Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2011

5 Just a perfect day.....

   Όταν ξεκίνησα την συνεργασια με το ραδιοφωνο που βρισκομαι τωρα έμαθα και ενα νεο προγραμμα για την μεταδοση εκπομπης γιατι στο προηγούμενο φορουμικό ραδιοφωνο μας χρησιμοποιούσαμε κάποιο άλλο.
Φυσικά εγω ως λάτρης του φρέσκου δεν έμεινα στην έκδοση που μου είχαν προτείνει και κάπως γνωρίζαν όλοι αλλά βρήκα την τελευταία(με ολα τα ξεκλειδωματα δωρεαν!) και την εγκατέστησα.
Φυσικα τεχνικες γνώσεις για όλους αυτους τους πίνακες που είχαν οι ρυθμίσεις δεν είχα ,ουτε και φυσικά έψαξα να μαθω γτ τα ξερω ολα και το αποτέλεσμα αυτου να μην δουλεύει σωστα το όλον...χαμηλά μικρόφωνα ,δυσκολία να μιλήσω με "χαλί" απο κάτω και άλλα τέτοια.
    Μέχρι που την Κυριακη που η γκαντεμιά χτύπησε κόκκινο(η γνωστη που φερνουν 2 συγκεκριμένα ατομα που οποτε ερχονται με πεταει εξω ο σερβερ και τρελαίνεται η συνδεση μου-που μεχρι τοτε είναι σπαθί) και μεταπήδησα στο παλιο γνωστό ετερο προγραμμα για να βγαλω το υπολοιπο.
Φίλος που ακουγε απο τις σκιες(και που με την βοηθεια του στηθηκε το παλιο ραδιοφωνο) μου στέλνει μηνυμα και κάποια λίνκ με τεχνικες οδηγίες για την εκδοση του προγράμματος που εχω  και χθες το πρωι με την βοηθεια αλλου φιλου φτιάξαμε τους οδηγους στην καρτα ηχου ,ρυθμίσαμε και τις παραμέτρους του προγράμματος και  είμαστε εντελως ΚΟΜΠΛΕ!(δουλευουν ολα ελβετικο ρολοι!)

   Αλλα επειδη εγω με την χαρα εχω τσακωθει και οποτε χαιρομαι πρεπει να το πληρωνω ακριβα  ετσι και χθες ο αγραφος αυτος νομος ξαναχτύπησε....
2 μερες δε κοιμομουν καλά ,μιλάμε για πολυ αστατο υπνο ,ξυπνάγαμε το πρωι και κρυωναμε γτ τα σκεπασματα τα ειχα τραβηξει και πεταξει κατω απο το κρεβατι!!!
Είχα και ενα απίστευτο βάρος στο στήθος και ενα φούσκωμα και τα απεδιδα στο αγχος ....ετσι για να χαλαρώσω εφτιαξα ενα τσαγάκι με διαφορα καταπραυντικά βοτανα  που χρησιμοποιει και η μανούλα μου και μελι και έκατσανα το απολαυσω με 3 κουλουρακια γλυκανισου απο το νησι.
Ωραιο το τσαγακι ,ωραια και τα κουλουρακια ποτισμενα σε αυτό ....και ενιωσα κάποια στιγμη να λειτουργει το "μέσα" μου ...οποτε κομιξ ανα χείρας κι βουρ!
Αισθάνθηκα ένα πελωριο αδειασμα και μια ηρεμία στο στήθος και το φουσκωμα να φεύγει και υποψιαστηκα οτι μάλλον δε λειτουργουσα με ολα αυτα τοσο καλά το Σ/Κ και γι'αυτο υπήρχαν όλα αυτα τα συμπτώματα.
Με το που εκατσα μετα στο γραφειακι για την περατζαδα στο μπλοκοχωριο ,δευτερο σημαδι οτι πρεπει να ξαναεπισκευτω τα "ιδιαιτερα" διαμερισματα...κομιξ νεο ανα χειρας και μέσα...μην στα πολυλογώ αυτο επαναλήφθηκε 7(!) φορες ακόμη με αποτέλεσμα να καθαρίσει εντελώς το συστημα μου (2,5 κιλα κατω με εδειξε το βραδυ η ζυγαρια) αλλά εγω να μην μπορω να κατσω κανονικά σε καρεκλα ...
Σε όλο αυτο βάλε και το κοριτσι που βρηκε ευκαιρια να με πειραξει λέγοντας μου διάφορα και εκμεταλευομενη τον πόνο μου....τουλάχιστον το διασκεδάσαμε και κάπως το ξεχασα.
Ξαπλωσα να κοιμηθω χωρις να το σκέφτομαι αλλά τρεμω στην ιδεα ενος δευτερου γυρου σήμερα!

