Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2011

8 Προτάσεις και αναμνήσεις

         Ο μήνας εχόντος καλώς δείχνει 5 πλεον και ο καιρός θυμίζει έντονα του προηγούμενους Δεκέμβρηδες (τουλάχιστον 3) που δεν γνωρίζαμε αν γιορτάζουμε Χριστούγεννα ή Πάσχα(με 18 βαθμούς μια σύγχυση την τρως).
Θυμάμαι όταν ήμουν πιτσιρίκος οτι τετοιο καιρό συνήθως ντυνόμασταν με χοντρά πουλόβερ και στην Πάρνηθα χιόνιζε(και περιμέναμε πως και πως την Κυριακή για να μας πάνε να παίξουμε με το χιόνι).
Επίσης οι δρόμοι και τα τότε πολυκαταστήματα βγάζαν μια εικόνα γιορτής στα παιδικά ματια μας ,καθώς ήταν στολισμένα αμφότερα και συναντούσες σίγουρα περισσότερους χαμογελαστούς ανθρώπους....το Σάββατο με κυκλοφόρησε το κορίτσι σχεδόν όλη μέρα στα μαγαζιά που ήθελε να πάει (τα μισά ,τα υπόλοιπα προσεχώς) όχι για να ψωνίσει αλλά για να δει λίγο χρώμα και να πάρει καμία ιδεα για το σπίτι.
Δυστυχώς η κατήφεια έχει χτυπήσει και αυτό τον κλάδο καθότι τα περισσότερα καταστήματα με στολίδια και διακοσμητικά εχουν πολύ κακόγουστα και προχειροφτιαγμένα πράματα .....οταν σε 4 μαγαζιά μια γυναίκα βρίσκει μόνο 2 στολίδια να της αρέσουν και τα αγοραζει  αυτό σίγουρα κάτι λέει (να δουμε στο δευτερο μέρος της γυρας τι θα δούμε).
Για το κόσμο να μην μιλησουμε ....οι περισσότεροι ενήλικοι είχαν την φατσα του κατάδικου που μόλις ακουσε τα ισόβια ,τα παιδάκια κλασσικά ήταν στη δική τους διάσταση αλλα όχι τόσο "ζωντανά" όπως άλλες φορες ...αυτό το επανειλλημένο μη και όχι των γονιών και μάλλον το φροντηστήριο που είχε προηγηθεί στο σπίτι τα είχε ορισμένα κάπως κουμπωμένα....θα μου πεις δεν εχεις παιδια να ξερεις τι δύσκολα που βγαίνει τωρα ,αλλα και στην οικογενειά μου δεν είχαμε ποτε την τρελή άνεση αλλά παρόλα αυτά η μητέρα μου μας άφηνε να εκδηλωνόμαστε και να ονειρευόμαστε αγγίζοντας τις συσκευασίες των παιχνιδιών και με τον μοναδικό της τρόπο μετα χωρίς να μας καταστρεψει εντελως την σαπουνόφουσκα μας αγόραζε οταν μπορούσαν οτι ήθελε...το όνειρο και το παιχνίδι στο παιδί είναι πολύ σημαντικοί παράγοντες για την εξελιξή του ,μην βάζουμε τα παιδιά στην αυστηρη λογική του Δ.Ν.Τ απο τωρα ...μπορούμε να βρούμε ενα τρόπο και τα 2 να πετυχαίνουμε και οι δικαιολογιες περι πολλών προβληματων και αγχους και των λοιπων εμένα μόνο ένα πράγμα μου δείχνουν ...οτι με όλα αυτα που μας συμβαίνουν κάποιοι γονείς επειδη είχαν συνδεσει την αγάπη με την ύλη δε βρίσκουν τον τρόπο να την εκφράσουν στα παιδιά τους και καταφεύγουν σε τετοιες μεθόδους(του οχι και του μη).
Το παιδι (πιστευω) δε χρειάζεται πολλά για να αγαπησει τον γονιο του ...οι γονείς δείχνουν να το αγνοούν και βγάζουν ενα ελλειμα τετοιου ειδους σε αυτα....ας θυμηθουν ποσο ευτχισμενοι ηταν αυτοι με τα λιγα τοτε(ως παιδια) και ας το δοκιμάσουν και σαν γονεις...δεν θα χασουν ...νομίζω....

      Σήμερα εχω να σου προτείνω και ενα blog που ανακάλυψα εντελώς τυχαία και παρότι ότι το θέμα του δεν ανήκει στην σφαίρα των ενδιαφερόντων μου ,μου προκάλεσε πολυ ενδιαφέρον και η θεματολογία του και η αισθητική του...μια λεπτομέρεια ,το μπλογκ είναι στα ισπανικά που είναι και η γλωσσα του ιδιοκτήτη του ,ενός ωραιου τύπου αποτην Αργεντινή.
http://sexandthebici.blogspot.com/

Αυτό είναι το blog  του biciman ,που απο τον τίτλο καταλαβαίνεις οτι έχει να κάνει με τον έρωτα του συγκεκριμένου για το ποδήλατο.Και όχι μόνο αυτό ,υπάρχουν και κινηματογραφικές προτάσεις του, και προσωπικές μουσικές συλλογές που οπως λεει τον συνοδεύουν στις ποδηλατοδρομίες του και γενικότερα το όλον σου βγάζει μια μυρωδια πολύ νοσταλγική ,ειδικά μέσα απο τις παλιές ασπρομαυρες φωτογραφιες ηθοποιών με τα ποδηλατά τους.
Ειτε ξέρεις την διάλεκτο είτε όχι ρίξτου μια ματιά γιατί η γλωσσα της εικόνας και των συναισθημάτων ειναι διεθνης και κοινή για όλους...

