Δευτέρα, 17 Οκτωβρίου 2011

5 Ιt's award time!(και οχι μονο...)



Tις προηγούμενες βδομάδες μάζεψα  8 προσκλήσεις-βραβεύσεις-χωσίματα  απο bloggrers
και διαρκώς το ανέβαλα να φανώ συνεπής και να κάνω αυτά που όριζε το παιχνίδι!
Οπότε να ευχαριστήσω αρχικά τους παρακάτω
Sweety(η πρωτη που με έχωσε!!!)
Mahler
Ασωτος γιος
Αμερικλανος
Γκόλντεν(ή αλλιως Χρυσόπαιδο)
Coula
Aθηνα
Περσεας


Σήμερις όμως ξυπνησα και είπα οτι θα το κάνω...
Αν υποθέσουμε οτι ο καθένας μου ζητάει να πω 7 πράματα για μένα τότε αθροιστικά εχω να πω  56!!!
Δε νομίζω οτι θα είναι τόσα πολλά αλλά θα ακούσεις πράματα που δε εχω πει μέχρι σήμερα(ισως και να εχω πει ...γερνάω και ξεχνώ...)


-Είμαι λάτρης μεγάλος του Wrestling ,επι το ελληνικότερον κατς ,που είναι η σκηνοθετημένη επαγγελματική πάλη που οι ήθοποιοι-παλαιστές ακολουθούν ένα σενάριο προσφέροντας με τις δεξιοτητες τους ενα θέαμα στους φίλους του αθλήματος.
Οι περισσότεροι των φίλων είμαστε γνωστες της πραγματικότητας ,και η μαγεια σε αυτό είναι οτι δεν γνωρίζεις τον τρόπο που ο νικητης θα πάρει το αποτελεσμα καθως και οι ανατροπες στα σενάρια που θεωρείς οτι κάπου αλλού θα καταλήξουν.
Στην προσωπική μου συλλογή υπάρχουν όλα τα τηλεοπτικά μεγάλα shows του  E.C.W(Extreme championship wresting) καθως και απειροι αγώνες απο την golden era του WWF-WWE εκει στην δεκαετια του 90 καθως και όλα τα ετησια μεγαλα shows του W.C.W(World Championship Wrestling) των ετων που υπήρχε.
Ενημερώνομαι συνεχως για τις εξελίξεις και παρακολουθω αρκετά shows απο αυτα που γινονται οποτε υπάρχει κάτι να με συγκινήσει.
Αγαπημένος wrestler διαχρονικα ο Undertaker.


-Eτερη μεγάλη αγάπη σχετική με το θέαμα τα ιαπωνέζικα anime(manga).Eβλεπα μικρούλης τις μεταγλωτισμένες παιδικές σειρές (εκλαιγα παρεα με την Τονια την ξαδερφη μου στο επεισοδιο της Καντυ που πεθαινει ο Αντονυ)και μεγαλώνοντας όταν τις έψαξα για να τις βρω ανακάλυψα ενα κόσμο πολύ όμορφο,με πολλή και μεγαλη θεματολογια  και έγινα λάτρης ,φορτώνοντας του σκληρούς δισκους με τεραστιες ποσότητες GB ,ενω παράλληλα είμαι μέλος σε αρκετες κοινότητες και σελίδες που υποτιτλίζουν τετοιες σειρες και τις προσφέρουν στα μέλη τους(με ελληνικούς και αγγλικούς υπότιτλους).
Μπορω να σου προτείνω πάρα πολλά πράματα αλλά δε θα το κάνω γιατί αναγνωρίζω οτι στα αυτια και τα ματια αρκετων αυτο φαίνεται πολύ "παιδικό" και εξω απο την κουλτούρα τους.


-Βλέπω πολλές ταινίες, τα πάντα όλα λέμε .Αν μου ζητήσεις να σου κάνω λίστα με τις αγαπημένες μου θα πρεπει να μου δωσεις χρόνο να ανοίξω το ηλεκτρονικο αρχείο που καταγράφω την συλλογή μου και να σου πω.


