Τετάρτη, 30 Νοεμβρίου 2011

7 Καλως τα κι ας αργησαν

   Οταν περνάς μια δύσκολη νύχτα ,υποψιάζεσαι ότι και η μερα που ερχεται δε θα διαφέρει πολύ....
Έτσι ακριβώς συνέβη και σήμερα...ξύπνησα με την αίσθηση ότι έχω στην θέση της μύτης μου ενα πεπόνι.
Μη γελάς αυτο ακριβώς αισθανόμουν ...κοίταζω τον καθρέφτη και βλέπω ότι έχει την συνήθη διόγκωση που μαρτυράει ένα και μόνο πράγμα πράγμα..αλλέργικο σοκ που επηρρεάζεται απο την χρόνια ιγμορίτιδα.(εχω μάθει και κάνω διαγνωση τόσες φορες που το έχω πάθει)
Παίρνω το γιατρό τηλέφωνο ,του ψιλοεξιστορώ την κατάσταση και μου λέει "Πάρε την κάρτα(της ασφάλειας) και έλα Παλαιο Φαληρο να σε περάσω σα προγραμματισμένη εξέταση "

     Μια και δυο φτανω στην κλινική ,δίνω την καρτούλα στις κοπελιές στην υποδοχη και βουρ για το γιατρό.
-"Μην πεις τίποτα...σε καταλάβα απο την φωνη...δε μπορεις να το κρύψεις..."
Καταλαβαίνεις τι γιατρός-περίπτωση είναι ...χαβαλες τυπος και εξαιρετικός επιστήμονας ...χαρη σε αυτον ειχα να αρρωστήσω 4 χρονια ...ναι δε κάνω πλάκα ...όταν μου εσκασε ενα χοντρό αλλεργικό σοκ (εβγαζε αίμα η μύτη πηγμένο αντι για βλέννα ,τετοια ομορφιά) ,ο δοκτωρας εψαχνε να βρει το καταλληλο φαρμακο που θα αντιμετωπιζε το προβλημα και δοκιμάσαμε διάφορους συνδυασμούς φαρμάκων μέχρι να το βρούμε...ολο αυτο πήρε 24 μέρες ,οπότε υποψιάζεσαι τι είχα καταναλώσει...εξαιτίας αυτων που με ταίζε δε με απειλήσε τιποτα για 48 μήνες μετά(ουτε τα εμβόλια του στρατού τετοια επιτυχια).
Μου εδωσε την απλη αγωγη ,μου είπε να μην μιλάω πολύ λίγες μέρες και δυσκολεύομαι στις ανασες και μου εξήγησε οτι ολο αυτο με το στομαχολογικο προερχοταν απο εκει και η πηγή εκδήλωσης ολων ηταν το πολύ στρες.
Δε μου είπε το μαγικό να μην αγχώνομαι ,γιατί αυτός είναι τρις χειρότερος απο μένα ,απλα αρκέστηκε στην φιλική συμβουλή πως αν πεθάνω θα γλιτώσω οντως απο ολα αυτα αλλά δεν ξερουμε αν εκει που θα παω θα μου αρέσει ,οπότε ως εκ τουτου μένουμε Ελλάδα και προσπαθούμε με ψυχραιμία να επιβιώσουμε.
Επέστρεψα ,πήρα το πρωτο χάπι και περιμένω σε 3 μέρες να επανέλθω.

        Εψες λοιπόν ,ένιωσα κάποια στιγμή μια δυσφορία αλλά είπα θα'ναι απο την αυπνία και την κούραση.
Οταν χρυσό μου δε σου βγαίνουν οι αναπνοες να πεις 3 προτασεις στην σειρά ,τότε εχεις θέμα.
Βασικά θέμα είχα απο νωρίς γιατί το βράδυ αγριεύει αυτό το πράμα αλλα δε το πήρα χαμπάρι ...στην αρχή είπα ειναι πολύ κοντα στα χείλη το όφωνο και βγαίνει ψιλοφρίκη ο ηχος ,μετά το έφτιαξα αλλα κάποιες φορές δεν εβγαινε καλά η φωνή ,οπότε  οταν μου είπε το κορίτσι λίγο πριν κοιμηθεί κάτι περι πρηξίματος κατάλαβα και είπα πάμε έτσι και όσο πάει...
Για την κατάσταση μου 4 &1/2 ωρίτσες μια χαρά ήταν ....στο τελος όταν είπα μονοκοπανιά μια μεγάλη πρόταση νόμισα ότι θα βγει παιδί απο την μύτη ....ευτυχως πέρασε αν και πολύ φοβάμαι ότι τα αλλεργικά μου επεστρεψαν με διάθεση να μείνουν και δε σου κρυβω οτι δε μου αρέσει καθόλου αυτό.
    
