Τετάρτη, 23 Νοεμβρίου 2011

8 Μαζί το κάναμε....και θα το ξανακάνουμε!!!

Να σας καλησπερίσω όλους σας και να ευχαριστήσω με πολυ θέρμη όσους εχθες την νύχτα διαμορφώσαν την εκπομπούλα ΜΑΣ -γιατί η μουσική και ο δικτυακός ραδιοφωνικός "αερας" δεν είναι ιδιοκτησία κανενός για τα προσωποποιεί... 

Ηταν το θεματάκι μας λίγο "ιδιαίτερο"....κάποιοι σε κάποια ακούσματα θυμηθήκαμε πρόσωπα και καταστάσεις και γκριζάρισε λίγο το δωμάτιο προς στιγμήν....και όμως λίγο μετά με την συντροφιά και τις επιλογές των ακροατών έγινε αυτο που είπε το σκαντζοχοιράκι μας , απο την θλίψη γεννήθηκε χαρά και γεμίσαμε με πολύ όμορφα συναισθήματα.

Είπα χθες καποια στιγμή λίγο πριν το τέλος πως ήταν λάθος να μην ηχογραφηθεί αυτή η εκπομπή ,όμως βρήκα την λύση !!!
Εχοντας το ιστορικό των κομματιών έφτιαξα το χθεσινό playlist και το ανέβασα σε ενα hoster για να μπορεί όποιος θέλει να κρατήσει κάτι απο την χθεσινή βραδιά να το κατεβάσει ( λειπει και ο σχολιασμος απο τα κομματια οποτε μαλλον καπως ετσι θα το κανουμε στο εξης.)Επίσης καποιοι που για τεχνικούς λόγους φύγαν νωρίς και οι υπόλοιποι που δε μπορουν δεδομένα να βαμπιριάζουν μαζι μας τις Τρίτες.

[PLAYLIST  εκπομπής  22-23/11/20011)

1.Common Sense - Time Stood Still
2.Pink Floyd - Wish you were here
3.Radiohead-Street Spirit(Fade Out)
4.Leonard Cohen - Famous Blue Raincoat
5.Nick Cave and the Bad Seeds - Into My Arms
6.Velvet Underground - Pale blue eyes 
7.Bryan Ferry - Your Painted Smile
8.Ιnxs - Βy my side 
9.The Smiths - I know it's over
10.Kansas - Dust In The Wind
11.Scorpions - Stairway To Heaven (Led Zeppelin cover)
12.The Doors - Riders On The Storm
13.Russian Red - Cigarettes
14.Απόστολος Ρίζος - Τι να θυμηθώ
15.Χαρης και Πανος Κατσιμίχας - Υπόγειο
16.Ξύλινα Σπαθιά - Σιωπή
17.Εξόριστοι - Κανω μια ευχη
18.Νατάσσα Μποφιλιου - Εν λευκώ
19.Πυξ Λαξ(Μανος Ξυδους & Λακης Παπαδοπουλος) - Εσυ εκει((live)
20.Χρήστος Θηβαίος - Ημερολόγιο
21.Βασίλης Παπακωνσταντίνου - Εχω ανάγκη
22.Απόστολος Ρίζος & Αννα Μπουρμα - Φυσαλίδα
23.Σεμέλη Ταγαρά - Καπνός
24.Ενδελέχεια - Τι τραγουδι να σου πω 
25.Γιώτα Νέγκα - Με τα μάτια κλειστά
26.Γιάννης Χαρούλης - Χειμωνανθός
27.Jim Morrison - A Feast Of Friends
28.Pearl Jam -Black
29.City -Am Fenster
30.Μιλτιαδης Πασχαλιδης - Φωτια μου
31.Αλκίνοος Ιωαννίδης - Ο κόσμος που αλλάζει
32.Αλκίνοος Ιωαννίδης - Γιατι δεν έρχεσαι ποτε οταν σε θέλω 
33.Porcupine tree - Stars Die(live accoustic)
34.The Cure - Lullaby.

