Δευτέρα, 22 Αυγούστου 2011

7 Χορεύουμε;



Δεν ξερω αν γνωρίζεις την συγκεκριμένη μπάντα ή αν σου λέει κάτι η gypsy punk ή η ska punk μουσικούλα -και μενα δε μου λέγαν μεχρι που μπηκα στο τρυπάκι και ψάχτηκα ,αλλά είναι στα άμεσα μας πλανα να σου αποδείξουμε οτι το ροκ μπορεί να ειναι και μουσική για χορο(π.χ rock n'roll).
Aυτά θα συμβούν απο χειμώνα,μολις τακτοποιηθει το προγραμμα μας...
Απόψε αν ολα πανε καλα θα δοκιμάσουμε το νεο προγραμμα που βγαινουμε στον "αερα" και θα παίξουμε ...τι θα παίξουμε;Δεν ξερω ακομα ...ξερω οτι  μετα τις 23¨00 (να τελειωσει ο Εζελ πρωτα -ναι βλεπουμε και Εζελ ) θα γινει μια απόπειρα να ξαναμπουμε στην σειρα μας....

7 σχόλια:

ασωτος γιος είπε...

αντε ν ακουσουμε καμια καλη μουσικη

~reflection~ είπε...

Μόλις είχα γονατίσει στο χαλάκι των διαλογισμών με πρόθεση να εισακουστώ με εστίαση Ικεσίας από τον Θεό....

ήρθες εσύ..

Ναι...
χορεύω...

αρκεί ως το Τέλος του Χορού
να μου υποσχεθεις πως θα μου δωσεις το Χερι βοήθειας που ζητούσε η Προσευχή μου...

και φυσικά αρκεί να ΔΙΝΕΙΣ παντα πιο πολλά απ'όσα Υποσχεσαι..

Φιλάκι.....Gypsy....

!sweety! είπε...

Δεν μου λέει κάτι το συγκεκριμένο style.
Περιμένω πάντως να ακούσω κάτι καλό...

Εζέλ???Μα τι έχει πια αυτός ο άτιμος???Μέλι έχει???

AnD είπε...

Κι εσύ τέκνο Βρούτε; Καλά τι θα γίνει μ'αυτόν τον Εζέλ τελικά;
Το βράδυ λοιπόν θα χορέψουμεε, μέσα. Ελπίζω όχι το χορό της κοιλιάς.
Θα φτιάξω και ποτάκι κατάλληλο.
;)

AnD είπε...

Ή ο Εζέλ ήταν συνταρακτικός ή εγώ έχω πρόβλημα σύνδεσης με το σταθμό...

Venus on fire είπε...

Το ξέρω αυτό το τραγουδάκι!!!!!
Καλό δε λέω ,αλλά δεν θα χορέψω ,αφού δεν μπορώ να μαζέψω αυτό το ταλαίπωρο σώμα από την κούραση.
Όσο για τον Εζέλ ...δεν έχω λόγια .
Εζέλ και Gordon Ramsey ήταν τα φωτεινά αστέρια του απαίσιου καλοκαιριού.
Φιλάκια Έβιλ .
Συνέχισε τις καταπληκτικές σου μουσικές αναζητήσεις.

Evil Chef είπε...

Εχθες δε μας τα ειπε καλα ο σερβερ του σταθμου και αφου απογοητευτηκαμε και εμεις γυρω στα μεσανυχτα μετα απο 45 λεπτα προγραμματος αποχωρησαμε.
Εδω θα ειμαστε καθε βραδακι ομως να δοκιμαζουμε διαφορους ηχους απο την ανανεωμενη μας δισκοθηκη,μεχρι την κανονικη εναρξη του προγραμματος!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.