Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2011

8 Kυριακή λαική ...ωρα εναρξης 22:00..γενικη είσοδος...

Ποια είσοδος;
Εχεις τρελαθεί εντελώς;
Δεν υπάρχει εισοδος!!!ΔΩΡΕΑΝ!!!

Η ιδέα του λαικού προγράμματος στριφογύριζε καιρό στο κεφάλι...λέγοντας λαικό εννοώ το παλιο λαικό τραγούδι...αυτό που ακουγε ο πατερας μου σπίτι και το πιο ελαφρύ που ακουγε η μανα μου -και απορουν πλεον πως ο ενας γιος βγηκε ροκας και ο αλλος σκυλας (αν και πλεον ως οικογενειαρχης και γονιος τα εχει αφησει πισω του αυτα και δεν ακουει σχεδον τιποτα!).

Ξερεις πόσοι απο τους υποτιθέμενους φιλους του συγκεκριμενου είδους αγνοούν οτι λαικό τραγούδι εχουν υπογράψει μερικοί των σημαντικότερων Ελλήνων συνθετών οπως ο Ξαρχάκος και ο Θεοδωράκης ή ο  Μανος Χατζηδάκης;
Εγω αρκετα δε τα γνωριζα και οταν ασχολήθηκα έμεινα εκπληκτος γτ νόμιζα οτι αυτοι οι ανθρωποι υπηρετησαν συγκεκριμένο είδος....τα στεγανα τα βαζουμε εμεις και εμεις οφείλουμε να είμαστε πιο ανοιχτοι στα ακουσματα μας.

Κάπως έτσι την Κυριακή στις 22:00 στο γνωστο διαδικτυακο στεκι του GHS-Radio θα προσπαθήσουμε να κάνουμε ενα πρωτο ταξίδι στην ελληνική μουσική εκείνων των καιρων και τις μουσικες των ,με θέμα το παλιό λαικό και ρεμπέτικο τραγούδι...προσπαθώντας να σκιαγραφήσουμε εποχες που δειχνουν οτι δεν είναι πολυ μακρυα πολιτισμικα απο αυτες που ζουμε....τοτε που το τραγούδι είχε να πει κάτι (και γι'αυτο μας μειναν κλασσικα αυτα τα ακουσματα)....
Και επειδη τις Κυριακες ως γνωστον τα αφιερωματα τα φτιάχνει το κοινό η συμμετοχή σας είναι απαραίτητη...και η αλλη συντεταγμένη που τηρείται απαραιτήτως είναι οτι δεν είμαστε δογματικοί στο θέμα μας...μπορείται να ζητήσετε οποιοδήποτε παλιο αγαπημένο ελληνικό τραγούδι και εμεις θα βρουμε το τροπο να το ενταξουμε στο προγραμμα...
Η διαδικασία η γνωστή ...ξεκινάμε με καποιες δικές επιλογες και μετα εσείς παιρνετε το τιμόνι στα χέρια σας!

Αγαπημένα και θα προσπαθήσω κάπου να τα χωρεσω...

Σταυρος Ξαρχακος(συνθεση) ,Νικος Γκατσος(στιχοι),Βικυ Μοσχολιου(ερμηνεια)[Πρωτη εκτελεση Τακης Μπινης στην ταινια Ρεμπετικο]



Μικης Θεοδωρακης (συνθεση),Τασος Λειβαδιτης(στιχοι),Γρηγορης Μπιθικωτσης(ερμηνεια)



Μανος Χατζηδακης(συνθεση),Νικος Γκατσος(στιχοι),Στελιος Καζαντζιδης (ερμηνεια)[Πρωτη εκτελεση απο Νανα Μουσχουρη]



Γιάννης Σπανός(συνθεση),Λευτέρης Παπαδόπουλος(στιχοι),Σταματης Κοκκοτας(ερμηνεια)



Το ταξίδι θα επαναληφθεί εφόσον ο πρωτος αυτος απόπλους κρινουμε οτι ηταν ευτυχής και κάτι μας άφησε..ας το δοκιμάσουμε...