         Κατα τ'αλλα το δεύτερο μέρος του πόνου της απώλειας πήγε εξίσου καλά με αυτό της προηγούμενης βδομάδας ,είχαμε και κόσμο-εκπληξη που μας τίμησε με την παρουσια του ,ανθρωπους στις σκιές, καλούς ανθρώπους που μας την είπαν κι φύγαν .....παράπονο δεν εχω ,μια χαρά πήγε!
Σε τόσες ώρες δε μπορεις να υποψιαστείς τι μπορέσαμε και χωρέσαμε ...τα κοιταζω τωρα που έκατσα και ξαναματαχαίρομαι που υπάρχει κοινό που δε ντρέπεται να μιλήσει και έχει και μουσικές γνώσεις.
Αρχίσαμε με λίγο ξένο ρεπερτόριο και στην συνέχεια πιάσαμε την μητρική μας γλώσσα που εκφράζει καλύτερα αυτά που μας συμβαίνουν και νιώθουμε και στο κλείσιμο διαλέξαμε πάλι αγγλόφωνα τραγούδια που είχαν τη σημασία τους για το κοινό που είχε αντέξει μέχρι τότε και αποχαιρετήσαμε με αισιοδοξία και την ευχη όλο αυτο το μαυρο σύννεφο που σκιαγραφήσαμε, μια μέρα να είναι μια απλή ανάμνηση μιας πολύ ευτυχισμένης ζωης με αυτο το τραγούδι. 
Nα δες τι επιλέξαμε οι ακροατες(βασικα) και εγω (σε δευτερη μοιρα) χθες βραδυ(οι ξενες επιλογες ειναι ολες δικες μου) 

1. The Verve - Bitter Sweet Symphony(intro)
2.R.E.M. - Everybody Hurts
3.U2 - With Or Without You
4.Judas Priest - Before The Dawn
5.The Smiths -Heaven Knows I'm Miserable Now
6.Ξύλινα Σπαθια -Φωτια στο λιμάνι
7.Λακης Παπαδοπουλος - Εσυ εκει
8.Κατσιμιχαίοι -Μη γυρίσεις
9.Τα φωτα που σβήνουν - Τα φωτα που σβήνουν
10.Μπλε -Φοβάμαι
11.Λαυρεντης Μαχαιριτσας - Τι να πω
12.Ευσταθια -Χωρις εσενα
13.Πυξ Λαξ -Βγες στο μπαλκόνι να δεις
14.Λακης Παπαδοπουλος - Σε ζηταω
15.Πρασειν αλογα -Στιγμες
16.Αλκίνοος Ιωαννιδης -Γιατι δεν ερχεσαι ποτε
17.Αλκίνοος Ιωαννιδης - Βυθος
18.Τερμιτες - Ποσο σε θέλω
19.Ελένη Τσαλιγοπούλου -Σκιες
20.Αρλέτα & Μανώλης Λιδάκης - Ειμαι καλος ειμαι κακος
21.Τανια Τσανακλιδου - Το παπακι(live Μετρο)
22.Παντελης Θαλασσινος -Εισητηριο
23.Μιλτιάδης Πασχαλίδης-Ακομα σ'αγαπω
24.Δημήτρης Ζερβουδάκης - Βαρυα ποτα βαρυα τσιγαρα
25.Αλεκα Κανελλιδου - Αλλιωτικος νομος
26.Δήμητρα Γαλάνη - Στερεότυπα
27.Δημητρης Μπασης - Η ζωη
28.Νικολας Ασιμος - Δε θελω καρδια μου να κλαις
29.Ελευθερία Αρβανιτάκη - Μην ορκίζεσαι
30.Βασίλης Παπακωνσταντινου - Κοντρολ
31.Γιαννης Αγγελακας - Οταν χαραζει
32.Βασίλης Παπακωνσταντινου - Δε σε γουσταρω
33.Βασιλης Καζουλης -Κατι να γυαλιζει
34.Σωκράτης Μάλαμας - Το χρόνο να λαβώσω
35.Μίλτος Πασχαλίδης - Φωτιά μου 
36.Θανασης Παπακωνσταντινου  - Αποσπεριτης
37.Γιάννης Χαρούλης - Στις χαραυγές ξεχνιέμαι 
38.Γιάννης Αγγελάκας  - Οπως ξυπνουν οι εραστες
39.Θανασης Παπακωνσταντινου  - Πεχλιβανης
40.Δημήτρης Μητροπανος & Μιλτιάδης Πασχαλίδης - Πεθαμένες καλησπερες(live)
41.Βασίλης Παπακωνσταντίνου - Δεν εχω αλλη υπομονη
42.Χάρης & Πάνος Κατσιμίχας - Τo δωματιο
43.Λουδοβικος των Ανωγειων - Το οχι αποκοιμηθηκε στην αγκαλια του ναι
44.Αλκίνοος Ιωαννίδης -Δεν μπορώ
45.Ελένη Τσαλιγοπούλου -Μυρωδιά Καλοκαιριού 
46.Μελίνα Κανά -Τυφλες ελπιδες
47.Μανώλης Λιδάκης - Για να σε συναντησω
48.Κωστης Μαραβεγιας -Που να βρω μια να σου μοιαζει
49.Κορε Υδρο - Οχι πια ερωτες
50.Κίτρινα Ποδήλατα-Ώρες
51.Μάνος Ξυδούς - Το κοριτσι της βροχης
52.Τανια Τσανακλιδου - Πατωμα
53.Φατμε - Πανω απο τα συννεφα
54.Μανος Ξυδους - Εσυ εκει
55.Πανος Μουζουρακης - Τωρα αυτο πως να στο πω
56.Σωκράτης Μάλαμας - Αδειο δωματιο
57.Ξυλινα Σπαθια - Σιωπη
58.Τρυπες - Γιορτη
59.Σταθης Δρογωσης -Θα περασουν οι μέρες
60.GAD. feat. K.BHTA - Over The Moon 
61.Abbie Gale - Lovesong
62.Infidelity - In My Dream
63. U2 - I Still Haven't Found What I'm Looking For
64.Δημήτρης Μητροπανος - Oταν εχω εσενα (outro)