-Εχω ιντερνετική ιστορία αρκετά παλιά - είμαι απο τους πρωτους που βάλαν συνδεση στο σπιτι ,την "αρχαια" 56Κ με τα ενσωματωμενα μόντεμ -καρτες στα pentium 2 της εποχης.
Αρκέτα παλιό μέλος και σε δίκτυα peer2peer(Napster,Morpheus,Limewire,Kazaa,Audiogalaxy,Dc++) και αργότερα σε forum με ποικίλη θεματολογία και με διαμοιρασμό αρχείων μέσω hosters(rapidshare,fileserve,megaupload κ.α) .
Μέλος της μεγαλύτερης διαδικτυακής παρέας που υπήρξε ποτε σε σελίδα(800.000 χρηστες) και ενεργό μέλος σε εκδηλώσεις και events  για τα μέλη (αυτά πληρώνουμε σήμερα δυστυχως...)και μετα απο εκεί διαχειριστης και δημιουργός μια σελίδας που στήθηκε απο μια παρεα φίλων (αποχώρησα οταν δεν δέχτηκα οτι οι κανόνες λειτουργιας ελαστικοποιούνται για τα "φιλαρακια" μας) .Εμπνευστης και δημιουργός ιντερνετικού ραδιοφώνου στη σελίδα εκεινη που εχουμε "παρκάρει" αυτο τον καιρό λόγω οικονομικής στενότητας και διαφόρων αλλων προβλημάτων των συνδιαχειριστων(φιλοδοξία κάποια στιγμή να στηθεί κάτι νεο στο υπάρχον όνομα που δε θα μοιάζει με κάποιο αλλο απο τα υπάρχοντα).


-Στο σπίτι τεχνικος για υπολογιστη και διαφορα μαστορεματα πλην ηλεκτρολογικων δεν εχει μπει και ουτε και πρόκειται!


-Πιστευω οτι στο διαδίκτυο γνωριζεις καλύτερα τον άλλον γιατί η ανωνυμια και ο γραπτός λόγος βοηθανε στην αποκάλυψη του αληθινού εγω του καθενός..


-Είμαι πρωην καπνιστής , το έκοψα σχεδον μαχαίρι-ξύπνησα μια μέρα και είπα τελος .Και το τηρω με μικρες αποκλίσεις στα 15 χρονια τωρα λόγω παρεων ή πολυ κακής διαθεσης(μετρημένες σε ενα χερι και μισό!)


-Τα τελευταία 2 χρόνια μετα την αποθεραπεια απο το σοβαρό ατύχημα που είχα στο ποδι μου(διαλύθηκε όλος ο μηνισκος και έκοψα και τους χιαστούς)εχω εργαστεί πολύ λίγο σχετικά και σε δουλειές και ασχετες με το αντικειμενό μου ,αρχικα γιατί δεν ηξερα αν θα είχα τις αντοχες να ανταπεξελθω στο προγραμμα της δουλειας και κατόπιν γιατί λόγω της οικονομικής κρίσης προτιμούνται στα μαγαζια ανασφαλιστοι λαθραίοι μεταναστες(και νόμικοι ομως) που εχουν μια σχετική εμπειρία και στοιχίζουν πολύ λιγότερο απο εμένα -όλο αυτο το διάστημα το κάρο το τραβάει αδιαμαρτυρητα το κορίτσι ,το οποίο εχει δει να της ανατρέπονται όλα τα πλάνα και η πορτα που οδηγεί στην ελπίδα να είναι ακόμη κλειστή
-δεν εχουμε βγει με το χερι απλωμενο στους συγγενεις (πολυ περήφανοι γαρ) παρόλα αυτα η μαμα της εχει αναδειχτει σε μέγα χορηγο των ασφαλειων ζωης μας για να μην τις κόψουμε.
Αυτη την περίοδο περιμένουμε να με ειδοποιήσουν για μια δουλεια που εχω δωσει 3 συνεντευξεις και εχω ξεναγηθει στο χωρο 2 φορες αλλα δεν βλέπω φως και υποψιάζομαι οτι μάλλον προτιμήθηκαν κάποιοι αλλοι πιο οικονομικοί συνεργατες σε σχεση με την αρχική ομάδα που δημιουργήθηκε(αν συμβαίνει αυτό δεν εχω απάντηση στο ερώτημα "πως θα βγει αυτος ο χειμωνας;" )


