Κυριακή, 20 Νοεμβρίου 2011

10 Τις Κυριακες....

...απο παιδί τις σιχαινόμουνα(που λένε και οι Κατσιμιχαίοι) γιατί ως παιδάκι έπρεπε να διαβαζω και γιατί ερχοταν η Δευτέρα...ως ενήλικος για τον ίδιο λόγο (τη Δευτέρα)και γιατί για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα έπρεπε να κοιμάμαι το πρωι επειδή εργαζομουν στην νυχτερινή δύσκολη βάρδια στην τροφοδοσία που μετά το αραλίκι που ξεκίναγε απο το πρωί της Παρασκευής επρεπε να παμε και να φροντίσουμε για 2πλασιες παραγγελιες ,ενεκα αρχη της βδομαδας.

 Μετά που βρήκα μια πιο νορμάλ δουλειά άρχισα να τις συμπαθώ γτ ξύπναγα μαζί με το κορίτσι πουπλεον μέναμε μαζί και κάναμε πολλα πραματα παρέα....οι Κυριακες απο τότε μου θυμίζουν διακοπές...τις μέρες που πάμε κάπου  και στα μεσοδιαστήματα βόλτας-διασκέδασης -ξεκούρασης  εγω περνάω δημιουργικά τον χρονο μου στην κουζίνα!
Πόσες κουζίνες εχουν δει τα ματάκια μου....αν κανονιζε πάντα το κοριτσι την διαμονη θα μέναμε σε ξενοδοχεια αλλά οπου υπάρχει δυνατοτητα θέλω να φτιάχνω εγω το φαγητο μας...μην φανταστεις τιποτα γκουρμέ,απλα με συγκινει η ιδεα να μπω σε ενα μαγαζι με ενα αδειο κεφαλι και να βρω τι θα φτιαξω -με τι θα το συνοδευσω καθως και ολη η διαδικασια της ετοιμασιας του.

Τους τελευταιους μήνες  οι Κυριακές έχουν εναν ακόμη λόγο να μου αρέσουν...όταν συζηταγα με τον αντμινάκο μας στο GHS Radio τις μερες και ωρες που θα ηθελα μια καλη φιλη μου είπε οτι το βραδυ της Κυριακης είναι ωραια φάση γιατι θες κάτι ομορφο να σου κλείσει την μέρα και να μην μπαινει η Δευτερα με την σκέψη "Α!ήρθες ξανά....δε γινόταν να μην ερθεις;".
Τωρα το ποσο όμορφο είναι το αισθητικο μέρος αυτου που παρουσάζουμε τα κυριακάτικα βραδυα εγω δηλωνω αναρμοδιος να πω ,μουσικα συνηθως είναι αρκετα καλο και βοηθαει και η επικοινωνια με τον κοσμο που ακουει....συνηθως μπαινει ενα θεμα και γυρω απο αυτο παιζουν ολες οι επιλογες μου και οτι θελετε εσεις που ακουτε(αν δεν εχετε κεφι ακουτε οτι βαζω και αν λειπετε και εσεις I'm dancing by myself!)

Για σήμερα ομως τι θεμα να βρω να πω οτι έχω;Δυσκολο κομματάκι γτ οταν ακουγοντας διαφορα πραματα απο την Τεταρτη βγηκε  μια συλλογη που περιλαμβανει Johnny Cash-Godfathers-Nina Simone-The Dubrovniks-Leonard Cohen-Calexico-Crimson Glory-Pantera(!!!)-Madrugada (!!!!!) και παρα πολλους ακομα με κυριο χαρακτηριστικο ηχου  τις κιθαρες,απο δυνατες ηλεκτρικες ως αισθητικες ακουστικες.
Κατέληξα μετα απο πολυ βασανισμα στο "Synday's sinnerman rocking mood " θα παιξουμε καποιες επιλογες μας απο την λιστα που βγαλαμε και φυσικα οτι ζητησετε!!!!(εννοειται πως το ροκ απο ολες τις δεκαετιες ειναι το κυριο συστατικο των επιλογων ολων ,χωρις να αποκλειουμε ομορφες επιλογες απο αλλα ειδη)

Το ραντεβου μας ειναι στις 22:00  εδώ ,το προγραμμα λεει 2 ωρες αλλα αυτο δεν ισχυει γτ το παλληκαρι μετα δε θα κανει εκπομπη αποψε οποτε ολη η νυχτα ειναι δικη μας!!!!
Φορτωστε επιλογες και σας περιμένω.
Eπισης ερχεται και εκπομπουλα με τιτλο  Live,loud and...unplugged με επιλογες μοναχα απο ζωντανες εμφανισεις απο αγαπημενους δικους μου αλλα και δικους σας καλλιτεχνες(θα ενημερωσω εγκαιρως για το τι υπαρχει ωστε να ειστε ετοιμοι μολις βρω κατι bootlegs ακομα),που θα μπορεσετε να ζητησετε αγαπημενα τραγουδια σε σπανιες(κατα κυριο λογο) ηχογραφήσεις.[Εδω θα σας ζητηθει και η βοηθεια για την προετοιμασια της εκπομπης...]

