζουμε την πιατέλα μας με τα μελομακάρονα μπορούμε να έχουμε ζεστάνει σε ένα μπρικάκι λίγο μέλι .Αυτό με ένα πινελάκι μπορούμε να το αλείφουμε σε κάθε στρώση που βάζουμε βοηθώντας το καρυδάκι να κολλήσει και παράλληλα να αποκτήσουν και έξτρα λάμψη τα γλυκά μας.

To αντεγραψα απο το http://theevilchef.blogspot.com/2010/12/lets-cook-x.html για να το δεις!

Evil Chef είπε...

Εφετος το λαδι το εβαλα ελαιολαδο για να γινει πιο νοστιμο και εκοψα 50 γραμμαρια απο την ζαχαρη της ζυμης και την αντικατεστησα με μελι για τον ιδιο λογο.

Ginger είπε...

,,,,επεστρεψα με το δωρακι... να δουμε μονο αν ο μπλογκερ θα μου επιτρεψει....

Σου μιλω για μια εποχη που οι εφηβοι δεν μπορεί να γνωρίζουν
Εκείνη την εποχή η Μονμαρτρη κρέμαγε τις πασχαλιές της επάνω στα παράθυρά μας και ακόμα κι αν το ταπεινο επιπλωμένο δωμάτιο που ήταν η φωλιά μας δεν έμοιαζε και σπουδαίο ήταν εκεί που γνωρίσαμε ο ένας τον άλλον. Εγώ, κλέγοντας από πείνα κι εσύ να ποζάρεις γυμνή.

La boheme, la boheme. Αυτό σήμαινε ότι κάποιος είναι ευτυχισμένος La boeme, la boheme. Τρώγαμε μόνο μιά φορά στις 2 μέρες.

Στα γειτονικά καφέ
Είμασταν άνθρωποι που περιμεναν τη δόξα και αν και εξαθλιωμένοι με άδειο στομάχι ποτέ δεν σταματήσαμ να πιστεύουμε. Κι όταν κάποιο καφέ δεχόταν έναν πίνακα σε αντάλλαγμα ενός ζεστού πιάτου εμείς απαγγέλαμε στοιχάκια μαζεμένοι γύρω απο μια σόμπα ξεχνώντας τον χειμώνα.

La boheme, la boheme. Αυτο σήμαινε "είσαι όμορφη" La boheme, la boheme, και όλοι εμείς διάνοιες.

Συχνα μπροστα στο καβαλετο μου περνούσα άγρυπνες νύχτες διορθώνοντας τις γραμμές ενός στήθους, της φιγούρας ενός γοφού και μόνο το πρωί καθόμασταν κάτω, μπροστά σ ενα καφέ με κρέμα εξαντλημένοι αλλά και ξαλαφρωμενοι Θα πρέπει να ήταν που αγαπούσαμε ο ενας τον άλλον και που αγαπούσαμε τη ζωή

La boheme, la boheme. Αυτό σήμαινε ¨είσαι είκοσι χρονών¨ boheme, la boheme και ζουσαμε με τον αέρα της εποχής.

Οταν κάποιες μέρες απο παρόρμηση βγαίνω έξω και περπατάω στον παλιο μου δρόμο δεν αναγνωρίζω πιά ούτε τους τοίχους ούτε τους δρόμους που υπήρξαν μάρτυρες της νεότητας μου. Στην κορυφή μιάς σκάλας ψάχνω γιά το εργαστήρι απο το οποίο τίποτα δεν απομένει. Το καινούργιο πρόσωπο της Μονμαρτρης φαίνεται θλιμένο και οι πασχαλιές έχουν πεθάνει.

La boheme, la boheme. Ημασταν νέοι ήμασταν τρελλοί La boheme, la boheme. δεν σημαίνει τίποτε πιά

Αυτή ήταν σε ελευθερη μεταφραση οι στοιχοι του Λα Μποεμ.

Καλο ΣΚ

Ginger είπε...