     Η σημερινη μερα μεχρι στιγμης παει καλα ...θα κανω κατι δουλειες εξω σε λιγο οποτε θα φυγω (αν δε προκυψει τιποτα!) και σκεφτομαι κατι ελαφρυ να φαμε για το καταβεβλημενο συστημα μου.
Μαλλον μακαροναδα λευκή για μενα -με σαλτσα για το κοριτσι- βλέπω στον οριζοντα ...καλη επιλογη και συστημενη απο φιλο δοκτωρα.

Το βραδάκι έχουμε ραντεβού ...και απόψε και νωρίτερα θα ξεκινησουμε δλδ στις 23:00 και έχουμε την συνέχεια της προηγούμενης Τρίτης με τις απώλειες.
Οχι όμως αυτες που εχουν αποδημησει εις Κυριον αλλα τις αλλες  που αφορουν ζωντανους αποκλειστικα.
Χαμενοι συντροφοι/εραστες,φιλοι ....  και αυτοί που για κάποιο λογο ενω είναι ακόμα μαζι μας εχουν αρχιζει να ξεμακραινουν ή αυτοι που θελουμε να ερθουν πιο κοντα και δεν παιρνουν τα μηνύματα...για αυτά που περιμέναμε απο καποιους και ποτε δε μας τα δωσαν.....
Μια διαφορετική Τριτη απο τις συνηθισμένες ,μια εκπομπη  για αυτους που φυγαν και για αυτους που καθυστερουν αδικαιολογητα(;) να πλησιασουν , για αυτα που ονειρευόμασταν και παρέμειναν ονειρα....
Τόλμαμε και μιλάμε για όλα αυτα που μας πονέσαν τοτε και για αυτά που περιμένουμε με τραγούδια αγαπημένα ...το μήνυμα θα κυκλοφορεί ελεύθερο και θα βρει τον τρόπο να παραδωθει στον εκαστοτε παραληπτη του...

Αν νιωθεις οτι κατι θες να πεις με τις αγαπημενες σου μελωδιες ελληνικες και ξένες αποψε στις 23:00 στο GHSRadio σε περιμενουμε ....γτ και αποψε οι ακροτες μας θα φτιαξουν το προγραμμα και θα στολισουν την νυχτα με τις επιλογες τους.

Τραγουδακι απο την κασετοεποχη σχετικό με την αποψινη βραδυα...



Υ.Γ .Το βραδακι απο τις 21:00 μεχρι τις 23:00 στον Ανατολικο εκπομπαρει η Χριστίνα  και σκοπευω να περασω μια βολτουλα να την ακουσω.Για οσους δεν γνωριζουν την εκπομπη ειναι μουσικη κατα βαση με εξαιρετικες επιλογες απο την προσωπικη της δισκοθηκη!

5 σχόλια:

ασωτος γιος είπε...

αν είμαι σπίτι έχεις το λόγο μου θα σε ακούσω
αυτό το κωλοαγχος μπορεί να κάνει πολλά

christina είπε...

διώξε τα άγχη,δεν βοηθούν πουθενά...
ωραίο το θέμα με τις απώλειες,θα είναι σούπερ όπως κ την προηγούμενη φορά...
ευχαριστώ για την εκπομπή...καλό απόγευμα...φιλιά!

Venus on fire είπε...

1)Γαστρεντερίτιδα το λένε ,περαστικά.
2) Μου χρωστάς ένα μέιλ για την τανία που σου ζήτησα.
3)Την Κυριακή έφυγα γιατί νευρίασα με τις ανανεώσεις που δεν με "βάζανε" ,τελικά στο τσατ καιαπεχώρησα χωρίς καληνύχτα .
Είμαι απαράδεκτη,αλλά με ξέρεις πια και δεν σου ζητάω συγγνώμη γιατί τα σιχαίνεσαι.
Αν ξεκινήσεις στις 11 θα σε ακούσω ,αν πας πιο αργά πάλι θα σε ακούσω αλλά όχι για πολύ.
Αυτά ..και τα υπόλοιπα το βράδυ.

golden είπε...

Ακούσαμε Χριστίνα , Μάρω και συνεχίζουμε με μαγειράκο .
Αφού είχες τα κουλουράκια με το γλυκάνισο δεν έβαζες ένα ουζάκι με κανά μεζέ να ισιώσεις για τα καλά ?
Now playing : Πασχαλίδης Μ . - Ακόμα σ' αγαπώ
Cheers ^^

ΦΟΥΛΗ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.