[Σημ.Επιλογες μου : 1-9 ,16, 28, 32-34. Oλα τα υπόλοιπα ήταν επιλογες κοινού.Τα λινκ είναι free και κατεβαίνουν αμεσα και ταυτόχρονα και τα 3 , επίσης είναι σε δωρεαν πάροχο οποτε δεν κερδίζει ο uploader τιποτα απο τον αριθμο των downloads.Οταν κατεβουν ολα τα αρχεια ,κανουμε δεξι κλικ στο νουμερο 1 και δινουμε εντολη Extract here και σε ενα λεπτο εχουμε ολοκληρο το φακελο με την playlist, κατοπιν διαγραφουμε τα αρχεια rar.]

Download here:


Part 1
Part 2
Part 3


Την Κυριακή αυτή γύρω στις 22:00 είπα ότι υπάρχει κασετοεκπομπή -αγαπημένα σας κομμάτια απο την εποχή της κασσέτας!!!
Η ιδέα γεννήθηκε απο την ανάρτηση αυτή και πάρθηκε σαν απόφαση εν θερμώ(όπως ολες οι καλές αποφάσεις) οπότε σας προεδοποιώ απο τώρα να μου μαζέψετε οσες αναμνήσεις έχετε και να έρθετε να τις μοιραστείτε μαζί μας....εγώ θα έχω φτιάξει την δική μου κασετολίστα με τραγούδια που άκουγα στο βραδυνο ραδιοφωνο εκεινων των δεκαετιων και όπως συμβαίνει συνήθως μετα τα 7-8 πρωτα δικά μου κομμάτια θα παίξουμε σχεδόν αποκλειστικά τις επιλογες του ακροατηρίου μας.
Εγω προσανατολίζομαι σε χαμηλοτονα πράγματα για τις δικες μου επιλογές (θα σου δωσω δειγμα στο τελος του κειμένου) αλλά θα  τα παίξουμε ολα ως συνήθως και θα βρεθει ο τρόπος να χωρέσουμε τα πάντα(οτιδηποτε κρινω οτι μπορει να χαλασει την σειρα ,απλα θα μετατεθει πιο μετα απο την στιγμη που θα ζητηθει)!

Την πρωτη Κυριακή του Δεκεμβρη δλδ την παραπάνω (4 του μηνα)θα γίνει μια εκπομπη που ζητήθηκε  απο το κοινο με θέμα "Μουσικές και ακουσματα που εχουν ιδιαιτερη σημασια για μας απο ΑΝΔΡΕΣ  ερμηνευτές" (σε αντιστοιχια του περσινου αφιερώματος στα κορίτσια που με τις φωνες τους εχουν σημαδεψει καποιο γεγονός-περισσοτερα προσεχως).Εδω η σκέψη είναι να κινηθούμε σε χαμηλούς τόνους πάλι ...θεματάκι μάλλον εύκολο γιατί όλοι μας εχουμε καποιο τραγούδι που κάτι σημαινει για μας είτε καλό είτε κακο.....


Προαγγελος της Κυριακής....το κομμάτι αυτό το είχε η μάνα μου σε κασέτα με άλλα ξένα(γτ η μαμά ήταν πολύ του ελληνικού και του έντεχνου ,αλλα ακουγε και κανένα ξένο στο άσχετο) που κάποιος μας την είχε δωσει όταν πηγαμε σε επίσκεψη σπίτι του και έπαιζε τετοια μουσική χαμηλόφωνα και η μητέρα μου πιθανοτατα τον επαίνεσε για τις επιλογες οπότε μας εγραψε το κασετίδι(υποψιάζομαι ότι αυτουργός είναι η νονα του αδερφού μου).
Απο το πολυ μακρινο 1986 ανάμνηση δική μου απο τα χρόνια της κασετούλας....

8 σχόλια:

christina είπε...

ηταν ομορφη εκπομπη,και οι επιλογες μια και μια!!!σε ευχαριστω πολυ για το μουσικο ταξιδι!
ραντεβου την κυριακη με τις κασετες μας!!!
καλημερες!

porcupine είπε...

Καταρχάς να ευχαριστήσω για την χθεσινή εκπομπή.Περάσαμε υπέροχα, αν και τελικά το τραγουδάκι μου, δεν μπόρεσα να το ακούσω.Δεν πειράζει...Θα έχω δύναμη κάποια άλλη στιγμή.

Χαίρομαι που σου έδωσα θέμα για εκπομπή.Η λίστα μου ήδη φτιάχτηκε και θα στη δώσω κάποια στιγμή είτε εδώ, είτε στο μσν.

Αυτή είναι και η μαγεία του ραδιοφώνου.Να καταθέτει ο καθένας μας κάτι από την ψυχούλα του!

