Τρίτη, 22 Νοεμβρίου 2011

8 Σε χάνω ...σε έχασα...θα σε χάσω....

2 μερούλες τώρα έχει έρθει και δέσει η διαθεση μου σε ενα λιμάνι γεμάτο ομίχλη....μιλάμε για πολύ νέφωμα ,δε βλέπεις τίποτα...ακρως καταθλιπτικό....

    Απώλεια.....
Όλοι μας έχουμε βιώσει το αίσθημα που προκαλεί μια απώλεια ...οποιαδήποτε απώλεια...
Απο την σχέση μας που βρήκε(ετσι νομίζει) κατι καλύτερο και μας την έκανε, απο φίλους που μας βγήκαν οχιές διμούτσουνες και μας πουλήσαν, απο θανάτους αγαπημένων προσώπων τεράποδων και φυσικά δίποδων δλδ ανθρώπων.
Απώλειες ειναι και τα αντικείμενα που μας κλέβουν αλλα εκει μιλάμε για άψυχα και το ξεπερνάμε ανωδυνα συνήθως.

Οπότε μένουμε στις απώλειες προσώπων που μας σημαδεύουν και μας ορίζουν....καλώς ή κακως αυτά είναι στο πρόγραμμα και όσο και να μας πειράζει δε μπορούμε να χακάρουμε αυτο το λογισμικό και να το διαμορφώσουμε στα μέτρα μας....δε παιρνει τίποτα....
Δεν εχουν όλες οι απώλειες το ιδιο βάρος και δε αφηνουν το ιδιο ιχνος στην ιλη του χρονου μας ...οχι φυσικά και αυτο θα ηταν και εξαιρετικα παραλογο.
Ούτε η διαχείρηση της απώλειας είναι κοινή σε όλους ...ουτε αυτο θα ήταν φυσιολογικό.
Εγω τις μέχρι τωρα απώλειες τις αντιμετωπισα πολύ ψύχραιμα και....μουσικά.

Ναι μουσικα....και θα σου πω τα 2 συμβάντα που με εχουν επηρρεασει .
Οταν πέθανε η μανα του πατέρα μου άφησε τελευταία επιθυμία να γίνει γλέντι στην μνήμη της και να χορέψουν όλοι γιατί αυτή δε την πήγαινε ο παππούς όσο ζουσε  στα μαγαζια που ηταν για χορο και της άρεσε να βλέπει τους άλλους να χορεύουν,..."δεν σταματάει η ζωη επειδη μια γρια 90+ χρονώ θα φύγει,εσεις νέοι πρεπει να χορεύετε" ,είπε στον πατέρα μου λίγες ωρες πριν πεθανει...και έγινε χορός μεγάλος και γλέντι στα 40 της και μας έβλεπε απο εκει ψηλά και χτυπούσε παλαμάκια στους ρυθμούς.
Κατόπιν συνάντησα ενα παλληκάρι απο ενα νησί του Αιγαίου -δουλεύαμε μαζί- και μου είπε πως στο τοπο του είναι συνηθισμένο το φαινόμενο με βιολιά και λαούτα και τραγούδι να αποχαιρετουν αυτους που "φεύγουν"...."αντι να κλαίμε ,τους τραγουδάμε τα αγαπημένα τους τραγούδια ,επειδή έτσι χαρούμενα πρέπει να πηγαίνει ο άνθρωπος ...γιατί εκεί που πάει σίγουρα είναι καλύτερα απο εδω και έχει και παρέα να τον περιμένει...."

Το ίδιο παλληκάρι μου έλεγε πως σε οτι απωλεια προσώπου του τυχαίνει(πέρα απο θανατους) τραγουδούσε και μαλάκωνε ετσι η θλίψη του.
Εγω μέχρι τότε ήμουν σε μια άλλη λογική ,πιο μίζερη ...λίγο σε Μεγάλη Παρασκευή την έλεγες...κάτι η επιθυμία της γιαγιας ,κατι ο συνάδελφος το σκέφτηκα και το δοκίμασα σε μια αρχικη περίπτωση...και δούλεψε , και δουλεύει ακόμα.
Οταν κάτι κακό θα μου συμβεί έχω την μουσική να με χαλαρώνει και να με ηρεμεί... δεν υπάρχουν και τραγούδια που τα εχω συνδέσει με συγκεκριμένες απώλειες ,αλλα εχω μια σειρά απο κάποια που όταν συμβαίνει κάτι κακό θα τα ακούσω πρώτα και μετα θα παω σε πιο "φυσιολογικα"....