Tην Κυριακή έχουμε αγοροκατασταση(λεπτομερειες το Σαββατο) ,κλείσιμο με τραγούδι που μου χάρισε ο Golden εχθες υποσημειωση να το τραγουδαω όποτε θυμαμαι όσους με εχουν πουλήσει....


7 σχόλια:

christina είπε...

σου εύχομαι ολόψυχα περαστικά,κάνε την αγωγή και μην κολλάς στο ότι ήρθε για να μείνει.και εγώ ψιλοάρρωστη,στα είπα και χτές.αυτός ο κολόκαιρος φταίει,γιαυτό εγώ γουστάρω καλοκαίρι,γιατί δεν αρρωσταίνω.
τραγουδάρες όπως πάντα χτες,κρίμα που δεν μπόρεσα να καθήσω ως τέλους,οι δυνάμεις μου εγκατέληψαν!!!περαστικά εβιλάκο μου!!!
καλό βράδυ!

ΦΟΥΛΗ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
porcupine είπε...

Όλα για μας είναι, δεν βαριέσαι Εβιλάκο?Κι εγώ 2 χάπια την ημέρα παίρνω εδώ και πόσα χρόνια και θα συνεχίσω μια ζωή!Με τέτοια "απλά" ας ασχολούμαστε!

Η εκπομπή ήταν φανταστική.Ταξιδέψαμε, μελαγχολησαμε, ρίξαμε και το δάκρυ μας κάποια στιγμή, όλα καλά!!! :-))))

Αυτό με τα αγόρια μου άρεσε...Κανά προξενιό παίζει?Άντε, μην κάνω Χριστούγεννα μόνη μου!!! :-)))

Περαστικούλια και πολλά φιλιά !

Αθηνά... είπε...

Περαστικά σου μαγειράκο μου!
Χαιρετίσματα στο κορίτσι.
Καλό μήνα να έχετε!

golden είπε...

Περαστικούλια και καλό μήνα μαγειράκο , τα είπαμε και χθες ζωντανά .
Προχωράαααμε .
Καλησπέρες !

Evil Chef είπε...

Να ευχαριστω ολους για τις ευχες ,η θεραπεια παει καλα και λογικα την Κυριακη θα ειμαστε αρκετα καλυτερα .

Μαζευω δυναμεις και κουραγιο γιατι προβλεπω μεγαλη νυχτα μεθαυριο!

Ξενικός είπε...

περαστικά!
μελαγχολώ όταν βλέπω μακρύ κατάλογο με τραγούδια κι... ερμηνευτές, μόνο! Αλήθεια, ποιοί συνθέτες (και στιχουργοί) τα δημιούργησαν.
Σα να μιλάμε για το "άξιον εστί" του Μπιθικότση...
Ξενικός

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.