Φιλιά πολλά, τα λέμε το βράδυ με το χρυσόπαιδο!

:-)

AnD είπε...

Όντως υπέροχη η χθεσινή εκπομπή.
Μου έπεσε η σύνδεση στο 24 και λυπάμαι που δεν είχα την υπομονή να ξαναμπώ για να σας καληνυχτίσω. Ελπίζω να μη με παρεξηγήσατε. ιχιχι

Σίγουρα θα περάσατε πολύ όμορφα, η μουσική άλλωστε που ακολούθησε ήταν η καλύτερη παρέα.

Καλημέρα!

Αθηνά... είπε...

Εγώ επειδή δεν άκουσα την εκπομπή σου, λέω να τα κατεβάσω και να τα γράψω και σε ένα μπ3 για το αυτοκίνητο.
Καλή ιδέα;

ΦΟΥΛΗ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Evil Chef είπε...

@ christina

Tις κασσετούλες μην ξεχασεις!
Ψαχνω ηδη θεμα για το bitch party που θα γινει οταν ερθω...τι νομιζατε οτι χωρις θεμα θα εισασταν;

@ porcupine

Εσυ επειδη εισαι λιγακι επικινδυνη υποψιασε με λιγο στο εμεσενι για το τι θες να ξερω να ειμαι ετοιμος.
Αυτο ακριβως που εγινε χθες ειναι που θα ηθελα να βλεπω να γινεται σε ολες τις εκπομπες ενος σταθμου...δυσκολο;
Οχι ,ουτε και ακατορθωτο γτ εχει ξαναγινει ...απλα τωρα θεωρειται αντιεμπορικο...ποιος ηλιθιος το χαρακτηρισε αραγε ετσι;

@Αnd

Εφτιαξα και τα σχολια ειδες;
ειδα αποια στιγμη που εφυγες και νομισα οτι κλαταρε η μπαταρια και φυσικα δε παρεξηγηθηκαμε γτ αυτα με τα μηχανηματα συμβαινουν.
Τελικα μου φαινεται οτι θα σε ξενυχταω καποιες φορες!!!

@Αθηνά

Εγω ακουσα την λιστα το πρωι οταν εγραφα την αναρτηση και ενω ανεβαζα τα αρχεια και πραγματικα πιστευω οτι δε θα μπορουσα χθες να εχω καλυτερους συμπαραστατες γτ οπως θα δεις στις 34 επιλογες οι 20 ηταν των ακροατων δλδ το 55% σχεδον του προγραμματος.
Μας προεκυψε μια ομορφη συλλογη για το αυτοκινητο οπως σωστα παρατηρησες....

@ ΦΟΥΛΗ

Θα επαναληφθω αλλα δε πειραζει.
Χες εγω εδωσα θεμα και στιγμα ,τα υπολοιπα τα καναν τα παιδια ...ειναι πολυ δυσκολο καποιος να σκεφτει μια τετοια λιστα γτ δε μπορει να ξερει τι αρεσει σε οσους τον ακουνε ...οποτε δινοντας στον κοσμο την ευκαρια να ζητησει τι θελει αυτοι οι ιδιοι φτιαχνουν αυτο που τους εκφραζει μεσα στην θεματολογια που εχουμε καθε φορα.
Οι Τριτες συνηθως δε πανε ετσι αλλα ειπα να κανω μια εξαιρεση και αποδεικτηκε καλη επιλογη.
Για σενα εχουμε την Κυριακη που βγαινουμε νωρις...αν ηταν στο χερι μου αποκλειστικα η ωρα εκπομπης θα ηταν σιγουρα στις 22:00 παντα.....
Ελα στην κασσετοεκπομπη της Κυριακης και την επομενη που εχουμε ΑΓΟΡΙΑ!Η παρεα οποτε ευκαιρισεις θα σε περιμενει!

Vickyyy είπε...

we always have fun with u my κακιασμενο μου!
:)

golden είπε...

Ωρε γι' αυτό παίζουμε Metal εμείς , να έχεις εσύ πεδίο να βάζεις μουσικάρες και να κάνεις γούστα από δω κι απο κει .
Μια χαρά περνάμε και τις Τρίτες και τις Κυριακές .
Συγχαρητήρια σε όλους μας και πρωινά φιλιά .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.