8 σχόλια:

Αθηνά... είπε...

"τα στεγανα τα βαζουμε εμεις και εμεις οφείλουμε να είμαστε πιο ανοιχτοι στα ακουσματα μας": Είναι πάρα πολύ σωστό αυτό που λες. Κι εγώ άργησα πολύ να το παραδεχθώ. Άσχετα αν δεν το τηρώ ακόμα στα προσωπικά μου ακούσματα. Καλή η ιδέα σου για τα λαϊκά και γιατί όχι σε μια άλλη εκπομπή να δοκιμάσεις και τα ρεμπέτικα. Θα σε ακούσω αλλά δυστυχώς δεν θα μπορώ να παίρνω μέρος στην ωραία κουβεντούλα που γίνεται γιατί θα είμαι στην εφημερίδα και θα δουλεύω. Αλλά θα σε ακούσω σίγουρα. Τα λαϊκά αρέσουν και στον εκδότη, που αν και πολύ μεγάλος σε ηλικία παραμένει αμετανόητος ροκάς!

ασωτος γιος είπε...

φανατικα θα μαι κει

Venus on fire είπε...

Επιτέλους ρεμπέτικο!!!!!!
Ξέχασες να βάλεις το καλύτερο τραγούδι από τον ανεπανάληπτο Μάρκο.

Evil Chef είπε...

Το προγραμμα της Κυριακης ειναι ανοιχτο δλδ χωραει τα παντα απο ρεμπετικο μεχρι λαικο ...
Ολα εξαρτωνται απο αυτους που ακουνε και τις επιλογες τους!!!
Μπορει να δηλωνουμε και να υπερασπιζομαστε την τιμη του ροκ αλλα κουβαλαω τα ακουσματα του πατρικου σπιτιου μεσα μου και ειναι η μουσικη που με συντροφευε πολλα χρονια.

Χάρης Ελευθεριάδης είπε...

αυτά είναι πολύ καλές επιλογές αναμένουμε τις Κυριακές φίλτατε αν δεν μας χουν μαζέψει τα ματ μεχρι τότε...καλώς σε βρίσκω και εδώ!

Coula είπε...

Θα μαι κι εγω εκει!!

porcupine είπε...

Ήμουν κι εγώ εκεί και ΗΡΘΑ ΝΑ ΣΕ ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΣΩ!!!

To λαϊκό και το ρεμπέτικο δεν το πρόλαβα ακριβώς, αλλά πήραν τα αυτάκια μου φωτιά με το απίστευτο πρόγραμμα που ακολούθησε αργότερα...Τί να μας πεις ο Γκάτσος και ο Ξαρχάκος, όταν υπάρχει ο Καρβέλας και η Τσίλα?

Τεεεεεερααααααααααςςςςςς!!!

Evil Chef είπε...

Σκαντζοχοιρινα μου εγω δεν εχω πeι ποτε οτι εχω κοληματα και παρωπιδες...αλλωστε τις Κυριακες η εκπομπη ειναι 10-12 και μετα οι ακροατες δινουν την ρωτα που θα παμε!(την ωρα που ηρθες εκλεινε το προγραμμα που ειχα βγαλει και μετα πηγαιναμε στο συνηθες χυμα fm!!!!)
Χθες επειδη σε συγκεκριμενο παιδι δεν εχω κανει τοσο καιρο κανενα χατηρι ειπα να του κανω μερικα αλλα παρασυρθηκαμε και ανοιξαμε τα αποκρυφα αρχεια του σκληρου δισκου και πηρατε ενα δειγμα του πλουτου που υπαρχει:))
Ομως δε τα λες ολα γτ παραλειπεις την αλλαγη που καναμε(στην αλλη ακρη εντελως!) και ποσα αγαπημενα σας τραγουδια ακουσατε...να το ξερω για αλλη φορα να σας προσεξω...:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.