χα χα χα ειμαστε πατσι

μου χαρισες μια συνταγη που ηθελα και σου χαρισα τους σοιχους που δεν γνωριζες


σου στελνω κι ενα φιλι για ευχαριστω

Evil Chef είπε...

@ Ginger

Ειναι απο τις πιο ευχαριστες εκπληξεις αυτο το δωρο και σε ευχαριστω πολυ!!!!

Να σε εχω στα υποψην για οτι γαλλικο μου αρεσει;

Καλο Σ/Κ και σε σας!!!

ElenaG είπε...

Evil καλημέρα...η πρώτη φορα που ήρθα δεν είναι...
σε είδα και άκουσα πολλές φορες...εξάλλου σε αγαπούν αγαπημένοι και απαρατήρητος δε θα έμενες!
Τη συνταγή σου θα τη δοκιμάσω μόλις πάω Κύπρο...λέω τώρα...γιατί μπισκότα ποτε δεν έχω κάνει!ΧΑ!Τα γλυκα πάντα μου τα φέρνουν εγώ είμαι του φαγητού!!!!!!!
Καλά Χριστούγεννα να έχεις...με τους αγαπημένους σου
με υγεία πάντα και καλά μαγειρέματα...

Ginger...άπαιχτη!!!όπως πάντα...

Ginger είπε...

Evil μου αν για κάτι είμαι γνωστή είναι η ειλικρίνιά μου. Λοιπόν θα σου εκμυστηρευτώ ότι δεν μιλάω Γαλλικά γιατί δεν μου αρέσουν κι ολας. Ισως φταίει που στο σχολίο γιά 1-2χρόνια έπρεπε να τα μάθω και τα ΠΡΕΠΕΙ μου φέρνουν αλεργεία. Βρήκα ομως τους στοίχους ήδη μεταφρασμένους στα Αγγλικά (είμαι μέγα ψαχτήρι εντός κι εκτός ιντερνέτ) κι από κει ήταν εύκολο πιά να στα μεταφράσω. Το έκανα με μεγάλη μου ευχαρίστηση. Ηταν ο πιό εύκολος τρόπος να σ'ευχαριστήσω γιά την συνταγή. Καλή σου μέρα!

Ginger είπε...

...ομως αν υπάρξει κάτι αλλο γαλλικο που σου αρέσει δοκίμασέ με και μπορει να τα καταφέρω πάλι να σε κάνω να χαμογελάσεις....

homemade είπε...

καλές γιορτές...να χεις πολύ ωραία στολισμένο το δέντρο σας.....ότι σε γλυκό = καλό=γευστικό.....χαχα γλυκαντζής εδώ.....να σαι καλά χάρηκα

ασωτος γιος είπε...

πολύ σε χαίρομαι που είσαι μεσα στο κλίμα
εγώ σορρυ δε το χω αλλα χαίρομαι που το χεις εσύ
περιμένω με χαρα τη λιστα σου στον Παύλο

BLUEPRINTS είπε...

αυτά λοιπόν ήταν τα περίφημα κουλουράκια των οποίων την συνταγή προσπαθούσες να γράψεις ενώ σου αποσπούσαμε την προσοχή με τα μηνύματα και τις μουσικές, εγώ πάλι παρότι το έχω το μαγείρεμα (και σε περίπλοκες / γκουρμέ εκδοχές) με τα γλυκά (πέραν του κέικ) δεν το έχω γενικά, οπότε όταν φτιάξετε τα συγκεκριμένα θα περιμένω να τα δοκιμάσω από τα χεράκια σας, καλό σας βράδυ καθ.μαγ. (=καθηγητά μαγειρικής κι ουχί καθαρματένιε)

Coula είπε...

Να στείλω διευθυνση να στειλεις το κατιτις σου;;;;

:))))

Coula είπε...

Ζωγραφιζεις αυτες τις μερες...

Evil Chef είπε...

