Τετάρτη, 14 Σεπτεμβρίου 2011

5 Στον δρόμο....

Oχι ...άλλους ταπεινούς και τίμιους-ήμαρτον ρε αδέρφια,δεν παίζει το σενάριο τόσο καλοί άνθρωποι να τα έχουν κάνει ολα τοσο χαλιά...μήπως να ξεκινήσουμε να ψαχνόμαστε λίγο;
Ο δρόμος για την κόλαση είναι στρωμένος με τις αγαθότερες των προθέσεων-εικονικά  γιατί διαφορετικά θα οδηγούσε αλλού ...προτιμούσα  να ψάχνω με το φανάρι  τους ανθρώπους (σαν άλλος Διογένης) παρά να ζω με την υποψία και τον φόβο του πισωπλατου χτυπήματος....κατέληξα και να ψάχνω και να φυλάγομαι.....να ζυγίζω οσα μου δίνουν και να μην πείθομαι οτι δεν με κλέβουν (και αδικόντας ετσι και τους ελαχιστους τίμιους)...
...δεν θα πω οτι είμαι πολύ περήφανος για όλο αυτό(ουτε και το φερω βαρεως ωστόσο)....
...δεν θα πω ότι οι άλλοι φταίνε που είμαι έτσι(επιλογή μου είναι ,γνωρίζω και τον άλλο δρόμο)...
...δε θα κάνω τίποτα να διορθώσω κάτι απο όλο αυτό(ήρωες υπάρχουν μονάχα στα κόμιξ και δεν εχω διαθεση να γινω ,στην καθημερινοτητα χαρακτηρίζονται μαλάκες και με ενοχλει να με αποκαλούν έτσι παρότι ξέρω οτι είμαι τερμα μαλάκας με όλη την στάση μου)....
Ολα αυτά θα τα κρύβω πίσω απο μια ευγενικη "μουτσούνα" και τα ωραιότερα λόγια ,τα μεγαλύτερα χαμόγελα ,τα φιλικά χτυπήματα στην πλάτη ,τα βράδυα που θα ακουω τον πόνο σου (και μεσα μου θα χαίρομαι),τις πιο μεγαλόσχημες υποσχεσεις....και στο τέλος θέλουν δε θέλουν θα με δεχτούν στο μεγάλο hell's club(ενω σε όλους θα ισχυριζομουν οτι επιθυμω την ενταξη μου στην Big heaven's band)....
....σε καλό δρόμο βρίσκομαι....

Στο τζουκμπόξι αγαπημενος Chris Rea και Road to hell.....

5 σχόλια:

Venus on fire είπε...

Το τραγουδάκι που έβαλες το ακούω καθημερινά και σκέφτομαι αυτούς τους δρόμους που πήραμε ή δεν πήραμε τελικά.
να δεις που κάποτε θα μας πούνε και μαλάκες Evil μου ,όλοι αυτοί οι μη δήθεν ,οι πολύ εντάξει και αυτοί που βασικά δεν χωνεύουν όυτε τον ίδιο τους τον εαυτό.
Συνέχισε να είσαι αυτό που είσαι.
Αλλιώς ο καθένας ...το δρόμο του.
Φιλιά και καλημέρες.

!sweety! είπε...

Τώρα δηλαδή εγώ που δεν θέλω να μπω στο τρυπάκι αυτό και στον στρωμένο με ροδοπέταλα δρόμο προς την κόλαση είμαι full ηλίθια,right???
Βέβαια...επιλογή του καθενός είναι ποιον δρόμο τελικά θα πάρει,οπότε όχι...δεν είμαι ηλίθια τελικά!
Απλά -δυστυχώς ή ευτυχώς- θέλω πάντα να πιστεύω το καλύτερο για τους υπόλοιπους ανθρώπους,όποια και αν είναι τα κίνητρα και οι προθέσεις τους.
Εσύ να παραμείνεις ο εαυτός σου και να μην αλλάξεις για κανέναν!
Καλημέρα πέρα ως πέρα!:)

Coula είπε...

Προσπαθω να καταλαβω τι κρυβεται πισω απο τα λόγια σου......θα ξαναδιαβασω τις λεξεις!

Πάμε Κολαση αλλα πάμε ολοι μαζί!

:)))

Καλημερα

Evil Chef είπε...

Οι ευσεβείς και καλοσυνάτοι που αναφέρομαι είναι όλοι αυτοί που πάντα σε ολες τις δραστηριοτητές τους εχουν να κάνουν τα καλύτερα -μονάχα δεν ξεκαθαρίζουν ποιον αφορούν....εμας ή αυτους;

Είναι αυτοί που σε πρώτοι ευκαιρία θα μας καρφώσουν πισώπλατακαι με ένα "φιλικό" χτυπημα στην πλάτη θα το καρφωσουν τερμα..αυτοί που δε θα δεχτούν ποτέ οτι ισως υστερουν και δε θα κάνουν καμια προσπάθεια να γινουν καλύτεροι αλλά θα επιδιώξουν να καταστρεψουν τον ανταγωνιμό ωστε να αναδειχθουν οι ιδιοι...

Σας θυμίζουν κάποιους που έχετε συναντήσει;

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ευχομαι μια καλη χαμογελαστη εβδομαδα με τα λιγοτερα προβληματα.Να εισαι καλα!!Nα μεινεις ο εαυτος σου και σε οποιον αρεσεις.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.