Εξαιτιας αυτης της διάθεσης απόψε  τα μεσάνυχτα στο GhsRadio , η ροκ εκπομπή μας γίνεται ένα καταθετήριο μουσικών που με έχουν συνοδεύσει σε ανθρωπινες απώλειες ασήμαντου-μικρου-μεγάλου και τεραστιου μεγέθους...
Φυσικα μπορείς να έρθεις και να ζητήσεις οποιοδήποτε τραγούδι ελληνικό ή ξένο έχει για σένα μια ιδιαίτερη σημασία ή κάτι συμβολίζει... ένα/μια σύντροφο που σε απάτησε ,ενα φιλαράκι που σε "πέταξε",ενα δικό σου άνθρωπο που πήρε μεταγραφή στους αγγέλους.....στην απωλεια παντους είδους είμαστε όλοι ισοι και ιδιοι και η μουσική που μας ενώνει δε τελειώνει ποτε....

Μην φανταστείς τίποτα καταστάσεις μνημόσυνου ,απλά έχουμε πιο χαμηλών τόνων αρχικες δικές μου επιλογες συν ότι ζητήσει ο καθένας  για τους δικους του λόγους...
Πάρε και τραγουδάκι που μου αρεσει να ακούω τετοιες στιγμες ...

8 σχόλια:

christina είπε...

επειδη βιωνω και εγω απωλειες τους τελευταιους μηνες,και μου εχουν πεσει μαζεμενες,θα ειμαι και εγω εκει το βραδυ.γιατι και εγω ετσι ξορκιζω τα ασχημα, με μουσικες...και ας μην με καταλαβαινουν καποιοι..
μετα την εκπομπη θα ειμαι και θα ακουω...
καλο απογευμα
φιλια

porcupine είπε...

Πάντε με μουσική χαίρομαι , πάντα με μουσική λυπάμαι και πέφτω και στ πάτωμα ενίοτε!!!

Εγώ, έχω συνδυάσει τραγούδια με απώλειες κι είναι δύσκολο να τα ακούω.Αλλά θα στα πω για το βράδυ...

Dust in the wind
Το υπόγειο - Κατσιμιχαίοι
Μόνο για κεινη μη μου λες-Πυξ Λαξ

Όλα δυστυχώς μου θυμίζουν φίλους που δεν είναι πια μαζί μας...Έχω χρόνια να τ' ακούσω, αλλά σήμερα θα ήθελα να τα μοιραστούμε παρέα!

ΥΓ.Χωρίς πολλά λόγια σήμερα!

golden είπε...

Έχουμε christina και μαγειράκο γι' απόψε , μια χαρά θα περάσουμε .
Η μουσική είναι φάρμακο για όλα και συνδυάζεται εξαίρετα με τζάκι , παρέα , αλκοόλ κατα τους χειμερινούς μήνες .
Θα τα πούμε μόλις βραδυάσει .

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Για εσας εκει εμσάνυχτα, για εμενα εδω 5 το απόγευμα. Παρόλα αυτα θα φροντίσω να είμαι εστω και για λιγο μαζι σας. Μπας και ξορκίσω κι εγω τα πολλά μου!

Evil Chef είπε...

Παραλειψή μου....αποψε πολλά λόγια δεν έχει (αλλωστε δε μιλαω και πολύ).
Η λιστα(των τραγουδιων) ειναι ανοιχτη και θα διαμορφώνεται την ωρα του προγραμματος και θα χαρω αρκετα-παρολο το δυσκολο του θεματος- αν εχετε κατι να μοιραστειτε μαζι με μενα και τους υπολοιπους.

Venus on fire είπε...

Συγκινητική ανάρτηση!
Βαρέθηκα να μετράω απώλειες,να περιμένω το χρόνο να γιατρέψει συναισθήματα ,κτλ.κτλ.
Να σου πω όμως ,πως ακόμα και για τα άψυχα που ανέφερες στεναχωρήθηκα εξίσου ,όσο και για τα έμψυχα ,μιας και είτε ήταν δώρο από κάποιον αγαπημένο,είτε θύμιζαν κάτι πολύ ξεχωριστό ,είτε γιατί το θεωρούσα ΔΙΚΟ μου!!
Το βράδυ λοιπόν εκεί που οι θύμησες παίρνουν σάρκα και οστά καλέ μου φίλε.
Να είσαι καλά !

ΦΟΥΛΗ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Siren Girl είπε...

επειδη ολη η μπλογκοζωη μου, εχει βασιστει σε αυτες τις απωλειες, και επειδη γενικα δεν αισθανομαι καλα, να μιλαω γι αυτες πλεον..
απλα θα πω, οτι μου αρεσε πολυ το κειμενο σου, και εχεις πολυ δικιο οσο αναφορα της μουσικες..
Ο πιο συμαντικος εμενα με βρηκε, καθισμενη στο πιανο δυστυχως..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.