Παρασκευή, 7 Οκτωβρίου 2011

8 Soulmates

Με τα σαγονια ακομα να πονανε και τους γειτονες να ψαχνουν ποιος τρελος γελαγε σαν να μην ειχε γελασει ποτε του χθες την νυχτα ,σας καλησπερίζω!
Δεν εχω συνελθει ακόμα και δε το κοβω να συμβαίνει νωριτερα απο αυριο -ετσι την πατας με την υπερβολικη δοση και τις καταχρησεις(ωραια καταχρηση το γελιο).
Ποναει και το κεφαλι γτ μας ειχαν σε πνευματικη εγρηγορση οι λοιποι παρεβρισκόμενοι και μετα απο τοσο καιρο σε υπνωση δουλεψε και αυτο σε φουλ ρυθμους...
Κατα τ'αλλα οι μουσικούλες της Μαρως κεντουσαν οπως κάθε Πεμπτη -προτείνεται ,να την ακουτε ...χαλαρωνεις και ηρεμεις με τα τραγουδακια που παιζει ...εκτος και μας πετυχεις(τους αλλουνους στο τσατ που ακουμε και γραφουμε και μετα το τελος των εκπομπων καταλαμβανουμε τα decks  και κανουμε τα δικα μας) σε καμια φαση εμπνευσης οποτε εκει δε σου εγγυωμαστε ουτε τι ωρα θα φυγεις ,ουτε πως θα φυγεις(σιγουρα με χαμογελο)!

Και πριν αυτο ομως υπηρξε ενα φροντιστηριο για λίγους και εκλεκτούς -γνωρίσαν κάποια κορίτσια -φιλες γνωστης grouppie παραγωγου του σταθμου  , τον δικό μας SAKIS  ,μετα απο ευγενικη της παρακληση  -και στο γνωστο κλίμα του χυμα fm (που ξεκινάμε χωρις προεπιλογη και οπου μας βγαλει ο δρομος) ακουσαμε και πολύ Anathema (να πατε σε τα live που γινονται προσεχως ,αξιζουν ) και γενικότερα ηταν μια αρκετα καλή βραδιά.
Αυτη την Κυριακή επειδή δεν ηξερα τι θεμα να βάλω αλλα αφού θα αλλάξει το τζουκμποξι προσεχως (οταν στρωσει το mixpod που σημερα εχει στραβωσει)και θα παίζει Soul μουσικούλα δεκαετιας 60 είπα να το ξεκινήσουμε κάπως ετσι και στη πορεια αναλόγως τα κέφια των ακροατων ....μαλλον το κόβω να πηγαινει ετσι ολη η εκπομπούλα!!!

Οπότε όσοι πιστοι προσέλθετε την Κυριακή γυρω στις 22:00 (εγω μαλλον θα ειμαι εκει απο νωριτερα  και λογικά μέχρι τις 24:00 θα πάμε αλλα ποτε δε ξερεις τι προκυπτει...) στο γνωστό πλεον στεκι για να ακούσετε κάτι διαφορετικό από οτι εχει παρουσιάσει η αφεντιά μου τους τελευταίους μήνες που στοιχειώνω το σταθμό.

Να σου ευχηθω και καλο Σ/Κ με ενα αγαπημενο λαλακι απο εκεινα τα χρονια...

8 σχόλια:

Αθηνά... είπε...

Και πολύ καλά κάνεις και τον στοιχειώνεις τον "χύμα fm". Και να συνεχίσεις! Το τραγούδι στο βίδεο επίκαιρο αυτή τη στιγμή για το Άργος. Ψιχαλίζει!!!

Venus on fire είπε...

Αχ ρε Evilako μου τι ήταν αυτό χτες βράδυ!!!
Δεν το περίμενα ,αφού η μέρα ήταν τελείως shit από το πρωί. Μας φο΄ρεσε όμως χαμόγελο,εξαρθρωμένα σαγόνια και πιο σφιχτούς κοιλιακούς.
Εσύ, η Coula και οι 300 της Μάρως έδιναν στη βραδύα το όσκαρ γέλιου και καλής παρέας.
Αυτά τα απρόβλεπτα δεν θέλω να τα χάσω ποτέ ξανά.
Την Κυριακή θα γίνει της.....
Φιλιά και πάντα τέτοια.

golden είπε...

