Τρίτη, 15 Νοεμβρίου 2011

12 ...3 βαρέλια bourbon και 5 τενεκέδες τσίπουρο

       Σήμερα μετα τον υποχρεωτικό εγκλεισμό λόγω κρυου το προηγούμενο διήμερο πήρα τους δρόμους και πολύ το φχαριστήθηκα...δεν ηταν τόσο ασχημος ο καιρος και συνδύασα καποιες εξωτερικες δουλειες με την βόλτα.
Στον περιπατο μου συνάντησα μια κοπελίτσα που δούλεψε κοντά μου ένα φεγγάρι σε ένα φαναρι να πουλάει την εφημερίδα του κόμματος(τι ποιου κόμματος;Ενα ειναι το ΚΟΜΜΑ!) -δευτεροετης η μικρη στη σχολή μπορει να βγαίνει και εξω να δείχνει την αφοσιωση της ...τελείωσε η ζαχαρη της πρωτης χρονιάς- και είχα μια ενδιαφερουσα συζητηση με το κομματοσκυλο-τσάτσο που την προσεχε μαζι με τα αλλα κοριτσια που υπηρχαν εκει γυρω.
Τελικά 20 χρονιά κοντα μετα απο οσα θυμάμαι τιποτα δεν εχει αλλάξει...ακόμα τις ιδιες μαλακιες λένε...μονάχα που αυτοι εδω οι καινουργίοι ειναι και λίγο φλωροι ρε παιδί μου,οι αλλοι που θυμάμαι εγω ηταν πιο βαρβάτοι ...χαλασαν και τα παιδια του κόμματος....
   
      Μη πω για την τραπεζα που πρεπει να ειχε 150 βαθμους μεσα,εμπαινες και σου κοβοταν η ανασα απο την ζεστη....σιγα ρε κορίτσια το κρυο,που να ριξει και κανενα χιονι και να κατεβάσει κιολας την θερμοκρασια..ήμαρτον!!!!Αλλά στην τραπεζα αυτη που ακόμη είναι υπο κρατικό ελεγχο μπορουν να τα κανουν αυτα γτ πληρωνει το ελληνικο δημόσιο....στην αλλη που πηγα την ιδιωτικη μετα είχαν θερμανση αλλα σε φυσιολογικες θερμοκρασιες...ετσι είναι ο Ελληνας οπου βρίσκει τα κάνει ,δε αλλαζουμε με το καλο εμεις....

       Ενω λεπόν επέστρεφα σκάει στο κινητό μήνυμα απο  φίλο της σαββατοβραδιατικης συντροφιας 
"ΑδερφεκαλημεραελααποτομαγαζιτουΝικουνασουδωσωαυταπουσουυποσχοθεκατηναλληφορα"
Ετσι όπως το βλέπεις,κενό πουθενά ...εβγαλα την στραβωμάρα μου να το διαβάσω και αφού τα καταφερα ,απαντησα και πηγα απο μαγαζι του φιλαρακου μου.
Ο τυπάκος σκαστος απο την δουλειά(στο δήμο δουλευει,βγηκε να κάνει μια δουλεια της υπηρεσιας και ξεχασε να επιστρεψει στην ωρα του...) σκυμμένος μπροστα στο λαπιτοπ του Νικόλα περνουσε τα αρχεια σε ενα αλλο σκληρο απο το δικο του για να τα παρω.

-Μιχάλη ηρθα.Σ'ευχαριστω κιολας που με θυμήθηκες.
-Ελα ρε τι λες,σιγα το πραμα.Λοιπον εμεις τελειωσαμε ,γυρναω μεσα τωρα ,οτι θες να ρωτησεις παρε τηλεφωνακι.

Οταν έφυγε ρωτησα το Νίκο τι μου είχε φέρει ο μουρλός....
-Εχει φορτώσει μια καλή ρόκ λιστούλα -παίξτην το βραδυ, ειναι ωραια κομματάκια και μετα απο εκει και πέρα εχει κάτι που ακούει η γυναικα του που συζητάγατε προχτες και πολλή βλαχια(σημ.βλαχιά=για τον Νίκο αυτος ο ορος ταυτοποιείται με sludge/stoner/desert rock ακουσματα ,που είναι ναι μεν ροκ και τα γουσταρουμε αλλα επειδη εχουν καταγωγη σαν ειδος απο το μακρινο Τεξας[Τεξανοι=βλαχοι και πανιβλακες,βλεπε υιο Μπους,τεως πλανηταρχη] προκυπτει ο χαρακτηρισμος),αλλα φίλε είναι ωραια βλαχιά ...βλαχιά να γουστάρεις...κανονικα οταν τα δινει καπου οφείλει να δίνει δωρο  3 βαρέλια bourbon και 5 τενεκέδες τσίπουρο γιατί αυτα ετσι σκέτα δεν ακούγονται.

