Σάββατο, 16 Ιουλίου 2011

10 Sad ...but true(?)

Hate, I'm your hate 
I'm your hate when you want love 
Pay, pay the price 
Pay for nothing's fair 



I'm your pain when you can't feel
I'm your dream, mind astray 
I'm your eyes while you're away 
I'm your pain while you repay 
You know it's sad but true, sad but true 




... η συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησης....Μπορει να είπα no more metal δημοσιως γι'αυτο το καλοκαιρι(μόνο ιδιωτικές ακροάσεις και ψάξιμο καινουργιων ακουσμάτων και προετοιμασία για το χειμώνα -για τα ραδιοφωνικα φροντιστήρια της Τρίτης) ,όμως με το συγκεκριμένο τραγούδι ταυτίζομαι απόλυτα τον τελευταίο καιρό-ναι μπορεί να είναι ασχημο και λυπηρό αυτο που βγαίνει για καποιους (που με ξερετε ως κάτι άλλο) αλλά για μένα ειναι πέρα για πέρα αληθινό(.....και τα καλύτερα έρχονται....)

Υ.γ .Μάνα αν σου ρουφιανέψουν οτι κουρεύτηκα μην τους πιστέψεις -το συνηθισμένο κόντεμα έκανα του καλοκαιριού (ξερεις μέχρι τον ωμο,γτ δε την παλεύω με την ζεστη).Και ξυρίστηκα μάνα ,ναι τα ξυρισα τα πολλά γενια γτ τωρα που χασαμε λιγα κιλά και εφυγε το γουρουνομάγουλο μπορούμε να κυκλοφορήσουμε άφοβα.
Στα λεω γιατί θα σου πουν διάφορα χαζα και θα χαρεις και μετα που θα με δεις θα απογοητευτεις ξανά- μην τους πιστευεις και αν θες μπορεις να ρωτας ,δε θα σε μαλώσω,το υπόσχομαι...α και κάτι ακόμα ρε μάνα ....δε μπορώ να μη θυμάμαι ....δε κάνω τίποτα όμως όπως σου εχω υποσχεθεί ...αλλα την μερα που θα μου δοθεί η ευκαιρία το κύρηγμα της συγχωρεσης που μου διδαξες δεν θα το ακολουθήσω...θα ακολουθησω το άλλο που μου έμαθες...."πέρα απο τις θεωρίες πάντα να ακολουθείς την καρδιά σου"....αυτό θα κάνω μάνα...αυτό που κάνεις τόσα χρόνια και εσύ ....θα ρωτήσω μέσα μου και απο την ηχω θα πάρω την απάντηση....

10 σχόλια:

Αθηνά... είπε...

Σίγουρα μέχρι τον ώμο τα κόντινες, έτσι; Διότι δεν είμαστε για να αλλάζουμε στυλ τώρα! Α, και που είσαι; Αν ψάχνεις τα κιλάκια που έχασες τα βρήκα εγώ και τα έχω πάνω μου. Σε περίπτωση που τα χρειαστεί κανείς με ενημερώνει και τα στέλνω!

ΥΓ. Αυτό το "πέρα απο τις θεωρίες πάντα να ακολουθείς την καρδιά σου" μου φαίνεται ότι είναι ίσως το πιο σημαντικό που μπορεί να μάθει μια μάνα στο παιδί της. Κι ας μη βολεύει κάποιες φορές την ίδια.

περσέας είπε...

έχεις μακρύ μαλλί???
oh my gosh(joking).
πολύ ωραίο τραγούδι!

ασωτος γιος είπε...

μαρεσε η αναρτηση σου, πολυ

nefelokokkugia είπε...

Τιιιιιι?
Μέχρι τους ώμους?
Βρε, είσαι τυχερός που δεν έχεις εμένα μάνα.
Τσόγλανε, αλήτη, μακρυμάλλη...
Τέντι μπόι...
Φτου

~reflection~ είπε...

"πέρα απο τις θεωρίες πάντα να ακολουθείς την καρδιά σου"

Κι όσα ναυάγια κι αν πιει η άτιμη...δεν πνίγεται!!!

sad ...but true!..


καλημερας γλυκό φιλί...

Evil Chef είπε...

@ Αθηνά...

Μεχρι τον ωμο για λογους ζεστης αποκλειστικα και μεχρι τον Σεπτεμβρη θα ειμαστε στα γνωστα μας μήκη-τωρα το ειχα παράαφησει απεριποίητο το μαλλι και ειχε φτασει σχεδον στην μεση της πλάτης(υπολογισε μηκος, με μποι δικο μου 1,83!)
Τα γενια επρεπε να φυγουν γιατι παλιλογω ζεστης ειχε παθει το δερμα ενα ψιλο τραλαλα και,ηταν ασχημη η εικονα που εβγαινε.
Αυτο που λεει η μαμα μου δεν την βολευει πολλες φορες αλλα το προτιμαει γιατί ειναι αυθεντικό -εχουμε δωσει ομηρικες μαχες εξαιτιας αυτου του κοινου χαρακτηριστικου αλλαλειτουργουν παντα σαν εκτονωση και δεν αλλαζουν την σχεση μας...σαν να ανοιγεις το καπακι να φυγει ο πολυς ατμος ενα πραμα...

Evil Chef είπε...

@ περσέας
Ειχα την εντυπωση οτι στη σελιδα του σταθμου εχει δει αρκετος κοσμος οτι το μαλλακι μου εχει ενα μηκος Χ!
Το βιντεο ειναι αυτο το 1991(δεν ειχες γεννηθει!),την ιδια χρονια που βγηκε το Black album(Metallica) -απο τοτε το θεωρησα το καλυτερο του δισκου...

Evil Chef είπε...

@ nefelokokkugia

Μακρυ είναι;Δλδ πριν το κοψω τι ηταν;
Οσο για το χαρακτηρισμους τους αποδεχομαι αποδεχομαι στο ακεραιο ολους!

@ ~reflection~

Ναι, δε πνιγεται ,οσο και να πελαγοδρομει και παντα βρισκει τον τροπο να επιβιωνει...

Ἅ λ ς είπε...

έπρεπε να δημοσιευσεις το "αστα τα μαλλακια σου ανακατεμενα.."

χαχαχα νομιζω πως ολοι μας σε φανταζομασταν λιγακι διαφορετικο εμφανισιακα, φαινεται αλωστε και απο τα σχολια :Δ

όσο για τα υπολοιπα μη μασας... μεινε με οσους αγαπας!

PiciFriki είπε...

ωραίο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.