@ElenaG

Να σας ευχαριστησω για το σχολιο που μου αφησατε και να πω πως υπαρχει e-mail επικοινωνιας που μπορειτε να με ρωτατε για οποιαδηποτε απορια εχετε οποτεδηποτε θελησετε.

Και ποτε να μην μου γραφατε κατι δε θα συνεβαινε κατι ,αλοιμονο αλλωστε και χαιρομαι που οι κοινοι μας δικτυακοι γνωστοι σας ειπαν κατι για μενα .
Και αυτοι που ειπαν κατι καλο και τους ευχαριστω και αυτοι που ειπαν κατι κακο και τους ευχαριστω διπλα(μην πω τριπλα) γτ αυτο δειχνει οτι το μαρκετινγκ δουλευει καλα και πειθουμε για αυτο που πουλαμε....και οι 2 κατηγοριες σας φεραν εδω!!!

@Ginger

Η ειλικρινεια ειναι γνωρισμα των Επτανησιων μαλλον....
Εσυ εισαι πιο ευγενικη απο μενα (που πολλες φορες λεω σε οπιους πραγματικα νοιαζομαι την απολυτη αληθεια χωρις να σκεφτομαι πως θα την παρουν και γι'αυτο στεναχωριομαστε καποιες φορες μεχρι να τα ξαναβρουμε).

Στα γαλλικα εχω και εγω αλλεργικο και να σκεφτεις εδω το κοριτσι ξερει γαλλικα αλλα δε το ρωταω γτ το πρηζω με ενα σωρο αλλα πραματα
και δε θελω να του φορτωνομαι και μ'αυτο.

Επισης εχω ξαναπει οτι η γνωση ειναι δωρεαν και γι'υτο οφειλουμε να την μοιραζουμε.
Τις συνταγες αυτες δε τις εφτιαξα εγω ,απο καπου τις βρηκα και αφου τις δουλεψα και μου αρεσαν, τις κρατησα.
Αυτος που τις δημιουργησε τις αφησε ελευθερες να κυκλοφορουν για να κανει τον κοσμο πιο γλυκο και πιο ομορφο!
Δε χρειαζεται λοιπον ουτε να ευχαριστειτε ουτε να αισθανεστε καποια υποχρεωση.
Η δικη μου ανταμοιβη ειναι οταν ακουω οτι κατι που εφτιαξε καποιος του πετυχε και το απολαυσε!
Μονο αυτο!

Evil Chef είπε...

@ homemade

Να σου ευχηθω και εγω το αντιστοιχο!
Το δεντρακι δειχνει ωραιο σε ολους εκτος απο μενα που ειμαι ψειρας!

Και εγω ειμαι του γλυκου και γι'αυτο οταν επρεπε να διαλεξω μερια στην κουζινα πηγα στην μικρη αριστερα(στα γλυκα) και εδω προσεχως θελω να παιρνετε συνταγες απο την "διαδρομη μου" που δε κυκλοφορουν στο διαδικτυο και ειναι ευκολες να εκτελεστουν.

@ ασωτος γιος

Κοιτα να δεις τι συμβαινει...
Τα 2009-2010 μετρησαμε ενα μπαραζ απωλειων και κακων στιγμων και δεν υπηρχε διαθεση για τιποτα ,δε μπηκε στο σπιτι ουτε ενα λαμπακι και οι κουτες παραμειναν στην αποθηκη.
Φετος σε κοντρα ολων αυτων που μας συμβαινουν ειπαμε να στολισουμε και να ανοιξουμε το σπιτι μας ,ετσι για να αλλαξει λιγο ο αερας ....

Προσπαθουμε να κλεψουμε λιγη χρυσοσκονη απο το παραμυθι αυτο γιατι στην ζωη μας επικρατει πολυ καρβουνιλα και επισης ειχαμε αναγκη απο λιγο χρωμα....

Evil Chef είπε...