-Ειμαι πολύ "τυχερος" ανθρωπος- όταν χτυπησα τότε έκλεισε η εταιρια που ημουν ασφαλισμένος(ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ) και φυσικά τις αποζημιώσεις που προβλέποταν για τετοιου είδους ατυχηματα δε τις πήρα ποτέ και φυσικά με τα χρηματα του Ικα δε γινοταν δουλεια ποτε οτι είχε αποταμιευθει και μαζευτει για την θεραπεια των δοντιων μου(εχω πολυ ευαίσθητα πίσω δόντια και τριβονται εύκολα και καταστρέφονται - είχαμε ξεκινήσει με την ξαδερφη-προσωπικη οδοντίατρο ενα πρόγραμμα αποκαταστασης των ζημιών και μιας ειδικής θεραπειας με επιχριματισμο για να μην εχουμε τετοια φαινόμενα αλλα αυτό ειναι παρελθον πια και η ζημιά εχει γίνει μεγαλύτερη και φυσικά θα χρειαστούν πολλά περισσότερα για να αποκατασταθει).
Μεσα στην ατυχια μου μπορεσα και βρηκα καποια ακρη και τα συμβολαια μας μεταφερθηκαν σε αλλη εταιρια με τους ιδιους ορους και μια μικρη επιβαρυνση ως συνεχεια των παλιοτερων.


-Ημουν της λογικης "χαλι να με πατησεις αλλα αν με πειράζεις καλύτερα να μεταναστεύσεις".
Το δευτερο το εχω αλλαξει και αφηνω την θεικη δικη να επιλαμβανεται γιατι δεν αξιζει να γινεσαι εκδικητικος.


-Πιστεύω "τω αγνωστω θεω" που πιστευαν και κάποιοι απο τους αρχαιους Αθηναιους και οχι στον θεο και τον υπολοιπο θιασο που εχουν δημιουργησει για εμπορική χρηση οι υποτιθεμενοι λειτουργοι του.
Το ποιον των συγκεκριμενων το ειδα ιδιοις ομμασι οταν βρεθηκα σε γνωστο σχολειο-οικοτροφειο της εκκλησιας σαν μαθητης της πρωτης λυκειου(δικη μου επιλογη ηταν)  και εκει γνωρισα εξαιρετικους ιερεις με βαθια πιστη αλλά και αρκετους ανωτερους στην ιερατικη βαθμίδα που η λέξη πιστη ειχε αντικατασταθεί απο τις λέξεις δόξα,πλούτος ,επίδειξη ,εξουσία κ.α.
Επίσης είδα την υπέρτατη υποκρισία τους οταν την στιγμη που αναθεματιζαν τις ομοφυλοφιλικες σχεσεις είχαν δεχτει σαν σπουδαστη το "γιουσουφακι" ιεραρχη που ειχε ανεβει ολους τους βαθμους της ιερωσυνης σε χρονο μηδεν (και εκει ηρθε για να αποκτησει και το απαραιτητο επιπεδο-ολα αυτα δε τα ξεραμε εμεις μικρα παιδιά αλλα τα συζηταγαν οι καθηγητες μας και μια φορα ενας το πεταξε καταμουτρα στον συγκεκριμενο σε ενα καυγα τους ...ουτε ο καθηγητης εφυγε μετα ...ουτε ο αλλος ...απλα κανανε οτι δεν ειχε συμβει ποτε).
Επίσης είχαμε εναν "εξαιρετικό" διευθυντη που στα μερη του ολοι ξεραν οτι πηγαινε στα γυναικεια μοναστήρια με αποστολή "θεική" για τις μοναχές(αυτα τα λέγαν τα παιδια απο τα χωρια της περιοχης του που ειχε μαζεψει και δεν διαβαζαν ποτε και ειχαν τους καλυτερους βαθμους απο ολους κλεινοντας μας το ματι και λέγοντας αν θελει ας κάνει κι αλλιως-ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ!).
Γι'αυτους τους λόγους οι εκκλησιες με βλέπουν μονο σε γαμους και βαφτισεις αλλων....αν ειναι να με ευλογησουν αυτοι ,ευλογιέμαι και μόνος μου!


-Εχω το ιδιο αυτοκινητο 11 χρονια τωρα και δυσκολα θα το αλλαξω και για οικονομικους λογους αλλα γιατι το αγαπω πολύ και δε μου παει να το αποχωριστω...(υπο αλλους ορους θα παρεμεινε ως δευτερο...)


-Αν ξαναζουσα με το μυαλο του σημερα τη ζωη μου απο την αρχη θα αλλαζα ελάχιστα πραματα γιατι αν θα εκανα ριζικη αλλαγη τοτε θα ημουν τωρα καποιος αλλος.