Δεύτερη πρόταση και μουσική αυτή την φορά στη γαλλική γλώσσα!
http://vivalesbootlegs.blogspot.com/

Είναι όπως αντιλαμβάνεσαι απο τον τίτλο μια πηγή σπάνιων ζωντανών ηχογραφήσεων(οι περισσότερες που εγω τουλάχιστον εχω κατεβάσει είναι και σε εξαιρετική για bootleg πάντα ακουστική) που καλύπτει με περίοδο ζωντανων εμφανίσεων 40+ ετων απο τα τελή των 60's μέχρι και πρόσφατα.
Επίσης στην blogroll η ιδιοκτήτρια προτείνει και άλλα παρόμοια μπλόγκ και αν έχεις λίγη τρέλα με τις ζωντανες ηχογραφήσεις(οπως εγω)θα βρεις την χαρά σου και θα ξεχάσεις να σηκωθεις απο την καρέκλα (την αγορά έξτρα σκληρού δισκου την παραλείπω γτ αυτη η αναγκη παρουσιαζεται πολύ συντομα!)
Εχω "τσιμπήσει" πολλά διαμαντάκια απο αυτες τις σελιδες και δε τις εχω εξαντλήσει και χαρη σε αυτές προετοιμάζεται εκείνη η εκπομπούλα με αποκλειστικά live εκτελεσεις!

Στο σπιτάκι εδω φετος δε στολίσαμε υπερβολικά ...βάλαμε μόνο ενα δεντρακι που μπορει οποιος επισκεπτης θελει να βαζει ενα δωρακι (θα τα ανοιξουμε 31/12) και στην playlist πήρα έμπνευση απο κάποιο σχολιο της Αθηνας κάπου περι τζαζ εκτελέσεων χριστουγεννιάτικων τραγουδιων και σε αυτο το πνευμα κινηθήκαμε (σχεδον στο 90% ).

Το βραδυ μετα τις 21:00 θα περασω απο την νεα μου ανακάλυψη τον Παύλο!  (εχει και παρεακι απόψε)

Καλη βδομάδα να εχουμε !!!

8 σχόλια:

Αθηνά... είπε...

Ok! Θα βρεις δύο κουτιά με το ίδιο δώρο. Μια εβδομάδα διακοπές για εσένα και το κορίτσι σε όμορφη παραλία! Την πρώτη φορά δεν ήξερα ότι πρέπει να γράψω το όνομά μου στα αγγλικά. Οπότε το ξανάφησα. Οι διακοπές στην παραλία είναι για μία εβδομάδα μόνο. Μην το δείτε δυο φορές και φύγετε για 15 μέρες!

Αθηνά... είπε...

Το δεύτερο βλογ που προτείνεις είναι πάρα μα πάρα πολύ ενδιαφέρον.

Αθηνά... είπε...

Οι τζαζ-σουίνγκ εκτελέσεις των χριστουγεννιάτικων τραγουδιών που ακούγονται στο βλογ σου είναι απολύτως του γούστου μου!

Αθηνά... είπε...

Ιδιαιτέρως το Christmas in New Orleans με Armstrong είναι από τα καλύτερά μου!

Αθηνά... είπε...

Για να μην αναφέρω και το Merry Ghristmas Baby με τον Charles Brown!!!

Αθηνά... είπε...

Και για την περίπτωση που δεν το έχεις καταλάβει εδώ μέσα θα περάσω Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά!!!

christina είπε...

έψαξα να βρω κουραμπιέδες,μελομακάρονα και δίπλες αλλά δεν βρήκα στα δώρα,και έτσι επειδή είμαι πολύ λάρτζ είπα να σου πάρω ένα ποδήλατο,θα ανεβάζεις το κορίτσι επάνω και θα κάνετε βόλτες...όχι όμως ακόμη γιατί κάνει κρύο..να ανοίξει λίγο ο καιρός!!!
καλό βράδυ!φιλιά!

Evil Chef είπε...

@ Αθηνά...

Ψηνομουνα να κανω και μια εκπομπουλα με τετοιο υφος αλλα δεν νομιζω οτι ξερουν αρκετοι απο τετοια μουσικη οποτε την παιζω στο κοριτσι που την εκτιμαει!
Ξερεις τι τραβηξα μεχρι να βρω αυτες τις εκτελεσεις;
Ενω εχω πολλες ωραιες στο αρχειο στο προγραμμα δε μου τις εδινε και ετσι εβαλα και μερικα ακομα για να συμπληρωσω .
15 μερες που να παμε;
Εχουμε και το ζωντανο να φροντιζουμε!
Το μπλογκ με τα live ειναι μεγαλη λατρεια και προσεχως θα σας μαθω κι άλλα τετοια για να εμπλουτίσετε τις γνώσεις σας και την συλλογη σας!


@ christina

Ποδηλατο;
Ηθελε ενα η μικρη!
Σε ευχαριστει!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.