@ BLUEPRINTS

Αυτη η συνταγουλα δεν ειναι τοσο δυσκολη ωστε να μου φαει τοσες ωρες να την γραψω...αλλου ηταν το προβλημα.
Ειπα θα ακουσω την εκπομπη και θα την βαλω..ομως η συνταγη ειναι απο εναν Αμερικανο σεφ που γνωρισα το 1999 οταν δουλευα σε καποιο μαγαζι ,και τροφοδοτουσαμε με διαφορα γλυκα το ξενοδοχειο που ηταν αυτος υπευθυνος.
Τα Χριστουγεννα εκεινης της χρονιας μας ζητησε κατι cookies να του βγαλουμε και μας εδωσε τις συνταγες σε χαρτια τυπωμενες αλλα με αμερικανικα μετρα!!!
Τις μετατρεψαμε σε ευρωπαικα αλλα εγω κρατησα τα πρωτοτυπα που δεν ειχα βαλει τις αναλογιες ,οποτε επρεπε να ξανακανω τις μετατροπες και να προσεχω να ειναι σωστες και επιπλεον να τηλεφωνησω και στο πρωην συνεργατη να τα σιγουρεψω αν ηταν δυνατον.
Με αυτα που διαλεξε η Ζουζουνα και αυτα που λεγοταν και γραφοταν δεν ηταν δυνατον να κανω δουλεια!
Ευτυχως μου τα επιβεβαιωσε και ο αλλος συναδελφος και τα εβαλα.

@ Coula

Εσυ αν θες να μου πεις τι θες να φτιαξω να παρεις την αφεντια σου και να ερθεις να το απολαυσεις με καφεδακι ή οτι αλλο θες στην εστια μας...αδυνατουλα εισαι δε πιανεις και πολυ χωρο ,δε τρως και πολυ ,μια χαρα θα τα περασουμε!!!

Τι εννοεις ζωγραφιζω;
Εχεις δει δικες μου ζωγραφικες;
Τα alien στο σινεμα λιγοτερο τρομακτικα ειναι απο τα δικα μου ανθρωπακια!!!!

Κοπελλούα είπε...

Ωραίο το στόλισμα του σπιτιού!! Σήμερα φτιάξαμε κι εμείς τα μελομακάρονά μας... Και πετύχαν αρκετά μπορώ να πω!!! Αντε να μπαίνουμε στο κλίμα σιγά σιγά :)

ΦΟΥΛΗ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Evil Chef είπε...

@ Κοπελλούα

Να σε ευχαριστησω για τα καλα λογια και για το σχολιο σου και να σου ευχηθω να περασεις οσο πιο ομορφα γινεται αυτες τις μερες!

@ ΦΟΥΛΗ

Δεν ειναι ολα τελεια ,μην ξεγελιομαστε ,απλα φορεσαμε τα γιορτινα μας σε πεισμα της κακοτυχιας και της μουτζας...γκρινιαζουμε σε λιγες μερες παλι ....ας κανουμε ενα διαλλειμα!

mahler76 είπε...

δίαιτα και Χριστούγεννα δεν πάει μαζί βρε. Και του χρόνουυυυ

christina είπε...

αυτά τα άπλυτα,με στοιχειώνουν κάθε φορά.ούτε εμείς έχουμε πλυντήριο πιάτων....
ωραία και τα μελομακάρονα σου και ο στολισμός σου και όλα...
καλημέρες και καλή εβδομάδα...
φιλιά!

Evil Chef είπε...

@ mahler76

Λες να μην το ξερω ;
Αλλα παραδοξως φετος κρατιεμαι μακρυα απο ολα λες και εχουν συρματοπλεγμα γυρω τους!!!

@ christina

Το στολισμο της "πλατειας" τον ανελαβε το κοριτσι του σπιτιου με την δικη μου συμπαρασταση.
Τα της κουζινας τα εχω αναλαβει εγω και δεν θελω κανεναν στα ποδια μου !!!
Σιγα που θα μασησουμε στα πιατα των Χριστουγεννων...εχουμε πλυνει...
τι νομισες ετσι ξαφνικα γιναμε υπευθυνοι;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.