Πέμπτη, 10 Νοεμβρίου 2011

5 Παραταση...

Το αποψινο ραντεβου για καποιους λογους που δεν ειναι της παρουσης αναβληθηκε και μετατεθηκε για την Κυριακη στις 22:00.
Ως εκ τουτου η σχετικη αναρτηση αυτοκαταστραφηκε μαζι με τα σχολια σας και ελπιζω να σας κρατησαν καλη συντροφια οι κοπελες σε οσους συντονιστηκαν...
Εγω να ζητησω συγγνωμη για το μεριδιο που μου αναλογει για την "ταλαιπωρια" σας και τα λογια σας που χαθηκαν και να υποσχεθω οτι θα προσπαθησω να επανορθωσω την Κυριακη 13-11 (αυτη που ερχεται) .

Ευχαριστω πολυ για την προσοχη και τον χρονο σας.

5 σχόλια:

golden είπε...

Τώρα θα άρχιζα τα μπινελίκια αλλά μάλλον πρόλαβες εσύ , κρίμα που μας χαλάσαν την 1 ωρίτσα μας .....

porcupine είπε...

Δεν πειράζει εβιλάκο μου!!!
Δεν χανόμαστε...Ήμουν στο ραντεβού μας πάντως στην ώρα μου!!!

:-)

Πάμε να απολαύσουμε τωρα τη Μάρω μας...

christina είπε...

δεν πειραζει την κυριακη ραντεβου στον αερα!!!!!!
καλο βραδυ!!

ασωτος γιος είπε...

δε πειράζει ρε συ, τίποτα δεν αυτοκατραστρεφεται, υπάρχει καπου μεσα στον μπλογκο πλανήτη

!sweety! είπε...

No worries...Εδώ θα είμαστε και την Κυριακή!!!
Να είσαι καλά, καλημέρα & σου εύχομαι να περάσεις ένα υπέροχο σου κου!
:-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.