      Οταν επέστρεψα σπίτι δικαιώσα το παλληκαρι μου...και για την συλλογούλα που θα παιξει το βραδυ όπως μου ειπε και ακουγοντας λίγο τα αλλα...
Να θυμηθω να πάρω τηλέφωνο το πατερα του Γιάννη για δω πόσο υγρο πυρ μπορει να μας προμηθεύσει και να οργανωσω το μπαρ για να δω τι υπαρχει διαθεσιμο σε "νερο της φωτιας" !!!
Δεν ξερω σε ολα τ'αλλα μετωπα που εχω ανοιχτα τι θα συμβει ,αυτο που ξερω σιγουρα είναι μουσικα θα περασω πολυ καλο χειμώνα!

Τα μεσανυχτα απόψε μια ιδιαίτερη βραδια με ροκ ηχους ...μπλουζαριστα κομμάτια απο γνωστες κλασσικες  μπάντες ,κομμάτια που κυκλοφόρησαν με 30+χρονια καθυστερηση(δλδ ακουγονται σαν να ειναι του τότε)και οτι αλλο προκυψει απο τον κόσμο.
Το μερος γνωστό.Αν δε νυσταζεις και δε κρυωνεις και αν εχεις να μοιραστεις κάτι με τα γνωστα βαμπίρια σε περιμενουμε!

Δειγματάκι της εξαιρετικης συλλογουλας που ειναι ο κορμος της αποψινης εκπομπης.

12 σχόλια:

Αθηνά... είπε...

Θακοιταξωνασυντονιστωεστωκαιγιαλιγονασαςπωμιακαλησπερακαιμιακαλυνηχτα!!!

melissalli είπε...

τηνκαλησπέραμου...ανδεννυστάξουμεθασυντονιστούμεξανακαλησπέρα 8-}

issallos είπε...

Καληνυχτα....αργατηνυχταθαερθωνασουφερωκαιγυαλιαναδειςτιθαπειτσιπουρο...!!!ροκναπαιζειςεσυκιεμειςαποκοντα...!!!

τιμαγειραςθαησουνανδενειχεςεναπιρουνακιναξεχωρισειςτιςλεξεις.....?
ταλεμε!!!

christina είπε...

ωραιες ροκιες...εχω συντονιστει!!!!!
φιλια

golden είπε...

Η Χριστίνα το έκανε το μεροκάματο , Αθηνά εσύ πάλι τιμωρία , έλα αύριο να σβήσεις τις αμαρτίες σου :P
Maγειράκο καλημέρες , τους έβαλα για ύπνο κι είπα να περάσω βόλτα ;)

Αθηνά... είπε...

@golden
Αθηνά slaps golden on his nose with a very fresh trout!!!
Μουαχαχαχαχα!!!!!!!

ΥΓ. Μέρες ήθελα να το κάνω αυτό!

christina είπε...

@ golden
ψιλομεροκαματο με δυο κομματια..αλλα θα ειμαι συντονισμενη,θαμωνας!!!περασα εκπληκτικα χτες!!!

φιλια πολλα σε ολους!

ΦΟΥΛΗ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Μικρός Μπετόβεν είπε...

MΠΑ πανάθεμά σε με κοψοχόλιασες με το τραγούδι στη διαπασώνε δίπλα!!!

Evil Chef είπε...

Την καλημερα μου σε ολους ,οσοι λειψανε χασανε αλλα εχετε πιθανοτητες να το ζησετε γτ ο θιασος δινει 2 εβδομαδιαιες παραστασεις (θα ανακοινωθει κι η δευτερη προσεχως).
Εχω περασει για τσαρκα απο τα σπιτακια σας αλλα επειδη πρεπει να κανουμε και καμια δουλεια το απογευματακι θα σας τιμησω οσους δε προλαβα με σχολιακι.

Σημ.Επειδη ασχολιομαστε με τα κουζινικα δε σημαινει οτι πρεπει να επιδιωκετε να μας τυφλωσετε πριν την ωρα μας ,καθως θα προσπαθω με το πηρουνακι να ξεχωρισω τι να μου λετε....
Τα τραγουδακια διπλα δεν εχουν σκοπο να τρομαζουν κανενα -αν και πολυ χαιρομαι καποιες φορες που τ'ακουω αυτο!!!!

issallos είπε...

αμα βαζεις ροκιες ... ειμαι μεσα !!!
μια ανακοινωσουλα φυσικα πριν ...και θα μαστε παρον...!!!
Λογω υποχρεωσεων δεν καταφερα να παραστω στην εκπομπη αλλα το λινκ ...αποθηκευτηκε για την επομενη...!!!

Την καλημερα μου χωρις χρηση πλεον πυρουνακιου τινα... διοτι σεβομεθα τους οφθαλμους σας...!!!

Siren Girl είπε...

Εγω παλι ξεχασα να συντονιστω... μα ας με σκουντησει καποιος!! την καλησπερα μου.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.