Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2011

5 Κι άλλες προτάσεις...(edited at 17:38)

   Λένε οτι οι συλλέκτες και αυτοί που επαίρονται για κάτι που έχουν(και είναι και ψιλοδυσεύρετο) δεν αποκαλυπτουν ποτε τις πηγες τους.
Εγω είμαι της λογικης οτι η γνωση και η μουσικη ειναι 2 πράγματα που οφείλουν να κυκλοφορούν και να μοιράζονται στον κόσμο ,γιατί συμβάλουν στην πνευματική και όχι μονο βελτιωση μας,οποτε οποιος μπορει κατι να μεταδωσει  ωφείλει να το πραττει.
Εχθες σου έδωσα μια σελίδα με σπανιες ηχογραφησεις και σημερα επιστρεφω με μερικες ακομα σελίδες με ανάλογο περιεχόμενο.

T.U.B.E
Αγγλόφωνη σελίδα με απίστευτο υλικό απο πάρα πολλά είδη .

Soundboard
Aπο τα εξαιρετικοτερα μπλογκ στο είδος του ...χωρις την τεραστια ποικιλία με μνημειωδη ποιοτητα σε οτι διαθετει για κατεβασμα.Εννοείται πως υπάρχουν εξαιρετικά σπάνιες ηχογραφήσεις (οπως αυτη που τσιμπησα το πρωι)

Βootleg addiction
Rock βασικα ηχογραφησεις σε καλη σχετικα ποιοτητα.

SO MANY ROADS TO EASE MY SOUL -CLASSIC ROCK  IN CONCERT!
Σελίδα λατρεία!!!Εχει την παλιότερη ζωντανή χογράφηση που εχω συναντήσει μέχρι στιγμης ,απο το 1956!
Δε συζηταμε για καποιο τεραστιο αρχειο αλλα υπάρχουν ηχογραφήσεις παλαιοτερων δεκαετιων απο καλλιτεχνες της εποχης που δεν υπάρχουν πουθενα αλλου.Χρονικά το φτάνει μεχρι και σημερα ,αλλα με συναυλιες τραγουδιστωνπου συνεχιζουν απο τοτε και οχι με συγχρονα ονοματα.

Blog Stoned
Ειδίκευση σε Stones αλλα με εξαιρετικα και τα υπολοιπα live που φιλοξενει.

Rock and Pop Bootlegs
Εδω εχουμε ενα ακομα αρκετα ενημερωμένο μπλογκ με αρκετα "αρχαια"ευρήματα(υπαρχει ηχογραφηση του 1958 απο Beattles).Aρκετα μουσικα είδη και πολυ καλη ποιότητα στα HQ Audience και Soundboard .

Ηear Rock City
Classic rock & hard rock ηχογραφησεις σε διαφορες ποιοτητες(σχεδον παντα στα ποσταρισματα του δηλωνει την ποιοτητα σε οτι ανεβαζει)

Kαι αφου κλείσαμε με τα bootlegs ,να σου προτείνω και ένα ελληνικό μπλογκ που ασχολιέται με μουσικά και όχι μονο θέματα .
URBAN ASPIRINES
Η μουσική τους θεματολογία κινείται συνήθως σε ελληνικές παραγωγές και καλλιτέχνες που δεν ακούγονται σε maistream κοινοτητες και ραδιοφωνα και αναλόγου υφους ειναι και οι αγγλοφωνες προτιμησεις τους.
Στα λοιπα τους κείμενα ασχολιούνται συχνά με την επικαιρότητα που την περνανε απο το δικό τους πρισμα πριν την αποδώσουν σε μας!

Τρίτη και συννεφιασμένη ...μου χαλάει την διάθεση ....δεν εχω σκεφτει τίποτα για το βραδυ και απορω τι θα παιξω ...

Μεχρι τα μεσάνυχτα κάτι θα εχω βρει....αλλά μεχρι τότε να σου στείλω μια καλημέρα μουσική.





Edit 


Oχι που δε θα έβρισκα!!!
Και η σημερινή εκπομπούλα είναι αρκούντως ξεχωριστή γιατί θα παίξουν αγαπημένα Jazz κομμάτια!
Δε το ειχα τολμησει αλλα ειναι τετοια η διαθεση που ψαχνοντας να βρω πηγε κατευθειαν εκει το ποντικι και το αποφασισα.
Λογικα στις 24:00 (εκτος συγκλονιστικου απροοπτου) με μουσικη καταλληλη για το κλεισιμο μιας δυσκολης μερας...


Το λινκ υπάρχει δίπλα ,μην το βαζω και εδω!

5 σχόλια:

christina είπε...

θα περάσω να τις δω τις σελίδες που προτείνεις,θα έχουν ενδιαφέρον...έχω εκπομπή σήμερα και μια γιορτή μετά,θέλω να πιστεύω πως θα σε προλάβω απόψε!!!!
πολλά φιλάκια!!!

Coula είπε...

Δε θα τις δω γιατι ειμαι αρρωστη!!!!

Θα σε εμπιστευτω και θα ακουω στις εκπομπες σου λαμβανοντας μουσικες γνωσεις η ανιδεη!

Ginger είπε...

ΕCh σ'ευχαριστώ γιά τα καλούδια,,, θα τα συλλέξω απ'το σπίτι γιατί εδώ στη δουλειά μας έχουν κλείσει κάποιες προσβάσεις. Εχω την ίδια γνώμη με σένα για τις γνώσεις. Εκτός προς τον εργοδότη μου, με όλους τους άλλους μοιράζομαι τις γνώσεις και τις μικρές ανακαλύψεις γιατί ετσι εξοικονομούμε χρόνο και γινόμαστε όλοι σοφότεροι. Μου κάνει πολύ κέφι να μοιράζομαι....

Νάσαι πάντα καλά..... μακροπατριώτη (από Κεφαλλονιά η καταγωγή μου ;-)

Evil Chef είπε...

Χριστίνα μου εγω εκει θα 'μαι με αλλο υφος και με διαθεση αλλων δεκαετιων.
Το βραδακι θα σε ακροαστω ...ποσο δε ξερω γτ εχω και καπου να παω σε λιγο.

Κουλα ,μην αγχωνεσαι ,οι σελιδες ειναι εκει ,δεν φευγουν....αν και μεταξυ μας δε νομιζω οτι θα σου πουν και πολλα πραματα (δεν εχεις εσυ το μικροβιο!)

Ginger ,με εκπλησεις ευχαριστα γτ δε γνωρίζω τι ακριβως μουσική προτιμας και αυτα τα μπλογκ εχουν κυριως ηχογραφησεις απο κλασσικες ροκ μπαντες (ειδικα δεκαετιας 70) .
Θ ηταν πολυ ευχαριστο να ανακαλύπταμε και κάτι αντιστοιχο με ελληνικό ρεπερτόριο γιατί υπάρχουν σε αρχεια πολλές ζωντανες ηχογραφήσεις εξαιρετικων συναυλιων και προγραμμάτων που δεν γνωριζουν οι νεοτεροι οπως εγω και θα μας αρεσε να εξερευνησουμε.

golden είπε...

Τι όμορφο ταξίδι και το σημερινό !
Με ξεκουνάς απ' τη βαρεμάρα μαγειράκο κάθε ΤριτοΚυριακή .
Επίσης να πω ότι είσαι υπεύθυνος για το σκατζόχειρα που μάλλον ψόφησε στο mac με το που είδε την ανάρτησή σου κι ακόμα ακούει μουσικάρες ^^
Cheers !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.