Καλημερα με μουσικη (τι άλλο;) απο το μακρινο 1968 ,και ενα υπεροχο κομματι απο αγαπημενη μπαντα του κοριτσιου (που σιγα σιγα εμαθα και εγω να ακουω )



Υ.Γ.Μη σου κανει εντυπωση ....οταν γνωρισει το κοριτσι θεωρουσα τους Doors υπερεκτιμημενους ...μετα το πηρα πισω και ελεγα δε μου αρεσουν...και σιγα σιγα βρηκα στην δισκογραφια τους αρκετα πραματα που με συγκινουν...τους θεωρω εξαιρετικη μπαντα αλλα δεν ειναι οι πλεον αγαπημενοι μου.(απο εκεινα τα χρονια ακομα κονταροχτυπιουνται μεσα μου Deep Purple-Led Zeppelin ενω παραμονευουν στην γωνια Pink Floyd & Uriah Heep)

10 σχόλια:

christina είπε...

ευτυχως σημερα εχω προβα νωρις στις 8 και το πολυ μεχρι τις 10:30 πιστευω να εχω τελειωσει...οποτε μετα θα σας ερθω!!!!
θα σκεφτω τραγουδια για παραγγελιες!!!!
καλο υπολοιπο κυριακης!φιλια

Αθηνά... είπε...

Ωραία πράγματα μας έχεις λοιπόν για το βράδυ!
Αυτό το κορίτσι πρέπει οπωσδήποτε να το γνωρίσω αφού αγαπάει τους Doors!
Ξέρεις κάποτε όταν ήμουν μικρή και γνώριζα κάποιο καινούργιο άτομο η πρώτη ερώτηση που του έκανα ήταν αν του αρέσουν οι Doors. Αν η απάντηση ήταν θετική συνέχιζα την κουβέντα, αν ήταν αρνητική σηκωνόμουν κι έφευγα. Στην ψύχρα!!!
Φιλί στο κορίτσι!

melissalli είπε...

εμένα μου έχουν σπάσει τα αυτιά οι εμμονές του issallos με τους Pink Floyd xaxaxaa...
αλλά όχι μόνο Floyd...Rock, οτι έχει κιθάρα μέσα ...να λιώνει η Rockιά τα ηχεία...βοήθειαααααα χαχαχ
σήμερα έχουμε day off...θα έρθουμε σίγουρα στο ραντεβού see you...!!!
keep blogging
keep rocking

issallos είπε...

Καλημερα....!!!
Περασα κι εγω απο το blogo-μαγειριο σου να ανανεωσω το link για το βραδυνο ραντεβου !!!
Δεν ξερω γιατι χανεται το λινκ απο την παρακολουθηση θα βρω σημερα χρονο να το οργανωσω....Καλα τα θεματα για αποψε....απ οτι βλεπω.... !!!!

οσο για την ροκια που παιζει εδω τρυγυρω...μηπως ειναι αυτο που μας ενωνει...χρονια τωρα...????

Βαρατε το οργανα.... να λιωσουν οι κιθαρες να πεσουν τα ντουβαρια.....

αντε και καλη Κυριακη ...τα λεμε

ΦΟΥΛΗ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
καλημέρα είπε...

δηλαδή τωρα; άρα πρόλαβα!

issallos είπε...

Καθαρματενιε Μαγειρα..... !!!
ειπα να κανω day off..αλλα η melissalli βιαστηκε να σου δωσει βραβειο....που δεν το ειχα ετοιμασει ακομα.....και οπως καταλαβες ...επεζα με κωδικες και μολις το ετοιμασα στο αφηνω εδω....
http://4.bp.blogspot.com/-HF8qAWlnuXE/Tsle-VMlOOI/AAAAAAAAC5c/RRH4WOG1jNQ/s1600/face+with...face+COOK+%25CE%2592%25CE%25A1%25CE%2591%25CE%2592%25CE%2595%25CE%2599%25CE%259F.jpg
η μπορεις να το παρεις απο την melissalli με copy

ερχομαστε για την εκπομπη.....!!!!

porcupine είπε...

Όμορφα τελείωσε η Κυριακή μας!!!Εγώ τις αγαπάω όλες τις Κυριακές!!!

:-)))

christina είπε...

καλημερες και καλη εβδομαδα!!!
μια διακοπη ρευματος ηταν η αιτια που δυστυχως δεν καταφερα να σε ακουσω :((((
δεν πειραζει ομως εχουμε εκπομπες μπροστα!

Κρυμμένος Μονόκερος είπε...

Ουτε εμενα μου αρεζαν ποτε οι Κυριακες..
Και σε οσους το ελεγα δεν με καταλαβαιναν!
Τελικα δεν ημουν-ειμαι η μονηηη...


Μα χαιρομαι που σιγα σιγα τις συμπα9ησες! ^_^
Τι στο καλο;; Μια μερα ειναι + αυτηηηη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.