-Πιστευω οτι δεν υπαρχει προδιαγραμμενη μοιρα ...υπαρχει μια αποστολη για ολους ...την μοιρα δλδ τον τροπο για να την βρουμε και την εκπληρωσουμε την φτιαχνουμε εμεις συνεπικουρούμενοι απο τους εξωτερικους παραγοντες του περιβαλλοντος και τις κατα καιρους συνθηκες.


-Δεν μου αρέσουν καθολου τα κλαμπς,τα μπαρακια και γενικότερα ολα τα μαγαζια που πουλάνε αλκοολ...σε τετοια μαγαζια θα παω -σε επιλεγμενα μάλλον -μονάχα καλοκαίρι και αν μου αρεσει η αισθητική του χωρου ,η μουσικη που παιζει και φυσικά αν δεν γίνεται το αδιαχώρητο...μπορεις να με χαρακτηρίσεις λοιπόν ξενερωτο...
Το παράλογο όμως είναι οτι αν είχα δυνατοτητα να κανω μια δικη μου δουλεια θα πηγαινα στην λογικη ενος τετοιου χωρου με καποια υποψια φαγητου μεσα(οχι σνακ μπαρ ,ενα δικο μου σχεδιο μπαρ) και θα παιζαμε εκει κυριως μαυρη μουσικη απο περασμενες δεκαετιες ,  και chill out tunes απο πιο συγχρονα ακουσματα.


-Το ονομα μου προεκυψε απο συναδελφο που με χαρακτηρισε ετσι μετα απο καυγα εν μεσω  φορτισης και αφου του ειχα καταφερει πολλα λεκτικα χτυπηματα κατω απο την μεση(ειναι κατι που ζητησα συγγνωμη και το φερω βαρεως ακομα και σημερα γτ ηταν πολυ ανηθικο,παρολο που οι σχσεις μας ειναι εξαιρετικες πλεον) 


-Ο μεγαλυτερος μου φοβος είναι αν αυριο εχω παιδια να μην μπορεσω να ανταπεξελθω σε αυτα που θα θελουν και να φανω χειροτερος απο τους υστερους φοβους μου....


Εχω κι αλλα να πω αλλα ας τα αφησω για καμια αλλη φορα ...
Τωρα λέει οτι πρέπει να διαλέξω 15 απο αυτους που παρακολουθω να το δωσω....
Επειδη οι περισσότεροι που θα διάλεγα εχουν ηδη παρει το βραβειακι και εχουν κανει και την σχετικη αναρτηση δε θα πω καποιον συγκεκριμενα αλλα θα το δωσω σε ολους οσους απο την blogroll μου  δεν τους θυμήθηκε  κανεις να το δωσει...

5 σχόλια:

Αθηνά... είπε...

Ναι καταλαβαίνω τι λες σε σχέση με το αυτοκίνητο. Εμείς το δικό μας που το είχαμε από το '90 το έδωσε ο Μήτσος απόσυρση πέρσι και πήραμε καινούργιο. Αλλά πίστεψέ με δεν θέλω να το οδηγώ.
Ααααα φτιάχνω κι εγώ τα ηλεκτρολογικά στο σπίτι. Και τα υδραυλικά επίσης!
Και να πω κι ένα μεγάλο μπράβο στο κορίτσι που στέκεται σπαθί δίπλα σου και σε στηρίζει.
Καλό βράδυ!

ασωτος γιος είπε...

πολύ το χάρηκα το ποστ σου --καλημεραα :)

Venus on fire είπε...

Οι άντρες δεν κλαίνε ....δακρύζουν . Κι αν κλαίνε το κάνουν για λόγους εντυπωσιασμού και μόνο. Στη δική σου περίπτωση ,έχεις το άλλοθι της ηλικίας και φυσικά του θλιβερού εκείνου επεισοδίου της Κάντυ Κάντυ.
Πολλά πράγματαδεν ξέρουμε για σε΄να τελικά και το αποδίδω στο γεγονός πως στο διαδίκτυο μπορείς να κρυφτείς ακόμα καλύτερα !! Ποιος αναγωνρίζει ένα nick name?Ήποιος θυμάται ένα ψευδώνυμο μετά από καιρό?
Το ξέρεις και το ξέρω πολύ καλά.
Μπράβο για το βραβείο !! Το άξιζες και με το παραπάνω. Αν κυκλοφορήσει και βραβείο καλύτερου μουσικού παραγωγού στο νετ,θα σπεύσω να στο δώσω πρώτη ,γιατί πολλές φορές θαυμάζω τη μουσική σου παιδεία ,αν και δεν στο έχω πει .
Σου εύχομαι καλύτερα και πιο προσωπικά βραβεία.
Να είσαι πάντα καλά .