Νιαρρρρρρρ νιαρρρρρρρρ νιαρρρρρρρρρ , όσοι ήταν χθες μέσα καλοπέρασαν , οι άλλοι χάσανε . Την Κυριακή θα είμαστε εκεί και το ξέρεις ^^
Αθηνά , εσύ να ακούσεις και το SakiS που έκανε link ο Μαγειράκος .
Venus εσύ το στέκι το ξέρεις , κόψε τις απουσίες και δε θα χάσεις :P
Cheers !

Αθηνά... είπε...

Εβιλ, πάρε το κορίτσι κι ελάτε από το βλογ να πάρετε το βραβείο σας!

porcupine είπε...

Την Κυριακή θα σχοληθείς με τις αγαπημένες δεκαετίες μου!!!Θα ψυχεδελειαστούμε?Ουουουουου!!!!!

Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω πάντως, αλλά προβλέπω να είσαι μείον έναν ακροατή...ή εγώ θα λείπω (με βλέπω σε κρατητήριο) ή ένας κοινός γνωστός!(τον βλέπω κάτω από το παράθυρο μαζί με τον μακ μου!!!)

χαχαχαχαχα!!!!

Οι κολλητές δεν θα είναι σίγουρα!Έχασαν πάσα ιδέα...χαχαχα!

Καλημέρες!!!!

Evil Chef είπε...

@Αθηνά...

Χαιρομαι που σου αρεσε το τραγουδακι ..στο ραδιο και στη ζωη ολοι ειμαστε περαστικοι και το μονο που χρειαζεται να κανουμε ειναι να λειτουργουμε με αγαπη ...

@Venus on fire

Την Κυριακη δε ξερω τι θα γινει αλλα εχω βγαλει μια λιστουλα με ομορφη μουσικουλα για αρχη αν μετα εσεις το γυρισετε στα κλαρινα ,και εγω μαζι σας!

@golden

Στο επομενο live στο Fuzz θα εχουμε παρεα μου φαινεται πολλες κυριες που θα λατρεψουν τον Σακη μας!

@porcupine

Την Κυριακη δεν εχει ψυχεδελεια και garage 60's αλλα soul απο εκεινα τα χρονια(δλδ μαυρη μουσικουλα),οποτε οι φιλες σου αφοβα μπορουν να ακουσουν και να ανακαλυψουν τι υπεροχα πραγματα εχουν να μας δωσουν οι παλιοτερες εποχες.
Το Σακη εσυ τον ζητησες εγω ειχα σκοπο να σας παω με Anathema μεχρι να μπει το κοριτσι μας και νταξει αυτα που σας παιξαμε δεν ηταν τα πλεον ακραια τους ...υπερβολικες και προκατειλλημενες τις βρισκω...αληθεια Βανδη και Πετρελη μονο ακουνε;
Την Κυριακη δε θα λειπει κανεις γτ το παλληκαρι μας ειναι πολυ ευγενικο και με καλους τροπους (θα το διαπιστωσεις ιδιοις ομμασι) και γι'αυτο το λογο δε θα σου εκπαραθυρωσει το μηχανημα και μπορει να σου δειξει και πως του αλλαξεις γλωσσα στο πληκτρολογιο!

ΦΟΥΛΗ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
porcupine είπε...

Εβιλάκο μου,
δεν υπάρχει μόνο η μεταλ μουσική από τη μία ή η Βανδή από την άλλη!Οι κολλητές μου ακούνε τα πάντα εκτός από μέταλ!Ευτυχώς που δεν ακούνε Πετρέλη κτλ, γιατί θα είχαμε πρόβλημα! :-) Απλά δεν ακούνε ό,τι ακούω εγώ!

Και δεν κατάλαβες κάτι!!!Δεν θ' αγγίξει ο ακατανόμαστος τον μακ μου!!!Θε βάλω τον Red να τον φυλάει!!! Χαχαχαχαχα!!!!

Φιλάκια πολλά!!!Καλό ΣουΚού!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.