ΦΟΥΛΗ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Evil Chef είπε...

@Αθηνά...

Το κοριτσι επέλεξε να μείνει εδω και να χάσει πιθανότατα κάποια πράματα και αυτο την τιμά ιδιαιτέρως-δυστυχως κάποιοι το βλέπουν με τα δικά τους γυαλάκια και τραγουδανε άριες....
Μονο πριζες αλλαζω τιποτα αλλο απο ρευματα ...δεν το ριψοκιδυνευω.

@ασωτος γιος

10 κουβεντες ηθελα να πω αλλα προκυψαν οι διπλασιες και καλα που σταματησα γιατι θα ειχαμε αναρτηση-ποταμο...

@Venus on fire

Εσενα ποιος μαλάκας πάλι σε πειραξε;Καποιος απο το γνωστό θίασο ή καποιος guest;
Εχω κλαψει και οχι δακρυσει παροτι ειμαι ανθρωπος που δε κλαιω ευκολα ....στην παιδικη μου ηλικια ισως να παρασυρθηκα στα 36φευγα πλεον απο που να παρασυρθω;
Και ποιον να εντυπωσιασω;
Μηπως το εχω αναγκη;
Δεν πουλαω κανενα ευαισθητο προφιλ...οσοι με γνωριζουν ξερουν ποιος ειμαι...
Και ναι πολλα δε γνωριζουν αρκετοι για μενα και γι'αυτο τα εγραψα και υπαρχουν κι αλλα ...δεν μου αρεσει να ειμαι βαρετος και προβλεψιμος ,θελω διαρκως να εξελισομαι...οι υπολοιποι μπορουν να βλεπουν τα τρενα να περνουν...
Περι nickname ....θυμαμαι ολα τα τα ονοματα αυτων που με ενδιαφεραν και ειχα γνωρισει απο το παλιο στεκι ...βλεπω φωτογραφιες στο αρχειο απο τις εκδηλωσεις και συχνα λεω το username των παιδιων παρα το κανονικο τους...αυτο κατι λεει...για μενα .Για τους υπολοιπους που μετα τα γεγονοτα σβησαν τα αρχεια που ειχαν οποιαδηποτε σχεση με το στεκι και εξαφανισαν τις φωτο και τα βιντεο ,δικαιωμα τους...οποιος θελει οτιδηποτε μπορω να του το δωσω εγω -υπαρχει ακομα και το βιντεο και οι φωτογραφιες απο την εκδρομη στην πολη σου ,παροτι τα πραματα μετα στραβωσαν...ειναι κομματι της ιστοριας μας και δε μπορω να το διαγραψω...δεν ειμαι τοσο ανηθικος στην τελικη ...
Καλυτερος παραγωγος δεν ειμαι επουδενι...να μου πεις για ιδεες πρωτοτυπες ναι να το δεχτω....υπαρχουν εξαιρετικοι παραγωγοι στο διαδικτυο....το μονο που μπορω να δεχτω ειναι οτι μπορω απο το thrash metal να σου φτιαξω γεφυρα με τα κλαρινα και στο τελος του προγραμματος να ειμαστε και ολοι χαρουμενοι(ειδικα εγω που δεν ακουω δημοτικα).
Προσωπικα βραβεια...να σου πω οτι δε τα βλεπω να ερχονται γτ μαλλον εχω αρκετα κριματα ακομα να πληρωσω(δικα μου δεν ειναι,πιθανοτατα του συνονοματου παππου πληρωνω)..οταν με το καλο ξεχρεωσω ισως να μπουμε σε μια σειρα...

@ΦΟΥΛΗ

Ναι και εγω εχω μαθει πραματα απο ανθρωπους που δεν γραφουν τυπικα και δεν κολωνουν να αποκαλυφθουν...οι αλλοινοι που δινουν "επαγγελματικες" απαντησεις μονο θλιψη μου προκαλουν και κερδιζουν μια θεση σε μελλοντικες εκκαθαρισεις!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.